Simba Geplaatst 28 Januari, 2011 Geplaatst 28 Januari, 2011 Voor de mensen die ziekenhuis programma's interessant vinden... Ik zat toevallig via uitzending gemist programma's te bekijken, en nu kom ik er 1 tegen vanuit het LUMC met een tweeling met het TTS syndroom... http://player.omroep.nl/?aflID=10966350 Quote
Pammie Geplaatst 28 Januari, 2011 Geplaatst 28 Januari, 2011 Voor de mensen die ziekenhuis programma's interessant vinden... Ik zat toevallig via uitzending gemist programma's te bekijken, en nu kom ik er 1 tegen vanuit het LUMC met een tweeling met het TTS syndroom... http://player.omroep.nl/?aflID=10966350 Heftig zeg. Krijg er nu wel meer een beeld van hoe zo'n ingreep eigenlijk gaat. Dat is écht niet niks! Miepie,heel veel sterkte verder,en mogen je kindjes nog even lekker in mama's buik zitten. Quote
Wish Geplaatst 28 Januari, 2011 Geplaatst 28 Januari, 2011 Simba, Deze aflevering heb ik toen al gezien. Heb nu weer zitten kijken en kreeg wederom tranen en kippenvel. Miepie, Nogmaals heel veel sterkte en kracht toegewenst voor de komende periode. Dat alle 3 jullie kindjes na de bevalling gezond in jullie armen terecht mogen komen! Quote
sheenara Geplaatst 28 Januari, 2011 Geplaatst 28 Januari, 2011 Miepie, ik hoop dat alles goed gegaan is en nog steeds goed gaat. Ik wens jullie kracht en sterkte toe! Quote
lamijo Geplaatst 28 Januari, 2011 Geplaatst 28 Januari, 2011 Ook ik volg jouw verhaal al een tijdje en ook ik heb het gevoel dat ik je nu echt een hart onder de riem moet steken maar met welke woorden? Ik duim voor jou en de kleintjes en in mijn gebeden neem ik jullie mee... Quote
Sowiebo Geplaatst 28 Januari, 2011 Geplaatst 28 Januari, 2011 Die link maakt me wel nieuwsgierig, maar kan absoluut niet tegen bloed..... dus bij deze is het bloederig? Ik houd dus helemaal niet van ziekenhuisserie's, word er helemaal raar van! Quote
Sylvino Geplaatst 28 Januari, 2011 Geplaatst 28 Januari, 2011 Nee Sonja, niet bloederig, er lopen verschillende verhalen door elkaar maar geen drubbel bloed te zien, igg niet bij het TTS verhaal. Quote
Miepie80 Geplaatst 28 Januari, 2011 Geplaatst 28 Januari, 2011 Simba, dat klopt wel ongeveer ja ;)... raar om het op zo'n filmpje weer te zien. Vandaag korte echo gehad; kids leven alle drie nog, dus so far so good wat hun betreft. Wel minder nieuws qua bloed; leverwaarde is gelijk, bloedplaatjes verbeterd, maar nieren iets achteruit gegaan. Zodra de kinderarts tijd heeft komt die langs om eea met ons te bespreken. Wat we nu begrepen hebben maken Quick en Sjors - zeker na de longrijpingsspuiten - een redelijke kans, maar liggen de kansen voor kleine Flupke erg slecht. Afwachten dus... en ik blijf voorlopig onder strenge controle hier in het LUMC. Elke dag bloedcontrole, urinecheck en 6x bloeddruk en een echo van de kleintjes en elke dag is er weer een....... Quote
Sylvino Geplaatst 28 Januari, 2011 Geplaatst 28 Januari, 2011 Wat een achtbaan waarin jullie zitten maar idd elke dag is er een. Hoop dat de kinderarts snel komt zodat er wat meer duidelijkheid komt. Hou je rustig Miepie. Quote
Sowiebo Geplaatst 28 Januari, 2011 Geplaatst 28 Januari, 2011 Tjee Miepie, wat ontzettend erg... je blijft maar in die onzekerheid hangen. Hopelijk komt de arts met goed nieuws! Pfff, wat zal dit moeilijk en heftig zijn voor jullie allemaal. Dikke knuffel Quote
Mik0705 Geplaatst 28 Januari, 2011 Geplaatst 28 Januari, 2011 Miepie, wat een heftige situatie. Weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte en ik hoop dat ze nog bij je kunnen blijven zitten zodat ze wat sterker zijn. Liefs Quote
Simba Geplaatst 28 Januari, 2011 Geplaatst 28 Januari, 2011 Oh... klein Flupke...... DOE JE BEST!!!! Je kunt het echt waar..... Miepie.. ik heb even zitten twijfelen of ik de link zou plaatsen. Maar ik denk dat dit voor veel mensen wat eer duidelijkheid nog kan geven... Jullie wens ik alle sterkte... en inderdaad elke dag is er 1.... Quote
sloppyslayer Geplaatst 28 Januari, 2011 Geplaatst 28 Januari, 2011 Ook hier wil ik je sterkte wensen! Ik heb het op ZP ook gedaan, ik wist niet dat je hier ook was. Ik hoop zo dat jullie kleintjes nog lang bij je mogen blijven zitten! Mijn duimen draaien hoor. Quote
Debz33 Geplaatst 28 Januari, 2011 Geplaatst 28 Januari, 2011 Miepie wat heftig en herkenbaar! Ik denk veel aan jullie en hoop zo op een goede afloop. Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel voor jou en je kleintjes. Liefs Debbie. Quote
Laika Geplaatst 28 Januari, 2011 Geplaatst 28 Januari, 2011 Miepie en man, heel veel sterkte voor jullie, wat een heftige toestand, ik duim voor alledrie je kindjes! Liefs, Laika Quote
Meiske74 Geplaatst 28 Januari, 2011 Geplaatst 28 Januari, 2011 Lieve Miepie, wat moet dit moeilijk voor jullie zijn, ik heb ook alle vertrouwen in jullie Flupke hoor, die gaat iedereen verrassen!!!! jeetje, ik vind het iedere keer heftig om dit allemaal te lezen, ik leef enorm met jullie mee, en wat je zegt meid, iedere dag is er weer een......ik brand standaard een kaarsje voor jullie vechters!! liefs Babeth Quote
beau Geplaatst 28 Januari, 2011 Geplaatst 28 Januari, 2011 Ik wil je even laten weten dat ik, net als vele hier op dit forum, ontzettend met je meeleef. Wat een spannende en onzekere tijd voor jullie zo. Ik hoop dat je wat nachtrust kan pakken in het ZH, is toch anders dan je eigen bedje. En als je dan wakker wordt morgen is er weer een dag voorbij. Duim voor je, Liefs, beau Quote
henkiepenkie Geplaatst 28 Januari, 2011 Geplaatst 28 Januari, 2011 Miepie,Sjors,Quick en Flupke, hang in there. Flupke doe je best om je papa en mama verrassen! Jullie 3tjes moeten gewoon allemaal gezond ter wereld komen hoor. Liefs, Henkie Quote
Yola Geplaatst 28 Januari, 2011 Geplaatst 28 Januari, 2011 Miepie miepie.... ik weet even niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte en ook ik zal een kaarsje voor je branden. Houdt ze nog even binnen hoor! Elke dag is er één. Quote
witje Geplaatst 28 Januari, 2011 Geplaatst 28 Januari, 2011 Miepie en Hubbie, hoop dat jullie de tijd een beetje door kunnen komen met deze spanning allemaal. Dat je zw. vergiftiging niet doorzet en Flupke een groeispurt gaat maken. Hou jullie goed!!!!!!! Quote
Sab Geplaatst 28 Januari, 2011 Topic Starter Geplaatst 28 Januari, 2011 Oh Miep, wat een situatie zeg. Je moet het maar dag voor dag nemen inderdaad. Ik duim voor jullie en jullie 3 kleine wondertjes. Sterkte meisje. Knuf Sab Quote
Mia Geplaatst 29 Januari, 2011 Geplaatst 29 Januari, 2011 Lieve Miepe en man, ik hoop dat jullie deze dag ook weer goed doorkomen en dat kleine Flupke een echt volhouder blijkt te zijn (alle drie natuurlijk)! Dikke knuffel, Mia Quote
boogie Geplaatst 29 Januari, 2011 Geplaatst 29 Januari, 2011 Live miepie en miepman, Wat een emotionele achtbaan zitten jullie in zeg. Ik hoop heel erg dat Flupke iedereen nog gaat verbazen en dat de kleintjes zo lang mogelijk bij mama blijven zitten. Net wat je zegt: elke dag is er 1! Heel veel sterkte en jullie blijven in mijn gedachten. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.