Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sylvia, veel succes voor morgen!

Tweety, haha.... die vk's en gyns weten niet wat hun overkomt haha..... ze hebben heggenscharen nodig, maar moeten ook nog een ongediertebestrijder inhuren voor jouw vleermuizengrot!

Hier is mijn nesteldrang in volle gan, ff pauze nu..... hele keuken aan het soppen, binnenkant kastjes, lades...buitenkant, tegeltjes noem het maar op. Maar ik heb een hele fijne hulp......I love RON!!!!

Fijne dag, lekker nog even genieten van het herfstzonnetje, vanaf morgen moeten we er echt aan geloven.

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sylvia; Heel veel suc6 voor morgen hoor!! k hoop dat alles voorspoedig mag gaan!!

Jose; haha.... die heggescharen zal wel mee vallen denk ik, maar of t ook n mooi

'kapsel' is waar ze tegen aan kijken....da's n ander verhaal ;-)

maar goed dat k t zelf niet kan zien...haha...

Suc6 met je nesteldrang hoor!! Super dat je mannetje mee helpt!!

K ga zo ff n tukkie doen.... ben alweer versleten, heb nog niks gedaan, alleen op kraam

visite geweest.....

ga nu maar op m'n moeders bed liggen (daar ben ik nu) hier heb je tenminste geen straten

makers enzo....

Geplaatst

Sylvia, heel veel succes morgen! Wat spannend !!

En tweet is er gelukkig nog...slaap lekker!

En josé aan de poets. Hier ook. Ben ook aan 'de opruim en uitzoek'.

Wat n heerlijk weer...

Geplaatst

Dank je wel meiden. Ik laat jullie dan weten hoe het was. K heb nu al hevigere weeën. maar dat zei de dr. ook dat het zelfs vandaag al kan gebeuren. dus meiden een fijne dag nog en tot kijk

liefs

Geplaatst

Jeetje, nog spannender!! Sterkte met opvangen vd weeën!!

En wie weet; zometeen (of morgen) je baby in je armen!!!

Xxx

Geplaatst

Sylvia; Ow, spannend meid!!Wie weet, zet dit al gewoon door!! Je hebt in ieder geval de

37 weken gehaald, dat is ook wel n lekker idee denk ik!!

Mees; jij ook suc6 met je nesteldrang!!! Ben blij dat ik het allemaal al gehad heb!!zou er nu

écht geen energie en zin meer in hebben :-p

Aan de andere kant; wel n lekkere bezigheidstherapie ;-)

Geplaatst

ook hier in gedachte bij Sylvia! wat spannend allemaal! Succes meid! We horen het graag van je hoe het gegaan is!

gisteren heerlijk middagje bij mijn favoriete schoonzus geweest, de mannen naar het voetbal. Even nog bij ikea geshopt en daarna heerlijk bij haar op de bank, zo'n lekkere loungebank, met de beentjes omhoog. Ze had lekker gekookt voor ons en later ging ze nog wat foto's van me maken met buik. Ze heeft een hele goede camera en gisteren wat probeerseltjes gedaan; volgend weekend komen ze hierheen voor de " echte" foto's. Wordt mooi!!!!

Ik heb ook bush- issues.... zeur het hoofd van mijn vent gek dat hij mijn bush moet uitdunnen.... durf voor een deel blind te scheren maar kan eerlijk gezegd ook niet alles meer bereiken.... Had me afgelopen week op internet ingelezen over geplande ks en kwam bij een pdf van een zkh in eindhoven waar veel info op stond. Daar hadden ze liever niet dat je je vlak voor de ks nog zelf ontbost... dat kan volgens hen gevaar op infecties geven als je kleine wondjes van het scheren hebt. Als het nodig is, schreven ze, doen ze het op de ok wel..... hahahah genant hoor!

zaterdag bij 2 baby supers geweest, in veenendaal en kesteren. Daar een winterzak voor de maxicosi gehaald (zilver, heel mooi) en hemelstandaard, en de overtuiging dat we het hemeltje zelf gaan maken... meer dan 100 eurie voor een rechtoe rechtaan lap stof !?!?! belachelijk! Heb hier om de hoek een geweldige stof en fournituren winkel zitten, ga daar maar eens heen morgen....en dan mijn peettante nog ff lief aankijken want zelf kan ikniet naaien helaas...

zo dadelijk eerst maar eens koken... heb geen eetlust maar ach, what's new......

Geplaatst

Hee meiden,

Breek nog maar een keertje in want zag dat jullie nog gereageerd hadden op mijn berichtje: bedankt!

We hebben nu een kleine pauze, sinds half augustus. Vandaag afspraak gehad en besproken dat we nu eerst een hysteroscopie gaan doen. Als daar niets uitkomt gaan we de volgende IVF inplannen (hopelijk al in nov/dec), als er wel iets uitkomt moet daar natuurlijk eerst wat aan gedaan worden. We zullen zien!

Ik zal de komende tijd af en toe nog eens spieken hier om te zien of jullie al bevallen zijn.

Liefs Dee

Ps. Lekkere onderwerpen hier trouwens, paar dagen geleden over vloedgolven en kraamverbanden, nu weer verwilderde bush-problemen. Jullie blinken wel uit in fijnzinnige beschrijvingen hahaha. Ben benieuwd naar de bevallingsverhalen ;-)

Geplaatst

Mutske; Ja bizar he?Hoeveel geld ze durven vragen voor n lappie stof!!! Soms kan je het gewoon ook super

treffen door het zelf (te laten) maken!!

Leuk!!die foto's ben benieuwd. Ga je ze hier ook nog plaatsen?

Dee; Voor jouw word het weer spannend dus!!! of er wel of niet wat uit de uitslagen komt, en zo ja, wat er aan

gedaan moet worden!! k hoop het zo voor je, dat het gaat lukken!!

haha...wij zijn denk ik wel de grootste uitblinkers in 'bijzondere' onderwerpen!! haha...denken we alles gehad te hebben

en dan verzint weer iemand iets om over te discuseren!!! Ach.... zo relativeren we de spannende tijd weer!!

Jose en Mees? klaar met soppen?? of zijn jullie niet meer te houden??

pfffft....net nog ff m'n keukentje (weer) gesopt....rare tik...doe ik altijd op maandag avond....ff alle tegeltjes, en kastjes

aan de buitenkant enzo.

m'n buik staat ontzettend strak....herkenbaar?? sinds vanmiddag al n hele 'zware' onderbuik en k heb het idee dat tie ieder

moment kan exploderen....dus niet in de buurt komen aub!! ;-))))

Geplaatst

Hahaha, zo n exploderende buik kan ook n troep geven hoor. Ga niet in je weer schone keuken staan..!

Hier nog steeds bezig maar wel lekker relaxed met de tv aan. Heerlijk op m'n gemak. Op 1 od andere manier krijg ik altijd troep als ik opruim. Mmmm. Ik doe iets fout, denk ik :-))

Dee, hoop dat jullie goed verder kunnen gaan. Nov/dec is al best snel. Dat zou mooi zijn! Veel geluk!

Mutske, goed idee om dat hemeltje te (laten) maken. Echt veel te duur anders.

Ik ga morgen ook ff langs de Ikea op weg naar feestje. Zin in!

Geplaatst

Ja, k blijf rustig op de bank zitten....had kipkerrie gegeten...dus dat word idd. n erge troep!!haha..

Maar t smaakte wel moet ik toegeven!! had expres meer gemaakt, zodat de andere helft in de vriezer

kan, wel makkelijk voor in de kraamtijd, hoeft manlief alleen maar ff n beetje rijst te koken!!

mmm....meer troep van opruimen?? Tip; zorg dat je n enorme vuilniszak bij de hand hebt....alles wat

je niet,nooit of nooit meer gebruikt gelijk wegkieperen!!

k heb écht heel veel weg geknald de afgelopen tijd.... (niet tegen Jaco zeggen; die wil altijd alles maar

bewaren......hihi...)

Leuk!!Ikea!! t is dat ik amper meer kan lopen, anders wist ik het wel........

Geplaatst

Hihi, ik zeg niks tegen um :-)))

Ja, als ik dingen uitzoek gaat er veel weg maar....veel moet er ook weer netjes opgeborgen worden bij 'waar het hoort'. Dat 'stukje' wil niet erg bij mij. Maar ik ga beteren!!

En slim dat je 'uit' de keuken weg bent....al dat geel en die brokken kip op de tegels...dat wil je niet riskeren.

Gezellig; ik had je zo opgehaald morgen. Eerst naar tandarts (eigenlijk mondhygiëniste; tandarts vind ik niet erg, mh wél; dat gewroet in m'n tandvlees, bleeer), dan Ikea en feest. Wel ver rijden maar ja, wel heel leuk.

Jeee

Geplaatst

Oeps, daar ging m'n bericht al.

Ik wilde zeggen: Jeee, ukkie is zo druk en trapperig!

Wel gezellig natuurlijk:-))

Geplaatst

tja Tweety ik moet ook bekennen dat ik slechts de benedenverdieping doorgestrompeld ben, en mijn zoon alle hoeken van de ikea heb laten zien door hem alles wat we nodig hadden te laten opzoeken en meesjouwen.... iets at hij met alle liefde doet voor een hotdog en een bekertje fris hahahaha. Heb zo'n handige blik en veger met steel eraan gekocht, hoef ik niet te bukken als ik ff door de huiskamer veeg....

Ook hier lijkt de buik wel eens op knappen te staan... ben zo benieuwd morgen of ze al zien dat die kleine aan het indalen gaat; dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. Maar het voelt zo zwaar daar onderin. Hoop ook dat ze morgen op het zh de definitieve datum en tijd weten van de ks. Moet eerst bloedprikken dan naar de anastaesist en daarna de gyn, druk programma. Dan woensdag ook 2 afspraken, nu de internist en de diabetesverpleegkundige. Pfff ben al moe als ik er aan denk, ze zijn bij mijn zkh de parkeergarage aan het verbouwen, parkeren is nu moeilijk en over het algemeen ver lopen naar de ingang dus voor ik in de wachtkamer zit ben ik al uitgeput... kun je beter de ikea in moeten. Neem ook half uur extra reis en parkeertijd in acht, anders kom ik nog te laat op mijn afspraken.

dadelijk lekker tv kijken.... grey's anatomy, de rest neem ik op en is mijn ontbijt tv hahaha, lekker lui zijn is de leus (kinderen voor kinderen hahaha)

Geplaatst

Mees; als ik weer eens grondig schoongemaakt en opgeruimd heb, dan lukt het me wel

weer om het allemaal op n vast plekje te leggen..... maar volhouden??hihi.... dat lukt me

minder.... k bedoel, volgend jaar zijn m'n laatjes van m'n kast gewoon weer n puinhoop!!

Tot groot verdriet van Jaco....die is zooooooooooo geordend!! bijna neurotisch (en dat voor n

man...hihi.... t is maar goed dat hij zo is, daardoor ruim ik ook veel sneller alles op...toen ik nog

thuis woonde was ik écht een chaoot!!)

Heerlijk he?!Dat geduw en getrappel daar binnen....dát zal ik wel écht heel erg missen denk ik, als

we straks bevallen zijn!!

Okay...ik ga wel in die kar zitten ;-)))))))

Mutske; haha...eersteklas omkoper!! haha...moet er wel om lachen...ideaal om zo'n grote vent als zoon

te hebben!!

Ja da's idd. een goeie, zo'n veger en blik!!Zelfde als n plumeau...ook ideeal!! k stof altijd iedere week m'n

plinten (jahaaa....ik weet dat ik niet goed wijs ben ;-) ) maar tegenwoordig doe ik al het hoge en lage

stoffen met de plumo (grut, hoe schrijf je dat?)

Suc6 morgen! we horen het wel!

Geplaatst

Plumeau.

(denk ik ;-)

Ik ben ook zo. Vind het wel lekker soms alleen te zijn en ff wat te laten liggen, hihi.

Ja, met nette partner is dat lastig :-)

Haha, zie ons al scheuren door de Ikea.

Geplaatst

Plumeau is het inderdaad ;)

De explosie is erbij gekomen...nee niet herkenbaar Tweety... wel momenten, maar niet een hele dag!

Jaaaa, mag ik mee crossen door de Ikea? Lijkt me heerlijk om als stel pubers daar iedereen van z'n sloffen te rijden haha....

In tijden niet meer geweest trouwens!

Volgende meeting in de Ikea? *lol*

En dat opruimen tja, hier ben ik de ergste thuis....heb een hele lieve man hoor, die echt genoeg in het huishouden doet. Maar ik moet en zal commentaar hebben als ik thuis kom. Nou ja, bijna altijd...ik zie dan altijd wel weer wat. Arme kerel!

Hier vanmiddag dus de keuken gesopt, eindelijk klaar!! 2 kleine ongelukjes.... Manlief had een mes in z'n pantoffel tijdens kip snijden. Gelukkig had ie pantoffels aan.

Daarna ging hij lekker bami maken, was het tijd om de bami af te gieten, flikkert die pan uit z'n handen met kokend water, zo over z'n bovenbeen. Voor ik het wist had ik een dansende, naakte man door de kamer vliegen. Gelijk onder de douche moest ie van me... het viel mee, vooral erg rood!

Wel even schrikken, dit kookbeurtje zat hem niet mee....zou het geluk brengen? Who knows :)

Geplaatst

Ik zie dat Danaa online is...meid, we denken aan je!!! En zijn heel benieuwd hoe het met jou en je meiden gaat :)

Geplaatst

Jemig Jose, wat een gevaarlijke capriolen!! Maar laat dat maar uit zijn systeem zijn voor de beeb dr is!!! hihihi... Ik zie het al voor me, zo'n goochelende man!

Mees: Jij kan dr trouwens ook wat van hoor met die rondvliegende gele brokken in de keuken van tweety! hihihi.... We zijn wel beeldend aan het schrijven in dit topic idd he? Love it!

Tweety: Je plinten????? Jij bent toch wel de schoonmaakdiva van dit topic hoor! hahaha.... Ik heb thuis gewoon geen plinten! Scheelt een hoop schoonmaken...

Dee: Jij heel veel succes toegewenst, wij duimen hier allemaal rete-hard voor je... Lief dat je toch nog af en toe even om de hoek komt kijken!

Mutske: Is die zoon van jou ook in te huren? Als hij dat voor een hotdog en een frisje doet!! Dan kunnen we hier met zijn allen nog wel wat klusjes verzinnen toch? hihihi.... Grappie!!

Veel plezier in de Ikea nog! Ik ben twee weken geleden ook geweest, alleen voor luxaflexen... Was gesloopt! Ik had ook wel in een karretje rondgereden willen worden! Ik ben ergens op een paar dozen neergeploft op een gegeven moment, ik kon geen stap meer zetten...

Sylvia: Succes!!

Vandaag een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele slome dag gehad, alleen maar op bed rondgehangen en misselijk van alles wat ik eet of drink! Dus dat was niet zoveel vandaag.... hm...

Mezelf uiteindelijk toch onder de douche gesleurd en naar de laatste yogales gegaan.... Toch blij dat ik gegaan ben, ik ben weer helemaal relaxed! Zo lekker.... Ik ben dr klaar voor!!!!!

Ik hoorde trwns dat 10 november volle maan is.... Dus groot kans dat ie dan komt!

Fijne avond allemaal! xx, Juut

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden