Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sylvia, heb je de kleine alweer gevoeld?

Was heel leuk en ook mijn oren staan nog te klapperen, maar vooral een houten reet van het zit haha....

Erg leuk om mensen nu in levende lijve te ontmoeten.

Angel, tuuuuurlijk ga je de volgende keer mee :)

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Huhu meiden, fijne pinksteren toegewenst.

Prima dat jullie zo een fijn Forumdag hadden. Ik denk dat ik het bebe gisteren heel zachtjes voelde, maar ben niet zeker

Mijn dochter heeft vandaag TTKT (tussen twee korfen toernooi gehad. En morgen heeft ze het Pinkstertoernooi. En darnaa gaan we dan de verjaardag van mijn man vieren.

Dus drukke dag nog. Moet ook nog de taart bakken enzo.

Ben weer vandaag misselijk hoop dat het morgen dan beter is.

Ik wens jullie fijne Pinksteren allemaal

Groetjes

Geplaatst

Sylvia, ik zou toch zweren dat er vanmiddag nog een berichtje stond van jou. Maar die heb je denk ik verwijderd? Wou er nu ff op reageren, hoop dat het inmiddels uitgesproken is. Lijkt me een lastige situatie.

Nou, ik had vanmiddag ook weer wat. We waren even naar een stadje toe, daar was feest... gezellig even met wat mensen drinken en vooral staan. Kreeg het enorm in mijn onderrug, maar stug volhouden met een 7-up in mijn handen.

Opeens werd ik helemaal raar ( niet duizelig), maar zoooo zwart voor mijn ogen, ik dacht... nu ga ik. Dus ik viel tegen mijn mannetje aan. Ik zei, ik word word niet goed.. Toen hebben hij en mijn moeder me naar een vensterbank geholpen, zodat ik even kon staan. Maar het werd niet beter, allemaal vlekken, benen niet meer voelen. Echt heel eng en raar.

Mijn moeder mijn hoofd met koude cola deppen ( kleeftroep) en me een pepermuntje geven, toen ging het daarna wel weer.

Nog even een uurtje aangekeken en naar huis gereden, want ja... ik was de bobien, en mannetje had al teveel op!!!

Hebben jullie dit ook gehad? Wat zou dit zijn? Lage bloeddruk ( lijkt me niet), suiker? Zeg het maar!!!

Geplaatst

bizar Jose.k reageer ff snel,vanuit mn bed.maar als je lang stilstaat zakt alst ware t bloed naar je benen,tkan zyn dat je daar zo eng van werd!zeker als je zwanger ben kant allemaal meer afknellen in je onderrug!kheb t zelf ook vaak gehad by lang stilstaan!!je hoofd krygt dan alst ware te weinig zuurstof!wel schrikken joh!!en tis n hele enge gewaarwording!!

Geplaatst

Wat raar Jose dat je je zo voelde. Ik heb wel soms dat ik duizelijk wordt, maar zo iets ken ik niet. Hoop dat je het niet nog een keer moet mee maken. Ja inderdaad het stond iets anders. Maar dacht toen dat hort hier niet ...Dus ja ...

Maar ben heel erg kwaard op mijn ex-man nu. Hij terroreseert me weer. En echt niet weinig. Ik ga nu deze week met mijn man na de advocat, het kan echt niet wat ie doet....Meer dan 3 jaar heeft ie niet eens na zijn dochter gevraagt hoe en wat ...Ik heen tegen , heb altijd brieven naar mijn zoon gestuurt (ook afgelopen maandag weer) en sms en telefonaatjes en nu zegt ie dus ik heb me nooit bemoeid om ons zoon, terwijl ik altijd, als ik in duitsland ben, vraag of mijn zoon naar mij komt voor een weekendje. en had ik hem ook toen altijd. maar nu doet mijn ex- man zo raar en zegt, dat mijn zoon nooit aantwoordt geeft of brieven ofzo omdat hij dat blijkbaar zelfs niet wil. maar mijn zoon knuffelt de hele tijd met mij, als hij me ziet en zegt altijd dat ie van me houdt....en nu wil mijn ex- man dus ons dochter in de zomervakantie (voor het eerst na 3 jaar) maar in de tijden waar het niet kan van ons, omdat wij ook plannen hebben. dus zegt mijn ex man het is zijn recht ze te zien en ik moet ze maar brengen. heb ik me dochter gevraagt of ze dan 2 weken wil maar ze wil alleen 1 week zegt mijn ex man ik lieg en dat kan niet en ik moet haar maar 2 weken naar hem brengen niet 1 week. en hij wil ze nu vaker zien en bladibla....maar ik wil dat helemaal niet. naar meer dan 3 jaar kan die niet zo maar doen wat ie wil. had ie maar erder moeten over na denken. dus ik hoop de advokat kan er iets voor me regelen. ben echt niet in een goede bui op dit moment. ik was naar de hele e-mails gisteren van mijn ex-man heel erg misselijk harde buik en voelde me zo rot....

mijn man wilde met hem praaten maar lijkt me niet verstandig. dus zei ik tegen mijn man, beter niet nu eerst even wachten wat die advokat zegt.

mijn dochter zegt zelfs met haar 8 jaar, hij heeft zich nooit bemooied om me....nou ja, als het voor de rechtbank komt mijn dochter is niet stom ze weet wel wat er gebeurt is en ze vindt dat mijn man haar vader is niet mijn ex-man dus....

Vandaag verjaardag van mijn man ....strax eerst naar de laatste korfball voor deze seizon en dan vieren we ofwel ik er geen zin in heb ben al weer total beroerd....pfffffffff

fijne dag jullie allemaal

liefs

Geplaatst

Ben ik weer eens.... drukke dagen achter de rug!!

Gisteren naar de foute cross geweest (hoe leuk...NOT) De enige feestdag int jaar waar de mannen van onze vriendengroep

bepalen waar we heen gaan!!Verder mogen wij als vrouwen het meestal wel verzinnen (gelukkig).

Vanmiddag bij prenatal nog ff n spijkerbroek gekocht.... had ik nog steeds niet....nu heb ik die ook weinig aan, maar

t is wel lekker om te hebben!!

en bij de HEMA ff positieonderbroeken....m'n gewones waren aardig versleten en gingen ook strak zitten... m'n kont

word écht té dik... (Zeker na t weekend met al de theeleuten ;-O )

Daar nog ff 2 tricot rokjes gekocht, voor de vakantie, voor overdag zeg maar, als je weggaat!! hoef ik dan niet m'n

goeie positie kleding aan... t word er meestal toch niet mooier op.

Judith; k las ergens.. bij de theeleuten volgens mij...dat je in Sliedrecht bent geweest gisteren, dan ben je vlak bij

mij geweest (op zo'n 6 minuten afstand woon ik).

Geplaatst

Sorry meiden, ben niet heel veel op internet geweest de afgelopen dagen... dus ben een beetje stil geweest.

@ Tweety: dat dacht ik al!! Ik vertelde mijn man dat jij daar waarsch in de buurt woonde... grappig! Volgende keer zal ik je ff een berichtje sturen als ik dara heen ga! hihihi... kunnen we ff afspreken daar...

Gister dat wiegje gekocht en vandaag een matrasje en een hemeltje voor de wieg. Ik heb ook het kruisje gekregen van mijn ouders die in mijn eigen wieg heeft gehangen, zo schattig!

Gaat er eigenlijk nog iemand het kindje laten dopen? (ben ik wel benieuwd naar...)

Truste ladies!!

Geplaatst

ik ben ook al zo stil geweest... heb me zowiezo beetje rustig gehouden, moest echt nog flink bijkomen van de afgelopen weken.

Ik heb een leuke tip voor de dames die nog geen babykamer hebben, een veilingsite waar een failliete babymeubelzaak geveild wordt: http://www.bva-auctions.com/auction/index/3435

ik ga het iig proberen om iets te scoren....

Geplaatst

Judith; Grappig joh!! leuke winkel he? toen ik net zwanger was ben ik er eens wezen kijken.... als ik strax wat meer spullen aan ga schaffen (rompertjes, pakjes etc.) ga ik er weer eens terug,

want ze hebben erg leuke dingen van BéBé... vind ik n leuk merk.

Super joh!!je wieg.... fotootje hoor, als tie staat ;-)

Wij laten ons kindje dopen!!

Ik heb zo raar gedroomd, de afgelopen 2 nachten..... gisteren; dat ik m'n beeb al vast had (was al helemaal volgroeid) mocht vast kijken wat het was geworden enzo... maar daarna moest tie wel terug

m'n buik in, want hij kon maar ff 'buiten' zijn...... bellachelijk!!! BTW t was n jongen ;-)

Vannacht dus gedroomd dat het fout was gegaan, ik was in m'n droom 20 weken, en het kindje leefde niet meer.... k kon wel janken toen ik wakker werd!!! écht een rot droom!!!

Daarna ging ik dus verder slapen en dromen, en droomde ik over de 20 weken echo.... ik mocht niet kijken, anders zou ik zien wat het werd, ik toch stiekum kijken (stiekemerd) k dacht

'kan best kijken, heb er toch geen verstand van, dus ik zie het niet' na ja, ik zag dus dat het een meisje was.....

Hoe erg kan je met de 20 weken echo en het geslacht bezig zijn?????????????? en ook de momenten van onzekerheid of alles goed gaat!! onbewust denk ik.

Geplaatst

Judith, leuk hè die aankopen ;) Wordt het echter van!! Ben wel erg benieuwd naar het leuke wiegje.

Tweety, jemig niet zo raar dromen meid... maar ja je hebt het niet in de hand. Maar je wordt zo raar wakker. Gelukkig gaat alles goed met jou en je beebje.

Mutske, fijn weer wat van je te horen :)

Hier vandaag een goede echo gehad! Het geslacht is nog steeds hetzelfde, maar met de 20-weken echo hopen ze me meer zekerheid te kunnen geven.

Vandaag de vk en de vorige keer de gyn en ze zeggen allebei hetzelfde.

Zo leuk, je zag de handjes en vooral de vingertjes bewegen... heel bizar en bijzonder vond ik dat. Hij/zij heeft ook geen hazelipje konden ze ook zien.

Beebje ligt nog steeds wat voor.

Baarmoeder ligt erg hoog. Ook nog naar de flauwte gevraagd, kan lage bloeddruk zijn ( even een dal) en doordat de baarmoeder hoog ligt, krijgt mijn onderbuik/bekken ontzettend op z'n donder. Klopt ook precies met zwangerschapsduur... heet huppelepup pregnancy en kan tot 25 weken duren.

Maar so far so good en helemaal blij!!!!

Geplaatst

Ik breek even in bij jullie hoor ;)!

Joseetje wat een super nieuws!!!!Alweer 17.5 week!!!Op naar de 20 weken echo!!

Zo goed om te horen dat alles goed is!!

Lijkt me erg bijzonder om idd de handjes en de voetjes zo te zien!!

Hopelijk krijg geen last meer van die flauwte!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Hey lieverd, zou je nog sms' en, maar ik word niet goed van dat swypen grrrr.... Moet maar een cursus gaan volgen ;)

Nou ondertussen heb je vast wel antwoord op je sms haha.... ;);););)

Geplaatst

Tweety, wat een raare dromen heb je ...Maar dat herken ik ook een beetje, niet zo raar als jij het hebt maar ik had me baby ook al gekregen maar het was gewoon de dag van de geboorte haha....

Jose, fijn met je mooie echo :) Goed om te horen dat alles er goed uitziet.

angel morgen succes met je echo

Liefs

Geplaatst

Haha knap hoor Sylvia, bevallen op je uitgerekende dag ;) Wie weet?

Hier trouwens nog een nieuwtje... ik word niet ingeleid. Ze laten het toch de spontane beloop. Alleen zodra ik weeen krijg, gaan ze deze wel versterken. Dus ja, wel een soort van, maar net weer anders :) Het definitieve antwoord krijg ik met de 20-weken, maar voor nu gaat het waarschijnlijk zo.

Oh en wat heb ik zin in het weekend, weinig plannen... tenminste zondag heb ik nog niets staan haha. Maandag ook lekker vrij, want mijn beste vriendin gaat trouwen en ik mag getuige zijn!! Zo'n eer en heb er zin in!!

Geplaatst

WAt fijn om te lezen Jose dat alles goed is met het beebje, en dat je zo'n mooie echo had!!

Gaaf dat ze je 'gewoon' gaan laten beginnen met de bevalling, toch wel n prettig idee denk ik.... dat het

een verassing is wanneer het komt enzo... maar ach...alst maar goed voor t kindje is, dan maakt het

hoe of wat ook niet zo uit natuurlijk!!

WAt een mooie ervaring dat je getuige mag zijn bij je vriendin.... bijzonder om mee te mogen maken,

dat kunnen er maar weinig zeggen dat ze getuige zijn geweest ;-)

k hoop dat je t niet meer mee maakt, die flauwte, want t is knap beroerd....

Angel; haha... al die dingen gaan gewoon door je hoofd he?!! dan ga je er prompt over dromen!!

Morgen weer controle Verloskundige!! m'n beste vriendin/schoonzus gaat mee!!!

Geplaatst

UITGEREKEND:

1 november -pippe (lena) * sterrenkindje

2 november - Angel:bcbbboy2:

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa (tweeling!)

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer (Tweeling!)

11 november - Zjoediezzz

11 november- Ang3l

11 november- Tweety83

19 november - Nella

20 november - Jose

21 november - Ilon@

24 november - lisa

26 november - mutske

25 november - Sammy

29 november - Mees

ECHO:

16 juni - Tweety Controle Verloskundige (18/6 wkn)

16 juni - Angel 20 weken echo 20w 1d (7e)

20 juni - Ilon@ 18 weken - uitgebreid intakegesprek gynaecoloog

21 juni - Zjoediezzz, uitgebreide 20 weken echo (4e)

23 juni - Danaa 20w 3d (7e)

27 Juni - Ang3l SEO Echo 20 + 3

29 Juni - Debbie 21 weken 2d (20wkn echo en naar de gyn) (5e)

1 juli - Jose 20-weken echo SEO

4 Juli - Tweety 20 weken echo (21/3wkn.)

12 juli - Mutske med. 20 wkn echo (20 wkn 2dgn)

14 juli - Ilon@ 21,5 weken - uitgebreide 20 weken echo

20 juli -Angel pretecho 25w (8e)

12 september - Zjoediezzz 32 weken groei echo ziekenhuis

ff lijst weer aangepast en hier een nieuwe Foto van me

[ATTACH=CONFIG]1566[/ATTACH]

Liefs

Sylvia

Geplaatst

Wat is het rustig hier geworden meiden. Gaat het wel goed met jullie allemaal? Hoe was de Echo angel? Tweety hoe was het bij de VK ?

Liefs

Geplaatst

Sylvia, ja,.. het is hier zeker rustig de laatste tijd. We hebben weinig te melden denk ik haha. mooie foto hoor en wat een buik... tjee en dan moet je nog ff haha... Hij zit wel erg laag bij jou hè? Tegenovergestelde van mij ;)

Tweety en? Hoe was het bij de vk? Wou je nog succes wensen, heeftn u weinig zin..hopelijk was alles goed! Ennuh nu je zo met het geslacht bezig bent, wil je echt stiekem niet weten?

Angel....lees dat jij ook heen moest vandaag? Hoe ging het?

Geplaatst

Hey Jose, ja de buik zit wel laag, maar de baarmoeder is al boven mijn buiknavel ....en ik voel ook steeds dat de buik er hard wordt rond de buiknavel. Dus misschien lijkt het maar daarop geen idee hehe

Ik heb erggisteren het foto gevonden waar ik met mijn dochter al 8 manden zwanger was en daar was mijn buik prezies het zelfde niet van de grote maar ook zo laag. Gek toch?

Nou ik ga strax eten koken

Jullie nog fijne avond

Liefs

Geplaatst

Hey meiden.

Alles was okay bij de vlos hoor... hartje weer gehoord, de beeb is onwijs druk, dat voel ik ook al wel, als ik zit voel ik het ieder kwartier/halfuur wel

bewegen en in bed helemaal!! maar vanmidd. met hartje luisteren ook joh!! Zodra we t hartje hoorde was t ook écht n hoop geknal int apparaat omdat

hij/zij zo lag te zwemmen!! hup...snel weer naar de andere kant!!

bloeddruk 100/50 dus wel aan de lage kant... maar had er vandaag niet heel veel last van...verschilt erg per dag moet ik zeggen.

over 2.5 week weer, want de dag daarna gaan we op vakantie, anders moest ik 6 weken wachten voor ik weer op controle kon.

Mooie buik Sylvia, hij zit idd. laag bij jouw, bij mij heb tie al vanaf t begin hoog gezeten (terwijl het toen alleen nog maar darmen waren ;-) )

wat ik wel vind is dat m'n buik breder aant worden is, en het lijkt wel oftie ook lager gaat zitten als eerst.

Baarmoeder zat NH dus netjes zei ze, groeide allemaal goed.... en wat ik al zei, k heb t idee dat m'n baarmoeder ook breder word!!

Krijg je vast weer n meisje Sylvia ;-) wel leuk om te kunnen vergelijken.

K ben ook wel heel erg benieuwd hoor Jose, naar t geslacht... maar nee, ik wil het écht pas weten als k bevallen ben.

(misschien ga ik wel, net als in m'n droom stiekum naar de echo gluren, met t idee dat ik er toch geen verstand van heb ;-) haha )

angel; hoe wast?? ben benieuwd!!

Fijne avond verder....

Geplaatst

Tweety, fijn dat alles weer goed was hihi... een echt druktemakertje dus... misschien toch een klein voetballertje? ;);)

Knap hoor dat het een verrassing blijft, respect daarvoor. Zelf ben ik veel te nieuwsgierig.

Super dat je beebje ook zoveel voelt hoor, er zit dus al wel echt regelmaat in bij je.

Volgens de vk zit mijn baarmoeder erg hoog, dat idee had ik zelf ook wel, maar ja... zeker weten doe je het niet.

Mijn onderkant krijgt in ieder geval goed op z'n donder zegt ze.. maar mij hoor je niet klagen. We zien het allemaal wel!

Wow meiden, we zijn gewoon bijna op de helft, geweldig hoor!!

Geplaatst

Ja of n meid; die mept van d'r af natuurlijk ;-)

Oow, maar ik ben van nature ook wel errug nieuwsgierig hoor!! :-D maar t scheelt misschien dat in

mijn omgeving (vriendinnen/schoonzussen) het ook nooit wisten!!!

En ik vond het zelf altijd leuk met n bevalling (voor m'n werk), als het écht nog n verassing was!!

Dat kan hoor, dattie hoog zit, bij de 1 groeid tie sneller hoog, bij de ander sneller breed, per persoon

verschillend, maar ik kan me idd. voorstellen dat je onderkant er wel van lijd, zeker omdat je ook snel gegroeid ben

hopen voor je dat de komende 20 weken iets rustiger aan gaat met groeien!!

Voel je het ook aan je bekken?? ik heb zelf vanaf n week of 16 van die steken in m'n schaambeen, of het gevoel

dat m'n onderkant beurs is, schijnt erbij te horen....voelt alleen erg raar!!

Vind je t gek trouwens dat je je baarmoeder niet kon vinden?!!! Hij zat toen vast ook al veel hoger dan waar je m

geschat had of nie?!

Gaaf he....bijna 20 weken... morgen alweer 19 en volgende week vrijdag alweer 20.... het gaat toch wel weer

snel.... vind het vanaf n week of 14 ineens snel gaan....

Geplaatst

Hey meiden! Had ook al bij de theeleutjes gereageerd... misschien minder handig van me, maar dit stond er ongeveer:

Weer veel geschreven zeg! Moet het echt een beetje bijhouden anders is het bijna niet bij te lezen... zo af en toe tijdens mijn werk even snel via de iphone dus maar. Het kost dan wat meer moeite om te reageren en dat doe ik dus ook wat minder helaas. Door mijn lage bloeddruk heb ik ook erg weinig energie en alles wat ik heb gaat op aan mijn werk, na een drukke dag ben ik geen stuiver meer waard. Gister op de bank liggen slapen en door naar mijn bed daarna. Toen laat nog wakker en ene hele onrustige buik gehad... Ik heb gister voor het eerst twee keer een harde buik gehad, wat is dat raar zeg!! Ik weet nu wel exact hoe groot mijn bm is! Het werd helemaal een harde bal!! En vandaag ook een keer gehad.

Mijn man was pas laat thuis en ik werd pas weer rustiger toen hij bij me kwam liggen met zijn hand op mijn buik en hij tegen me ging praten. Ik had namelijk ook steken in mijn buik en achter mijn schaambeen, volgens mij groeipijnen of iets met het bekken ofzo. Ik werd er helemaal onzeker van!

Morgen ben ik jarig, dus heb net met moeite twee cheesecakes gefabriceerd en in de oven gezet, ik hoop dat ze lukken.

35 alweer... voor het eerst in jaren vind ik het niet erg om jarig te zijn! Mijn man heeft een verrassing voor me en ik dus mocht geen afspraken maken! Ben echt rete-nieuwsgierig!!!!

Ook voel ik nu bijna de hele dag de baby... zo gaaf! Trouwens: de twee cadeau-weken aan het begin niet meegerekend... morgen exact op de helft van de zwangerschap! 19 weken en dat op mijn 35ste... hihihi

@Tweety: hahaha... leuke droom hoor! Ik wil alleen niet TE dik worden natuurlijk!!! hihihi Fijn dat alles helemaal in orde was bij de vlos... Ik vind het echt knap dat je het nog niet wil weten, ik hou het bijna niet meer zo'n aagje ben ik!!! hihihi

@ Jose: was jij nou ook nog weeg op controle geweest? of heb ik dat nu zelf verzonnen??

@ Sylvia: Is de rust weer een beetje weer gekeerd bij jou thuis? Ik hoop het voor je...

Liefs, Juut. (hoop niet dat ik nu nog wat ben vergeten?? anders sorry...)

Geplaatst

Haha, op weegcontrole, wat klinkt dat leuk... doet me denken aan zo'n weegbrug.

Ja, ze wegen me ook iedere keer... maar ben nog niet echt aangekomen in gewicht :)

Net je hele verhaal gelezen in het andere topic, nogmaals rustig aan en fijne dag morgen!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden