Ga naar inhoud

Wachtbankje februari 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi lieve allemaal,

@ Joleasa, gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder voor jou en je man, heel veel sterkte...

@ Wish, even een paar dagen niets meer van me laten horen. Heb dinsdagochtend negatief getest. Sinds dinsdagavond beetje (bruinigachtig) bloed (sorry voor details). Dus ik ben er eigenlijk vanuit gegaan dat het negatief zou blijven. Ben daar ook een beetje verdrietig over. Heb allemaal maandverband gekocht voor de storm, maar bij dat bruinige is het ook gebleven. Er is dus nog geen ongesteldheid gekomen. Ik vermoed dat de bolletjes het tegenhouden. Zaterdag is de officiele testdag, maar morgenochtend gaan we nog een keer testen, we gaan er eigenlijk van uit dat het deze keer mislukt is. Natuurlijk heb ik nog wel een heeeeeel klein beetje hoop.... Hoe is het met jou, weet je al wanneer je gaat testen?? Ben erg benieuwd hoor! Toitoitoi

Sorry dat ik niet iedereen nog persoonlijk krabbel, maar wat ik wel wil zeggen, iedereen met een positieve test: GEFELICITEERD!!

En de mensen met een negatieve test: sterkte, het is toch weer een gevoel van een soort van verlies...

Groetjes

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nadieh,

Moet er in het ronde gedeelte een streep of een kruisje komen te staan?

Als er alleen een streep moet komen staan is het in mijn ogen ook een super positieve test!

Succes!

Imar,

Dus nog geen menstruatie door aan het zetten, helaas wel een negatieve test.

Misschien te vroeg getest?

Dat hoop ik voor je!!!

Succes meid.

Ik ben geen vroegtester. Eerst woensdag door zien te komen zonder ongesteld te worden. (dag 14 na punctie)

Laika,

Nu al wat misselijk aan het worden, dat is me wat.

Maar ik neem aan dat jij dit er zeker wel voor over hebt.

Wil je er wel sterkte mee wensen, het zal niet prettig voor je zijn.

Kijk even naar tips die gegeven worden om de misselijkheid zo min mogelijk aanwezig te laten komen. Hoop dat dit dan helpt!

Geplaatst
Nadieh, het lijkt toch echt een streep hoor. Als ik goed heb opgelet bij de foto’s van andere meiden, was hij heel vaak erg licht in het begin. Over 2 dagen is ie hopelijk donkerder…!

Elke, ik snap dat je schrikt. Je weet gewoon niet zeker wat het is, irri he?!

Er zit niets anders op dan afwachten…

Haha, Wish, nee geen dromen gehad vannacht volgens mij. Moet wel steeds ineens plassen tussen 1 en 2 uur.

Verder voel ik me heel goed eigenlijk! Geen buikpijnen, geen rare dingen, alleen maar keiharde borsten, maar dat heb ik sowieso elke cyclus al.

Hoest met jou Wish? Onze 2e week is idd begonnen! Ik mag donderdag pas testen. Tenminste, ik ga er vanuit dat het met IUI net zo werkt, dus 14 dgn na de inseminatie testen? Toch?

Heey Armanda, bij mij mogen we pas na 18 dagen testen, en een emmy of cryo, is al een paar daagjes ouder enzo... volgens mij is 14 dagen echt vroeg.. maar ik weet het natuurlijk niet zeker. Ik ga op wachtdag 17 denk ik testen dat is de 19e, maar misschien durg ik dat niet eens hoor..

toen ik 3 jaar geleden zwanger was heb ik om mijn ongesteldheidsdag getest en was negatief, en 2 dagen later ineens positief,...

maar je moet t zelf weten natuurlijk is alleen een tip en ik zag trouwens dat je de 3e de iui hebt gehad, dan telt vrijdag pas als wachtdag 1 volgens mijn gyn.... dus niet de dag op de inseminatie... hihi t duurt lang he meid ;)

Geplaatst

Armanda,

Wanneer heb jij je eisprong gehad?

Dan 14 dagen erbij optellen toch? Eisprong=dag 0

Of werkt dit zo niet bij IUI?

Geplaatst

Ja zo werkt dat bij IUI, ik heb er 10 gehad dus kan wel stellen dat ik er ervaring mee heb hahaha Ik mocht van de kliniek altijd 16 dagen na de IUI testen (inseminatiedag meegeteld) maar het kan ook 14 dagen erna. Ik werd meestal op dag 14 ongesteld dus heb nog nooit hoeven testen..

Succes!

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]759[/ATTACH]

Ik wist niet meer of ik 3 druppels erop had gedaan, of 4, dus heb ik er snel eentje bij gedaan. Is de test dan nog geldig? Nu ja, er staat nog altijd een tweede streep en ienieminie donkerder dan gister. Dus ik ga met vrij veel vertrouwen naar het zh voor mn bloedtest!

Moet nu snel gaan, maar dan staat deze foto er toch tenminste op!

liefs

Ellen

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Ik heb vanochtend een test gedaan. Meteen 2 streepjes. De ene streep is iets lichter dan de andere. Ik denk dat ik dus ZWANGER ben.. Ik kan het niet geloven..

Groetjes

Geplaatst

Wauw meiden wat een goede berichten deze morgen!!

Ellen gefeliciteerd!!!Mooie donkere streep!!!

TK ook gefeliciteerd!!Eindelijk zijn jullie zwanger!!!joehoeee!!

Geniet er van!!!!

Geplaatst

Hoopvol en Kriskras, thx voor het delen van jullie ervaring. Tjonge, dat zou betekenen dat ik nóg langer moet wachten???

Wish, ik moest dinsdag pregnyl spuiten (en nog een decaatje) en donderdag 3 feb was dan de eisprong en de inseminatie. 3 + 14 = 17 feb.

Maar ja, er zit wel wat in dat het wat langer duurt want bij een icsi is het al bevrucht en dat hele proces moet nog gebeuren ná de inseminiatie...

Maar ik ga toch testen de 17e hoor, haha! Zit nu al de hele tijd na te denken over vroegtesten, maar ik ga het gewoon de 17e doen.

Ik heb wel de 16e en 17e cursus dus heeeeel misschien, als ik het vol houd en nog niet ongesteld ben, dan test ik bij voorkeur de 18e : vrijdagochtend!

en als ik dan goed of slecht bericht heb kan ik me gewoon ziekmelden als ik wil ipv naar een verplichte onwijs dure cursus te gaan met vanalles anders aan mijn hoofd...

TK, dat meen je niet! Wat relaxxxeeedd!! fijn joh!

Ellen, dit moet hem echt worden hoor, kan haast niet meer stuk!!

Laat ons weten wat de bloedtest zegt meis, we hopen met je mee!

Geplaatst

ik zie dat er al een hoop meiden positief getest hebben gefeliciteerd

hoopte zelf ook hier op het wachtbankje plaats te mogen nemen maar heb mn eisprong gemist en daardoor geen cryo tp. nu wachten tot het zkh verbouwd is, baal verschrikkelijk.

Voor de meiden die binnenkort mogen testen succes. Ellen spannend hopelijk vandaag ook een positieve bloedtest.

Geplaatst

T.K.!!!!!! Joehooeeeeeeee! Gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!!!!! Tof he!

Oh jeeeee Veer, je eisprong gemist! Wat balen joh! En dan ook nog eens wachten op het zh.. pfffff. Ik kan geloven dat je verschrikkelijk baalt! misschien een vakantie snel boeken, om de tijd wat vooruit te laten gaan?

Armanda, wachten is horror he. Ik heb één ding geleerd wat goed helpt als afleiding: wandelen! Rondlopen, stappen, in het bos lopen, maakt niet uit. Buiten krijg je lekker veel visuele prikkels, en zit je ook ook niet zo hard je lichaam in de mot te houden, want de beweging verzacht het allemaal wat. Zelfs nu nog vind ik leuk om te wandelen, zodat ik er niet teveel mee bezig ben.

Wish, hoe is het met jou???

Zijn er nog die vroeger gaan testen?

Ik mag bellen tussen 17u en 18u, maar dat is dan net het moment dat ik mn vriend's dochter ga ophalen. Ik hoop dat ik de uitslag ervoor al weet, en vooral dat ik mijn mond ga kunnen houden!!!!!!! Moet nog met mn vriend afspreken wanneer we het echt vertellen aan haar. Tis zo'n lieve, ze mag het wel wat eerder weten dan de 12 weken grens vind ik. Ben helemaal emotioneel haha.

liefs,

Ellen

Geplaatst

Joehoeeee :happydance: meiden wat een moeie berichten!

:confettistars::confettistars::confettistars:

Ellen je streep wordt lekker donker!

T.K. wat super meis! Van harte gefeliciteerd!

Nadieh ik zie een duidelijke streep!Ik weet dat het moeilijk te beseffen is,maar je bent hartstikke zwanger!

Meiden we gaan door voor groen!!!!!

Liefs,Violeta

Geplaatst

Terugplaatsing embryo's/cryo's:

Imar:
28 januari 2 embryo's

Sumi:
29 janauri 2 embryo's

Ellentrik:
30 januari, 2 embryo's

Corina :
31 januari 1 embryo

Joleasa:
31 januari 2 cryo's

Joke:
1 februari 1 embryo

Annemarie84:
1 februari 1 embryo

Hoopvol07:
2 februari (IUI)

Armanda:
3 februari (IUI)

Ellie:
3 februari 1 embryo

Wish:
4 februari 2 embryo's

Elke:
7 februari 1 cryo

Danielle:
7 Februari 2 Embryo's

KrisKras:
9 februari 1 embryo

Testen:

Karin:
2 februari
(2 embryo's)

Esther:
3 februari

Akara:
4 februari
(1 embryo)

Maureen:
4 februari

r00sje:
6 februari
(2 embryo's)

Luck:
7 februari

Breden: 7 februari

Sylvie:
9 februari

Laika:
9 februari
(1 embryo)

Doortje:
10 februari
(2 embryo's)

Ellentrik:
11 februari

Sumi:
11 februari

Anneka:
12 februari

Corina :
12/13 februari ( in de brief stond 16dgn na punctie nog niet officieel gehoord)

Imar:
12 februari

Joleasa:
14 februari

Joke:
14 februari

Annemarie84:
14 februari

Ellie:
15 februari

Wish:
16 februari

Armanda:
17 februari

Hoopvol07:
20 februari

Elke:
21 februari

Danielle..:
21 Februari

KrisKras:
26 februari

Hoi,

Vanmorgen nog een test gedaan, maar is negatief gebleven. Ben gestopt met de bolletjes en buikpijn komt eraan.

Wij hebben een rotweek gehad, het is jammer, maar proberen nu weer positief naar de volgende poging te kijken.

Blijf hier nog wel een beetje "rondhangen" om jullie te volgen....

Succes allemaal!

Geplaatst

Nou Imar, wat een rotbericht.....heel veel sterkte! Je schrijft dat dit je nieuwe eerste ivf poging was. Betekent dat dat je er nog 2 vergoed krijgt (omdat je bij die eerdere derde poging al zo ver was)? Succes met je volgende poging!

Hier ook een vreselijke nacht gehad. Sinds gisterenavond heb ik bruine afscheiding. Ook kreeg ik wat menstruatiekrampen. De krampen zijn nu weer voorbij en de clearblue digitale test gaf vanochtend binnen 20 seconden aan dat ik zwanger ben maar wat ben ik geschrokken! Ik heb echt nauwelijks geslapen en hoop zo dat dit niet het begin is van het einde.....

Geplaatst

Kan je die clear bleu test hele dag door doen of moet het met ochtendurine?

Die vermeld toch ook hoever je bent?

Geplaatst

Ellen,

Wat een duidelijke streep!! Geloof het nu maar echt, je bent gewoon ZWANGER!!!

T.K.

Ook voor jou een super bericht! Gefeliciteerd!!!

Imar,

Wat klote voor je... Heel veel sterkte.

Wat een verschillende berichten, maar gelukkig meer groen dan rood (grijs). Laten jullie nog een beetje groen voor mij over ;-)

Ik ga niet wachten tot de 21ste ik ga de 16de (13 of 14 dagen na de eisprong).

Liefs Elke

Geplaatst

Hallo meiden.

Ff weeer een berichtje van hier.

Vandaag voor me 3de fm geweest. En geen ei te vinden

Dus hebben ze me urine nagekeken. Die ik 3 dagen moest opvangen. In de urine van woensdag hebben ze de piek gevonden. We hebben maandag de tp van 2 cryo's.

Dan zijn ze 5 dagen oud. Dus mag ik officieel 9 dagen later testen. 23feb

Kan iemand mij er tussen zetten.

Voor de dames in het groen gefeliciteerd.

Voor de andere sterkte.

Voor de wachtende succes.

Liefs

Geplaatst

KrisKras,

Helaas ben jij inderdaad ondertussen de expert mbt IUI.

Hoe gaat het met je?

Ellen,

Wat gaaf om die testen onder elkaar te zien liggen. Ziet er geweldig uit!!!

Ben benieuwd naar je Hcg. 1 of 2 embryo's in je buikje aan het groeien?

T.k.

Voor jou ook een felicitatie, van harte!!!

Dat je het niet kan geloven kan ik me wel iets bij voorstellen.

Veer,

Wat shit dat je de eisprong hebt gemist!

En nu gaat het ziekenhuis ook nog dicht ook. Wat balen!

Geplaatst

Imar, wat verdrietig.. sterkte he meisje..

Angel, succes! Super dat je binnenkort toch weer kan broeden.

Iemand nog van Sumi gehoord? Die zou ook testen vandaag.

Geplaatst

[

Ellenstok een vraagje,

Jij ook gefeliciteerd.

Mag ik iets vragen.

C op die test is toch de controle streep en de T zwangerschap hè??

=Ellentrik;404893][ATTACH=CONFIG]759[/ATTACH]

Ik wist niet meer of ik 3 druppels erop had gedaan, of 4, dus heb ik er snel eentje bij gedaan. Is de test dan nog geldig? Nu ja, er staat nog altijd een tweede streep en ienieminie donkerder dan gister. Dus ik ga met vrij veel vertrouwen naar het zh voor mn bloedtest!

Moet nu snel gaan, maar dan staat deze foto er toch tenminste op!

liefs

Ellen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden