Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

En weer even een update :

UITGEREKEND:

1 november -pippe (lena) * sterrenkindje

2 november - Angel:bcbbboy2:

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa (tweeling!)

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer (Tweeling!)

11 november - Zjoediezzz

11 november- Ang3l

11 november- Tweety83 VERRASSING

19 november - Nella

20 november - Jose VERRASSING

21 november - Ilon@

24 november - lisa

26 november - mutske

25 november - Sammy

29 november - Mees

ECHO:

20 juni - Ilon@ 18 weken - uitgebreid intakegesprek gynaecoloog

21 juni - Zjoediezzz, uitgebreide 20 weken echo (4e)

23 juni - Danaa 20w 3d (7e)

27 Juni - Ang3l SEO Echo 20 + 3

29 Juni - Debbie 21 weken 2d (20wkn echo en naar de gyn) (5e)

1 juli - Jose 20-weken echo SEO

4 Juli - Tweety 20 weken echo (21/3wkn.)

5 Juli - Tweety Controle vlos (nog even voor de vak.) 20/4 wkn.

12 juli - Mutske med. 20 wkn echo (20 wkn 2dgn)

14 juli - Ilon@ 21,5 weken - uitgebreide 20 weken echo

20 juli -Angel pretecho 25w (8e)

12 september - Zjoediezzz 32 weken groei echo ziekenhuis

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ron heeft vandaag beeb gevoeld, we lagen ff op bed...ik voelde het en legdezijn hand op mijn buik...plop plop twee keer.hij vond het geweldig!

Geplaatst

Super joh!!wat bijzonder!!!

Gister was mijn beeb ook flink ant voetballen, maar toen Jaco z'n hand op m'n buik

legde werdtie rustig...dus nu hebtie het nog niet gevoeld!! maar komt vast nog wel

n xtje!!

Bijzonder moment!!!

Heb jij trouwens al wat van de blijde doos gehoord? t schijnt dat je binnen n maand dat

tijdschrift hoort te krijgen, k heb me gelijk met jouw op gegeven, via internet!! Heb jij al

wat gezien?? ik nog niets, en m'n vriendin heb het ook al n tijd geleden gedaan, die heb ook nog

niks gezien of gehoord.

Geplaatst

Je bedoelt die van de etos? Die felicitas doos?

Ik heb inmiddels de zwangerspecial gekregen, toen werd ik gebeld daarna of mijn gegevens klopten en inmiddels heb ik de box op kunnen halen. Deze ophaalkaart krijg je via je mail.

Heb je wel een account aangemaakt? Dat was tenminste verplicht!

Heb nog niet het blad gehad van WIJ.

Was wel toevallig hoor, want ons kleintje is nog helemaal niet zo druk als ik jullie verhalen hoor. Zo nu en dan voel ik iets en dan heeeeel lang niet en toevallig vanmiddag voelde ik de kleine een paar keer. Enm ijn mannetje dus ook, zeker heel bijzonder. Hij heeft het er nog over haha...

Geplaatst

ik weet het geen eens meer waar t van was..volgens my van prenatal!!kyk volg.wk.wel ff na hoe of wat!!Super joh!dattie t gevoeld heb.das voor hem helemaal kik!khoop datde myne t ook binnenkort ken voelen.truste...ga snel pitten...zzz

Geplaatst

Hey girlzzz,

Ik heb dat wij jonge ouders nu 2 x gehad, maar ik heb heel vroeg die box aangevraagd. Dat hoort bij de prenatalbox. De box krijg je in maand 7 of 8 geloof ik pas. Leuk blad hoor, ik lees ze van voor tot achter!

Mooie banner jose!

xx

Geplaatst

De Prénatalbox heb ik niet aangevraagd hoor, maar geloof dat je die inderdaad ergens later pas krijgt.

Ik heb de Felicitasbox aangevraagd ( Etos) en deze heb ik al wel binnen.

Zo vind ik het wel goed! Ben niet zo'n haaibaai haha....

En wat betreft luieren Tweety, moest meteen ff aan jou denken. Gisteren 23 uur erin en vanmorgen 10.30 uur eruit, heerrrrrlijk!!!!

Zachtjes tikt de regen tegen het zolderraam.....

Geplaatst

Ja, je leest het goed hoor :P

Ik bedoel daarmee dat ik niet het type ben dat alle gratis dingen gaat aanschaffen zeg maar. Moet het ook allemaal weer ophalen, ligt niet naast de deur.....

Maar daarom ishet wel harstikke leuk, maar niet aan mij besteed haha...

Geplaatst

Heerlijk Jose, zo lekker uitgeslapen gisteren..... je lichaam heb t toch nodig denk ik dan, anders zou je wel op tijd wakker zijn!!

K ga t nog eens ff nakijken hoe t zit met die doos.... zal gerust wel weer wat verkeerd hebben gedaan...mezelf kennende!!

Van mij hoeft al die gratis zooi ook niet zo, k vind nl. de helft troep waar je toch nix mee gaat doen... dus 1 zo'n doos is leuk,

maar verders hoeft t van mij ook niet!!

Geplaatst

hebben jullie het gelezen van Esther in het Oktober topic??

Echt vreselijk!!k ben er gewoon door van slag.... wat een groot

verdriet!!!

Geplaatst

Heb het net gelezen...oh my god, wat vreselijk zeg...Ik heb zo tranen in me ogen. Dat is zo verschrikkelijk. Als ik zo iets leez , denk ik altijd, hopelijk gaat het met ons Baby goed allemaal. En dan wordt ik bang, dat er iets mis gaat.

Het zijn er geen woorden voor te vinden. Het spijt me zo onzettend voor hun ....

Hoe gaat het verder met jullie allemaal? Met mij zelf niet zo goed. Ben weer de laatste dagen heel veel aan het spugen en voel me erg ziek daardoor. Heb in niets zin en wil het liefst alleen maar op de bank liggen omdat ik zo beroerd ben. Maar, volgende week maandag is het zo ver, dan mogen we ons Baby weer zien en weten we ook eindelijk wat het wordt....

Ik ga zo meteen ff weer uitrusten , kan niet lang zitten , komt al weer alles naar boven ....

Fijn dag nog

Liefs

Sylvia

Geplaatst

Ja écht heel erg. Heb er vannacht gewoon van gedroomd.... zoiets raakt je gewoon onwijs, omdat we zelf ook zwanger zijn denk ik!!

Wat vervelend dat je nog zo beroerd ben... gewoon lekker rustig aan doen dan.... en idd. de dagen aftellen naar maandag.

Judith ging vandaag toch??

zo ff t lijstje bekijken.

Geplaatst

ja heb het verhaal ook net gelezen. pfffffffffffff wat erg zeg.

ben er gewoon helemaal stil van en wat oneerlijk allemaal.

sylvia beterschap meid.

judith succes met je uitgebreide echo vandaag..

liefs

Geplaatst

ben ik ook weer eens...... schaam schaam, heel de verjaardag van Judith gemist! Lieve Judith alsnog van harte en heel veel gelukkige jaren in gezondheid erbij!!!! Mmmmmm zit hier nog te kwijlen bij de gedachte aan cheesecake....jammie is mijn favoriete taart! Maar aangezien ik nog steeds dagen/weken heb dat ik k..smisselijk uit bed stap wacht ik nog even met een cheesecake bakken, al heb ik er enorme zin in hahaha. Deze week is weer een misselijke week; moet ook iedere dag om 8u op mijn werk zijn, ik werk extra dagen vanwege vakantie van een collega, balen maar helaas. Gelukkig mag ik zelf over 4 weken ff 2 weekjes met de benen omhoog, oooh wat kijk ik daar naar uit!

zit hier nu achter mijn pc en de telefooncentrale weer een golf van misselijkheid weg te zuchten....

Ik ga hierna pas lezen wat er met Esther is gebeurd, wou nog even vrolijk blijven... ben nu toch al zo'n jankerd en zit op mijn werk.

Ook bij mij kwam de doos van Etos al binnen, hartstikke leuk! Vooral al die tijdschriften die erbij zaten , die verslind ik. Heb gisteren ook het telefoontje van ouders van nu over een aanbieding voor 3 nr's gehad. Dat hoort er dan ook weer bij hè als je gratis spullen wil hahaha. Heb het gedaan hoor, maar wel met de garantie dat het automatisch opgezegd werd. Dat is niet gebruikelijk dus daar heeft ze toestemming voor moeten vragen zei ze, maar toen kon het wel. Dus als ze jullie bellen weet je dat je dat wel kunt vragen! Ik ben gewoon te veel een warhoofd, zeker nu!, om daar op tijd achter heen te gaan en zo zit ik weer aan een abonnement vast.....

Gisterenavond ben ik voor het eerst geschopt! hahahaha ja en dat was zoooo geweldig leuk! (sorry zit om mijn eigen flauwe grapje te lachen hier..... heel fout)

Al een week of wat voel ik bij inspanning of stress wel in mijn buik een hard balletje maar echt een duidelijk schoppen nog niet eerder, ik lag gisterenavond op bed toen het ineens gebeurde, toevallig stond mijn schat er ook bij dus ik schiet in de lach en roep dat ik een schopje voel... hups hij gelijk met zijn hoofd op mijn buik hahaha alsof hij al iets zou voelen, dus ik roep ja hoor schop je vader ff tegen zijn flaporen... hahahah wat een lol

Zal vanavond nog even pogen te kijken hoe je echo is geweest Judith, ben zowiezo benieuwd hoe die gaat want lees ik het goed dat jij ook een extra uitgebreide krijgt? Bij mij werd het een medische 20 weken echo genoemd omdat ik zo'n slechte uitslag van de combitest had......

Geplaatst

Thnx Mutske, wat lief van je!

Even wat leuk nieuws in contrast met het ellendige bericht van Esther:

Hier een grote verrassing: we krijgen een zoon!!! wat voelt het fijn om te weten wat het gaat worden! Ik moest wel heel wat traantjes wegpinken van geluk, het was zo bijzonder om te zien... Een hele mooie echo gehad en alles wat te zien was, zag er gezond uit! Hoe cool is dat?? Enneh... tweety: zoals bijna al mijn Familie, vrienden, kennissen en collega's... je had het verkeerd!! hihihii

Geplaatst

Oh en dan zou ik bijna nog details vergeten: Beeb is al 25 cm en weegt zeker 350 gram al! Dus het is ook nog eens een flinkerd... Ben echt zooooo happy! Nu maar aan het shoppen voor jongensdingen...

Geplaatst

Tweety, angel bedankt. Ik rust heel veel . Vandaag bijnaar alleen maar geslapen echt niet normaal zeg.

Nu ff avond eten gehad.

Mutske jij ook zo beroerd. Echt niet fijn he?

Juutje, hoe was je Echo meid

Groetjes

Sylvia

Geplaatst

Oh fijn Juut...Mooi om te horen dat alles goed is met je bebe. Dat is idd echt groot al...Ben benieuwd hoe groot ons bebe is en hoe zwar...wuahhh wil niet meer wachten *haha*

Liefs

Sylvia

Geplaatst

UITGEREKEND:

1 november -pippe (lena) * sterrenkindje

2 november - Angel:bcbbboy2:

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa (tweeling!)

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer (Tweeling!)

11 november - Zjoediezzz :bcbbboy2:

11 november- Ang3l

11 november- Tweety83 VERRASSING

19 november - Nella

20 november - Jose VERRASSING

21 november - Ilon@

24 november - lisa

26 november - mutske

25 november - Sammy

29 november - Mees

ECHO:

23 juni - Danaa 20w 3d (7e)

27 Juni - Ang3l SEO Echo 20 + 3

29 Juni - Debbie 21 weken 2d (20wkn echo en naar de gyn) (5e)

1 juli - Jose 20-weken echo SEO

4 Juli - Tweety 20 weken echo (21/3wkn.)

5 Juli - Tweety Controle vlos (nog even voor de vak.) 20/4 wkn.

12 juli - Mutske med. 20 wkn echo (20 wkn 2dgn)

14 juli - Ilon@ 21,5 weken - uitgebreide 20 weken echo

20 juli -Angel pretecho 25w (8e)

12 september - Zjoediezzz 32 weken groei echo ziekenhuis

Geplaatst

Allereerst het bericht van Esther gelezen, kippenvel, vreselijk zeg! Heb er geen woorden voor.....

Mutske, wat fijn je eerste schopje gevoeld hihi... leuk is dat hè? En een heerlijk vooruitzicht trouwens, 2 weekjes met de benen omhoog :)

Judith, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, wat cool, leuk, te gek...een zoon!!!! Kon je echt duidelijk het piemeltje zien? Oh wat leuk meid, wat zal je mannetje ook blij zijn.

En fijn dat alles goed was verder en zoooo logisch dat je traantjes hebt weg moeten pinken...het is ook zo'n emotionele rollercoaster... zo lang voor vechten en dan nu zwanger van een mannetje waarvan alles klopt en al op de helft, wauw!

Hier gisteren een leuke dag gehad, maar nu weer terug naar realiteit en man... waar haal ik de tijd vandaan? Zit tot over mijn oren in het werk, weet even niet hoe ik het allemaal moet hebben, aangezien ik komend weekend wegga. Even lekker ontspannen met een vriendin, dat maakt een hoop goed. Maar ja, die deadline is maandag. Dus ik moet de komende dagen aan de bak en dat met een zwanger lijf. Nou ja, niet klagen..... maar man wat heb ik het druk pffffffff.....

Ik ga nu even met de benen omhoog, heb het geahd voor vandaag!

Morgen is er weer een lange dag....

Geplaatst

aaaahhh Juut, wat een enorme verassing!!!Dan zat ik er dus écht super naast.....maarre....de mannen zijn in de meerderheid hier geloof ik ;-)

Wel heel fijn dat alles goed was hoor!!heerlijk idee gewoon!!

t is idd. een flinkerd....maar wel cool hoor, n jongen!!!!

Lekker gaan shoppen voor de kleine man!!

Jose; fijn joh!Dat het zo'n leuke dag was.... wel moe zeker nu?!! en dan nog zo druk.....bijna vakantie??of zitten jullie pas laat??

Suc6 met al je werk wat je nog te wachten staat!!

Ik ben vanmiddag in babypark wezen kijken....wat heb je toch n lading spullen nodig he?!!

in m'n laatste vakantie week ga ik er eens lekker voor shoppen.....

heerlijk al die kleertjes en rompertjes en knuffeltjes en bad spulletjes....

Fijne avond nog.....

Geplaatst

Ja, Babypark is echt hugggeeee Tweety... maar wel heel leuk :)

Heb je nog wat leuks kunnen scoren?

Nog even een tip trouwens, aangezien hier meerdere nuchtere typjes schrijven als ik. Ik ben dus niet van de pufclubjes, vreselijk zelfs, maar goed ieder z'n eigen.

Nu raadde mijn vk het volgende boek aan: Veilig bevallen van Beatrijs Smulders.

Al lees je alleen de gouden tips, je hebt er wel wat aan. Ik ben straks helemaal voorbereid haha, want heb het boek in huis :) Een aanrader dus...

Geplaatst

idd. wel errug leuk.... heb nix gekocht hoor....k wilde gewoon is ff kijken.

We hebben al n kamertje enzo.

Dat is een goed boek ja, klopt heb ik ook wel eens gezien/gelezen ergens, en die is ook erg bekend!! Ik ben ook

niet van de puf clubjes.... 9 van de 10 keer ben je toch alles weer vergeten als je dus écht weeén krijgt.....

Als jij dan ff eerst beval....ken je t ons uitleggen:laughing9:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden