Ga naar inhoud

wie start er ook waarschijnlijk april/mei 2011?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

GABRIELLA>GEFELICITEERD

een streep is een streep,licht of donker het maakt niks uit,als je het met een paar dagen nog eens doet zie je dat het steeds donkerder word,en een streep betekent hcg,dus je bent echt helemaal zwanger

liefs janine

Geplaatst

@ Gabri Gefeliciteerd meid!!! heerlijk is dat he een positieve test.. Ik was in de 7e hemel...

Woensdag hebben we een echo op C12 spannend hoop dat ik C13 pregnyl mag spuiten dan heb ik volgende week een TP ( nr 3) en hoop dat het dit keer dan raak is....

Geplaatst

Ink: Hoe was je 1e fm???

Janine: met een eskimootje kan je eerder testen dan met een verse, dit omdat de eskimo al verder in ontwikkeld is..

ik werd de eerste en 2e keer ook veel eerder ongesteld. ik test op dag 10 als die dan negatief is weet ik genoeg ( elk lichaam is anders)

Meiden er moeten veel testen van jullie! meezie, hoopvol, en nog veel meer! ik volg jullie zet hem op broedkipjes!

Ik kom volgende week naast je zitten bikkel! suc6 meiden

Geplaatst

Gabriella: GEFELICITEEEEEEEEEERD!!!!!!!! Wat een geweldig nieuws!!!!! En idd, een streep is een streep toch. Ik zou als ik jou was gewoon morgen of overmorgen of zo nog es testen. Moet je ook nog naar het ZH voor een bloedtest?

Okasaan: ik was degene die de coma voorstelde, haha, vreselijk hè dat wachten. Dus jullie zijn niet meer naar je schoonouders gegaan, groot gelijk, doeeeeeeeeg, ze kunnen toch wel wat rekening met jou houden, belachelijk zeg. Je moet op dit moment gewoon voor jezelf kiezen hoor, jij bent op dit moment het belangrijkst en dat hebben ze maar te pikken.

Nog twee ochtendjes en dan mag ik testen, brrrrrrrrr, zo eng, zo eng.

Geplaatst

Gabriella, GEFELICITEERD!!! Wat heerlijk voor je!!

Ik heb jou in het lijstje GROEN:icon_thumright: gemaakt

Helaas ben ik vandaag ongesteld geworden op wachtdag 14.

Wij zijn erg verdrietig vandaag en gaan ons opladen voor een volgende poging.

(ik heb overigens de aller aller aller aller aller liefste vriend van DE HELE WERELD!)

Mei:

Melis25: 6 mei ongi, 23 mei starten met deca

Tusele: 19 mei FM

Liedje: half mei uitgangsecho en daarna starten met hormonen

Janine: half mei TP cryo

Bikkel: punctie 24 mei

Ink: 24 mei 2e FM

Raba: 20 mei deca,4 juni gonal F, 19 juni 1e fm

Terugplaatsing:

Patricia 9 mei (1 embryo)

Gabriella: 11 mei (2 embryo's )

Hoopvol: 11 mei (1 embryo)

Meezie: 16 mei (2 embryo's)

Maureen: 16 mei (1 embryo)

Okaasan: 19 mei (1 embryo)

Lianne: 20 mei ( 2 embryo's)

Testen:

Gabriella: 23 mei

Patricia: 25 mei testen

Hoopvol: 26 mei testen

meezie: 26 mei testen

Maureen: 29 mei testen

Lianne: 4 juni

Geplaatst

punctiedatum staat op donderdfag gepland..spannend!!! Wel fijn was het geheen-en-weer naar het zh wel weer ff zat met bloedprikken en echo's.

rechts zaten er 2 folikels, links 8...

Geplaatst

Gabriella, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben onwijs blij voor je..

Voor mij/ons ook weer een stapje dichterbij, want ik heb zojuist de eerste spuit Decapeptyl in mijn buik gezet :D

Ik vond het onwijs meevallen, kan niet wachten tot ik morgen weer mag hahaha....

Hoe is het hier verder?

Geplaatst

Gabriella- SUPER!!! Van harte meid! Je bent de 1e uit dit boek!!! Zal nog wel wat tijd kosten voor het door dringt, of niet?

Patries- Wat vreselijlk ... joh! Kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent! Succes met het opladen voor een volgende poging en fijn dat je zo'n lieve vriend hebt die je kan steunen (hihi, maar de liefste kan niet hoor, want die heb ik al ;-))

Melis - Fijn, 1e stap gezet!

Tusele - Hopelijk hoor ik morgen of ik tegelijkertijd met jou donderdag pijn mag lijden ;-)...

Hoopvol en Meezie - Nog even voor jullie!!!

Okaasan - vast fijne vakantie gwenst voor overmorgen en hopelijk komen jullie met z'n 3-en terug!

Hier alles goed - wat last van recherkant, maar daar groeiden dan ook de meesten...

Ben benieuwd morgen - hopelijk de datum voor de punctie!

Geplaatst

Hey Patries, wat is dit nou, dit mag niet gebeuren, wat een vreselijk nieuws! Heel veel sterkte!!! Wat heerlijk dat je de aller aller aller liefste vriend van de hele wereld hebt. Dit is voor jullie beiden vreselijk nieuws en ik wens jullie heel veel kracht de komende tijd.

Melis, je bent idd weer een stapje dichterbij, zo dacht ik ook altijd, elke prik is weer een stapje dichterbij. Hartstikke mooi dat het prikken je is meegevallen.

Tusele, donderdag de punctie, spannend, hopelijk heb je een goeie oogst!

Kus allemaal!

Geplaatst

@ink... ben benieuwd naar de datum!

@patries...wat crea bea die kleurtjes..helemaal leuk!! 1 dame met een positief resultaat!! mooie mijlpaal/succes!! En dat terwijl jezelf een flinke teleurstelling moet verwerken. Erg knap...fijn dat je vriend zo lief voor je is!

@melis..fijn dat het spuiten meeviel..ik ben er inmiddels aan gewend. En onze kleine man ook..die komt heel interessant kijken..

============

zat vanavond te bedenken dat mijn hubbie donderdag helemaal alleen naar a'dam moet. Bedacht me dat ik nog een beschermengeltje in de kado voorraad heb liggen.Ik vond 'm mooi en wist dat ik er ooit een keer iemand een heeeel groot plezier mee kon gaan doen...Ik ga 'm kado doen aan hubbie zodat ie'm met de rit met de heeeeeele kostbare lading mee kan nemen en zodat hij niet zo alleen is ...

Tim is er zo lief mee bezig...hij vertelde dat hij gedroomd had van heeeeeeel veel eitjes ;-)

Truste voor strakkies..ga nog ff zitten en dan mijn mandje in..

cute-cat-sleeping1.jpg

Geplaatst

Hey meiden,

Ben ik echt de eerste groene hier? Vind ik prima hoor, maar ik wil wel wat gevolg hebben eigenlijk. Ik realiseer het me eigenlijk nog helemaal niet. Je leeft echt naar zo'n punt toe, en dan is het daar.... en dan is het gewoon zo. We zaten tussen de middag te eten, en toen hadden we echt zoiets van; sja, wat is er nu eigenlijk echt veranderd... alles is nog hetzelfde... geen vuurwerk, trompetgeschal en confettibommen... hahaha, gelukkig maar. Het is af en toe zo'n golf die je overmant, eindelijk eens een positieve golf. Ik wens m iedereen hier zo onwijs hard toe!!!!

@tusele; begint voor jou nu ook op te schieten. De punctie is ook altijd zo'n volgende stap!

@hoopvol; ik zit nu zelfs voor jou te 'pfffffff-een'!!! Spannend joh!!!

@melis; je gaat nu echt starten, ook spannend voor jullie!!

@ink; ziet er voor jou ook allemaal goed uit!! hoop trouwens dat jullie niet allemaal enge nachtmerries over hebben gehouden aan de verhalen over de puncties in deze topic!! Het gaat echt gewoon goedkomen...

En Patries; ik vind het echt heel naar voor jullie!!! Ik kreeg wel even kippenvel toen je schreef over je niet te overtreffen lieve vriend. Heerlijk voor je! Dat kan je nu wel even gebruiken. Houdt elkaar maar goed vast. Succes meid.

Liefs gabriella

Geplaatst

Patricia, heel veel sterkte, ik hoop dat je gauw weer de kracht vindt om opnieuw te beginnen, dit keer met goed resultaat! Knuffel!

Melis: fijn gevoel he dat je concreet aan de slag kunt, ik heb dit als prettig ervaren!

Ink en Tusele: We gaan gelijk op, gezellig! Ik hoop dat jullie niet al te veel pijn hebben, mij hebben ze verzekerd dat ik morgenvroeg geen pijn zal hebben...daar hou ik ze aan haha!!

Nog even en dan komen er hopelijk snel weer groene dames erbij....nog 2 dagen dames! Succes met de laatste loodjes...(wat is geduld toch eigenlijk een vies woord he?!)

Hier gaan we zo richting bed, morgenvroeg gaat om 6.00 de wekker....volgens mij heb ik geen narcose nodig en ben ik nog zo duf als maar wat haha....ik moet mij om 8.15 melden en mijn man om 8.30 bij het lab, de punctie zou 45 minuten duren en mijn man mag er helaas niet bij zijn, hij moet wachten op de zaal waar mijn bed staat! Ach ja 45 minuten op een mensenleven komen we ook wel overheen, ben in ieder geval erg relaxed en laat het maar over mij heen komen!

Tot zover meiden, zodra ik weer bij positieven ben dan horen jullie van me!!

XXX

Geplaatst

He bikkel, natuurlijk, jij hebt morgen ook je punctie!!! Heel veel succes joh! Maar wat gek dat je man er niet bij mag zijn, wel goed te horen dat je er zelf zo positief in staat. Heeeeel veel succes en laat maar horen hoe het is gegaan.

Geplaatst

mijn man mag er niet bij zijn omdat de punctie onder narcose is....dus op zich maakt het ook niks uit want ik merk er toch niks van haha

Geplaatst

Ik ben heel voorzichtig positief, vanmorgen een hele mooie positieve test van CB met de woordjes zwanger!!!

Ik kan het bijna niet geloven, maar ben zo blij.

Ik maak mezelf donderdag groen als alles nog steeds positief is.

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Heb nog niet helemaal bijgelezen, ga ik vanavond doen.

Gabriella, de eerste GROENE in dit topic!!! Gefeliciteerd meid, wat een super nieuws!! Kan me voorstellen dat je het nog niet helemaal beseft, maar probeer lekker te genieten.

Patries, helaas voor jou dus niet, wens je heel veel sterkte en neem je tijd om dit een plekje te geven, zodat je straks met frisse moed weer verder kunt!!! dikke knuffel voor jou!!

Meezie, hier alvast voorzichtig GEFELICITEERD!!!! Hopelijk blijft ie zo en heb je donderdag ook een prachtige test in handen!!

Ga nu lekker naar het werk, fijne dag allemaal!!

Liefs Lianne

Geplaatst

Bikkel - Je zal dit niet meer lezen voor je punctie, maar er wordt aan je gedacht hier hoor! Succes! Op naar een mooie opbrengst en goede bevruchting!

Meezie- wat super meid! Kan me vorostellen dat je het nog niet kan geloven! Klinkt erg POSITIEF!!!

Tusele - hoe is jouw sollicitatie gesprek trouwens afgelopen?

Ik ben net terug van 2 afspraken: eerst de 2e FM en toen een sollicitatiegesprek...

Van beiden krijg ik vandaag een telefoontje:

Moest bloed prikken na de FM ivm een kleine aanwezige kans op overstimulatie. Ze verwachtte het niet, maar voor de zekerheid... Vind het toch wel spannend! Word tussen 13.00-15.00 gebeld... Dan morgen nog een echo en dan vrijdag de punctie. Er zaten nu 10 grote in totaal (17mm max) en meerdere kleintjes nog (stuk of 10, maar die zouden waarschijnlijk niet mee doen vertelde ze)... Nou, we wachten het maar weer af...

Het solliciatiegesprek er gelijk achter aan (had een speling van 15 minuten, maar het is gelukt icon_biggrin.gif ). Vandaag hebben ze 8 gesprekken en 3 er van krijgen vandaag een telefoontje om donderdag op een 2e gesprek te komen...

Pff, laat die telefoon maar rinkelen vandaag!!!

Krijg nu wel wat last van de hormonen - voel me wat minder stabiel en erg moe, maar ja, valt me toch nog steeds mee (hihi ik haal me soms van te voren het ergste in m'n hoofd icon_wink.gif )

Geplaatst

Alles goed gegaan! Narcose was heerlijk!!! In alle follikels zat een ei...8 eicellen!!! Ben erg happy!

Meezie: een voorzichtige proficiat maar met een digitale cb kan het eigenlijk niet meer stuk! Super!!!

Ga nu leKker naar mijn bedje...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden