Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het lijstje is even zoek, maar....

Pippe, alvast heel veel succes voor morgen! Gelukkig is het bloeden gestopt en zien jullie morgen jullie beebje zwaaien :)

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden,

Mutske, heel veel plezier bij jullie echo morgen!! Ik hoop dat jullie een mooi hartje te zien krijgen!

Tweety, wat balen dat je zo'n schommelend humeur hebt zeg. Gelukkig kan je ook heel erg lachen. Je moet gewoon

toegeven aan je vermoeidheid hoor. Sterkte! En blijven genieten hoor.

Hier vandaag weer bloedverlies. Ook echt rood.. Niet schrikbarend veel, maar elke druppel is al teveel op het moment.

Ik tel de minuten af.. Het heeft niet zo lang geduurd als gisteren, dus we wachten nog even met het bellen van de vk.

We krijgen morgen sowieso de echo..

Geplaatst

Och meid, wat een zenuwslopend iets. Ook al is bloedverlies vaak onschuldig en normaal, het jaagt je behoorlijk op de kast.

Echt balen dat het nu toch weer begonnen is.

Maar meid, 1 ding..... denk niet 'we hebben morgen toch een echo', als je het niet vertrouwt, bellen hoor...daar zijn ze voor!!!

Jullie laatste echo is ook alweer even geleden zie ik in je handtekening!

Geplaatst

Mutske, morgen echo.... joehoe... op naar een mooi knipperend lichtje!!

Lees elke keer je handtekening... en? Heb je je hoofd al overtuigd?

Geplaatst

Jose; thanx meis, alhoewel genieten niet echt lukt als ik me zo voel. Ben gewoon n beetje dipperig denk k. zakt vast wel weer af voor ik n jochie ben ;-)

Pippe; bah wat zenuwslopend zeg, zoals Jose al zeg; gewoon bellen als je t toch niet vertrouw hoor!!

Suc6 morgen met de echo, en hopen dat het niks bijzonders is....het bloeden!!

Mutske jij ook suc6 morgen.

liefs

Geplaatst

Hallo mieden!

Pippe: sterkte hoor... ik duim voor jullie, het is vast allemaal goed!

Mutske: Ik heb een meegroei bh bij (ja ja) de Hema gekocht! So far zit ie lekker! mijn eigen bh's kukelen mijn boobies de hele tijd uit en hiet blijven ze goed in zitten!

Tweety: ik denk dat we weer eens op 1 lijn zittten... pfff!!

Nou, ik ben vandaag gewoon niet naar mijn werk gegaan... echt compleet niets voor mij, maar ik ben elke keer zo duizelig en moe dat ik vanmorgen niet in de auto durfde te stappen! Zelfs nu een berichtje tikken kost me bizar veel moeite. Om een uur of 2 uit mijn bed gekomen en ik zit er over te denken om er zo maar weer in te duiken. Nog steeds een lage bloeddruk, nu : 99/52 nog lager dan vorige week. Ik hoop dat het per komende week beter zal gaan... PPPFFFFF

Sorry voor degenen die ik ff ben vergeten...

Geplaatst

Goede morgen dames,

Hoe is het met jullie allemaal? Ik ben vandaag erg vroeg wakker, heb dat al een poosje dat ik ineens vroeg wakker ben maar vandaag was het wel erg vroeg vanaf 05:00 lag ik al wakker te kijken, ik denk door de vogeltjes die buiten aan het zingen zijn. Ben de laatste tijd erg gevoelig voor geluid terwijl ik vroeger echt overal doorheen sliep. Maar goed ik heb straks om 10:00 mijn tweede echo echt spannend zou het leuk vinden als we het hartje dit keer mogen/kunnen horen ik laat het weten zodra ik achter de pc kan!

@ Pippe jullie hebben straks ook een echo en ik hoop dat jullie gerustgesteld worden en een mooie echo te zien krijgen!

Liefs Debbie

2011.png

Geplaatst

Veel plezier bij je 2 e echo debbie!

En pippe, ook veel succes bij je echo. Spannend meid; ik hoop op n mooi kloppend hartje!!

Xxx, mees

Geplaatst

Jaaaaaaaaaaaah een mooi sterk kloppend hartje!!! :happydance: De tranen liepen over mijn wangen ik was zoo blij en opgelucht. En precies op groei, geen dag verschil, zo leuk! 11,4 mm!!!

Ik was zo nerveus vanmorgen... had ik alle stress mijn zoon zijn ziekenhuiskaart meegenomen en deze zonder te kijken verder in de afspraken bak gegooid, werd even later zijn achternaam geroepen zo van, deze kaart hoort hier niet; een jongen van 14 op afd gynaecologie?!?! oeps....wel handig dat ik het op de zwangerschapshormonen kan gooien hahaha. Ik zal zo het lijstje ook bijwerken, ik mag pas maandag week 19 terugkomen, iedereen is week 18 met vakantie daar, lekker hoor.

Hadden jullie al geluid trouwens bij 7w3d inwendige echo? Mijn arts kreeg het niet voor elkaar geluid op te pikken van de hartslag, terwijl die mooi duidelijk te zien was. Ach hebben we weer wat om naar uit te kijken.

Ik mag trouwens gewoon bij de gynaecoloog onder controle blijven,precies zo ik wou. Was ook een fijne arts waar we het hele voortraject gedaan hebben.

Nou ik ga nog even verder zweven hier........

Geplaatst

Uitgerekend:

1 november -pippe (lena)

2 november - Angel

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa (tweeling!)

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer (Tweeling!)

11 november - Zjoediezzz

11 november- Ang3l

11 november- Tweety83

19 november - Nella

20 november - Jose

21 november - Ilon@

24 november - lisa

27 november - mutske

25 november - Sammy

29 november - Mees

Eerste echo:

12 april - mutske

15 april - Sammy

27 april - Mees (1e afspraak met gyn.)

Tweede echo:

11 april - Poohbeer 10 weken

12 april- Debbie 10wkn 1d

14 april - Sas 11 weken

15 april - Jose, 8 w en 5d

18 april - Zjoediezzz, 10 w, 3 dgn

19 april - Pippe, 12 weken

29 april - Nella, 10 wkn, 6 dgn

2 mei - Ilona 11 weken - combinatietest

9 mei - Mutske 11 wkn 2 dgn

Derde echo

12 april - Dana 10w, 1d

14 april - Ang3l 9w, 6 d.

27 april - Poohbeer 12 wkn, 2 dgn

27 april - Tweety, 11 wkn,5dgn.

03 mei - Zjoediezzz 12 wkn, 4 dgn

Geplaatst

en alweer een mooie echo!!! ;-)

Goed zeg!

@Pippe: ik hoop dat jullie ook goed bericht krijgen vandaag. Ik duim voor jullie!!!

Wij hebben as vrijdag onze eerste echo. Spannend!!!!! Ben zo nieuwsgierig.

Zouden het er toch misschien 2 kunnen zijn?????

Geplaatst

Oh Mutske, wat gaaf... een mooi kloppend hartje. Logisch dat je er emotioneel van werd. Hier nog zo 1 :) Nu genieten meid, joehoe....

Over dat geluid, ik had de eerste echo met 6 w en 4 d en toen heb ik het hartje gezien en gehoord. Laat je niet gek maken, ligt ook aan het apparatuur natuurlijk. Volgende keer hoor jij gewoon het hartje, zoals je zegt... iets om naar uit te kijken.

Hier nog 3 nachtjes, net als jij Sammy, berespannend.....

Pippe, nogmaals sterkte voor vanavond!!

Geplaatst

@Ohhh Mutske wat super dat je zo'n mooie echo het gehad!! Proficiat!

@Pippe ik hoop en duim dat het bij jullie ook allemaal goed is..!!

@Debbie hoe was de echo bij jullie?

@Judith doe maar lekker rustig aan, goed dat je niet bent gaan werken!

Denk maar lekker aan jezelf en het kleintje in je buik!

Vanmorgen heb ik ook weer een echo gehad, zo geweldig! 2 kleine hummeltjes die in mn

buik zwemmen.. Het blijft zo'n wonder!! Ben zo trots en blij!

[ATTACH=CONFIG]1177[/ATTACH]

Geplaatst

Wauw Danaa, voor jou ook al zo'n mooie echo vandaag, helemaal super!!! Nu kun je toch voorzichtig gaan genieten.

Geplaatst

Meiden, hier ff stress....

Had nog even Utro besteld bij de dokter..... maar nu zijn het hele andere doosjes?

Wel nog steeds 100 mg, maar toch....

De oude doosjes waren lichtroze en die ik nu heb zijn wit met zalmkleur...weten jullie het ????

Geplaatst

Heerlijk al die goede berichten van de echo's!! Geniet ervan meiden!! Jullie hebben het verdiend!!

En Jose, toen ik 3 weken geleden bij de apotheek was kreeg ik ook een andere verpakking.

Ik heb er nog naar gevraagd en het klopte!! Dus don't worry!!!!!

Geplaatst

super Mutske en Danaa; heerlijk van die goeie echo's, dan geniet je even helemaal extra als je hebt kunnen kijken!!

Judith; okay, we lijken dus weer erg op mekaar wat betreft de stemmingen ;-) dan voel ik me al stukken minder alleen...hihi...

Groot gelijk dat je thuis bent gebleven hor, t is nog gevaarlijk ook om zo te gaan rijden, nee hor, rustig aan doen, je lichaam geeft het niet voor niets aan!!!

k weet hoe beroerd je je kan voelen met n lage bloeddruk....heb ik na die miskraam ook gehad, ik was tot niks in staat.... zelf als ik m'n kamer ging stoffen draaide alles al.

Jose; als de beschrijving gewoon het zelfde is maakt het volgens mij niet uit hor, Heb je t bij n andere apotheek gehaald? wil ook nog wel eens verschillen.

fijne avond.

Geplaatst

Nee, bij dezelfde... heel apart... het zal wel goed zijn. Er staat ook Utrogestan op de verpakking en 100 mg ( is hetzelfde). De doosjes zijn alleen groter.

Geplaatst

Misschien ist gewoon n nieuwe verpakking!! k zou me er niet té druk over maken hor, alst derest hetzelfde is, dan 'smaken' ze vast ook het zelfde.....slikse....hihi...bah!!

Geplaatst

Mutske en danaa, een mooie echo! Proficiat! Nu genieten geblazen!!

Bedankt iedereen voor de steun.. We hebben het hard nodig. Nog steeds verlies. Lena die mij in onzeker momenten er bovenop hielp is nu zelf zo zenuwachtig en bang. Nog een dik uur....

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden