Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh en, hehe vindt het wel altijd grappig om over de nesteldrang te lezen. Ik zelf heb dat helemaal niet. Ik doe gewoon wat ik zowieso iedere dag doe in mijn huishoud. Heb ook bij mijn eerste 2 kinderen helemaal geen nesteldrang gehad. *hihihi*

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ff snel n reactie;

Heerlijk Danaa dat je ff uit kon rusten, maar t helpt alleen maar ff denk ik??

Toch wel super dat ze je zo serejeus nemen hoor!!

Doe rustig aan meid!! (al weet ik zelf hoe moeilijk dat is....want ooooo wat valt

er steeds weer n hoop te doen he?!!haha)

Fijne avond lieve meiden.

Geplaatst

Klinkt goed Danaa, pas maar goed op jezelf! Hopelijk haal je de schade een beetje in en is iedere rust die je pakt weer een stukje dichterbij je energie. We denken hier aan je.

Vannacht was hier weer een ramp...zooooo benauwd... heb heel wat zakdoekjes vol gekwijld en als klap op de vuurpijl kwam manlief ook nog dronken thuis. Bah, wat een geur.... en lawaai... geen oog dicht natuurlijk, maar ja de wekker gaat gewoon door.

Nu is het lekker weekend en zal ik niet zo heel actief zijn, heb hoog bezoek haha....

Straks lekker de voice kijken, voor de helft denk ik zo maar....dan lig ik vast te maffen ;)

Nou ja, wow.... nog 3 dagen werken, echt heel weird! Het aftellen is voor mij nu ook echt begonnen. En Ilona voor jou schiet het nu ook op :)

Geplaatst

Jose; k hoop dat je vannacht n beetje slaap te pakken krijgt!! en lekker weekend houden natuurlijk!!

Balen joh! dat je t zo benauwd hebt!!Heeft dat ook met maagzuur te maken??

OW Ja...... die mannen. Wij hadden dus vanavond n verjaardag/ schuurfeest van n vriend, hier net

buiten het dorp....k zei al van te voren dat als ik zat zou zijn, ik gewoon naar huis zou gaan!!

Heb ik dus ook gedaan..... hij laat z'n eigen maar thuis brengen door 1 van z'n vrienden...... k moet altijd

al op m wachten.....zucht!! dussss....de mijne zal ook niet heel nuchter thuiskomen vrees ik!! Al heb ik m nooit

dronken gezien....aangeschoten zal die zéker zijn...en dat stinkt ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Bah bah...

Afain..k ga snel pitten.

Truste

Geplaatst

Wauw Tweety, echt een mooie zwangere buik zeg. En het kan aan mij liggen, maar het lijkt of hij in een week tijd alweer behoorlijk gegroeid is.

Hier vannacht als een roosje geslapen, op de paar keer naar de w.c. na dan....maar oh wat lekker zeg!

Ga zo ff met mijn vriendin de hort op, even kijken of ik grote tenten kan scoren, pyjama voor de bevalling....kan ik weer iets afstrepen.

Als het goed is en we vergeten het niet...zal zij vandaag even een foto van mij en Ron maken met de dikke buik!

Wil zo graag een foto dat hij er een kus op geeft, maar daar heb je wel een derde voor nodig die hem maakt. Ik plaats hem hier niet ;) Maar misschien wel op fb!!

Ik ga ff een eitje koken, fijne dag!!

Geplaatst

Hallo meiden!

Gister een typisch mannenavondje geweest dus? Pat was ook op stap en had een lekkere borrel op... Een vriend van hem logeerde bij ons en ook al deden ze heel zachtjes, ik werd natuurlijk EUveral wakker van! Al was er een mug dood naast me neer gevallen op de grond, dan had ik hem gevraagd of hij wat zachter zou willen doen... Ik hoor alles! Niet zo best geslapen dus.

Mooie buik tweet! gaat lekker gestaag door... hier ook hoor, ik merk goed dat hij minder ruimte heeft. Ben zo ook een beetje mijn vluchtkoffertje aan het klaar maken, steeds weer iets er bij en van mijn lijstje af.

Danaa: Hoe gaat ie? Beetje kunnen slapen? (of stel ik nou een hele domme vraag?)

Hier vandaag de raamsticker binnen voor na de geboorte (zijn naam staat er op!) Superleuk om zijn naam zo te zien! Heb de koker gelijk maar weer dicht gedaan, want niemand mag het zien natuurlijk... hihihi!

Pat mag vandaag gaan oefenen met de maxicosi ingespen in de gordels.... Heb geen klikding gekocht!

xx

Geplaatst

Mooie buik Tweety ! En net wat je zegt: er valt nog zoooooo veel te doen in huis haha

Hoe gaat t met je benauwdheid Jose? Wat heerlijk zeg nog maar 3 dagen werken !!

En dan kan je écht gaan aftellen!

Leuk Judith dat jullie de raamsticker binnen hebben! Wordt t weer echter allemaal he?

Maar eh hoe kun je nou zo´n vraag stellen ´hoe ik heb geslapen´?

(geintje!)

Vannacht redelijk, dat wil zeggen zeker 1 x 4 uur achter elkaar en dat is zooo lekker!

Morgen 36 weken...

Heb een heel sterk vermoeden dat mn mupkes er binnen 10 dagen echt wel zullen zijn !!...

Geplaatst

Thanx Jose, ligt er misschien ook wel erg aan wat ik aan heb, qua kleding, hoe dik m'n buik lijkt.

K heb nu n zwart jurkje aan, die net wat soepeler valt, dan lijkt het ook weer ietsje minder. Maar

tzou kunnen hoor, dat het toch weer gegroeid is, in n week tijd....zelf zie je dat niet zo!!

Gaaf van die foto!Is het nog gelukt? zal t nog ff checken op FB.

En nog tenten gevonden?

Ik doe m'n oude pyama shirt aan, k weet al helemaal welke....haha....

Juut; Nog 33 dagen vandaag....zucht!!Idd. een typisch mannenavondje dus.

De mijne kwam tegen tweeén thuis. Juist toen ik écht net ingedommeld was, want ergens

lig je toch te wachten, dus slapen lukte amper!

Enne....zachtjes doen is aan manlief zéker niet besteed alstie n slokkie opheb. t vie me overigens

mee, met aangeschoten zijn, we lagen nog n tijd te praten daarna, maar meneer was eigenlijk

nog behoorlijk helder.... behalve 's ochtends toen hij eruit moest dan....

Ik moet ook nog n vluchtkoffertje gaan maken.... stel het steeds uit.... k wil gewoon niet naar het ziekenhuis,

maar alst moet dan moet het, en dan ist wel handig als n ander niet m'n tas in hoef te pakken he?!!

Ik had gisteren écht ff n inzinking!

We hadden de vrijgezellenfeestjes van m'n broer/schoonzus, en we zouden bij m'n ouders vandaan weggaan

met m'n schoonzusje. Dus ik was om n uurtje of 12/half 1 bij m'n mams. Daar moest ik ineens zo huilen!

k was het zó zat ineens, k was moe (slecht geslapen natuurlijk) en k zat er ff helemaal doorheen, k zag

tegen het feestje op.... (bellachelijk natuurlijk) maar gewoon omdat ik moe was!!

K had gewoon heel ff zo'n moment dat ik het helemaal zat was, en ik dacht ' laat ik nou maar gewoon beginnen

want dit trek ik niet meer' eigenlijk nog niet eerder gehad zo'n moment!!

Afain.... k werd gelijk door ma naar bed gestuurd, dus heb nog n uurtje op haar bed gelegen! en toen we eenmaal

op weg waren was't natuurlijk weer over, al bleef ik wel ontzettend moe!!

We zijn naar Corpus geweest, kennen jullie dat? en daarna gegeten op de 'beren' boot (dat is van die beren restaurants..

alleen dit is met varen dus...in Rotterdam) errug leuk om te doen!!

Fijne dag meiden. Ik zit onder m'n dekentje met de verwarming aan, want k heb het vreselijk koud!

Geplaatst

We waren tegelijk Danaa; Thanx hoor!!

Zéker in jouw geval, als je al n kleine rond hebt lopen, die alles

weer overhoop haalt, dan blijf je gewoon bezig in je huissie hoor!!

Maar rustig aan doen, probeer je krachten te sparen.

Zou wel errug leuk zijn; over n dag of 10!!

fijn dat je vannacht n klein beetje hebt kunnen slapen!!

Geplaatst

Goede morgen....Wat een nacht weer. Wij hadden gisteren ook visite, dus was ik later na mijn bed gegaan. Het begon dus al , toen ik na mijn bed ging, dat ik me absoluut niet lekker voelde. Zo misselijk , hoofdpijn, gewoon om te huilen.

Dus ja, ik probeerde maar te slapen, wilde niet lukken. Toen ik uiteindelijk toch in slaap was gevallen (mijn man komt altijd wat later) werd ik wakker door pijn in mijn buik. Ik dacht nog , maagkrampen. Was nog half in slaap dus. Weer voelde ik de misselijkheid. Weer eens in slaap gevallen net op de andere kant gedraait, weer zo'n kramp. Ik dacht dat kan toch niet...Deed behoorlijk zeer. Van mijn maag naar beneden naar het schambeen. Ik mijn handen op me buik en wow die was hard zeg. Toen kwam mijn man na bed en vroeg waarom ik niet slaap. Ik zei dat ik me niet lekker voelde, ik pijn heb en heel erg misselijk ben. Hij zei dan, probeer te slapen. Nouja zeg. Ik dus probeerd maar het wilde niet lukken en moest ik in eens heel snel naar de WC en overgeven. Ik terug na bed (was rond half 4) wilde liggen weer zo'n kramp. En echt hard en zoooo pijnlijk. Hij weer gevraagt, wat is er dan aan de hand. Ik weer gezegt ik dat ik pijn heb en misselijk ben. Zegt ie: Probeer mij aub niet wakker te houden. Maar daar was ik dan echt in tranen . Vondt dat een rotopmerking . Was al de heele nacht in pijn en dan kan ik wel wat meer ondersteuning gebruiken als dat. Pffff wat was ik heleemal klaar.

Ik heb dan nog heel vaak blijkbaar weeën gehad dus mijn buik was echt enorm hard en pijnlijk maar ben dan toch in slaap gevallen. Hoe dan ook. Half uurtje geleden werd ik wakker omdat ik weer overgeven moest. Dus nu zit ik hier, heel moe en kapot van de nacht.

Dat moest ik echt ff kweit. Voel me echt als dat een vrachtwagen over me heen gereeden is.

Wens jullie een fijne zondag

Liefs

Geplaatst

Jeetje Sylvia, dat klinkt niet echt gezellig bij jullie thuis!! pfff... En heb je de verloskundige gebeld dat je weeen hebt gehad vannacht? En heb je het nu nog?

Sterkte met alles...

Geplaatst

Nou, hier wel een superleuke dag... Begon vanmorgen wel met een flinke oefenwee bij het aankleden, maar Pat had mij met een list (en ik ben zo makkelijk te foppen) meegelokt naar een vriendin en daar stonden allemaal vriendinnen en mijn moeder!!! (mik0705 was dr ook bij) voor een babyshower!!!

Ik moest echt janken, zo verrast was ik! Ik had het echt NIET verwacht!!! wat een lieve meiden zeg...

Ben nu wel gesloopt, zou wel kunnen slapen...

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Jeetje wat een verhaal weer Sylvia...pffff... ik sluit me volledig bij Judith aan...heb je de vk al gebeld?

Tweety, meid...zo begrijpelijk...ze zeggen niets voor niets dat de laatste loodjes het zwaarst zijn in welk opzicht dan ook! Hopelijk voel je je nu weer wat beter. Heel veel succes!

Judith, jeej wat ontzettend leuk zeg! En dat het ook een totale verrassing was, dat is nog het leukste. Hebben ze nog iets leuks met je uitgehaald? En ben je verder lekker verwend?

Hier zit ik nu New Kids Turbo te kijken, niet mijn soort film moet ik zeggen...maar wel een gezellig, lief momentje met manlief op de bank. Genieten dus....vanavond mag hij aan de massage haha....

Geplaatst

Het is gelukt met die tenten hoor Tweety, kan nu gaan vis vangen ;) Nee, ben geslaagd bij de Hema...3 voor 3 euro, van die boxertjes.

Ennuh, heb de foto's op fb, maar heb ze inmiddels bewerkt. Maar om ze nu nog een keer te plaatsen...vind het wel goed zo ;)

Judith, lekker hangen op de bank, onder een dekentje en maar lekker nagenieten van deze leuke dag!

Geplaatst

In de bijsluiter staat dat je ook inwendig moet masseren, maar overal op internet lees ik dat je dat juist NIET moet doen. Help!! Hoe denken jullie erover?

Geplaatst
In de bijsluiter staat dat je ook inwendig moet masseren, maar overal op internet lees ik dat je dat juist NIET moet doen. Help!! Hoe denken jullie erover?
Ik doe gewoon dat stuk aan de buitenkant... Vind ik genoeg!
Geplaatst

Judith wat gaaf dat je zo verrast werd met een babyshower!!

Wat zal jij lekker hebben geslapen!

Sylvia vervelend als je man zo reageert. Dat kun je nou echt niet gebruiken!

Hoe gaat t nu met je?

Tweety die inzinking die jij eergister had, had ik gister!

Ik kon wel de hele dag door huilen!

Het idee dat ik de kleintjes binnenkort echt kan vasthouden, knuffelen, ruiken..

Alleen al die gedachte was me echt té veel!

Toen sprak Tim met zn vader af dat hij (zn vader) op bezoek zou komen,

nou alleen al het idee was me ook weer te veel. wéér brullen dus.

Tijdens het eten vroeg Tim of ik iets rustiger kon eten, het kraakte schijnbaar nogal. Ik in tranen.. draaaaama !

Fijn hoor die hormonen...

Vannacht eindelijk weer eens goed geslapen!!! Daan logeert bij mn ouders dus heb ik een lekker rustige ochtend!

Morgen weer naar de gyn. Hopelijk datum prikken !!

Geplaatst

Goedemorgen,

hier op dit moment alles rustig. Nog tussen door weeën zoals al de heele tijd, maar niet zo als de nacht van zaterdag tot zondag. Heb wel hoofdpijn vandaag. En als ik zit en dan opstaa , dan krijg ik ook enorm harde buik. En erg pijn in mijn schaambeen en dat drukt zo erg dat ik niet recht kan lopen dan op dit moment. Ik zei gisteren avond tegen hem, ik hoop je reageert niet zo, als ik de echte weeën heb en de bevalling in gang komt. Hij dan, hoe dan, wat dan? Ik dan naja zoals de nacht. En ik vertelde hem nog eens wat ie zei, maar blijkbaar wist hij daar helemaal niets van. Hmz.......Vandaag ook de 35 weken berijkt. Ik heb gisteren eens een keer terug gekeken in het forum hoe het alles begon in het november forum. Wow, het is echt ongeloofelijk, dat wij allemaal al zo ver zijn toch?

Danaa wat fijn dat je vannacht beter kon slapen. Is lekker als je een keer kan uitrusten toch?

Mijn moeder komt vanaf 22 Oktober hier naar toe. Dan let zij een beetje op mijn dochter en ze blijft dan tot na de bevalling. Zo dat ik nog na de bevalling ook een beetje uitrusten kan en nu voor de bevalling natuurlijk ook een beetje meer rust krijg.

Ben ik heel erg blij mee.

Ik hoop dat je morgen je datum kan kiezen. Zou leuk zijn toch? Alvast succes voor morgen Danaa :)

Geplaatst

Wat een ontzettend leuke verassing Judith!! Heerlijk hoor, als je zo verwend word!!

jose; Suc6 met vissen hoor ;-) haha.... maarre...die foto's zijn idd. errug gaaf!! super mooi gedaan!!

K zou het trouwens ook niet aan de binnenkant smeren!!Het gaat ten slotte om het scheuren van de buiten kant!

En Juist dat tussen stukje is het bellangrijkst!!

Sylvia; Fijn joh!dat je moeder komt!!

Kan je het heerlijk rustig aan gaan doen!

Danaa; Ooo die hormoontjes ook he?!!haha.... Gelukkig voelde ik me

gisteren alweer n stuk beter moet ik zeggen!! Heb gisteren middag behoorlijk liggen

slapen, en vanmorgen ook weer tot 9 uur op m'n bedje gelegen, dus ben nu wel redelijk uitgerust,

en k heb vandaag aardig wat te doen, inm'n huissie, dus dat houd me lekker bezig!!

Lekker dat Daan ff bij je ouders is, kan je ff zelf rustig op gang komen!!

Wel heel erg spannend joh!!Ben zó benieuwd wanneer je mag/moet.....

k had gisteren middag ook n oefenwee toen ik uit m'n bed kwam...tenminste, ik denk dat dát het was...

er was toch nog iemand hier?? k dacht dat ik het ergens gelezen had. Ik kwam overeind om uit bed te komen,

m'n buik werd écht kei hard en n soort van menstruatie achtige pijn onderin m'n buik, het zakte ook wel vrij snel weer

weg hoor!! Achteraf heb ik dit soort buikpijn wel vaker!!alleen nu was het ff iets heftiger!! Ben benieuwd!

Geplaatst

Ja, Tweety: Dat was ik!!! Was echt een stuk heftiger dan anders (harde buik...) Ik had het bij het aankleden en moest echt even blijven zitten (duurde een stuk langer ook) en een beetje goed doorademen (volledige Yoga ademhaling)

Grappig, we lopen weer eens lekker gelijk op!

Ik heb gister die matrasbeschermer uit het pretpakket onder mijn molton gelegd... Dat is toch wel oncomfortabel hoor... dat plastic! Maar beter dan een verziekte matras denk ik dan maar...

Sylvia: Wat een fijn idee idd dat je moeder komt... Dat zal je een hoop rust geven! Je hebt toch wel iemand nodig bij je bevalling en kraamperiode waar je blind op kunt vertrouwen... Ik ben trouwens benieuwd hoe lang het nog gaat duren bij jou voordat de baby komt!

Danaa: Het is ergens wel lekker opluchtend denk ik om al die tranen er uit te kunnen gooien!! hihi... heerlijk! Fijn dat je goed hebt geslapen trouwens.

Ik ben vandaag trouwens wel een beetje onrustig... Ik zit op een duidelijk teken van leven te wachten... Oh: Ik geloof dat ik nu wat voel! Ik blijf toch wel steeds behoorlijk onzeker of alles wel goed gaat, terwijl alles tot nu toe fantastisch goed is gegaan! Gek toch?

Vandaag een rustig daggie, alleen vanavond partnerles bij de yoga! Hihihih... heb ik helemaal zin in!

Geplaatst

Tweety, deze soort van weeën heb ik ieeeedere dag. Al een aantaal weken. Maar dan duuren ze ook echt soms zo 2 minuuten voordat ze weer weg zijn en ze doen echt zeer. Maar heb je dat aleen 1 keer gehad, omdat ik heb het heel vaak per dag. En het wordt elke dag erger. Zelfs 's nachts heb ik ze al.

@ Judith, ja de onzekerheid is verschikkelijk toch? Ik denk het is toch wel normaal, dat je je heele zwangerschap onrustig blijft als je iets niet voelt toch? Ik herken dat van me zelfs. Oh jaaa ben erg blij dat mijn moeder komt. Aleen ook omdat ik iemand wil, die dan ook bij mijn dochter is als ik het ziekenhuis in moet. De moeder van mijn man is ook wel ardig, maar mijn dochter heeft echt een heel goed band met mijn moeder dat ze al zelfs vroeg of Oma niet kan komen. Dus heb ik het met mijn moeder overleggt en ja hoor, ze komt dan.

Ik zelfs heb ook een heel goed band met mijn moeder. Is net als een bosemvriendin voor me.

Ben zelfs ook benieuwd hoe lang het nog bij me gaat duuren. Gisteren hoge bloeddruk in eens gehad, dus dacht ik meteen aan zwangerschapsvergifting, maar had verder van niets last. Geen hoofdpijn enzo. Dus later in de avond was de bloeddruk ook weer normaal.

Misschien gaan jullie toch nog erder bevallen als ik *hahahaha*

Yoga met je partner, lijkt me leuk. Wens je veel plezier :)

Liefs

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden