Ga naar inhoud

Miepie80 en haar drieling

Aanbevolen Berichten

• Reacties 762
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Miep en familie,

hup Flup hup! hup flup hup!

Miep want een fijn nieuws dat flupke ook weer lekker aan het groeien is geslagen... ik blijf ook duimen dat het doorzet. Hou jij je maar rustig en je doet het super goed. Hou vol he!

X

Marjo

Geplaatst

Lieve Miepie,

ook ik ben zo iemand die elke dag even op het forum kijkt om te zien of er nog nieuws is van jou en je drie kids! En gelukkig staat er nu ook mooi positief nieuws. Hou vol jullie vijfjes! Ik duim voor jullie,

liefs,

sissy

Geplaatst

Ik hou hem erin....

HUP FLUP!!!!!! HUP FLUP!!!!!!

Jeetje.... wat een ongelofelijk nieuws!!!!!

Brok in mijn keel en natte ooghoekjes!

Gossie... nog maar 200 gram verschil met de rest! En jouw waardes die toch redelijk goed stabiel zijn.

Wat fijn dat ze er zelfs over dachten om je naar huis te laten gaan, dat betekend toch wel dat ze er wat meer vertrouwen in krijgen. Maar ik snap ook wel dat naar huis gaan en om de dag naar het ziekenhuis veel belastender is. Daarbij...... thuis liggen en niets doen, is moeilijk dan in het ziekenhuis liggen en niets doen...

Nog even en ze maken alle drie een goede kans....

Dus..... lekker blijven waar je bent..... Vermaak je je nog wel een beetje, of ben je daar te moe voor?

Goh.... ik ben er helemaal happy van!!!!

Geplaatst

Wat een goed nieuws Miepie!!! Ik denk veel aan jullie, maar gister wel erg veel. Ik heb zelf gister een dagje mogen liggen in het LUMC ivm een kijkoperatie. Dus ik was dicht bij jullie ;-)

Zet m op, nog even vol houden, en de kleintjes goed laten groeien voordat ze op de wereld komen.

Liefs Guusje

Geplaatst

Miepie,wat een goed nieuws! Hopen dat het zo voorspoedig blijft gaan en alles stabiel blijft. Je zult je inmiddels wel vervelen. Misschien is het een idee dat wij (meiden van het forum) je een leuke kaart sturen. Heb je wat te doen en wat te lezen. Hou vol meid en een dikke knuffel voor je kleintjes.

Liefs Debbie.

Geplaatst

Miep, wat een geweldig nieuws, blijf maar lekker waar je bent, dat is het veiligste voor jou en de 3 kleintjes, hopelijk kun je nog een paar weekjes doorgaan zo!! Ik blijf duimen!!

Geplaatst

Idd een strak plan...als alle actieve leden je een kaartje gaan sturen in het ziekenhuis dan kom je toch zo op een 700 kaarten ofzo! Zou lachen zijn!

Geplaatst

Haha, ik word elke keer al helemaal blij van jullie lieve berichtjes hoor ;). Zo fijn te zien dat zoveel mensen met ons meeleven....

Alles hier nog steeds stabiel, veel drukte in de buik dus dat zit wel goed (en mag ook elke dag even gluren met de echo).

Geplaatst

wow, alweer bijn 27 weken, wat goed!!! kan me voorstellen dat alle drukke bewegingen je gerust stellen!, op naar week 28 meid!!

hoe is het met je man, trekt hij het allemaal nog?

Geplaatst

Kijk dat klinkt goed de drukte in je buik!

Daar heb je wel een punt Babeth, want inderdaad hoe is het met je man?

Het is voor hem ook niet niks om niet bij jou en je kindjes te zijn en elke keer die ritten van en naar het ziekenhuis.

Dikke knuffel voor jullie 5-en!

Geplaatst

Wat blijft het toch bijzonder wat er hier gebeurt.

Elke dag erbij is een klein wondertje op zich.

Is het wel een beetje vol te houden met het eten daar of komt er soms iets te snaaien van buitenaf?

Hoe gaat het met de kindertjes op je werk, je werkt toch op school of sla ik nu helemaal de plank mis!

Geplaatst

Hee miepie,

Wat ben ik blij om zulke mooie positieve berichten te lezen van je, morgen alweer 27 weken, wens je wel veel sterkte toe daar in het ziekenhuis, lijkt me toch ook wel zwaar om daar te liggen en steeds maar weer te wachten of alles goed is.

Suus

Geplaatst

Super fijn om te horen! Dan heb je de 28 weken morgen al bereikt.

Hopelijk blijven ze nog even lekker zitten!

Ik bedoel natuurlijk 27 weken ;-) Typefoutje

Geplaatst

Vandaag is er weer overleg geweest tussen de internist, kinderarts en gynaecologen en heb ik grote visite gehad; ze zijn heel tevreden en mijn arts gaf aan dat ze het twee weken geleden somber inzag en eigenlijk erg verrast is door hoe stabiel ik nu ben en dat ik uberhaupt nog zwanger ben en me (redelijk) goed voel. Ze hebben besloten de 'behandeling' wat aan te gaan passen. Krijg nu twee keer per week een echo ipv elke dag, twee keer ctg op andere dagen. Bloed prikken ook nog maar twee keer in de week (is nu al ruim 1.5 week heel stabiel) en eiwitcontrole twee keer in de week (24 uur sparen). Naar huis laten gaan blijft toch een te groot risico, ik mag wel iets meer vrijheid nemen binnen het ziekenhuis, dus af en toe een stukje wandelen - als ik maar aangeef dat ik ga en waarheen ik ga en met iemand samen ga.

Tevreden artsen dus, net ook nog weer een goede echo en ctg (echo's zijn eigenlijk op di en vr, maar kon voor morgen niet meer ingepland worden; de echo's die ze nu gaan doen zijn wel uitgebreide echo's). De artsen werken nu toe naar de 28 weken maar kijken stiekem ook al verder..... goed nieuws dus!

Geplaatst

Wow miepie!!

Fantastisch nieuws!! Heerlijk dat je wat meer vrijheid krijgt. Laat die miepies maar lekker lang bij je blijven en verbaas iedereen daar in het ziekenhuis maar!!

Het feit dat het allemaal zo goed gaat moet ook een positieve uitwerking op jou en de kids hebben!! Geniet ook van die miepies die in je buik krioelen hè??

Ga zo door, en ja, elke dag is er 1 en elke week verder is weer een mijlpaal!!

Jolieneke

Gast estrhalita
Geplaatst

Super goed nieuws meid. Wat een vechtertjes zeg. laat iedereen maar super verbaasd staan in dat ziekenhuis

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden