Ga naar inhoud

Miepie80 en haar drieling


Sab

Aanbevolen Berichten

Lieve Miep,

 

Jeetje meid, hou vol hoor! Jullie doen het super tot nu toe en je mag er ook flink door heen zitten. Dit is ook meer dan je wilt meemaken. Die terugvalletjes lijken me echt heel moeilijk om te zien, dat wil je natuurlijk niet. Ik heb er alle vertrouwen in dat ze die drempels gaan nemen, ik blijf duimen. Zolang het 3 vooruit is en 1 terug, zit er toch een stijgende lijn in.

Pas goed op elkaar.

Knuffels,

Marjo:positive energie:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 762
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hee miepie!!

Meid, wat zwaar voor jullie!! Ik kan goed begrijpen dat het erg heftig is wanneer ze stapjes terug gaan. Toch hoop ik dat jullie lekker kunnen genieten van jullie wondertjes.

 

Hoe is het met jou? Kun je steeds wat meer qua bewegen ed? Een keizersnee is niet niks!! Word je ook goed begeleid vanuit het ziekenhuis? Jullie maken echt een heel bijzondere tijd door.

 

Alle liefs voor jullie en de kids!

Jolieneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey miepie

 

Zwaar hoor meid maar je slaat je er moedig door.

Normaal heb je zorgen voor 1 kindje en jullie voor 3.

Ik hoop dat ze straks met sprongen vooruit gaan en dat jullie straks lekker met zijn 5 naar huis kunnen.

Heel veel succes en sterkte als het even niet meer gaat.

 

Een hele dikke knuffel Jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel. Het gaat met Noor nog niet echt beter. Ze is zondagnacht aan de doxapram gelegd, een medicijn dat het gebied in de hersenen dat de ademhaling regelt stimuleert. Als dat niet zou werken zouden ze haar terug aan de beademing leggen. Gelukkig heeft ze afgelopen 2 dagen goed doorgeademd, ze was wel wat onrustig (bijwerking) en sliep veel - werd ook boos als ze wakker gemaakt werd of teveel prikkels kreeg, dus maandag ook niet gebuideld en de verzorging zo minimaal mogelijk gehouden. Gisteren zijn ze gaan afbouwen, sinds vanmorgen is ze weer helemaal medicijnvrij.... en gelijk zijn de dips ook weer terug (al zijn ze op dit moment nog niet zo diep als zondag. Ze daalde toen vaak naar 50% saturatie of nog lager, nu blijft ze nog wel boven de 60 - maar ook dat is natuurlijk veel te weinig).

Het wordt nu even aangekeken, als ze weer terug zakt krijgt ze opnieuw doxapram. Ze geven dat liever niet omdat het best een heftig goedje is, maar als het minder schade oplevert dan elke keer zo weinig zuurstof in haar bloed + de vermoeidheid door het elke keer weer 'opstarten' dan is het toch beter dan niks doen. Hopelijk gaat het vanmiddag dus wat beter en hoeft het helemaal niet. Blijft erg spannend dus, hopelijk groeit ze er overheen én levert dit geen blijvende schade aan de hersentjes op (het zuurstoftekort of de meds).

 

Rutger gaat als een speer, weegt nu bijna 1400 gram (1317 bij geboorte) en ligt al een week helemaal los. Blijft wel iets spugen, dus ze doen nu heel rustig aan met veranderingen in voeding (hij krijgt nu 12x19ml moedermelk). Heerlijk bol koppie aan het krijgen en steeds meer echt 'baby'.

Anna doet het ook goed, maar heeft nog wel wat extra zuurstof nodig. Ze heeft nu een flowsnorretje, dus een dingetje onder/in haar neus waar extra lucht door wordt geblazen. Lijkt voor haar een goede tussenweg tussen CPAP en het helemaal zelf doen. Ook zij groeit goed (bijna 1300; 1190 bij geboorte) en Noor doet dat trouwens ook (bijna 1100, net geen kilo bij geboorte).

Tot gisteren was het rustig op de HC en IC, dus Anna en Rutger liggen nog in het LUMC, maar gisteren zijn er weer 4 kindjes opgenomen/geboren, dus het wordt wel weer erg druk nu... hopelijk mogen ze toch nog even blijven tot ook Noor klaar is voor de verhuizing, maar die kans wordt wel steeds kleiner helaas......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miep,

 

Jeetje... Ik zit altijd met ingehouden adem te lezen. Wat het ik een bewondeing voor zullie zeg! In ieder geval fijn om te lezen dat Rutger en Anna het zo goed doen, hopelijk gaat het met Noor ook snel beter.

 

Maar hoe is het nu met jou? En je man? Ben jij al een beetje hersteld?

 

Uiteraard denk ik regalmatig aan jullie (en zeker als ik in het LUMC ben) en hoop dat de 3 kleintje te gelijk kunnen verhuizen.

 

Lieve groetjes Guusje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Miepie,

 

wat een verhaal weer van je 3 kanjers. En wat goed om te horen dat Rutger en Anna het zo goed doen. En wat lijkt het me zwaar voor jullie om Noor zo te zien vechten. Hoop echt dat het snel beter met haar gaat.

 

liefs,

sissy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve super mama, je updates moet ik altijd 2 keer lezen , ze maken zoveel indruk!

Het is fijn om te lezen dat ze alle 3 mooi groeien maar de extra bezorgdheid om Noor is bijna tastbaar. Maar alle drie zijn vechtertjes he! Ik hoop dat ze nog wel eventjes bij elkaar kunnen blijven liggen hoor, ook al voor jullie. Liefs Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik lees nog altijd trouw mee, wat is het toch nog spannend bij jullie kleine Noor maar wat fijn dat ze alledrie goed groeien. Ik heb wel onwijs respect voor jou zeg je klinkt zo sterk. Probeer wel om ook af en toe bij jouw eigen gevoelens stil te staan meid, het is zo'n heftige en intense periode.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een keer heel veel sterkte en ook genot gewenst met jullie 3 kanjers!! Ik blijf trouw verder lezen en hou telkens mijn adem in als ik een kleine update van jullie lees hihi.

 

Zelfs nog voor haar prille leven, heeft Noor toch al heel veel meegemaakt, ze heeft nog wat tijd nodig om op haar krachten te komen, maar het zal wel moeilijk zijn voor jullie om haar te zien terugvallen af en toe. Maar als je ziet van welke benauwde situatie ze komt, is ze toch wel een kleine heldin!!!

Wel goed dat ze alledrie goed aankomen in gewicht, maar het blijft zo fragiel om te zien nietwaar.

 

Ik hoop dat je zelf een beetje tot rust kan komen af en toe en er ook een beetje genieten in zit! Ook voor Miepman natuurlijk.

 

Dikke knuffel!

Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve fam miepie"s

 

Jeetje wat zijn jullie kanjers en wat is het toch allemaal zo moeilijk ik hoop dat ze alle 3 snel stabiel zijn en blijven.

En dat de zon voor jullie mag gaan schijnen heel veel sterkte met door buffelen.

 

Liefs en een hele dikke knuff Jessi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och het arme kleine ding :( maar ook Noortje komt er wel hoor. En wat ben jij een fantastische moeder, zo sterk!

Voorlopig dus toch nog even daar blijven maar nu eerst lekker een nachtje naar huis en even weer kracht en energie op doen. Goed zo dat heb je ook nodig in deze intense periode.

Hoe gaat het met Miepman? Hou hij zich ook een beetje staande in dit alles?

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh lieverd, dat is even een tegenvaller natuurlijk, ik heb met jullie te doen, ze zal vast snel aansterken met dat medicijn, ik hoop dat ze het niet te lang nodig heeft. Meid wat een rollercoaster, goed denk ik dat je even thuis gaat bijtanken, je bent veel met je kindjes bezig, logisch!!! maar je moet ook zelf overeind blijven.

Ik vind dat jullie het geweldig doen!!!!

 

een knuffel voor de 3 kanjers!! en voor jullie natuurlijk!!

:hugg:

 

 

liefs

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve miepie en miepman,

 

Wat vervelend voor jullie zeg dat Noor nog alleen in het LUMC moet blijven terwijl de andere 2 kanjers daar al weg konden en helaas dus ook moesten...

Het is al zo heftig voor jullie en dan ook nog eens het op en neer gereis van het ene naar het andere ziekenhuis, pfff. Ik weet dat het ongelofelijk moeilijk is maar probeer ook echt een beetje aan jezelf te denken af en toe en even je rust te pakken. Je probeert het voor alle 3 even goed te doen en er voor ze te zijn, maar nu krijgen ze hoe dan ook de beste zorg ook als jullie er niet zijn. Wanneer ze straks over een paar weekjes naar huis mogen dan moeten jullie het allemaal zelf doen en dat zal hoe dan ook zwaar worden, dus kan je dan niet al oververmoeid zijn. Hoe moeilijk het ook is en hoe schuldig je je ook voelt als je een keer een verzorging of voeding overslaat, ze weten nu echt nog niet wie het is die hun verzorgd en aan een oververmoeide papa en mama hebben ze straks niks natuurlijk. Ik wil je echt niet bemoederen hoor, en je moet uiteraard alles doen waar je je goed bij voelt, maar ik moet zeggen dat ik achteraf wel blij was toen ik gewoon een keer door de kinderafdeling naar huis gestuurd werd en een nacht goed geslapen had toen Job en Stijn nog in het ziekenhuis lagen....

Ik vind echt dat jullie het super doen en vind ook dat jullie kanjers het ongelofelijk goed doen voor de termijn waarmee ze geboren zijn en dan ook nog met z'n 3 en en na TTS. Petje af hoor, en geen zorgen ook met Noor gaat het vast over een paar daagjes weer beter. Ze groeit goed en wordt dus steeds sterker om zelf te gaan ademen en dan kan ze ook lekker weer naar haar broer en zus toe.

Duim voor jullie!

 

Liefs, Henkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat moet dit ongelooflijk zwaar zijn voor jullie, de kindjes gescheiden. Rust lekker uit in je eigen bed vanacht en ik wil jullie veel kracht toewensen.

 

Een hele dikke knuffel en een handkusje extra voor de kleine Noor!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden