Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goed nieuws Sylvia ! Ben blij te horen dat alles er normaal/goed uitzag!

Voele jullie de harde buik aankomen? Ik bedoel dat je het van binnen voelt?

Ik voel af en toe wanneer ik met mn handen over mn buik ga, dat ie de ene keer heel ontspannen

is en de andere keer kei hard.

Tweety je moet wel echt rustig aan doen hoor! Geef het ook door bij de controle maandag.

Je moet er niet aan denken dat je zo vroeg weeen krijgt net zoals je moeder!

En eh wat je laatste vraag betreft; ik kan er sinds de vakantie weer van genieten.

Al die maanden heb ik er totaal geen behoefte aan gehad maar dat komt nu gelukkig weer terug.

En die harde buiken daardoor herken ik niet...

Gister ook babyboom gekeken?

Mijn hemel wat was dat weer brullen zeg... Toen die Limburgse meid de kamer werd ingereden voor de TP

in Genk moest ik wel even slikken, ik heb ik diezelfde kamer de TP gehad...

Raar wat er dan weer allemaal naar boven komt!

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Tweety: Waarom zie je tegen de echo op? Toch hartstikke fijn om je kindje weer te zien?

Die harde buiken heb ik idd ook als ik te zware dingen til en na zwaardere inspanning zoals mijn werk. als ik dan s'avonds thuis ben krijg ik harde buiken. Ik kan op mijn werk ook niet echt veel rustiger aan doen, behalve iets vaker tussendoor een 10 min achterover gezeten pauze nemen. dat kon ik gister in mijn agenda inpassen en ik heb minder harde buiken gehad sindsdien!

Voor wat betreft de sex: wij knuffelen meer en dit komt van beide kanten! Ik krijg ook snel harde buiken en vind het niet prettig... Ik ben ook bang om er een bloeding door te krijgen, er zullen nog wel irreëele angsten meespelen door de zware weg hiernaartoe! Pat wil gelukkig ook niets forceren en hij haalde nog aan dat wij als stel de zwangerschap misschien wel 100.000 keer intenser samen beleven dan alle andere stellen om ons heen! We hebben ieder onderzoek, iedere stap en alle controles en behandelingen samen doorstaan. Hij heeft bij alle pijnlijke dingen mijn hand vast gehouden...

Ik merk wel dat ik me echt ontzettend gekwetst voel door mijn schoonfamilie... ik kan het erg moeilijk loslaten en eigenlijk wil ik alleen maar afstand nemen van hun zodat ik het los kan laten. Ik heb geen zin om mezelf te moeten gaan verdedigen over hoe ik me voel... Ik voel me er erg triest door. Gelukkig heb ik mijn man en mijn ouders!

Geplaatst

voor ik verder lees: Sylvia wat een knapperd!!!! Leuke foto joh! En nu vol vertrouwen naar je volgende onderzoek hoor, wij duimen weer allemaal met je mee.

Zo en nu ga ik eerst even lezen.....

Geplaatst

@Danaa; ik werk als receptioniste/telefoniste bij een wooncorporatie. In een team met 5 dames, ieder werkt ander aantal uren. We hebben een vast rooster maar als er eentje vrij wil of ziek is moet een andere collega daar voor komen. Vier van ons hebben een min/max contract ik 24 -32 uur. Dus ik werk iedere week 24 uur maar ze mogen me 32 uur inplannen. En dat houdt meteen in dat ik gewoon 40 uur beschikbaar moet zijn want er zijn geen dagen dat het niet mag. Dus dat is die flexibiliteit. Voorheen ging het prima maar vorig jaar is een parttimer ontslagen uit het team (18-24uur) we gingen van 6 collega's naar 5 toen want die 18 uur zijn door een andere parttimer erbij genomen. Die werkt nu dus 32 / 36 uur. Daardoor ben ik nog vaker de pineut omdat zij natuurlijk al 4 hele dagen werkt en daar nooit kan invallen. Er zijn er eigenlijk maar 2 in ons team, waaronder ik, die echt ingezet kunnen worden. Dus ik heb de afspraken maar aangenomen; ze gelden zowiezo maar voor een half jaar na mijn verlof; en dan zie ik wel weer verder.

De harde buiken voel ik ook, vind het ook akelig en ga daar de 12e zeker over praten. Zou het echt zo veel kwaad kunnen? En zijn het ook dezelfde soort harde buiken die je tegen het einde krijgt (oefenweeën )? Ik krijg ze meestal als ik een stuk ga lopen, zeg maar stevig doorwandelen, en als ik wat gestrest ben.

Heb mijn vriend nu toch gevraagd vrij te nemen op de 12e om mee te gaan naar de 20 weken echo, hij is niet meer meegeweest na de eerste keer en dat hebben we samen afgesproken hoor, maar ik wil dat hij erbij is dan. Hij wil niet weten wat het wordt en ik wel heel graag, dus ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan; ik ga wel kijken natuurlijk.

Ik krijg thuis trouwens wel geklaag over te weinig sex..... hij leest overal dat na de 15e week de vrouw meer zin krijgt.... nou helaas voor hem, hahaha Ik doe nog steeds niks liever dan slapen als ik in bed lig!

Had eergisteren trouwens nog een leuke nieuwe functie voor het voedingskussen verzonnen; ik hing tijdens het noodweer achter uit mijn open slaapkamerraam voor de frisse lucht en de spectaculaire lichtshow van moeder natuur; en de vensterbank was wat hard in mijn buik, daar heb ik dus met mijn voedingskussen op gelegd en heerlijk kunnen hangen!!!

Judith ik hoop dat je een manier kunt vinden om met je schoonfamilie om te gaan. Het is een rotsituatie waarin jij alleen zelf kunt oordelen wat zou helpen; ik kan wel zeggen heb een goed gesprek maar dat is in veel gevallen juist niet de manier. Ik hoop dat de tijd je raad zal geven, en intussen inderdaad lekker aan je eigen familie aandacht besteden!

Zo ik ben weer bij hahaha!

Geplaatst

ff snel een berichtje van hier.

sylvia gelukkig dat het er voor nu goed uitzag meid. maar snap best dat je geschrokken moet zijn als ze in 1x met zoiets aan komen.

sorry meiden heb net ff terug gelezen maar me hoofd is echt een zeef joh.

heb een beetje veel aan me hoofd de laatste dagen.

maar heb iniedergeval me band voor me rug/bekken gekregen van de fysio dus ben benieuwd.

sorry voor het korte bericht

fijne avond.

Geplaatst

Sylvia, wat fijn dat het er nu in ieder geval wel goed uitzag! Op naar de volgende, komt ook helemaal goed!

Meiden, wat vervelend die harde buiken.... teken dat jullie rustig aan moeten doen. Heb zelf geen idee hoe het voelt, dus heb geen idee of ik het al heb ( gehad).

In ieder geval...pas op jullie zelf en de kleine(n).

Hier morgen de 20-weken echo, spannend!!! Maar ook wel heel veel zin in. Ben er nu pas mee bezig, heb een hele drukke week achter de rug. Maar nog 3 weken werken en dan heerlijk 4 weken vakantie :):)

Geplaatst

Oh ja, ik loop alweer heel erg op de feiten vooruit. Maar weten jullie al wanneer jullie met verlof gaan, dus met hoeveel weken?

Geplaatst

Je loopt niet op de feiten vooruit hoor, bij mij moest dit 3 maanden geleden al ingepland worden! Ik ga 28 september met verlof: 6 weken voor 11 nov. Als ik het haal! Hahaha...SPannend hoor, bijna je 20 weken echo... Mag je weer uitgebreid naar je kleine wondertje kijken!!Angel: denk wel een beetje om jezelf he?Net ook een aankoop via marktplaats gedaan! Ik ben door tweety ff gaan kijken voor een maxicosi cabriofix(want die vind ik wel redelijk duur!) en ja hoor 2 straten verderop een mooie aquablauwe met metallic blauw! Helemaal mooi voor 50 euries... Ik ben lopend gegaan hahaha Hij past helemaal goed bij mijn quinny buzz... De hoezen zitten nu in de machine op handwas, lekker fris!

Geplaatst

Haha, zo weer een foto op fb?

Ik dacht aan: een SCHEET!!!!! Maar de foto maakte het duidelijk, gelukkig maar :P

Angel, hoop dat de fysio z'n vruchten afwerpt en dat het hierdoor beetje bij beetje beter gaat, in ieder geval niet erger wordt.

Oh ja en Judith, mijn verlof stond ook al vast ( bij mij moest het ook al), alleen na morgen wil ik definitief door gaan geven of ik 4 of 6 weken van tevoren eruit ga.

Zelf neig ik naar 4 weken ervoor, juist omdat het me zo heerlijk lijkt om daarna met m'n kleintje te knuffelen en te tutten. Dus heb liever wat langer erna zeg maar.

Maar ja, of ik dat ga halen is punt 2 natuurlijk.

Dat zei de vk ook al, dat de meesten het niet uitzingen t/m 36 weken werken. Lijkt nog zo onwerkelijk hè?

En wat fijn dat jij ook de mp-hype te pakken hebt, altijd handig en het scheelt echt in je portemonnee. Wij hebben de gewone maxi cosi genomen. Past ook op de wagen.

In de auto is het vastmaken met de gordel. Maar ach, heb er ook wel over na zitten denken... maar die dingen moeten aan zulke strenge eisen voldoen, niet normaal. Dus ik vind dit net zo veilig ;)

Wel leuk, iedereen is zo'n beetje met aankopen bezig. Gisteren eeens een lijst bekeken, man wat moeten we nog veel. hebben de grote dingen wel besteld, maar heb zelf verder nog niets gekocht. Nog 3 weken dan gaan we beginnen met het kamertje, joehoe...wel zin in hoor!!!

We gaan voor zilver, grijs en wit en kleden het aan met roze of blauw ;) Dus zelfde smaak Judith ;)

Leuk, leuk, leuk!!!

Geplaatst

hihihi... ik dacht al zoiets!!! en het rook juist zo heerlijk fris!!!

Ik zou zelf ook wel zo veel mogelijk weken erna willen hebben, maar dat ga ik lichamelijk gewoon echt niet redden... het is gewoon te heftig voorover in actieve zit zitten de hele dag en dan het draaien om de patient heen. Gelukkig ga ik na mijn verlof nog maar 2 vaste dagen werken, dus dat valt ook wel weer mee dan he?

De maxicosi heb ik ook zonder dat basisding hoor, die zat er niet bij. Ik moet hem dus vooralsnog ook gewoon ingespen met de gordels, maar dat vind ik niet heel erg. Mijn man wil hem wel in zijn auto hebben, want hij heeft er een aansluiting voor in zijn bank/stoel ofzo? Maarover het algemeen zal het kindje toch met mij in de auto meerijden als ik het twee keer per week wegbreng naar mijn ouders. Dat wordt dus toch gespen met die riemen... En dan ook nog: het is t/m 13 kilo, dus zo lang kan je kind er toch niet in zitten! daarom wilde ik ook geen 200 euro aan een nieuwe maxicosi uitgeven en dan nog eens iets van (ik geloof) 150 voor dat basisding... voorlopig die 50 eurootjes welbesteed vind ik!

Ik zal ff een foto er op zetten, ik vind hem helemaal leuk...

[ATTACH=CONFIG]1649[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1650[/ATTACH]

De voetenzak is helemaal metallic...

Geplaatst

Goede morgen allemaal,

Juut, wat een mooie zeg. Echt heel erg mooi. Ben je zeker heel erg blij me:thmbup:

Meiden ik weet het niet maar ik denk het is een goed teken. Gisteren 's middags zag ik voor het eerst , als mijn zoontje weer aan het schoppen was en ik op me buik gekeken heb, dat mijn buik zich bewoog. Het was zo grappig zeg. En de beste nieuws, ik ga iedere daag op de weegschaal en was toch sinds ik denk 4 weken geen een gram aan gekomen maar nu in eens bijnaar 2 kg yippeeeeeeeeeee....Ik was er zo blij me dat ik dat, dat moet een goed teken zijn dat bebe toch goed grooeid toch?

:toothy10:

Over 2 dagen gaat mijn dochter voor 11 dagen naar haar vader naar duitsland toe. Pfffff heb ik echt mooiete me. Voor het eerst dat ze zo lang weg is van mij.....

Wij gaan pas de 13 Juli naar duitsland voor zo'n 4-5 dagen en dan komt mijn dochter weer met ons mee naar huis.

Jullie nog allemaal een fijne dag

Liefs

Sylvia

Geplaatst

Hey Sylvia, wat cool! Ik heb ook al mijn buik aan de buitenkant zien bewegen bij een schopje... echt bijzonder!

V.w.b. je dochter: vervelend om haar los te moeten laten, maar je kan niet anders he? Lastig hoor... maar probeer niet te veel te stressen, denk aan je jongetje in je buik!

Vandaag al weer 21 weken!! wat gaat het snel...

Geplaatst

Wat mooi met dat blauw Judith! Echt gaaf!

Fijn Sylvia dat je je buik hebt zien bewegen en dat je bent aangekomen!

Ik ben ook pas 3 kg aangekomen.. Bij de vorige zwangerschap ben ik pas vanaf 20 weken

gaan aankomen. En mn buik zie ik al een paar weken bewegen.

Het is soms echt een drukke boel daar binnen, vooral als ze tegelijk wakker zijn hihi.

Sterkte Sylvia voor de komende weken, zal niet makkelijk zijn haar te moeten missen!

Geplaatst

Hoihoi,

De 20-weken echo zit erop en alles lijkt goed met de kleine, joehoe....wat een opluchting! En zo bizar hoe goed ze alles in beeld kunnen krijgen. Ondanks dat het behoorlijk aan het stuiteren was.

Het geslacht is nog steeds hetzelfde en kan nu niet meer missen ;)

Het woog al 359 gram haha, dus nu al een flinkerd. Hoofdje precies op schema, buikje loopt goed voor ( 1,5 week). Heeft de kleine van mama....

Vanmorgen afspraak gemaakt voor levering van de meubels, kinderwagen enz. 9 augustus dan wordt het bezorgd! Leuk hoor!

Tweety, gaat helemaal goed komen meid! Op naar maandag!

Geplaatst

Wow Jose wat mooi zeg 359 gr. Had ik maar zo een mooie uitslag gekreegen *huil*

Leuk om het Babe te zien hoe groot het al is hè ?

Liefs

Sylvia

Geplaatst

Ow Gaaf Jose, van harte hoor, met je mooie uitslag!!Super dat alles goed is!!

Nu wij nog....

Coole maxic. Judith!! heel gaaf, leuk he?!!Als je dan zo'n mazzel hebt met de prijs.

Verder heb ik vanmiddag al uitgebreid gereageerd op de oude laptop..... écht op iedereen

gereageerd, doet dat kl*te ding het niet, hij wijgerde de reactie te plaatsen, ik moest me

inloggen (stond gewoon ingelogd) afain..... k heb nu geen zin om weer helemaal overnieuw

te beginnen hoor, sorry!!

NOg ff over de harde buiken.... k las ergens dat je er max. 7 per dag mocht hebben....

toen ik vanmorgen ant werk was, had ik er in 2uur tijd al 7, vanmiddag nog n paar...

k moet dinsd. naar de vlos. voor controle, zal ik het gelijk aantkaarten!!

Geplaatst

Lekker irri dat je je hele bericht voor niets hebt zitten tikken! Begrijpelijk dat je niet opnieuw begint... zou ook denken: laat maar!!!

Dat is toevallig: a.s. dinsdag moet ik ook weer voor controle! Ik ga het ook even checken, heb vandaag zo'n 5 of 6 harde buiken gehad geloof ik... en dat terwijl ik vandaag al de hele dag op een bureaustoel zit! Ik ben er niet echt gerust op.

oohhh.... ben echt gaar!

Geplaatst

Ik ben vandaag ook zooooo gaar, terwijl ik eigenlijk de afgelopen 2 weken weer lekker veel energie had, was er vandaag

weinig van te merken, dus heb vanmiddag ff lekker op bed gelegen.... niet echt geslapen, maar wel gerust.

Jongens....ik bedoel meisjes; Tweety heeft vakantiehiehiehie......

Geplaatst

Vet Tweety, geniet ervan!!! Heerlijk zeg!! Ik moet nog even wachten. Wat vervelend van die harde buiken, zou het zeker ff aankaarten. Heb geen idee hoe het voelt, heb wel dat mijn bujik soms kei en keihard is.... maar goed, hoort erbij denk ik dan!

Geplaatst

Even weer het lijstje erbij gezocht.....vullen jullie hem ook weer even aan?

UITGEREKEND:

1 november -pippe (lena) * sterrenkindje

2 november - Angel:bcbbboy2:

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa (tweeling!)

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer (Tweeling!)

11 november - Zjoediezzz :bcbbboy2:

11 november- Ang3l

11 november- Tweety83
VERRA
SSING

19 november - Nella

20 november - Jose
VERRA
SSING

21 november - Ilon@

24 november - lisa

26 november - mutske

25 november - Sammy

29 november - Mees

ECHO:

4 Juli - Tweety 20 weken echo (21/3wkn.)

5 Juli - Tweety Controle vlos (nog even voor de vak.) 20/4 wkn.

11 juli - Danaa 23w (8e)

12 juli - Mutske med. 20 wkn echo (20 wkn 2dgn)

14 juli - Ilon@ 21,5 weken - uitgebreide 20 weken echo

20 juli -Angel pretecho 25w (8e)

28 juli - Danaa 25w 3d (9e)

29 juli - Jose 23 w 5 d

12 september - Zjoediezzz 32 weken groei echo ziekenhuis

Ik hoef over 4 weken pas weer! Zal wel afkicken worden haha.....

Geplaatst

UITGEREKEND:

1 november -pippe (lena) * sterrenkindje

2 november - Angel:bcbbboy2:

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa (tweeling!)

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer (Tweeling!)

11 november - Zjoediezzz :bcbbboy2:

11 november ??? - Ang3l :bcbbboy2:

11 november- Tweety83 VERRASSING

19 november - Nella

20 november - Jose VERRASSING

21 november - Ilon@

24 november - lisa

26 november - mutske

25 november - Sammy

29 november - Mees

ECHO:

4 Juli - Tweety 20 weken echo (21/3wkn.)

5 Juli - Tweety Controle vlos (nog even voor de vak.) 20/4 wkn.

7 Juli - Ang3l medisch Echo

11 juli - Danaa 23w (8e)

12 juli - Mutske med. 20 wkn echo (20 wkn 2dgn)

14 juli - Ilon@ 21,5 weken - uitgebreide 20 weken echo

20 juli -Angel pretecho 25w (8e)

28 juli - Danaa 25w 3d (9e)

29 juli - Jose 23 w 5 d

12 september - Zjoediezzz 32 weken groei echo ziekenhuis

Geplaatst

Goede morgen dames!!

lekker geslapen??!! Ik weer heel best ;-)

Hebben jullie ook, dat als van je ene op je andere zij wil draaien dat dát moeite kost??

haha....voel me net n oud wijf, wat moeite heeft om zich om te draaien!!

M'n mama komt zo, k heb n deal gesloten!!! omdat ik van de week ook na het ramen

wassen allemaal harde buiken kreeg, en m'n buiten boel moet zemen, Lees; 5 ramen met roede verdeling, 2 openslaande deuren, schuurdeur,

voordeur en m'n voorraam.... zag ik dat niet helemaal zitten.... nu gaat ik zo voor m'n moeder strijken (daar heb ze n vreselijke hekel aan)

en doet zij de buitenboel zemen.

Heerlijk!!alle grote klussen weer ff gedaan voor de vakantie. Ik krijg vóór een vakantie altijd nesteldrang, dan moet alles weer n grote

beurt gehad hebben zeg maar.... sla nergens op, maar anders ga ik niet lekker weg!!

Jullie nog plannen voor vandaag??

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden