Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dinsdag om 8.15 is de punctie en mijn man moet om 8.30 naar het lab! Hij mag niet bij de punctie zijn helaas! Het zou in totaal 45 minuten duren...om 21.15 moet die pregnyl erin brrrr 2 ampullen en 2 water maar mag ook 1 water zijn, denk dat ik dat ga doen want anders duurt t spuiten nog langer, wil er snel van af zijn!!!

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Patries, rustig aan je bent nog heel vroeg met testen en soms heb je pas na de aangegeven datum een positieve test. Gewoon nog even geduldig hihi afwachten.

Ink nog gefeliciteerd en bijna je punctie.

Hoopvol, maar 1/3 van de vrouwen krijgt zo'n bloeding dus als jij het niet krijgt is het alleen maar normaal. De ustro kan inderdaad je menstruatie tegen houden, maar dat werkte bij mij niet.

Hier even een update, nog steeds ziek ' s morgens, ik wordt steeds vroeg wakker en moet dan echt p....n en een paar minuten later spugen, bleh. Vaak maar 1 keer probeer wel wat te eten en dan trekt het ergste rond 11 uur weg, als drie dageb op rij.

Blijf wel de hele dag een beetje weeig maar alles blijft erin. Pfff. Ook hier ongi kramp maar dan anders en zere boops.

We gaan misschien dinsdag al testen ipv donderdag maar weten het nog niet zeker.

Geplaatst

Ben indd wel vroeg met testen....volgens het ziekenhuis mag ik pas woensdag de 25e testen (19 dagen na de punctie), maar ik dacht dat dat kwam omdat ik op 15 mei nog pregnyl (5.000) moest spuiten. Daarom had ik in iedergeval een licht streepje verwacht. Pfff, nou ik moet me er gewoon maar even overheen zetten en zolang er geen ongesteldheid is.....Ik wacht braaf met testen en dan doe ik het niet halverwege de dag, maar meteen in de ochtend

@meezie: ik duim voor je dat het een mooie test wordt dinsdag!!! :-)

@hoopvol: bedankt voor je woorden :-) en duimen ook voor jou hoor!

Geplaatst

Patries dan be je vandaag 16 dagen na de punctie, dan ben je al verder in de wachtweken als ik dacht. Dan begrijp ik dat je al wat ongeduldig bent, hihi.

Ik ga heel hard duimen voor een mooie test dan woensdag

Geplaatst

Meezie, bedankt voor je reactie, ik ben al weer een heel stuk rustiger, pfffffffffffffffffff.

Jakkes dat je je nog steeds zo kl........te voelt. Dinsdag testen? Oeioei spannend hoor!

Bikkel, dinsdag punctie! Joepieeeeeee. Ik vond de pregnyl echt ontzettend meevallen, nix anders dan de deca of de puregon. Ik was ook erg zenuwachtig omdat de verpleegkundige zei dat de pregnyl wel es vervelend kon zijn. Maar dat vond ik dus helemaal niet.

En Patries, ga je nu echt braaf wachten tot woensdag of ga je stiekem toch nog een keertje testen, haha. Vreselijk hè dat wachten. Succes hoor!

Geplaatst

Even het lijstje weer wat omhoog gehaald:

Mei:

Melis25: 6 mei ongi, 23 mei starten met deca

Tusele: 19 mei FM

Liedje: half mei uitgangsecho en daarna starten met hormonen

Janine: half mei TP cryo

Bikkel: punctie 24 mei

Ink: 24 mei 2e FM

Raba: 20 mei deca,4 juni gonal F, 19 juni 1e fm

Terugplaatsing:

Patricia 9 mei (1 embryo)

Gabriella: 11 mei (2 embryo's )

Hoopvol: 11 mei (1 embryo)

Meezie: 16 mei (2 embryo's)

Maureen: 16 mei (1 embryo)

Okaasan: 19 mei (1 embryo)

Lianne: 20 mei ( 2 embryo's)

Testen:

Gabriella: 23 mei

Patricia: 25 mei testen

Hoopvol: 26 mei testen

meezie: 26 mei testen

Maureen: 29 mei testen

Lianne: 4 juni

Geplaatst

Mei:

Terugplaatsing:

Bikkel: 27 mei (1 embryo) onder voorbehoud maar we gaan ervanuit dat we er ene hebben....

Testen:

Patricia: 25 mei testen

Hoopvol: 26 mei testen

meezie: 26 mei testen

Maureen: 29 mei testen

Bikkel: 7 juni (bloedtest, 15 dgn na punctie)

Geplaatst

hallo dames

ik heb vrijdag de tp van 1 cryo gehad,ik had er nog twee,maar eentje heeft de ontdooiing niet overleefd,hopelijk blijft deze plakken,het was een 7 cellige toen hij in de vriezer ging,maar is achter uit gegaan naar 5 cellig,de gyn zei dat het niks te betekenen had,maar toch ben ik niet echt positief,terwijl ik zo niet moet denken....

ik mag 3 juni testen,maar zie dat er ook meiden met cryo eerder kunnen tetsen,waarom zit hier enige dagen verschil in???

iedereen veel succes

liefs janine

Geplaatst

Mei:

Terugplaatsing:

Bikkel: 27 mei (1 embryo) onder voorbehoud maar we gaan er vanuit dat we er een hebben…

Testen:

Patricia: 25 mei

Hoopvol: 26 mei

meezie: 26 mei

Maureen: 29 mei

Okaasan: 3 juni

Geplaatst

@lianne...geen idee of het helpt op die manier broeden..ik was in een melige bui en met googlen op broedkip kwam ik deze tegen..

@okasaan...sorry..met mijn hormonster-vergiet-hoofd ben ik ff kwijt of ik gelezen heb waar je ook alweer naartoe ging...In ieder geval fijne vakantie!!!

@patries..fijn dat ik je een lach bezorgd heb..verdere toelichting foto zie reactie aan lianne in dit bericht..Balen van dei nega test. Ik duim dat het een gevalletje "te vroeg getest" is!

@ink nog van harte..en fijn dat je zulke mooie resultaten bij de FM hebt! Jij, bikkel en ik gaan samen voor de punctie deze weeek...WE KUNNEN het hè?!?! Had jij het korte of lange protocol? WAt voor medicatie gebruik je?

@hoopvol...aargh kan me het leven tussen hoop&vrees nu wel een beetje indenken/invoelen...sterkte met afleiding zoeken en jezelf niet gek maken! vwb foto zie reactie bij liane. Vwb je vraag aan bikkel..in leuven en in dusseldorf doen ze het idd onder narcose volgens mijn info.

@bikkel..mooie vooruitzichten qua FM! Vwb punctie zie bericht aan ink. Ik heb instructie gekregen met pregnyl met 1 ampul vloeistof en 2 poeder..

@meezie...bleh!misselijk ..niet fijn. Tip die bij mijn zwangerschap geholpen heeft = muntthee drinken.

@janine...spannende dagen voor jou dus!

Mei:

Tusele: 23 mei FM3

Terugplaatsing:

Bikkel: 27 mei (1 embryo) onder voorbehoud maar we gaan er vanuit dat we er een hebben…

Testen:

Geplaatst

Sorry, even klagen hoor.

Getver, wat voel ik me vervelend. Ik ben heel tegendraads en voel me echt niet lekker in mijn vel. Ik heb de hele tijd enorme vreetkicks, waar ik tot nog toe niet heel erg aan toe heb gegeven. Pfff, ik wil gewoon nu weten of ik zwanger ben. En dan moet ik nog 12 dagen wachten. Jeetje zeg, hoe ga ik dat vol houden.

Ik vind het zo stom dat ik me nu zo voel, vanochtend had ik echt goede zin. Lekker in de tuin gewerkt totdat de stortbui overkwam. Ik weet niet meer wie het hier laatst schreef, maar die coma van 15 dagen is gewoon een goed idee na een TP. Ik zou er nu zo voor tekenen.

Ook weer een aanvaring met de schoonouders gehad. We zouden daar gisteren gaan eten, al heel lang geleden afgesproken, nog voor we wisten in het zkh te kunnen starten. Autorijden is nog erg pijnlijk voor mij (en dus ga ik niet ruim 1,5 uur naar hun in de auto zitten) dus hebben we zaterdag ochtend heel vroeg gebeld of iedereen (incl. schoonzus met familie) hierheen konden komen. Nee, hoor allemaal veel te ingewikkeld voor de schoonouders. Grrrrrrr, we dragen nota bene een oplossing aan. Ik haat mensen van wie je in deze periode flexibiliteit en medeleven verwacht en dat dus totaal niet hebben. En mensen die niet voor een ander overhebben. Ik geloof dat ik mijn verwachtingen wat hen betreft nog verder naar beneden bij moet stellen dan ik al gedaan had. Ik kan daar zo boos om worden om mensen die je zo teleur weten te stellen. Mijn man was er ook erg boos over.

Zo en nu ga ik al jullie verhalen lezen in de hoop iets op te vrolijken daarvan.

Geplaatst

Patries: Goh, een witte test. Erg balen, maar je bent nog te vroeg met testen. Ik hoop dat de test een dezer dagen nog heel mooi bijkleurt. En dat je vervolgens een hele fijne vakantie hebt!

Ink: Jeeeee, wat een goede eerste FM. Echt super. Fijn dat het zo snel gaat. Dan heb je je TP ook voordat je een paar dagen naar de Ardennen gaat, toch?

Hoopvol: Jeetje, meid het klinkt wel heel spannend allemaal. Vervelend hè dat je nooit weet welke kant de klachten je op wijzen. In navolging van Gabrielle ga ik gewoon even een hele harde PFFFFF voor je zeggen: PFFFFFF!

En wat een verschil inderdaad in aantal follikels en eicellen bij jou.

Bikkel: Succes met je laatste spuiten en met je punctie. Na mijn ervaring kan ik je alleen maar zeggen; wat fijn dat het onder narcose is, zeker met je PCOS.

Meezie: ik hoop dat je overgeven van iets heel anders dan een buikgriepje komt. Of denk je zelf dat het niet zo is? Ik duim voor een hele mooie test dinsdag of donderdag.

Janine: gefeliciteerd met je TP. En het hoeft niets uit te maken dat je embryo wat 'kleiner' is, ook van minder ver gedeelde emmies kun je zwanger worden. Heel veel succes met de wachtweken.

Tusele: Dank je wel. We gaan naar Engeland, volgens mij had ik het nog niet gezegd.

Jij dus ook al bijna je punctie. Spannend hoor. En gezellig dat er telkens zoveel Dames gelijk op gaan.

Zo en nu mijn leuke nieuws na mijn bovenstaande klaagzang. Ik zou het bijna vergeten. Gisteren gingen man en ik voor een nieuwe fiets kijken (oude was van de week gejat), maar we hebben er gelijk 1 gekocht. Ik was helemaal trots op mezelf dat ik gewoon met droge ogen aan de fietsenmaker kon vragen bij iedere fiets: Kan hier ook een kinderzitje op? Nu maar hopen dat mijn emmie dat gehoord heeft.

Deze is hem, een Sparta Pick up, maar dan nog met bagagedrager:

[ATTACH=CONFIG]1433[/ATTACH]

Geplaatst

Janine: heb je er even bij gezet hieronder als je dat niet erg vindt in het lijstje... Hopelijk heeft de gyn gelijk en maakt het niet uit en is het gewoon een toppertje die lekker blijft plakken! Wel jammer van die andere! Wat betreft testdatum, kan dat niet te maken hebben met een cryo tp mét hormonen of zonder ofzo? Ik doe maar een gok ;-)

Tusele : Ja, samen met jou en Bikkel hebben we een leuke week voor de boeg! Spannend! Ik volg het korte protocol (dit is pas mijn 5e spuitdag nadat ik afgelopen dinsdag ongesteld werd, dus gaat super snel!) Ik gebruik Gonal-F, Cetrotide, Otrivelle en daarna de bolletjes Utrogestan...

Okaasan : hou vol meid, elke dag is er weer 1 verder! Wel vervelend dat je nu niet lekker in je vel zit en kan me voorstellen dat van die schoonouders daar niet echt bij helpen! Pff, sommige mensen... Mooie fiets heb je in ieder geval uitgekozen! Ja, als het goed gaat hebben we inderdaad de TP voor het weekendje Ardennen, dus het komt echt super uit! Nog een dienst proberen kwijt te raken, want heb donderdag eigenlijk een slaapdienst, maar dat gaat dan waarschijnlijk niet...

Alle andere meiden : succes en sterkte met dagen aftellen en op naar eindelijk eens mooie resultaten!

Gabriella - jij mag morgen officieel nu weer als eerste hé?! Hoe gaat het na je testen van afgelopen week?

Mei:

Tusele: 23 mei FM3

Terugplaatsing:

Janine: 20 mei (1 embryo)

Testen:

Janine: 3 juni

Bikkel: 7 juni (bloedtest, 15 dgn na punctie

Geplaatst

zoooo, veel bij te lezen zeg!!! Heb nog niet de tijd om uitgebreid te reageren, heel t weekend weg geweest en net alle troep weer weggewerkt, zometeen een paar uurtjes slaap inhalen.

Heerlijk weekend gehad, en sja.... me ook vanmorgen niet in kunnen houden, en het streepje was duidelijk donkerder... Maar; morgen doen we t nog even officieel!

Even heel kort;

@okaasaan, super toffe fiets, maar jeetje, wat een ongezellig verhaal over je schoonouders!! Ik zou ter plekke geen zin meer hebben gehad om daar nog heen te gaan zeg! Ben je nog gegaan eigenlijk? Ik hoop dat je genoeg mensen om je heen hebt bij wie je wel het medeleven kunt krijgen wat je nu eigenlijk zo hard nodig hebt, want in een periode als deze mag je die gewoon krijgen!

@patries; ik zou me echt nog geen geen zorgen maken!!!! Kijk, dat ik een paar dagen voor mn officiele dag mezelf gek loopt te maken, maar jij was nog vroeger!!! ;)

Voel mezelf nu op zich wel goed. Ben erg blij dat ik van de bolletjes af ben. Was ze op een gegeven moment toch wel zat. Heb een hoofd als een vergiet, niets blijft hangen... Daarnaast heel erg moe.

En voor de meiden die nog langer moeten wachten; Ik hoop dat jullie de spanning nog even kunnen verdragen. Ik las snel iets over eetbuien; vooral aan toegeven!!! Ga het jezelf op dit moment niet nog moeilijker maken!!!!! Verwen jezelf, daar knap je (al is t maar voor een halfuurtje) echt van op. Viva, Flair, Happinezz, chocola, favoriete thee, lekkere smeerseltjes en geurtjes, goeie film, spannend boek... ga zo maar door!!!

Ga even instorten op de bank, iedereen een heel fijne avond,

liefs gabriella

Geplaatst

Pregnyl zit erin en het deed helemaal geen pijn, druk gemaakt om niks haha....wel een lekker gevoel dat dit voorlopig even de laatste spuit is!!

Gabriella...een voorzichtige proficiat!!! Morgen voor het echie maar een streep is een streep! SUPER!!!

Ik lees dat je geen bolletjes meer hoeft te gebruiken, ik moet deze juist tot 8 weken zwangerschap blijven gebruiken, zo zie je ieder ziekenhuis heeft zijn eigen ding!

Okaasan: ik heb endometriose, geen pcos, maakt verder niks uit hoor, ik onthoud ook maar de helft met al die volgeschreven pagina's haha

Ink: mooi een tp voor een weekendje weg, dan kun je echt relaxed aan het idee wennen, wij vertrekken vrijdag na de tp naar centerparcs, we hebben een 6 persoons huisje en zijn met zn 5en dus komt nu goed uit met een extra "bewoner" hahaha....

Geplaatst

Dank jullie wel voor de lieve woorden.

Sorry Bikkel. Het zijn de bijwerkingen zullen we maar zeggen, hahaha. Volgende keer zal ik beter lezen.

En ik moet erg lachen om je extra bewoner in jullie huisje. Goede voortekenen, zo'n te groot huisje!

En nee, Gabrielle, we zijn niet gegaan. Ik zag het echt niet zitten 1,5 uur in de auto. We hadden een testritje van 15 min gedaan en dat werd al best pijnlijk. Fietsen gaat gelukkig wel redelijk, maar zeker niet te lang en over asfalt zodat het niet zo veel rammelt.

En wat super de super spannend zeg. Ik ga je gewoon alvast feliciteren: Gefeliciteerd! En dan morgen ga ik je officieel feliciteren na je officiële test.

Geplaatst

okasaan,lijkt op mijn fiets. Ik heb er nog wel een achterdrager op laten zetten,maar meer praktisch voor fietstassen,(en met de komst van de kindjes) maar je hebt tegenwoordige zitjes die zweven" achterop! hoef je niet perse een achterdrager voor te hebben!

Dus kan er zeker op.

Mooie fiets!!!

Ink er groeit wat van binnen:-) hopelijk gauw de punctie!!

Gabriella, yohoooo morgen de officiële dag, maar het lijkt me erg positief allemaal.

Ik heb niet alles bij gelezen,maar allemaal op naar een punctie of al een positieve test.

En de andere dames helaas weer wachten.. KILLING....

Ik ben doooodmoe...

Groetjess

Geplaatst

Joehoeeeee!!! Ook vandaag een streepje te zien hoor!!!! Hij knalt er niet uit, maar hij staat er wel!!! Iemand ervaring met de goedkoopste testen van kruidvat? Staat nl in de bijsluiter dat het een 'duidelijke streep' moet zijn. Naja, hij is niet zo duidelijk als de test streep, maar hij staat er wel!

pffff, deze stap is weer gemaakt, nu de volgende stappen.

Voor iedereen hier, heel veel succes met het slopende wachten!!!!

liefs gabriella

Geplaatst

WIEHOEEE! Gefeliciteerd Gabriella!

Echt super voor jullie. En volgens mij is een duidelijke streep een brede streep, dus niet een dunne pennenlijntje ofzo. Volgens mij hoeft hij niet even donker te zijn als de test streep. Was hij vandaag weer donkerder dan gisteren?

Jeetje wat spannend zeg!

Geplaatst

Ja, hij was zeker donkerder, en idd net zo breed. Het is meer dat ik bij mijn vorige zwangerschap (natuurlijke) een week over tijd was, en toen knalde hij er direct uit. Maar toch, er staat gewoon een streep (en voel me heel erg hetzelfde als toen...) dus het kan voor mij niet anders.

Geplaatst

jippie Gabriella, je bent de eerste groene van dit topic!!!!!!!! Gefeliciteerd

Hopenlijk volgt derest ook met groen

Geplaatst

Gabriella een streep is een streep!!!! ( ik snap dat je altijd nog denkt.......is het echt zo)

Eindelijk in dit topic een keer groen!

Op naar de volgende.

Hoe is het met jou meezie? nog een paar dagen. Jij mag dus al 10 dagen na tp testen. Wat wisselt dat per zh!

Bikkel: hahhaa een extra bewoner!!! lekker een weekendje weg. Welk park ga je.

Fijne dag!!!

Geplaatst

Gabrielle: proficiat! De eerste die groen maakt maar hopelijk niet de laatste! Wanneer krijg je de 1e echo? Het kunnen er ook 2 zijn toch?

Wij gaan ieder jaar naar centerparcs met goeie vrienden en hun dochtertje (ons leenkindje) en vrijdag gaan we naar de vossenmeren, moet een heel mooi park zijn! De vorige keer zijn we naar erperheide geweest!

Hier alles oke, heb nergens last van, vandaag even de boodschapjes halen en wat poetsen, kunnen we morgen met een gerust hart boven op bed liggen!

Dikke knuffel voor jullie allemaal! Xxxxx

Geplaatst

@ink jij gebruikt andere medicatie dan ik dus..ik heb puregon en decapeptyl tijdens de stimulatie fase

@gabrielle moest om je lachen over de "leg-jezelf-in-de-watten" aanmoedingen ;-) Fijn dat je weekend geslaagd was. En een positieve test!!! :clap2::clap2::clap2::happydance::happydance::happydance::clap2::clap2::clap2::happydance::happydance::happydance::clap2::clap2::clap2::happydance::happydance::happydance::happydance:

@bikkel..maf die verschillen in de bolletjes...

@okasaan..zo leer je de mensen in je omgeving wel kennen zeg! P{fff.. "denk natte hond" zegt mijn mams dan..FF van je af schudden ;-) Leuke fiets trouwens lekker stoer!

===========

vanochtend fm3 gehad..zag er goed uit 2 rechts, 8 links. Vanmiddag bellen over bloeduitslagen en dan hoor ik of het woensdag de punctie wordt of nog 1 dag puregon spuiten en dan donderdag de punctie..spannend!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden