Ga naar inhoud

Miepie80 en haar drieling

Aanbevolen Berichten

• Reacties 762
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hihi.. zie in mijn gedachte... een hoogzwangere Miepie.... Tegen de bevaldatum aan.... waarbij de beebs gehaald moeten worden, omat ze er niet uit willen komen.

Ik weet het... ik heb een levendige fantasie..... maar die 30 weken..... het lijkt mij momenteel niet onhaalbaar!!!

We gaan ervoor...

HUP FLUP...... HUP FLUP

En natuurlijk ook HUP SJORS EN QUICK!!!!

En Miepie.. geniet van je extra vrijheid.... maar maak het niet te bond he.... ;-)

Geplaatst

Trouwens over de kaartjes sturen gesproken. Kan me voorstellen dat Miepie anoniem wil blijven.

Maar als we nu alleen mogen weten in welk ziekenhuis ze ligt, dan sturen we de kaarten gewoon onder de naam.... mevrouw die een drieling verwacht.

Grote kans, dat de kaarten aankomen toch?

Geplaatst

Dat lijkt me nu een super leuk idee!!! Weet wel in welk ziekenhuis zeg ligt!!

Misschien is dat wel leuk!!! Ik ben VOOR!!

Super om te lezen hoe goed het er nu uitziet voor de ukkies!!

Liefs x

Geplaatst

Hihi, Jeanine1970, ik zie nu jouw berichtje over een pm... en had dat dus even helemaal gemist (blijk er 2 te hebben.... nooit gezien :huh1: ) Ik stuur je er direct een terug. Ik lig inderdaad nog steeds in het LUMC.

Ik hoef inderdaad niet met naam en toenaam op de site, maar zal Jeanine mijn gegevens sturen....

Hier alles nog steeds rustig, wel raar om ineens geen echo's meer te hebben en 's ochtends niemand aan je bed voor bloedafname zeg. Gelukkig zijn de kids behoorlijk druk af en toe.

Geplaatst

Hey miepie

Ik snap dat je anoniem wil blijven.

Gelukkig gaat alles goed daar binnen bij jou wat een vechter zeg heel veel succes en dat ze nog een poosje blijven zitten.

Liefs

Geplaatst

Goedemorgen Miep!

Weer een dag voorbij en weer een dag erbij om erbij te tellen.

Op naar de 28 weken.

Hoe bevalt het zo af en toe een klein rondje te mogen lopen?

Heb zelf ook een aantal weken in het ZH gelegen, dus weet hoe fijn het is om "wassen en plassen" te mogen hebben

en niet alleen op bed te hoeven liggen.

Meis, wat hou je het goed vol. Top hoor!

Trots zijn op jezelf en je kleine schatjes.

En laten we ook je man vooral niet vergeten.

Die van mij vond het helemaal niks thuis alleen terwijl ik in het zh lag.

Dat zal jouw man ongetwijfeld ook hebben.

Knuffel voor jullie 5-en.

Geplaatst

Elke keer weer fijn om iets van je te horen.

Fijn dat je de kleintjes zo goed voelt. Geruststellend gevoel moet dat zijn denk ik?

Ik hoop dat ze nog lekker een paar weekjes blijven zitten meid.

Hoe langer hoe beter!

Geplaatst

Goedemorgen Miep, het kan nog net, het is bijna middag.

Heb je een beetje geslapen? Morgen is het valentijn, ik hoop dat je flink verwend wordt met chocolade en van die rode hartballonnen die je vooral ook goed kan kopen in een ziekenhuis:laughing9: Succes ook natuurlijk voor je partner.

Marjo

Geplaatst

Nou, dat is ook zo bijzonder idd. Het forum is echt mijn ding maar over miepie heb ik mijn man ook verteld. Hij vraagt echt heel vaak: hoe is het met de drieling?? De namen die miepie aan de kindjes gegeven vindt hij ook prachtig!!

Dus miepie: er wordt echt goed aan jou, je man en kids gedacht!!

Hoe is het nu??

Jolieneke

Geplaatst

Ja, ik heb het ook aan mijn ventje verteld, in wat voor een bijzondere situatie jullie allemaal zitten! Hou nog lekker vol en groetjes aan Miepman!!

Jullie zullen wel een Valentijn hebben beleefd om nooit meer te vergeten :-)

liefs,

Ellen

Geplaatst

Hoi Miepie,

de 28 weken komen al in zicht! wat fijn zeg, ik hoop dat het nog goed met jullie vijfjes gaat, je man zal ook wel behoorlijk in de weer zijn ....

liefs

Babeth

Geplaatst

Hoi Miepie,

het is stil op je topic, ben benieuwd hoe het met jullie gaat. Alles nog onder controle?? Ik hoop het!

liefs Maaike

Geplaatst

Het is zeker stil Miepie.

Ik hoop maar dat dat niets te betekenen heeft en dat je gewoon even afstand neemt van het forum.

Natuurlijk hoop ik snel weer wat van je te horen!

Geplaatst

Vooral even heel heel moe... al 4 nachten nauwelijks geslapen (2 uurtjes en daarna in het donker liggen staren). Ben dus zowel lichamelijk als mentaal even helemaal op, krijg vannacht gelukkig een slaappilletje - hopen dat dat helpt. Met de kids is alles goed, erg druk. Overmorgen 28 weken!

Geplaatst

Joehoe bijna 28 weken!!!!

Jammer dat je zo moe bent en ook nog eens niet kan slapen.

Logisch dat dit zoveel energie kost.

Hoop dat je met het slaaptabletje wel wat rust krijgt!

Jullie zijn kanjers en hou je taai!!!!

Geplaatst

Fijn wat van je te horen miepie! Slopend voor je deze tijd, emotioneel maar ook lichamelijk dus!

Goed zeg dat met je kleintjes alles in orde is.

Sterkte en ik hoop dat je vannacht een goeie nacht gaat maken!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden