Ga naar inhoud

Wachtbankje Maart 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Shit Elke, heb je wel met dezelfde soort test getest?

k hoop dat het morgen gewoon weer donker is hoor!!

Ja met dezelfde test getest. KV van € 5,-....

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Anouk; ik ben van de hormonen dus ook bijna niet ongesteld!! de laatste keer had ik buikpijn, dus ik dacht 'nu komt het' nou k heb 1 avondje rood/roze gehad, en 2 dagen bruin.... en dan ook nog zo dat ik bij wijze van de hele dag met het zelfde verbandje kon lopen... dus t stelde niks voor, k was al bang dat het foute boel zou zijn, en ik niet verder had gekunt met de behandeling; maar alles was gewoon okay!!

Geplaatst

Shit Elke, kan me voorstellen dat je daar heeeeel onzeker van wordt..... Hoop zo voor je dat het goed zit!

Hier vanmorgen nog wel een fijne donkere streep, maar nu ook bang: heb zeurbuikpijn en een heel klein beetje (bruinig) bloedverlies. Nog niet zo erg dat ik zeker weet dat het mis is, maar 'k hou er wel rekening mee, de angst van de vorige keer zit er ook nog zo in..... Ik weet dat buikpijn erbij kan horen (had ik vorige keer ook rond deze tijd en toen ging het nog goed) en dat een klein beetje bloed ook vaak voorkomt (vorige keer de eerste weken geen druppel bloedverlies gehad).

Bleh, ben er nog wel rustig onder maar het voelt zo onzeker...

Geplaatst

He bah wat een onzekere berichtjes hier ja.

@Ceeke: een dikke knuffel voor jou.

@Elke: ik kan me voorstellen dat je een beetje in paniek bent nu. Maar het hoeft nog niet het einde te betekenen he.

@Dee: he bah bloedverlies. Maar toch schijnt dat heel vaak voor te komen he bij ivf/ icsi. En als je vanmorgen weer een hele duidelijke test had lijkt het me gewoon helemaal in orde te zijn.

@Corina: dat is gek. Het is nog veel te vroeg voor een menstruatie. Ik had na mijn eerste tp ook na 8 dagen wat lichtbruinig bleodverlies. Geen idee wat het geweest is.

@Anouk: dat lijkt me inderdaad verwarrend zeg. Maar ze deden toch ook zo vaag over je bloedwaarde's? Ik zou gewoon nog een keer bellen en om een bloedtest vragen.

Ik heb zostraks maar even een kop koffie genomen met caffeine om te zien wat het met de hoofdpijn deed. En nu is het weg. Dus waarschijnlijk kwam het toch daardoor.

Geplaatst

Ik geloof er niet meer in. Ben erg emo nu. Mijn moeder belde en ik barste meteen in tranen uit en ze wist nog van niets.

Ze komt nu hier heen...

Geplaatst

Oh dames, wat een verdriet en vreugde wisselen zich weer af deze maand.

Voor diegene die positief getest hebben: van harte...

Voor de wachtenden, blijf positief denken....

Voor degene die negatief getest hebben, veel kracht en steun gewenst.

Elke, op dat soort momenten is een moeder zo fijn om je verdriet bij kwijt te kunnen, sterkte meid!!

Ik hoor morgen of er van de 12 eicellen van de punctie een bevruchting heeft plaatsgevonden. Zo ja dan heb ik deze vrjidag de tp... Erg spannend dus.

Ik hoop dan plaats te kunnen nemen op dit wachtbankje.

Geplaatst

Ook hier geen goed nieuws waarschijnijk...

Gisteren lichte kramp gehad en gisteravond beetje bruinverlies... Vanmorgen bij afvegen rood en verder tot nu toe niks...

We wachten wel af maar hoop heb ik niet echt meer :(

Liefs mone

Geplaatst

Oh meiden, wat een onzekerheid speelt hier weer.

Elke en Dee: wat een onzekerheid voor jullie. Eerst een positieve test, maar nu toch weer die twijfel. Een dikke knuffel voor jullie en ik hoop dat het nog goed blijft gaan.

Ceeke: sterkte meid.

Mone: ook jij sterkte, ik hoop dat je toch nog groen wordt.

Judith: ik denk dat Sowiebo niet meer laat horen of ze positief of negatief getest heeft. Helaas weten we dat dus niet. Ik hoop wel echt dat ze weliswaar onzichtbaar toch het bankje wat groener kleurt.

Wachtende meiden: nog veel succes met wachten. Ik hoop dat het bankje steeds groener wordt door jullie.

Bij mij staat voor morgen weer de punctie gepland. Ik hoop echt dat die nu doorgaat en dat ik niet weer mijn eisprong al hebt gehad. En dan hopelijk zaterdag een TP, dan schuif ik lekker op het wachtbankje april aan. (heb vandaag trouwens al een granaatappel/framboos-sapje op, hopelijk kan ik zaterdag ook de POM inslaan).

Liefs,

sissy

Geplaatst

Jeetje, wat een onzekere berichten.... Elke en Dee, jullie hadden al zo'n mooie positieve test en nu toch weer die onzekerheid... Getver, getver, getver! Ik duim voor jullie dat jullie groen mogen blijven.

Mone, ook bij jou dus die onduidelijkheid en dus onzekerheid. Sterkte, ik hoop dat het goed blijft gaan!

Ceeke, sterkte en een hele dikke knuffel voor jou!

Sissy, jij alweer bijna de punctie en dan hopla op het aprilbankje.... houd je daar dan maar stevig vast!

Yolande, kom jij nog maar op het puntje van het bankje zitten hoor! We houden je stevig vast! En anders ook gewoon bij het aprilbankje gaan zitten.... dan houden zij je ook nog eens een keertje vast!

Geplaatst

Hoi meiden,

Wat een hoop groen zeg deze maand.

Ik zie dat er een paar nog in verschrikkelijk onzekerheid zitten bah!

Hier heb ik vanmorgen maar getest aangezien ik morgen voor de bloedtest moet, maar helaas negatief! Ik heb al de hele week krampen, dus had het ook echt niet verwacht, maar toch een klap. Je hebt altijd nog wat hoop!

Even wachten tot morgen, maar ben aardig depri. Weet niet of ik hier mee door moet gaan kost me mn lijf pfffff.......

liefs

Geplaatst

Wat een terleurstelling Marie, kan me voorstellen dat je eigen ff depri voel, dat mag ook!!! laat het er maar ff uitkomen hoor!!!

Heel veel sterkte meis.

lief en n extra dikke knuf

Geplaatst

he dames bah wat een onzekerheid hier, wat verdrietig kan je daar alleen al van worden. ik hoop voor de dames die nog hoop hebben dat het echt goed komt.

heb zelf goed en slecht nieuws. ben 8 mnd te vroeg op de verloskunde afdeling beland. ben wel zwanger, heel pril zaterdag is mn testdag, maar heb dus een overstimulatie door de zwangerschap. nu noet ik dus hopen dat de overstimulatie nog enkele weken aanhoudt anders is mn zwangerschap voorbij. wordt wel heel goed verzorgd in het ziekenhuis en nu maar hopen dat het niet heel veel erger wordt want dan is het weer gevaarlijk.. lekker ingewikkeld allemaal. Ben wel blij dat ik zwanger ben natuurlijk!

Geplaatst

Hallo, haal mij maar van het lijstje... wil niet herfstrood, vind ik zo'n akelige kleur. Het ga jullie goed en als ik er weer klaar voor ben, meld ik me weer ;)

Geplaatst

Jeetje meiden, wat een hoop onzekerheid vandaag... Ik wil iedereen graag heel veel sterkte wensen, mijn duimen draaien overuren voor jullie!

@ Sissy: About Sowiebo: I know, maar ik dacht vraag er toch maar ffies naar...

Jij heel veel sterkte bij de punctie morgen!! Die granaatappel/framboos sap is van healthy people toch? Dies lekkerrrrrrr!!!

Geplaatst

Oh jee Lisa, jij leeft nu echt tussen hoop en vrees. Fijn dat je zwanger bent, gefeliciteerd.

Laat je maar goed verwennen in het ziekenhuis. Maar is het echt zo, dat als de overstimulatie over is, je zwangerschap ook voorbij is?

Vind dat helemaal niet logisch klinken. Ben ook geen deskundige daarin... maar man, wat een onzekerheid.

Voor nu ben je in ieder geval een stapje dichterbij, geniet daarvan!

Sowiebo, wat jammer, je had het zo verdiend. Hopelijk zien we je gauw weer terug, een teken dat het goed gaat met je. Rust nu vooral eerst uit.

Geplaatst

Ow. Sowiebo... had je berichtje nog niet gezien...?? ...Weet niet zo goed wat ik moet zeggen meid, K*T

@Lisa: Gefeliciteerd!!! Maar wat een verhaal zeg! Sterkte & Beterschap...

Geplaatst

Hoi meiden!

Ik wil ook graag mee op het wachtbankje... Heb hier een paar jaar terug wel wat meegeschreven, daarna stil. Drie keer ivf gedaan zonder resultaat; slechte eicellen, en enige optie eiceldonatie. Heel traject gehad, om een lang verhaal kort te maken; ik ben gister teruggekomen uit Spanje met twee embryo's in mijn buik! Ze plaatsen daar terug op dag 5 of 6, de embryo's zijn dan al in blastocyst stadium (100-200 cellen). Ik heb één A+ kwaliteit aan boord en één die ze als 'ok' definieerden. Pfffffffffffffffff. Spannend allemaal weer! Officiele testdag; 25 maart. Kan iemand mij op het lijstje zetten??

Denk eigenlijk wel dat ik iets eerder ga testen, 23 maart ofzo, dat is dan precies 14 dagen na de punctie.

Veel succes iedereen!!! Liefs,

Karin.

Geplaatst

Ik zie het ook somber in. Sinds vanmiddag is de endo pijn terug sinds lange tijd. Ik heb er bijna een jaar geen last meer van gehad door de provera en lucrin. En nu toch weer dus dat is geen goed teken.

Na zoveel goed nieuws deze week slaan de slechte berichten ons dus om de oren.

@Lisa: Fijn dat je zwanger bent! Gefeliciteerd. Maar niet mooi van de overstimulatie en opname. Sterkte.

@Mone: bij jou ziet het er dus ook niet zo goed uit?

@Mierie: wie weet komt het toch nog goed morgen met de bloedtest. Ik hoop het voor je.

@Mutske: hoe gaat het met jou?

Geplaatst

Sissy: 1maart

Willy: 3 maart

Jorien: 3maart

Medusa: 6 Maart

Tweety: 6 maart

Lianne:7 maart

Judith: 7 maart

Noekie1988: 12 maart

Ceeke: 14 maart (bloedtest)

Jose: 16 maart

Adelaida:16 maart

Dee: 17 maart

Mierie78:17maart

Elke: 19 maart

Hoopvol: 18 maart

LindamvJulian : 22 maart

Corina: 23 maart

Mutske: 23 maart

Ik geloof dat het zo klopt, ik las alleen dat Zomerzotheid van het lijstje af was gevallen?? (ik weet je data niet, dus die moet je dr zelf maar weer even in zetten ajb...)

Geplaatst

Ik las net iets over Adelaida, maar zij heeft een aantal dagen geleden helaas al verteld hier dat het niet gelukt was toch?

Of vergis ik me nu lelijk?

Ik zal eens op zoek gaan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden