Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ilona komt ook! Exacte tijd weet ik ook nog niet....adres heb ik wel! Ach afgaan op het schoonste huis en we hebben een goede neus....dus op de sopgeur af:)

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goede morgen allemaal,

gezus christ, ik was er al weer een tijdje niet ...

ff kijken of ik alles op de rij krijg hahahaha

@ Judith, wat lastig dat je zo verschrikkelijk veel pijn hebt met je heupen en bekken. Ik hoop dat het niet voor de rest van de zwangerschap zou zijn, en dat je nog een beetje van kan genieten. Het is nu echt niet meer lang.

@ Danaa, Ook met jou rug en bekken, echt verveelend hè ? Maar je hebt er 2 in je buik zitten, dus dat is denk ik echt hard. Wanneer ga je eigenlijk bevallen? Ik denk ik heb de datum gemist, of wist je dat nog niet? Maar in ieder geval goed om te horen dat met je babys alles goed is :)

@ Mutske, goed idee met de arbo arts. Denk nu maar aan je zelf en het baby en niet aan je werk. Dat is veel belangrijker voor je eigen gezondheid te zorgen. Ik duim voor je, dat het lukt met 11.11.

@ Ilona zo te zien is met jou en je baby alles prima ? Dat zijn toch goed nieuws. Hopelijk dat het zo blijft ;)

@ Tweety, met jou en je baby ook verder alles goed? Wat een teleurstelling met de geboorte kaartjes. Maar zo zie je maar. Denk je toch niet echt aan, dat, als je een kaart laat printen, hun dit ook nog verpesten...Pffff wat stom zeg....

Hier bij mij , nou ja, niet echt lekker. Slapen lukt al lang niet meer. Nog steeds eiwitt in de urine. Mijn bloeddruk gaat op en neer. Ben altijd moe en gesloopt , de WC is nog steeds me beste vriend, kan ook niet meer recht op zitten of zelfs als ik aan tafel zit om gewoon wat te willen eten, moet ik mijn bord in mijn handen houden omdat ik niet meer normaal kan zitten. Hij is wel heel erg aktiv wat ik wel heel leuk vindt (ook al doet het soms enorm pijn als ie schopt). Verder ja im prinzipe hoop ik dat de laatste weken snel voorbij gaan . De Babykamer is nog steeds niet af omdat mijn man nog steeds rugklachten heeft. Hij zit nu op rugschool maar mag niet veel doen thuis.

Maar we hebben wel nu het babybed en dat staat nu voorlopig in onze slaapkamer totdat zijn eigen kamer af is.

Verder wens ik jullie allemaal een heel fijne meeting zaterdag.

Liefs

Sylvia

P.S. als ik iemand of iets vergeten ben niet bos worden ;)

Geplaatst

Tjee, gaat nog steeds niet goed dus met je Sylvia. Maar 1 ding is wel zeker, je kleintje zit nog veilig in je buik, dus dat is positief nieuws!

Dat leek een aantal weken geleden wel even anders. Nog even doorbijten!

Wat een weertje hè meiden, heerlijk zeg :) Al moet ik zeggen, ik voel me niet helemaal top...misselijkheidsgevoel. Hoop dat het hierbij blijft, want heb een hekel aan ziek zijn :(

Geplaatst

Juut; ik zal je mijn adres nog ff pb-en (k vergeet verder heus niet veel ofzo ;p) )

Enne....tijd? tja.......verzin is wat, rond n uur of 13.00 á 13.30uur doen ofzo? kan dat ook voor jouw

Jose en Ilona?voor mij maakt het écht niet uit!

derest van al het geschrevene staat op de vorige pagina, dus kan ff niet terug lezen waar

ik nog op moet reageren!!

Sylvia; word jij nog eerder ingeleid? omdat je eiwit in je urine hebt? of houden ze de beeb zolang

mogelijk zitten?

Jose; k hoop dat je niet ziek word meid!! Maar vaak komt misselijkheid enzo. de laatste weken weer terug.

Wel onwijs pittig, om nu bezig te zijn met n opleiding!! wel leuk, ben erg benieuwd wat je doet!!

Ik heb sinds n week of 2 (niet iedere avond) zodra ik in bed ga liggen, krijg ik zo'n maagpijn!! alsof de boel

flink in de brand staat. En de ene keer heb ik het al als ik iets 'onschuldigs' eet, andere keer weer paar avonden

achter elkaar!!

Afain....gisteren ook weer.... deed zo'n pijn dat ik ervan moest overgeven, terwijl ik écht niet misselijk was ofzo.

k heb ook geen maagzuur!!

Nadat m'n maag leeg was, zakte het weer af, ben ik lekker in slaap gevallen gelukkig!!

Geplaatst

Ik vind 13 uur goed hoor, maar sluiten we dan ergens af in een leuk restaurantje?

Anders zitten we precies met etenstijd, ik tenminste ;)

Is dat zo Tweety dat misselijkheid terugkomt? Heb er deze zwangerschap geen last van gehad...zou wat zijn zeg bah....

Geplaatst

Hoi Tweety, nee van inleiden hebben ze niets verder gezegt. Het blijft maar zolang als het goed gaat.

Met de maagpijn, ja dat heb ik ook sinds dagen al. En omdat ik zowieso zo veel moet overgeven, heb ik nu Omaprazol gekregen darmee ik wat in mijn maag binnen houdt. Is echt verveelend hè ?

Geplaatst

JOEPIE DE POEPIE, JUDITH HEEFT VERLOF :):) Geniet ervan meid!!!!!! Nog even volhouden, dan liggen er weer leuke saunabezoekjes, marathons in het verschiet.

Tweety, ik heb me laten vertellen dat er wel 100 verschillende soorten maagzuur bestaan. Dus het kan heel goed dat je er toch een vorm van hebt. Anyway, het is gewoon vervelend. Klinkt alsof je maag wel van streek is. Nou ja, hopelijk wordt het beter en anders eens een Rennie proberen? Of mag dat niet als je zwanger bent, geen idee.....slik die troep nooit!

Geplaatst

Sylvia; okay, dan hoop ik voor je dat de kleine eerder komt!! Zou lekker zijn toch?!!

Ja die maagpijn is zeker geen pretje.....Omaprazol heb ik idd. wel eens van gehoord!!

Dat wist ik trouwens niet Jose, dat je zoveel soorten hebt!! k heb ook t gevoel, dat zodra ik ga

liggen m'n maagklepje open gaat staan ofzo. Kan ook alleen maar op m'n linkerzij liggen!!

Afain.... ga wel weer over hoor, voor ik n jochie ben ;-)

k slik soms rennies ja...maar k vind dat zulke vieze dingen........yech....... meestal zorg ik

dat er van die hete mentos in de buurt zijn!! En m'n vriendin zei vanmiddag dat ik minder grote

porties moet gaan eten.... vaker en minder eten zeg maar!! dus k heb vanavond ook expres niet

zoveel op!!

Joehoe...Judith verlof!!Heerlijk meid!! Heb je nog lijstjes of plannen die je expres heb laten liggen voor

je verlof??

Jose; okay, mooie tijd....13uur.

k ga alleen niet meer mee daarna om ergens wat te eten, want wij moeten 's avonds nog weg

(als dat doorgaat tenminste, maar dat horen we zaterdag pas).

En ja....kwaatjes die je int begin van je zwangerschap heb/kan hebben, kunnen aan het einde

weer terug komen!! zo heb ik diverse vriendinnen die de eerste maanden overgeven/misselijk zijn

en dat dus ook de laatste paar weken weer hebben!!

Of alleen maar op het laatst....omdat alles dan meer in de verdrukking komt!! maar goed....k hoop

voor je dat het 'alleen' maar n klein tikje van de griep is ofzo. (diaree heerst hier ook heel erg op t ogenblik)

Sow...ik ga lekker in m'n spa (klinkt altijd zo leuk als Jose dat zegt ;-) ) alleen bij mij staat m'n spaatje gewoon

in de badkamer hoor!! en istie ietwat kleiner.....

Geplaatst

Oh lekker Tweety, lekker ontspannen.....helemaal zen worden....mmmmmmmmm!!!

Diarree? Dan blijf ik thuis hoor het weekend hihi, straks kom ik nog met ee portie sproeipoep thuis.

We gaan high teaen toch? Zullen we dan iets eerder doen? Uurtje of 12?

Kan ik nl. ook rond etenstijd weer thuis zijn... anders is het de moeite bijna niet. En we hebben vast een hoop bij te kletsen ;)

Iedereen zou wat meenemen toch?

Ís het ook een idee dat we even melden hier wat we mee gaan nemen?

Ik neem sowieso mee:

* wraps

* chocolade

* pepernoten ( ben ik gek op op moment)

Alleen de wraps mag ik die bij jou klaarmaken? Anders wordt het zo'n vieze, kleffe boel.

Nou ik ga onder de douche.....weer eens wat anders haha!!! En dan gtst en wie trouwt mijn zoon kijken, hoezo fout hihi....maar wel leuk :)

Geplaatst

Zo, hier ben ik ook weer!! Ik heb ook heel erg zin in zaterdag en 13.00 uur is goed hoor!!

Ik heb om 19.00 uur wel weer een andere afspraak (met mijn beste vriendinnetje in Gorinchem), dus ik ben bang dat het avondeten niets wordt…..

En Tweety, wil je mij ook nog even je adres via een pb doorsturen, want anders weet ik niet waar ik naar toe moet…

En neemt iedereen nou nog wat mee of heb ik dat verkeerd begrepen?

Want ik ga vrijdag uit mijn werk gelijk door naar Gorinchem, dus dan is het wel handig als ik het op tijd weet….

@ Tweety – Beetje jammer van die proefruk inderdaad!! Hihi!!

Wel super dat de enveloppen binnen zijn, zodat je die kunt schrijven!

Ik ga ze ook schrijven hoor, maar eerst moeten we nog een definitieve beslissing nemen!

Fijn dat de controle weer goed was en heerlijk dat je nu elke keer een echo krijgt!!

Wel balen van dat spugen (maagzuur?) zeg!!! Hopelijk is het snel weer over!!!

@ Danaa – Jeetje meis, je hebt zondag wel een heftige avond/nacht gehad zeg!

Gelukkig groeien de ukkies goed en wat fijn dat de gyn zo goed meedenkt en je soms een slaappil mag nemen en zelf opgenomen mag worden. Ben je er al uit wat je gaat doen??

En is Daan weer helemaal beter? Ik hoop van wel!!!

@ Judith – Wat een leuk cadeau!! Ik zit idd op facebook, dus ik zal zo eens even kijken of ik de foto kan vinden!!!

En wat kl#te van die bekkenklachten zeg!! Ik kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent!! Sterkte ermee!!!

Hopelijk doet de fysio morgen wonderen én….. GENIET VAN JE VERLOF!!! WHOEHOEE!!!!!

@ Jose – Wat heerlijk dat je een dag minder mag werken!!! Is vast een hele opluchting!!

Ik hoop ook voor je dat je het tot 14 oktober volhoudt!!! Scheelt toch weer!!!

En jij bent dus ook lekker ijverig (met je opleiding). Goed om jezelf en de kleine uk denken hoor!!!

Ik heb in mijn verlof (okt t/m dec) ook nog 3x een cursus gepland staan, maar als het niet gaat dan houdt het op hoor!!!

Enne, ik ben er inderdaad achter en je had helemaal gelijk!! Haha!!! Wel heel toevallig!!

@ Mutske – Super dat de kleine man het zo goed doet!!

Wat spannend dat jullie de datum gaan plannen; ook ik duim voor 11-11-2011 hoor!!

En succes met de je beslissing (steriliseren)!!! Is inderdaad niet niks!!!

@ Ang3l – Fijn weer wat van je te horen, al is het helaas niet zo positief….

Echt enorm balen dat jij en je man nog steeds zo in de ‘lappenmand’ zitten zeg!!! Sterkte ermee!!!

Fijne avond nog!

Geplaatst

Jose, we waren tegelijk....

12 uur vind ik ook goed hoor!!!

En wat zal ik meenemen??

Het liefst iets wat ik gewoon kant en klaar kan kopen....

Maar ik kan even niets bedenken....

Dus als iemand nog een goed (en lekker) idee heeft.....????

Geplaatst

Uh cake, koekjes, snoepgoed, muffins......zoiets?

En over enveloppen gesproken... ik heb wel een bestandje met etiketten. Dus als je wel etiketten wilt en je vindt het een te grote puzzel, pb me maar even je mailadres. Kun je het zo krijgen, alleen wel even de etiketten bij de Action kopen. Adressen typen et voilà...

Wij hebben de enveloppen ook binnen, maar nog geen puf gehad om ze te stickeren ;) Komt wel, heb straks verlof....dus dat is 1 ding wat op mijn lijstje staat!

Geplaatst

zo dames er is weer veel geschreven! Mijn bijdrage nog aan de enge beesten in huis.... mijn katten hadden vanmiddag een gigantische kikker gevangen. Ik hoorde een opgewonden gemauw, dat herken ik inmiddels als "we hebben een prooi bij voor het baasje" dus toen ze met 2en voor de bank zaten en eronder aan het kijken waren nam ik ook maar een kijkje... whoeaaaaaa! Kon gelukkig mijn vriend roepen die was net thuis.. wat een joekel hey (die kikker hahaha)

Nu het goede, zeg maar geweldige nieuws; ik heb vanmiddag een telefonisch consult met de arboarts gehad. Ik was voor hem gewaarschuwd dat het geen gemakkelijke man was. Nou hij was zoooo lief, toen ik van de diabetes vertelde en hoe ik me afgelopen week voelde toen ik me ziek gemeld heb kreeg ik alleen begrip en zelfs een vet compliment dat ik het nog zo lang volgehouden heb!!!! Ik was in tranen van opluchting. Hij zei al heel snel dat ik gewoon niet meer moest gaan werken! Hij heeft wel een paar keer zijn bewondering uitgesproken dat ik zolang doorgewerkt heb, heerlijk toch? Dus nu kan ik met een gerust hart mijn werk van me af zetten en met mezelf en mijn kleine ukkepuk in mijn buik bezig houden. Vanmorgen ophet zkh geweest voor de diabetesverpleegkundige, die was ook heel tevreden hoe ik met alles omga, heb een topdag gehad zul je wel begrijpen!

Komt net mijn schatje bij me staan; wat ben je aan het doen, vertel dat ik jullie aan het schrijven ben.. zegt ie; goh moet je daar niet eens mee afspreken of zo? hahahaha lief he, ik heb verteld dat jullie zaterdag elkaar gaan zien maar dat ik de afstand te groot vind (anders kon ik ook wel een dagje Tilburg gaan doen, snap je) maar dat ik na de bevalling hoop er wel bij te zijn als er afgesproken wordt!

Goh ik schrik een beetje van Sylvia, wat een zware laatste loodjes op die manier. Hou vol meis, enne ik weet hoe het is hoor dat er nog geen babykamer klaar is... hier precies zo. Alleen hoop ik dat we 'm op tijd klaar hebben, want ik heb nog een A4'tje met klusjes die ik voor de bevalling klaar wil hebben. (dingen als een kapstok, klinken op de deuren, een douchewand etc etc)

hier nu ook de enveloppen binnen gehad, kan ook gaan schrijven. Had al een vel postzegels met ooievaar gekocht bij de boodschappen, kleine beetjes helpen...

zit naar mijn slapende kat te kijken die droomt volgens mij over de kikker, d`r pootjes schieten op en neer grappig.... tot morgen meiden!

Geplaatst

Oh wat fijn Mutske, jeej wat een opluchting...en wat een begrip. Nu kun jij met een geruster hart van je zwangerschap gaan genieten, nu je het werk van je af kunt zetten.

Haha, ik word gewoon blij van je berichtje....want je kunt die baas van je nu mooi een hak zetten. Goed gedaan meid!!

En katten tja.... ik herken het mauwtje ook. En dan houd ik mijn hart vast......

Toch een leuk cadeautje voor je op zo'n geweldige dag als vandaag ;) Grapje!!! Ze hadden ook iets te vieren blijkbaar!

Geplaatst

Thanx Jose!!

Is het goed als ik mini tompoucen, brownies en roomboterskoekjes haal??

Is dat genoeg???

En Mutske, wat heerlijk dat het gesprek met de arbo-arts én de diabetesverpleegkundige zo goed ging!!!!

Het mag ook gewoon gezegd worden dat je een topper bent hoor!!!

En fijn dat je hierdoor een topdag had!!!

Nu kan je je lekker´rustig´focussen op de dingen die nog moeten gebeuren!! Succes!!

Enne, fijn die kikker zeg!!! Ieuw!!! Gelukkig was je vriend thuis!!!

Geplaatst

12 uur vind ik prima hoor Jose, daar zei ik pas toch al, dat dát voor jouw veel lekkerder is, dan

kunnen we onze high tea gelijk als lunch gebruiken....

Klinkt heerlijk, wat jullie mee willen nemen, Ilona en Jose, tuurlijk mag je dat hier klaar maken!!

Ik zorg sowieso voor thee/koffie/limo/sapjes etc. en n doosje soesjes ofzo erbij? kan ook iets hartigs

doen? van die mini pizza's??

k neem ut allebei wel mee vrijdag met boodschappen, dan zien we wel hoe ver we komen om alles op

te krijgen...haha...

Ik moest zooo lachen om jouw verhaal Mutske, vooral dat je het erbij zegt dat je vriend n joekel is.....haha....

ik las het dus écht zo!! t is maar goed da je het erbij had gezet.....haha....

Maar niet zo ondankbaar hoor, t poezebeest had zo'n groot cadeau meegenomen ;-)

brrrrrrr nee hoor....zou ook niks voor mij zijn!!

Hé maar super zeg, dat je zo positief behandelt bent door de arbo arts.... heerlijk toch?!!nu kan jij

gewoon gaan genieten hoor meid!!Je bent al zo lang sterkt geweest voor n ander, nu ist jouw beurt!!

Suc6 nog met je klus lijst ;-)

k ga jouw zo ff pb-en Ilona!!

ehm.... k geloof dat ik overal weer op heb gereageerd :happy:

Geplaatst

Klinkt lekkerrrrrrrr Ilona, daar lik ik mijn vingers bij af hihi......

En minipizza's gaan er ook wel in Tweety.....

Als ik in de supermarkt ben, zal ik nog eens kijken wat ik nog meer mee kan nemen :) Krijg er al helemaal trek van haha....

Zullen we dan 12 uur bij Tweety afspreken, dan maken we er inderdaad een lunch à la high tea van.

Heb net ff je huis opgezocht op Google maps, nu weet ik in ieder geval al waar je woont ;) Leuk hoor!!

Geplaatst

Leuk is dat google maps he?!!Doe het ook wel eens, zodat ik van te voren weet

waar de voordeur zit......

Ik ben zo'n scheiterd als ik naar vreemdes moet...hihi.... k wil altijd weten waar/hoe iemand dan woont.

Geplaatst

Judith wat lekkerrrrrrr dat je verlof is ingegaan !!!!!

Mutske wat super fijn voor je dat je arbo arts zo reageerde. Nu kun je met een gerust hart

nog meer gaan genieten en rusten !

Sylvia wat erg voor je dat je je nog steeds zo slecht voelt. Gelukkig kun je nu aftellen!

Die omeprazol heb ik ook van de huisarts gekregen. Helpt gelukkig heel goed!

Neem t niet elke dag hoor, probeer het eerst steed met rennies.

Vanmorgen vond ik een briefje van Tim dat ie `het harige monster´ gisteravond toen ik al naar bed was

plotseling op de grond zag lopen, had gevangen en buiten gezet!

Lief he. Als t aan hem lag spoelde hij m gewoon door de wc maar omdat ik dat dan weer zielig vind

(ja zelfs voor spinnen!) doet ie dat niet!

Geplaatst

Danaa; Nee....niet door de wc, ik zou dan weer zo bang zijn dat tie 's nachts...

als ik int donker ga plassen ineens aan m'n kont kriebelt met z'n harige pootjes..

WAaaaaaaaaaaaaaaah.....

Geplaatst

Hahaha... En buiten zetten is bij mij geen optie: Ze hebben al een keer de weg naar binnen gevonden, dan kunnen ze dat ook een tweede keer!! Bij mij moeten alle spinnen die ik binnenshuis tegenkom dood.... Hoe zielig ook!!

Meiden, wat is er gister een hoop geschreven zeg! Gisteravond heb ik nog snel even zitten bijlezen, maar ik was zo moe dat ik niet meer heb geantwoord... Ik moet ook nog even een keer terug lezen, want er is niet zo veel blijven hangen! hihihi.... (ga ik nu ff doen dus...)

Geplaatst

Tweety: Ik keek gister ook even op google maps... stond er 40.8 km en tijd: 4 uur en 53 minuten???? HUH??? ... stond ie op lopen! hahahaha....Het is maar 41 minuten bij mij vandaan!

Jose: Omdat jij in het "buitenland" woont? hihihihi.....

Al dat eten wat jullie mee gaan nemen krijgen we nooit op hoor! Ik wil natuurlijk ook wat meenemen, maar volgens mij zijn we maar met 4 personen?!?! Ik had gedacht aan wat petits fourtjes ofzo, maar misschien kan ik toch beter even een lijstje gaan maken en naar de appie gaan! hahaha

12 uur zou voor mij helemaal prima zijn, ik heb 's avonds nog een verjaardag van mijn bruidsmeisje.... wil ik wel graag naar toe, ze is tien geworden.

Mutske: Wat een opluchting zal dat zijn voor jou zeg.... Volgens mij heb jij de hele tijd met een rot gevoel over jezelf gelopen alsof je niet goed genoeg presteerde en alsof je je aan liep te stellen!! HARTELIJK DANK MEVROUW DE WERKGEVER!! (wat een trut!) Superfijn dat je arbo arts wel begrip toont! Je bent heus niet voor de lol met insuline in de weer...

Jouw werkgever heeft zelf zeker geen kinderen?

ga maar lekker genieten van je verlof, nu kun je met een licht hart je werk loslaten en je gaan concentreren op je kindje!

Sylvia: Goed om ff wat van je te horen.... Sterkte met alles!

Nou, idd mijn eerste dag van mijn verlof!! lekker hoor! Eigenlijk gaat het morgen pas in, maar ik werk niet op donderdag. Echt een heerlijk gevoel moet ik zeggen! Zeker doordat ik vandaag weer met iets minder pijn uit bed ben gestapt. Dinsdag heeft de fysio toch goed geholpen met rechtzetten en ik heb heel voorzichtig bewogen. Mijn spieren waren helemaal pijnlijk. Nu vandaag ook nog naar de fysio en dan denk ik dat ik het wel ga redden zonder die heftige pijnen van zondag, maandag en dinsdag.

Ik weet nu hoe ik me moet bewegen! Mijn moeder komt me vandaag gelukkig helpen met stofzuigen, want ik durf nog niet alle trappen op met dat ding...

Fijn dat het vandaag zulk lekker weer wordt! Hier in de straat hebben we al hele mooie beginnende herfstkleuren in de bomen en dan die heerlijke zon erbij.... Lekker genieten vandaag!

Ik hoop niet dat ik iemand ben vergeten... Sorry dan!

Geplaatst

hihi Tweety, nou daar zou ik me maar niet te bang om maken dat ie snachts weer omhoog kruipt!

Dan ligt ie al lang diep in het riool ! Maar t idee, met die harige poten aan je kont kriebelen... IEEEEEUW !!!

Fijn dat je moeder je komt helpen Judith! En dat je vandaag een betere dag hebt!

Lekker genieten he met dat prachtige weer, hier vandaag 26 graden !

Maar helaas weer met pijnlijke bekken uit bed gestapt. Dat wordt dus niet veel vandaag..

Nou ja in ieder geval genieten van de zon !

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden