Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jippie, weer een wonder geboren!

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!

Aangezien je op het forum bent geweest kunnen we ervan uit gaan dat alles goed met jullie gaat?

Nu gaan genieten!!!

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Angel, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jayson en lekker genieten nu!!!

@ Debbie – Het wordt nu echt spannend zeg!!

@ Tweety – Ik ben erg benieuwd wat de verloskundige zegt over je klachten!! Ik denk aan je!

@ Mustke – Fijn dat je zo’n topweekend hebt gehad! En nu even lekker bijkomen! ;-)

Hier weinig bijzonders… Lau is sinds gister weer thuis, dus dat is een hele geruststelling!

Verder ben ik ook met de laatste klusjes van mijn lijstje bezig; toevallig ook de koelkast en de bijkeuken!!

En dan is het idd ‘alleen maar’ bijhouden!!!

Fijne dag allemaal!!!

Geplaatst

Ik heb het lijstje weer even aangepast!!!

Uitgerekend:

2 november - Angel :boy:

3 november - Tonka VERRASSING (juni 2011 voor het laatst geschreven)

4 november - Nathalie VERRASSING (mei 2011 voor het laatst geschreven)

7 november - Danaa (tweeling!) VERRASSING

7 november - Debbie 79:girl:

7 november - Poohbeer (Tweeling!) :boy: & :boy: (juni 2011 voor het laatst geschreven)

11 november - Zjoediezzz :boy:

11 november- Tweety83 VERRASSING

14 november - Ang3l :boy:

19 november - Nella VERRASSING (april 2011 voor het laatst geschreven)

20 november - Jose VERRASSING

21 november - Ilon@ :girl:

24 november - Lisa VERRASSING (Schrijft actief in een ander topic, Tese + Dusseldorf)

26 november - Mutske:boy:

25 november - Sammy VERRASSING

29 november - Mees VERRASSING

ECHO en Controles ziekenhuis/Verloskundige:

1 november: Tweety, controle Vk

3 november: Ilon@, controle gyn

8 november: Mutske , laatste controle gyn

Bevallen/geboren:

Maandag 17 oktober 2001: Sammy73 (34,3 weken) :boy: Bodhi

Dinsdag 18 oktober 2011: Danaa (geplande KS) :girl: en :girl:: Liv en Amy

Dinsdag 25 Oktober 2011: Sylvia (ingeleid) :boy:: Donny Jeremias

Zaterdag 29 Oktober 2011: Judith (ks) :boy:: Linck

Maandag 31 oktober 2011: Angel :boy: : Jayson

Maandag 14 nov 2011: Mutske (geplande KS)

Geplaatst

Angel; Meid, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jayson, hele stoere naam!!mooi!!

K hoop dat alles goed is gegaan, maar dat horen we vast nog wel n keer!!

Geniet van je mannen en k hoop dat je n beetje bij kan slapen!!

Debbie; Wat jammer dat al die voorweeén nog niks gedaan hebben, terwijl je vaak hoort dat het bij n

2de (of meerdere) zwangerschap juist wel z'n werk doet, en bij n eerste zwangerschap niks!!

Maar wie weet....gaat het toch je ontsluitingsperiode verkorten!! zou leuk zijn!!

Wel fijn dat ze ff helemaal goed gekeken hebben, of alles goed was, hoeveelheid vruchtwater enzo.

Hebben ze dat met de echo gemeten??

k vraag me af hoe ze anders kunnen meten hoeveel vruchtwater je nog hebt.

Mutske; Heerlijk, zo'n gezellig weekend!!En wat een mooi gebaar, van dat hemeltje!! voelde me gewoon

ontroerd worden!! Leuk zeg, dat ze zo mee leven!!

En super dat de hal nu ook klaar is!Leuk om het dan 'aan' te kleden met mooie dingen!!

Op de bank slapen.... knap!! dat lukt me alleen 'smiddags maar (hooguit n uurtje) maar krijg n erg zere

rug op de bank.

Nee....laat mij maar in bed...k moet dan wel ieder 1.5uur plassen, maar gelukkig word mijn man nooit

wakker van mij!! Toen ik niet zwanger was, moest ik ook nog wel eens 's nachts eruit zeg maar....

dus hij ist wel gewend dat ik niet stil lig ;-)

Als hij er wel wakker van zou worden, dan hebben we evt. nog n logeerbed, maar dat wil die ws

zelf toch niet.

Ilona; wat super dat je mannetje weer thuis is...wat zal dat een rust geven zeg!!

en lekker aan de schoonmaak!! die bijkeukens...hihi.... waardeloos om schoon te maken!!

maar wel heerlijk aslt weer gebeurt is.

Ja ik ben ook erg benieuwd wat de vlos zegt over m'n hoofdpijn.... t is nu wel écht iedere

dag raak....en dan neem ik wel ff n prcmolletje, maar dat helpt maar even.

Opzich heb ik de zelfde klachten als bij HELLP, alleen geen hoge bloeddruk en geen eiwitten...

maar we zullen zien wat er vandaag uitkomt.

Lady's vandaag is het 1 NOVEMBER!!Dit word onze maand!!!

Geplaatst

Wauw, ik ben er stil van! Weer een wondertje geboren...... Angel wat heerlijk! Weer een jongen trouwens, dat begint wel op te vallen nu.... hahahaha Maar wat een leuke naam weer! Lieve Angel geniet van je eerste momenten met Jayson, ik krijg al een brok in mijn keel als ik daar aan denk! We horen hopelijk snel van je, maar nu eerst lekker tutten met die kleine!!!!

@Tweety, ik moet ff iets aanvullen aan mijn slaap verhaal.... ik hou mijn kerel wakker omdat ik lig te snurken als een, tja wat eigenlijk... nou ja ik schrik zelfs wakker van mezelf en mijn keel en mond doen er 's morgens zeer van. Mijn neus gaat na een uurtje of wat helemaal dicht. Zelfs mijn wondermiddeltje rhinocaps capsules deden niks meer de laatste nachten. Heb gisteren neusspray van Dr.A. Vogel gehaald, en hè hè ik heb het tot half 6 vanmorgen uitgehouden in bed. Ben er wel 3 keer uitgeweest voor de wc, maar kon dan weer in slaap komen. Heerlijk. Ben dus ook tot half 10 blijven liggen vanmorgen! Ieder dutje is er eenje hahaha. Succes vandaag trouwens bij de vlos! Hoop dat je idd geen HELLP aan het ontwikkelen bent.....

@Ilona, wat heerlijk als je man er weer is, kunnen ze lekker helpen in huis! 'k heb die van mij gisteren de keuken opnieuw laten witten hahaha, nu met speciale verf die je af kunt wassen en schuren... wij hadden nog geen achterwand omdat ik niet kan beslissen wat ik wil.Of eigenljk, wat ik wel wil is nog even niet in het budget te passen. Dus nu tijdelijk die verf want er zaten theespetters op de muur... tja en ik wil de kraamhulp wel in een schoon huis ontvangen hè. De lijstjes worden al korter hier, en bij jou ook zie ik, maak het niet te gek hè!

1 november vandaag en al 5 dames bevallen van 6 baby's het is toch niet te geloven! We gaan nog even vrolijk een maandje door hoor!!!! Ik tel af, nog 13 nachtjes "slapen" en dan mag ik ook!!!!!

Geplaatst

Angel, gefeliciteerd met jullie zoon, geniet maar lekker! Ben benieuwd naar je verhaal, maar dat komt nog wel.

Tweety, succes vandaag! En idd november is aangebroken, de maand, joepie!

Ilona, fijn dat je mannetje weer thuis is...ze heeft netjes gewacht!

Succes met soppen!

Mutske, zeker een mooi gebaar van het hemeltje, heel mooi!

Geplaatst

Angel, super gefeliciteerd met Jayson!!!! Mooie naam!!

Lekker genieten nu van jullie mannetje!!

Hier alles goed; veel drukte in m'n buik, hahaha..!

Xxx

Geplaatst

krijg net de foto's gemaild die mijn schoonzusje gemaakt heeft: [ATTACH=CONFIG]2698[/ATTACH] zitten een heleboel mooie foto's bij! Hier ben ik 36 weken 1 dag......

Geplaatst

Mooi hoor mutske!!!Ff snel onder het voeden (hihi) angel van harte gefeliciteerd meid!!! Ik hoop dat alles goed is gegaan...Ik hoop later vandaag even uitgebreider via de laptop, nu eerst een beethe bijslapen!Xx

Geplaatst

Hihi Juud, je hebt het er maar druk mee ;) Ben heeeeel benieuwd naar je verhaal, hoe het nu met jou gaat en hoe je het allemaal ervaart.

Maar ook of ze nog een oorzaak hebben kunnen vinden waarom Linck z'n hartslag zo daalde iedere keer.

Geplaatst

Oh ja, het is tegenwoordig niet meer zo'n traditie om een topic te openen zeker als er een kleine geboren is?

Het is natuurlijk ook de eer aan de kersverse mama's om dit zelf te doen, maar het valt me op ;)

Geplaatst

ff snel n bericht.was by vlos geweest,die stuurde me toch door ivm hoofdpynklachten.geen HELLPgelukk.wel matige hartslagje als ik harde buik had!dus dat vond ze reden om inte lyden.by controle had k al 3cm.ontsluiting.ze heb gelyk gestript,en lig nu ant infuus.vliezen hebze gebrokn.heb nu lichte weeén!kvind t best spannend allemaal!!alst lukt laat k wat weten...anders horen jullie t nog!liefs

Geplaatst

Wow Tweet..... het gaat nu opschieten dus....pffff....toi,toi, toi meid. Nog even dan heb je je wonder in je armen. Hopelijk gaat het allemaal wat vlot, ik denk aan je. Zet 'm op lieverd!!

Dikke knuffel

p.s. Nu wil ik ooooooooookkkkkk!!!!!

Geplaatst

jeeeeeeeemig ligt er al weer eentje te bevallen, 't is toch niet te geloven!!!!!! Succes Tweety!!!!! Hoop ook van jou snel mooie verhalen te horen en natuurlijk wat het geworden is een jongen of een meid..... wordt weer tijd voor wat roze hier op de lijst hahaha! Maar het aller aller allerbelangrijkste dat jij en de kleine straks in blakende gezondheid zijn!!! Hier gaan de kaarsjes weer aan!!!!!!

Geplaatst

Oh Tweety, nog even en dan is het (eindelijk) zo ver!!!!!

Wat spannend!!!!!!!!! En ik ben ook zó benieuwd of het nou een jongen of meisje is!!!

Zet 'm op en ik denk aan je!!!!!

Geplaatst

Angel van harte gefeliciteerd! Jij bent een oktober mama geworden en ik word een november mama :)

Meiden veel succes met de toekomste bevallingen!

En natuurlijk voor de meiden die al hun wondertjes al hebben: Gefeliciteerd!

Geplaatst

Hoi Allemaal,

@ Angel van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet ervan. @ Tweety wat spannend zeg! zet hem op nog eventjes en je hebt je kindje fijn in je armen! ik zal het in de gaten houden hier. Wat betreft het kijken naar het vruchtwater deed ze inderdaad met een echo.

Ooh wat is het toch spannend 1 november inderdaad alweer ik moet officieel nog 6 dagen, maar het zal wel wat langer gaan duren ik kan in ieder geval ook niet meer wachten als ik alles zo lees wil ik ons meisje ook gaan bewonderen, maar jullie weten wat ze zeggen over meisjes he die hebben wat langer nodig make upje ect hihi. Vandaag nog wel een mooie wipper gescoord zo 1 die uit zichzelf kan schommelen en verschillende melodietjes kan spelen zo ontzettend schattig.

Voor iedereen veel succes en nog even volhouden je ziet hoe snel het nu kan gaan,

Liefs Debbie

Geplaatst

Meiden, kreeg net een sms van Tweety.... om 19.45 uur is ze bevallen. Ik laat het verder aan haar over om te vertellen wat het is en hoe hij/zij heet.

In ieder geval, lieverd....ook hier gefeliciteerd met jullie wonder. Nu lekker genieten meid!! Ben trots op je :) En zooooo blij dat de kleine er is!!!

Dikke knuffel

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden