Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Geweldig Lisa en josé dat jullie het hartje hebben zien kloppen! Gefeliciteerd !!

En Angel, ook alles top. Super!

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat een goede berichten gisteren allemaal. Iedereen bedankt voor de fijne reacties.

Lisa, wat fijn dat jij ook het hartje hebt kunnen zien, echt te wauw gewoon!

De film was inderdaad top, echt een vervolg op de serie. Dus als je die niet hebt gevolgd, dan is de film ook minder volgens mij.

We hebben wat afgelachen en daar gaat het om ;)

Vandaag ook weer weg, dus ja..... het is wel heerlijk weer, dus ik denk zomaar dat het hier vandaag rustig blijft. Meiden, fijne dag allemaal!

Geplaatst

Fijn dat je het na je zin heb gehad jose.

Wat een heerlijk weer was het vandaag zeg

Laat de zomer maar komen ik ben er klaar voor

Lekker schoongemaakt in en buiten huis heerlijk fris weer.

Fijne avond allemaal

Liefs

Geplaatst

Het was idd heerlijk weer gister! En ook wij hebben lekker binnen en buiten schoongemaakt!!

Vandaag vieren we de verjaardag van mijn man voor familie, dus vanmiddag hebben we het huis vol.

En dan morgen de 1e echo!!!

We vinden het zo spannend en hopen uiteraard dat alles echt goed is en dat er een kloppend hartje te zien is!!

Gelukkig mogen we al om half 11!!

En hopelijk wordt dit (voorlopig) de laatste keer België!!

Geplaatst

Ilona, alvast heeeeeel veel succes voor morgen...op naar een mooi kloppend hartje.

Gelukkig veel afleiding vandaag, dat scheelt weer...gefeliciteerd met je mannetje en een fijne dag!

Geplaatst

Hoi meiden, ik wilde even wat van me laten horen. Ik voel me op dit moment niet zo lekker. Daarom ben ik hier ook niet zo vaak op dit moment. Ik heb het erg misselijk de hele dag en lig er veel op de bank. Doe alleen maar de nodzakelijke dingen.

Hartstikke fijn dat jullie zo een mooie echo hadden.

Geniet allemaal verder van jullie zwangerschap.

Liefs

Sylvia

Geplaatst

Sylvia dat is erg vervelend, zo misselijk dat je niets kunt dan alleen maar liggen.. Bah!

Ik duim voor je dat het snel wegtrekt zodat je weer lekker kunt gaan genieten!!

Ilon@ morguuuuuuuh spannend !!!! heel veel succes én plezier!!

Geplaatst

Idd erg vervelend ang3l. Hoop dat je je snel beter voelt.

Dan mag ik in me handen klappen

Nog steeds geen misselijkheid te bekennen hier.

Dus geef maar een beetje aan mij

Fijne avond allemaal.

Geplaatst

Dat is zeker heel vervelend Ang3l. Heel goed van je om even goed aan jezelf en je kleine uk te denken. We begrijpen het als geen ander.

Rustig aan!!!

Hier zit het weekend er weer op, morgen begint het dagelijkse leven weer. Bleeeh, totaal geen zin in!!

Geplaatst

Nee jose snap ik, na zo'n lekker weekend... Jammer dat t dan weer maandag is!

Ang3l wat balen dat je zo misselijk bent...

Hier een hele lage bloeddruk en echt 0-energie vanmiddag ook lang op bed gelegen bloeddruk was 105 over 56, ik voelde echt mijn hart bonken...

Morgen maar even het ziekenhuis bellen. Kan echt blijven liggen en slapen...

Geplaatst

Hier even snel een berichtje van mij want we staan op het punt om te vertrekken!!

Bedankt allemaal en Nella en Mees; jullie ook veel succes en plezier met de 1e echo!!! Geniet ervan!!!

Geplaatst

Toi, toi, toi Ilona :)

En uit jouw berichtje maak ik op, dat Mees en Nella vandaag ook een echo hebben, meiden voor jullie ook...heel veel succes!

Geplaatst

Dankjewel Ilona en pipe en josé !! Nog ff wachten en vanmiddag is het zover! Spannend!!

Sylvia en zjoediezzz , hoop dat jullie snel opknappen.

Ilona, jij dus ook de echo vandaag. Ik duim voor n mooi kloppend hartje voor jou!! En Nella, jij ook!

Xxx

Geplaatst

Ilona, Mees en Nella; heel veel suc6 met de echo vandaag. Wat een spannend moment weer!!!

Ik heb de laatste dagen niet meer zo actief mee geschreven, wel ff net bij gelezen!!

Zaterdag heel de dag buiten geweest, was zo lekker!!

Gisteren lekker relaxed dagie, en vanmorgen weer gewerkt, en nu ben ik versleten, krijg ik vanmiddag ook nog visite :-p bahbah... maar ja, ze had alleen vandaag n auto. maandag is altijd m'n werkdag in m'n huis, dus m'n hele schema ligt gelijk op z'n gat!! En k ben t gewoon zooooo zat....k wil naar bed ;-)

k heb gewoon helemaal geen zin om aardig te gaan zitten doen enzo. Ze neemt 2 kids mee, nu ben ik altijd dol op kids, maar haar dochtertje is zo'n irritant kind!! (en dat zeg ik écht niet snel van kinderen) d'r moeder is gewoon té zacht voor d'r....ze eist alle aandacht op, je kan geen 2 woorden zeggen of mw. wenst ook wat te zeggen, of aandacht te krijgen, of heeeeel irritant te doen!!

sorry, zit hier te klagen...hihi.... maar ja, kzie er gewoon tegenop.

Judith; bale van je bloeddruk. k ben heel benieuwd wat de mijne is, want ik voel me geloof ik aardig het zelfde!! k ben nogal gevoelig voor n lage bloeddruk!!

Rustig aan doen hoor!!

liefs

Geplaatst

Lisa; Nou k heb het overleeft...hihi...nou vond t lullig omt weer af te zeggen, want ik zie hun evengoed niet zo vaak (hoeft van mij ook niet) maar goed, dan heb ik het weer voor ff 'gehad' zeg maar.....

k heb gewoon ondertussen m'n was opgevouwen, m'n aardappels geschild.... heel aso, maar maandagmidd. heb ik het gewoon druk hor!!

t kind was weer en-orm irritant.... ken m'n ramen weer zemen, ging óp de rugleuning van de bank zitten, zat achter de bank te tuffen, en maar klieren tussen door......k ben écht helemaal versleten nu!!!!!

maarrrrrr.... we hebben t weer 'gehad'......erg he?!!

Echo dames.....hoe was het??

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden