Ga naar inhoud

Miepie80 en haar drieling

Aanbevolen Berichten

• Reacties 762
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Voor de mensen die ziekenhuis programma's interessant vinden...

Ik zat toevallig via uitzending gemist programma's te bekijken, en nu kom ik er 1 tegen vanuit het LUMC met een tweeling met het TTS syndroom...

http://player.omroep.nl/?aflID=10966350

Heftig zeg. Krijg er nu wel meer een beeld van hoe zo'n ingreep eigenlijk gaat. Dat is écht niet niks!

Miepie,heel veel sterkte verder,en mogen je kindjes nog even lekker in mama's buik zitten.

Geplaatst

Simba,

Deze aflevering heb ik toen al gezien. Heb nu weer zitten kijken en kreeg wederom tranen en kippenvel.

Miepie,

Nogmaals heel veel sterkte en kracht toegewenst voor de komende periode.

Dat alle 3 jullie kindjes na de bevalling gezond in jullie armen terecht mogen komen!

Geplaatst

Ook ik volg jouw verhaal al een tijdje en ook ik heb het gevoel dat ik je nu echt een hart onder de riem moet steken maar met welke woorden?

Ik duim voor jou en de kleintjes en in mijn gebeden neem ik jullie mee...

Geplaatst

Die link maakt me wel nieuwsgierig, maar kan absoluut niet tegen bloed..... dus bij deze is het bloederig?

Ik houd dus helemaal niet van ziekenhuisserie's, word er helemaal raar van!

Geplaatst

Simba, dat klopt wel ongeveer ja ;)... raar om het op zo'n filmpje weer te zien.

Vandaag korte echo gehad; kids leven alle drie nog, dus so far so good wat hun betreft. Wel minder nieuws qua bloed; leverwaarde is gelijk, bloedplaatjes verbeterd, maar nieren iets achteruit gegaan. Zodra de kinderarts tijd heeft komt die langs om eea met ons te bespreken. Wat we nu begrepen hebben maken Quick en Sjors - zeker na de longrijpingsspuiten - een redelijke kans, maar liggen de kansen voor kleine Flupke erg slecht. Afwachten dus... en ik blijf voorlopig onder strenge controle hier in het LUMC. Elke dag bloedcontrole, urinecheck en 6x bloeddruk en een echo van de kleintjes en elke dag is er weer een.......

Geplaatst

Wat een achtbaan waarin jullie zitten maar idd elke dag is er een.

Hoop dat de kinderarts snel komt zodat er wat meer duidelijkheid komt.

Hou je rustig Miepie.

Geplaatst

Tjee Miepie, wat ontzettend erg... je blijft maar in die onzekerheid hangen. Hopelijk komt de arts met goed nieuws!

Pfff, wat zal dit moeilijk en heftig zijn voor jullie allemaal.

Dikke knuffel

Geplaatst

Miepie, wat een heftige situatie. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen.

Heel veel sterkte en ik hoop dat ze nog bij je kunnen blijven zitten zodat ze wat sterker zijn.

Liefs

Geplaatst

Oh... klein Flupke...... DOE JE BEST!!!! Je kunt het echt waar.....

Miepie.. ik heb even zitten twijfelen of ik de link zou plaatsen. Maar ik denk dat dit voor veel mensen wat eer duidelijkheid nog kan geven...

Jullie wens ik alle sterkte... en inderdaad elke dag is er 1....

Geplaatst

Ook hier wil ik je sterkte wensen! Ik heb het op ZP ook gedaan, ik wist niet dat je hier ook was.

Ik hoop zo dat jullie kleintjes nog lang bij je mogen blijven zitten!

Mijn duimen draaien hoor.

Geplaatst

Miepie wat heftig en herkenbaar! Ik denk veel aan jullie en hoop zo op een goede afloop.

Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel voor jou en je kleintjes.

Liefs Debbie.

Geplaatst

Lieve Miepie,

wat moet dit moeilijk voor jullie zijn, ik heb ook alle vertrouwen in jullie Flupke hoor, die gaat iedereen verrassen!!!!

jeetje, ik vind het iedere keer heftig om dit allemaal te lezen, ik leef enorm met jullie mee, en wat je zegt meid, iedere dag is er weer een......ik brand standaard een kaarsje voor jullie vechters!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Ik wil je even laten weten dat ik, net als vele hier op dit forum, ontzettend met je meeleef.

Wat een spannende en onzekere tijd voor jullie zo.

Ik hoop dat je wat nachtrust kan pakken in het ZH, is toch anders dan je eigen bedje.

En als je dan wakker wordt morgen is er weer een dag voorbij.

Duim voor je,

Liefs, beau

Geplaatst

Miepie miepie.... ik weet even niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte en ook ik zal een kaarsje voor je branden.

Houdt ze nog even binnen hoor! Elke dag is er één.

Geplaatst

Miepie en Hubbie, hoop dat jullie de tijd een beetje door kunnen komen met deze spanning allemaal. Dat je zw. vergiftiging niet doorzet en Flupke een groeispurt gaat maken.

Hou jullie goed!!!!!!!

Geplaatst

Oh Miep, wat een situatie zeg. Je moet het maar dag voor dag nemen inderdaad. Ik duim voor jullie en jullie 3 kleine wondertjes. Sterkte meisje.

Knuf Sab

Geplaatst

Lieve Miepe en man,

ik hoop dat jullie deze dag ook weer goed doorkomen en dat kleine Flupke een echt volhouder blijkt te zijn (alle drie natuurlijk)!

Dikke knuffel,

Mia

Geplaatst

Live miepie en miepman,

Wat een emotionele achtbaan zitten jullie in zeg. Ik hoop heel erg dat Flupke iedereen nog gaat verbazen en dat de kleintjes zo lang mogelijk bij mama blijven zitten.

Net wat je zegt: elke dag is er 1!

Heel veel sterkte en jullie blijven in mijn gedachten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden