Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ennuh die steken lijken bandenpijn als ik het zo lees, hoort er helemaal bij. Maar au wat kan dat pijn doen ;)

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

HIHIHIHIHI...... Dit schreef ik: @ Jose: was jij nou ook nog weeg op controle geweest? of heb ik dat nu zelf verzonnen??

Maar was een typfoutje hoor!!! hahahaha.. bedoelde: @ Jose: was jij nou ook nog weeR op controle geweest? of heb ik dat nu zelf verzonnen??

Ik wist toch al dat je nog niet bent aangekomen!!! Heb je me vorige week zelf verteld... LOL

Geplaatst

Oh is dat zo? Kun je nagaan... dementie begint op te spelen haha.. Kan er wel om lachen hoor ;)

Ja, ik had gisteren controle... je begint nog niet te hallucineren. Alles was goed met de kleine, ergens gisteren heb ik kort verslagje gedaan :P

Geplaatst

Ja, dat heb ik gelezen! Goed te horen dat alles goed was en je wordt gelukkig ook niet ingeleid he? Alleen ondersteund zodra het begint, fijn om te horen lijkt me.

Truste voor zometeen... Ik verdwijn al weer naar mijn bedje zometeen!

Geplaatst

Hier nog 1 die zo lekker haar bed opzoekt....

Ik word vergast hiero... 2 borden hachee gegeten, dus de darmen beginnen goed op te spelen pfffffff. Scheten die gewoon naar uien stinken, ieuwwwwwwwwwww.

Gelukkig ben ik alleen thuis hahahaha...

Trusten meid!

Geplaatst

hihihihi... ow wat errug!! maar die darmen gaan wel flink te keer zo, ff die peristaltiek op gang brengen!

Truste! (niet met je hoofd onder de deken hoor!)

Geplaatst

haha...k leg helemaal dubbel hier...Jose gaat op weegcontrole, hup...op weg naar de garage, en wéér op die weegbrug....haha....

Judith; rustig aan doen meid!!Ik had een goeie week zeg maar, k voel me goed, ondanks m'n lage bloeddruk,maar ik herken helemaal

wat je bedoel, want daar door heb ik ook veel last van moeheid en heel weinig energie. k zie weinig zitten omdat ik zo moe ben!!

Deze week eindelijk (sinds weken) weer eens wat actiever geweest!!

morgen middag heb ik vrij, dan zal ik wel inkakken denk ik!!

Alvast een hele fijne verjaardag morgen.... spannend, je verassing!!

Harde buiken kan al ja, heb ik geloof ik nog niet zo gehad, alleen als ik s ochtends wakker word, en heel nodig moet plassen, dan doet

ook m'n baarmoeder pijn!!

en die steken zijn ws je banden... zijn bij mij ook erg gevoelig.... worden lekker uitgerekt!!

Schijtse Jose.... laat je je raam wel open vannacht ;-)

Geplaatst

Laat me raden, dat kwam tijdens de bevallig via de boven- en achterkant uit?

Er lagen complete uien in het bed?

haha getver... ga nu echt richting droomland, anders mis ik het vliegtuig nog.

Geplaatst

Mooi om te horen Tweety dat alles goed was. :)

Zeg hebben jullie ook zo last van zitten op dit moment. Als ik zit , vooral hier op mijn buero stoel heb ik zo last daar van. Mijn buik schruift mijn maag zo hoog dat het echt niet makkelijk is om te zitten. Ik ga de volgende dagen een gymbal kopen om er op te zitten, anders word ik er gek van.

Mijn bloeddruk is sinds 3 dagen ook laag. maar ik heb gelezen dat het om de 20 weken wel normaal is dat de bloeddruk dan lager word.

Ik kan ook alleen maar slapen en ben zelfs daarna nog moe. heb het gevoel dat ik echt niet meer wakker word.

ik voel wel weer het bebe, maar niet zo als ik het paar weken geleden voelde. alleen voel ik meer dat het zich draait. en dan word mijn buik hard en dat voelt totaaaaaaal raar. en dan als ik de hand op me buik leg, gaat ie weer de andere kant op liggen of draaien of zwemmen hahaha...

nou juut, voor morgen alvast een fijne dag ...

trusten allemaal

liefs

Geplaatst

haha....gelukkig ben ik er zelf niet bij geweest, bij die bevalling, maar k weet dat die vrouw dus hachee ging eten

(heeeeeeel dom als je over tijd loopt, en je weet dat je kan bevallen) en.... na ja....als je beval komt er nogal

t 1 en ander mee zeg maar (dat is normaal) maar als je dan ook nog eens hachee hebt gegeten vergas je wel

het hele team wat om je bed staat en als je gaat bevallen raak je vaak van te voren aan de dunne, omdat je darmen

zich gaan legen voor je bevalling, als je er dan ook nog last van hebt tijdens je bevalling..... errug!!

Getsie.... anders onderwerp!! JOse; geen hachee eten in NOvember!!!!

Sylvia; zitten.... k heb wel dat ik kortademig kan worden van zitten, maar dat ligt er meer aan dat ik dan niet goed

genoeg recht op zit!! zo'n bal heb ik ook (gebruik m alleen nooit) maar dat schijnt wel goed te zijn ja!! sowieso om je

spieren wat te trainen. Met bevallingen word tie ook vaak gebruikt, om je weeén op te vangen!!

die bloeddruk is bij mij al vanaf t begin laag geweest, vandaar ook die moeheid!!!

Ach.... t hoort erbij!!

Jij ook al harde buiken?? apart lijkt me dat!!

Ben benieuwd wanneer ik ze ga krijgen!! misshien heb ik t al wel eens, want soms heb ik t gevoel alsof m'n baarmoeder ineens

in n steen verandert!! k heb er nog niet zo bij stil gestaan, zal er is op letten!!

Truste meiden

Geplaatst

Meurning gurlz!!

Getver tweety wat een ranzig verhaal!!!!! Ik eet dus mooi geen erwtensoep, hachee of weet ik veel wat voor gasserigs voedsel in de laatste 4 weken hoor!!! YUK....

Bij mij is die bloeddruk ook al vanaf het begin zo rond de 100/50 iedere keer. Ik heb alleen nu de afgelopen dagen als ik mijn hoofd draai, knik of schud of wat dan ook, dat ik van die heftige naduizelingen heb alsof ik uit de draaimolen kom of heel erg dronken ben ofzo... Ik word hier wel een beetje gek van en vind t ook wel een beetje eng!

Sinds ik trwns dat voedingskussen in bed heb slaap ik echt overheerlijk!!! Verder nog mensen die al lastiger slapen dan voorheen?

Nou, ik ga me ff met het huishouden en mijn cheesecakes bezighouden...

xx, Juut

Geplaatst

hier ben ik weer.

gefeliciteerd judith fijne dag vandaag.

lekker hoor tweety bah bah hahhahah

fijn dat alles goed was bij de vk.

jose fijn dat je weer na je klientje mag kijken en dat alles weer goed was.

nou ik vertelde toch van de erge buikpijn.

ik dus dinsdag de vk gebeld kon die dag gelijk komen voor controle.

en het was toch hoogstwaarschijnlijk me banden. nou wist niet dat dat zo zeer kon doen zeg. maar gelukkig niks ernstigs.

nou gister dus de 20w echo gehad. alles was helemaal goed hij was goed aan het bewegen dat ze soms moeite had om het te meten hahah.

ze moest er wel om lachen.

en het is nog steeds een jongen hahahha

hij liep zelfs voor op de groei.

dus we zijn helemaal trots.

over 5 weken hebben we weer een pretecho.

liefs

Geplaatst

:occasion16: Happy Birthday juutje geniet van je dag en laat je verwennen hoor :clap2:

Ja ik heb er ook last van slaapen. Heb al sinds ik denk 4 weken ofzo een voedingskussen, maar mij helpt het helemaal niet :crybaby2:

Ik slaap ook echt zo slecht. Iedere nacht lig ik maar uuren wakker...echt verveelend zeg.

angel, mooi dat alles goed was. ik was al bang omdat ik niets meer van je horde. maar gelukkig alles is prima :yeswink-1:

Tweety , Juutje 19 weken zijn we vandaag Yippeeeeee :hugs2:

Ben zo blij....Bijnaar de 20 weken echo bij ons haha....

Overigens, ik ben nog steeds aan het overgeven....en ook nog altijd misselijk ...erg verveelend grrrrrrrrrrrrr

Liefs

Geplaatst

Tweety en Judith, nog even over jullie duizelingen.

Nav mijn flauwte heb ik afgelopen woe het erover gehad met de vk. Zij adviseerde om om de 2 uren iets te eten. Dat deden jullie ook al, maar ik moest dan juist iets nemen waar suiker e/o zout in zit. Ik hield het nog steeds bij gezonde koekjes enz. Maar nu eet ik gewoon een lekkere koek met chocola o.i.d. Heerlijk!!

En tegenwoordig heb ik standaard pepermuntjes in mijn tas, voro het geval dat.

Geplaatst

:occasion13: to you :occasion13:to you :occasion13:to yoehoe :occasion13:to you

Fijne verjaardag Judith!!!! genieten meid!!

enne...wat is een cheesecake?? wil niet lullig doen, maar vind het zooo vies klinken :laugh:

wat houd het in??een cake van kaas...doe er dan ook slagroom op?? :happy:

Wat je schreef over die duizelingen; heel herkenbaar!!! k heb nu ook steeds als ik té snel m'n hoofd omhoog/opzij doe dat ik sterretjes zie, ook als ik niet duizelig ben!! allemaal van die witte stippies ziei k dan zweven.

Idd. Jose, k eet ook iedere 2 uur wel iets, anders word ik gewoon beroerd, k heb ook standaart van die ontbijtkoekjes die per plak verpakt zijn in m'n tas zitten!!Voor t geval ik ergens ben, en naar word.

Druivesuiker in je tas stoppen schijnt ook goed te zijn!! na ja....in je mond dan :happy:, maar dat je t bij je hebt zeg maar!!

Slapen gaat nog best hier....eindeloos zeg maar!! k sliep altijd al met n kussentje tussen m'n knieén en nu heb ik ook n kussentje onder m'n buik gelegd vannacht...heerlijk.... k had gewoon t gevoel dat m'n buik ging 'hangen' in bed... voelde me net n hangbuikzwijntje :laughing4:

Super Angel dat je echo goed was...enne...dat t nog steeds n jongen is!!!haha.... stel je voor, ben je op t 1 ingesteld, krijg je strax het ander!!

zou wat zijn!!

ja ja Sylvia; 19 weken alweer.... bijna 20...:happydance:

onwijs balen dat dát bij jou niet is overgegaan na de 13 weken, dat spugen!!

soow..dit was weer eens n berichtje met n hoop smileys....:laughing4: normaal heb ik daar geen zin in, om ze op te zoeken, maar ter ere van Judith d'r verjaardag heb ik de moeite weer eens genomen.

Geplaatst

Tweety wat lief van je! Zelfs hier ziet het er uit als een feestje... Gister bij ons thuis nl ook!! Eerst even een hapje gaan eten en als verrassing waren daar mijn ouders, broer en schoonouders al aan de bar! Toen zouden we nog even bij ons thuis een koppie koffie drinken met de cheesecake die ik had gebakken... Doe ik hier de keukendeur open.... Staat het helemaal vol met mensen!!! Wat een surprise party zeg... Ik ben echt makkelijk te foppen, want ik had to-taal niets in de gaten!!!

Ik ben echt superverwend met leuke cadeaus... en dat terwijl ik niet mijn verjaardag zou gaan vieren!

Enneh tweet: cheesecake is gewoon een zoete taart van koekkruim bodem met roomkaas (soort mon chou) met vruchten.... errug lekker! Net als carrotcake, moet je ook eens proberen, das echt heel lekker!

Ik ga nog ff nagenieten hier meiden...

xx

Geplaatst

Oh wat geweldig Judith, dan wil je wel 35 worden!! Echt een superverrassing zeg!! Geniet jij nog maar even na, je hebt in ieder geval een leuke, mooie, gezellige dag gehad :)

Geplaatst

Wat heb jij een leuke verjaardag gehad Judith!!Heerlijk!!! klinkt ook echt heel gezellig!!

Okay, nou dat klinkt al n stuk lekkerder ja, die taart...haha... van monchou enzo. hou ik ook wel

ik dacht meer aan gewone jong belegen kaas, in n puntje op n schotel, met n dot slagroom erop :-p haha...

Ik heb zoveel geslapen de afgelopen 24 uur dat ik me haast begin te schamen....

gisteren middag van 14 uur tot 17.30 uur geslapen.... en vannacht van 12.30uur tot 10.30........ aso he?!!

k was ook wel heel erg moe gisteren..... dus k ben weer aardig bij geslapen inmiddels ;-)

Fijne dag verder....

Geplaatst

Heerlijk toch even Tweety? Je had het gewoon nodig, dus je hoeft je niet te schamen hoor, neem het er lekker van. Er komen straks nog genoeg weken dat je juist moet inleveren.

Heb een andere banner, leuk is ie hè?

Geplaatst

En weer even een update :

UITGEREKEND:

1 november -pippe (lena) * sterrenkindje

2 november - Angel:bcbbboy2:

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa (tweeling!)

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer (Tweeling!)

11 november - Zjoediezzz

11 november- Ang3l

11 november- Tweety83

19 november - Nella

20 november - Jose VERRASSING

21 november - Ilon@

24 november - lisa

26 november - mutske

25 november - Sammy

29 november - Mees

ECHO:

20 juni - Ilon@ 18 weken - uitgebreid intakegesprek gynaecoloog

21 juni - Zjoediezzz, uitgebreide 20 weken echo (4e)

23 juni - Danaa 20w 3d (7e)

27 Juni - Ang3l SEO Echo 20 + 3

29 Juni - Debbie 21 weken 2d (20wkn echo en naar de gyn) (5e)

1 juli - Jose 20-weken echo SEO

4 Juli - Tweety 20 weken echo (21/3wkn.)

12 juli - Mutske med. 20 wkn echo (20 wkn 2dgn)

14 juli - Ilon@ 21,5 weken - uitgebreide 20 weken echo

20 juli -Angel pretecho 25w (8e)

12 september - Zjoediezzz 32 weken groei echo ziekenhuis

Judith, houd je het nog vol? Nog 3 nachtjes slapen :)

Geplaatst

ja k had het blijkbaar écht nodig, anders had ik vannacht vast niet weer zo goed geslapen!!

Hij is gaaf.....je nieuwe banner.... k zal trouwens t lijstje ook ff bijwerken....

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden