Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

meiden, wat ene gezellig geklets hier!!

Bedankt voor jullie lieve reacties... Fijn dat ik het hier kwijt kan! We zien wel hoe het loopt verder, ik laat het maar even aan Pat over wat hij wil het zijn tenslotte zijn ouders. Bij mij is de deur op het moment wel even heeeeeeeeeeeel erg gesloten...

Ik denk dat mijn schoonmoeder overspannen is ofzo... We gingen zo leuk met elkaar om! Maar sinds ik zwanger ben kan ik niets meer goed doen. Ik denk ook eigenlijk niet dat daar de oorzaak ligt, het moet ergens anders vandaan komen...

Nou ... beter mijn aandacht voor ons wonder jongetje in mijn buik nu!

Cool tweety, die naamslinger! Ik ben normaal gesproken ook altijd van het knutselen enzo... Alleen nu komt er ook minder uit mijn handen op dat gebied.

Misschien als ik met verlof ben dat ik ook eens iets in elkaar ga freubelen, wel een stuk leuker dat iets kopen!

Die geurbuiltjes heb ik ook in de kast liggen... lekker dat het daar al naar 'baby' ruikt!

Ik heb voor het bevallen een zwarte lange singlet gekocht en ik wil er nog een met mouwen (een soort kort jurkje) Ik denk niet dat de kamer koud zal zijn tijdens de bevalling en dan kan ik kiezen! Nog even nieuwe sokken scoren en een badjas, dan vind ik het wel ok! Geen pyama's voor mij.

Mutske: Ik ben benieuwd wat je gaat doen... denk maar goed om je baby'tje hoor!!! Die is nu het allerbelangrijkste.... Dat werk komt wel weer!

Ik ga nu ff opladen op de bank en daarna ff stofzuigen en dweilen.

xx, Juut

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Juut; Kan het me goed voorstellen dat de deur even helemaal dicht is bij je!!

Het is ook idd. wel een errug overspannen reactie, zoals ze steeds op jouw reageer!!

Jammer he?!!Juist nu, kan je mekaar zo hard nodig hebben!!

NOu, m'n slingers zijn af!!Enne..... leuk geworden hoor!! (al zeg ik het zelf ;-) )

t was nog wel een heel werkje, ben om 13.30uur begonnen en om 17.00uur was het klaar!

k vind het idd. ook het leukst om het zelf te doen, omdat ik nogal kritisch ben, en niet snel

iets leuk vind.....of de kleur is het nét niet, of de letters zijn wit (en ik wil grijs) óf je krijgt

een 'hoera een jongen/meisje' slinger ofzo... wat opzich ook leuk is, maar die heb ik al zoooooo

vaak gezien, dus vandaar dat ik dan maar voor wat anders kies!!

Juut; met de bevalling doe ik ook geen pyama aan hoor!!Veels te warm....en meestal

loop je t grootste/laatste gedeelte in je blote gat, meestal is dan n (big) shirt gewoon handig!!

omdat de vlos dan ook steeds moet checken hoever het ervoor staat, en ze steeds het hartje

moeten luisteren en je ook meestal wel vloeit (en andere ongerechtigheden) dan is n pyama ook niet

handig!!

De kraamkamer, zowel thuis als ziekenhuis zijn idd. warm!!

De leuke pyama's zijn voor in de kraamtijd zeg maar, dat k er mooi bijzit op bed!!

Ik ga ook ff opladen op de bank. Mannetje komt later eten, dus heb ik er mooi ff tijd voor!!

Geplaatst

Judith hoe gaat t vandaag met je?

Dat je hier alles kwijt kan is idd super fijn!!

Leuk dat de slinger af is Tweety! Ben benieuwd hoe t geworden is!

De laatste paar nachten lig ik vaak uren wakker, net als in t begin van de zwangerschap.

Balen, want dan ben ik de rest van de dag zooooo moe...

Gelukkig gaat Daan rond half 11 slapen voor een uur of 2 en dan kan ik ook

weer heerlijk mn nestje in!

Oja Daan loopt!! Echt zo leuk om te zien! Hij straalt helemaal (en mama ook!).

Weer een mijlpaal, het gaat zó snel..

Geplaatst

Danaa; Idd. heeeeeeel rustig!! Bijna eng...zo stil!!

Balen dat je weer slechter gaat slapen! Vaak zie je wel dat 'kwaaltjes' weer

terug komen aan het eind van de zwangerschap he?!!

Ik slaap best goed eigenlijk, ben wel iedere nacht n x of 2/3 wakker om te plassen,

maar dat heb ik écht al vanaf het begin gehad, als ik dan weer in bed lig, pit ik zo weer

verder. Ga tegenwoordig vaak smiddags ook wel even liggen, of op de bank, of op bed.....

meestal slaap ik dan niet echt, maar lig ik gewoon ff te rusten!!

Vooral met dat gepoets van mij, dan ist heerlijk om je lichaam ff rust te gunnen!!

Wouw!!Wat onwijs gaaf dat Daan loopt!! Wat zal je trots zijn zeg!! Sow grappig als die

kaboutertjes net gaan lopen, met dat kontje naar achteren....hihi....

Weer een stapje verder!!En trouwens, voor jouw wel errug lekker, en makkelijk met de twin

er straks bij!!

Hoeveel maanden is Daan nu?

Geplaatst

Sodejuu, jullie gingen gisteren wel door ;)

Judith, wat vreselijk, geen woorden voor...denk je al volwassen mensen met elkaar om te gaan, krijg je dit! Ook erg sneu voor je mannetje hoor, bah! Gelukkig hebben jullie wel steun aan elkaar.

Tweety, wauw wat leuk en origineel om zelf een slinger te maken. Maar maak je er dan 2? Aangezien je nog niet weet wat je krijgt? Mogen we hem volgende week niet bewonderen natuurlijk, jammer!

Danaa, ja het is hier zeker rustig, zeker vandaag...ik ben weer eens een dag vrij haha!

Houd je het nog een beetje vol? Echt super dat je kleintjes nog veilig in je buik zitten hoor!

Ilona, jullie meisje blijft lekker wachten tot haar papa weer terug is hoor... eerder gaat ze niet komen!

Mutske, stoppen met werken...denk aan jezelf en je kleine!

Hier ook gesloopt, gebroken, geen puf meer hoor...bah... denk soms echt even hoe kom ik die laatste 3 weken door? Heb zitten rekenen en incl. reistijd maak ik 11 uren op een dag, eigenlijk gekkenwerk. Gisteren al een preek gehad van een aantal collega's, maar ja dat is niet mijn baas helaas! Hebhet erg in mijn rug, bekken en moe......Volgens mijn baas heb ik een briefje van de vk/gyn nodig als ik minder wil werken. Vrijdag moet ik weer heen, toch maar eens aankaarten.

Want als het zo doorgaat, houd ik die 3 weken niet vol ben ik bang!

Ben ook benieuwd of de kleine al is ingedaald, had nl. afgelopen weekend erg pijnlijke steken bij schaambot....dus ff gegoogled en kwam op indalingsweeën uit. Zou zo maar kunnen, dus we gaan het meemaken a.s. vrijdag.

Is er trouwens al een tijd afgesproken? Ik ben nl. niet zo heel actief op het forum doordeweeks. Geen puf voor...

Geplaatst

Wauw dat Daan al stapjes zet Danaa.... lijkt me zooo bijzonder, zo'n klein waggeleendje ( goed bedoeld hoor). Vind het er altijd zo schattig uitzien. Maar ja, je zal nu wel handen tekort komen, want hij is nu straks razendsnel en kan overal bij haha. Maar ook dat heeft weer z'n charmes :)

Geplaatst

*Even inbreken*

Jose, lees dat je klachten hebt en je baas een briefje wil van de gyn//vlos. Hier mogen ze niet om vragen. Als jij aangeeft dat je minder wil/moet werken wegens klachten, moet hij zich daar aan houden. Je kunt wel zeggen dat het op advies van de gyn is. Neem anders contact op met je arbo-arts. Ik heb dit al in week 15 of 16 moeten doen en ben toen in de ziektewet gekomen. Mijn baas wilde eerst ook een brief zien, maar ik kreeg van de gyn en arbo-arts te horen dat hier niet om gevraagd mag worden ivm privacy.

Denk aan jezelf en je kleine!! Zeker zo die laatste weken!

Groetjes Wendy (uitgerekend in oktober-topic)

*breek weer uit*

Geplaatst

Jose; K ben het met Wendy eens, dat je baas niet om n briefje mág vragen!!Jij voelt zelf of dat je het nog wel/niet aankan!!

Voordat je griep krijgt ga je toch ook niet aan de dokter om n verklaring vragen om je (deels) te mogen ziek melden?!!

Ik ben 'gewoon' op advies van de vlos gestopt met werken, daar moet je baas het 'gewoon' mee doen hoor!! je word dan ws

voor een deel in de ziektewet gezet.

Stop jij 6 weken van te voren?

Dat is nl. wel een regel als je (deels) in de ziektewet zit, móet je met 6 weken al met verlof!!

K vind t sowieso nog heel wat, dat je zoveel uren draait op n dag, terwijl je al zo ver ben!! Nee, er zijn er wel

die om minder thuis blijven hoor!!

Die steken herken ik wel. Heb er al n week last van, bij mij zit het net boven m'n schaambot, alsof ik m'n buik moet

ondersteunen ofzo!!

Ook zei vanmorgen iemand dat ik het wel 'laag' draag, dus t zakt gestaag naar beneden!

Geplaatst

Oh, dat wist ik helemaal niet... maar ik moet zeggen, ben zelf ook erg eigenwijs hoor! Ik ga met 36 weken met verlof.

Ik zou alleen graag 1 dag minder willen werken.... de andere dagen overleef ik wel.

Maar goed, ik bekijk het per dag. Maar toch bedankt meiden!!!

Dus je begint al een hangbuikje te krijgen? Hihi, grappig hoor. Dat idee heb ik nog niet, maar voel die steken wel, nou ja...vrijdag weet ik meer :)

Geplaatst

Ach.... er is geen betere wijsheid dan eigenwijsheid....toch?!!haha...

O ja, over de tijd; Jij moet het langst rijden vanuit Overijssel.... Dussssssssss....

jij mag t zeggen wat je fijn vind!!

Mij maak het niet absoluut niet uit, als je er maar niet 's ochtends voor 9 uur bent!!

Geplaatst

Daan is nu 16 maanden. Dus t werd wel tijd dat ie ging lopen !

Jeetje Jose, 11 uur op een dag! Dat is echt veel !

Hoe hou je t vol... Gewoon naar de bedrijfsarts gaan hoor !

Fijne dag meiden xx

Geplaatst

Hallo meiden!

Wat is het rustig hier... Iedereen aan het nestelen of van het zonnetje aan het genieten?

Net bij de fysio geweest voor mijn heup en mijn bekken is nu recht gezet... Spieren doorbewogen en oefeningen meegekregen en houdings tips gekregen. Toen ik naar buiten liep, liep ik gewoon recht!! geen gewaggel en pijn!! Echt lekker...

Vanavond heb ik een doorpas avond voor een modeshow a.s. zaterdag voor positiekleding! Lachen he? Ben benieuwd wat ze voor me bij elkaar hebben gezocht! De winkel is van een vriendin van mij: www.iniziomoederenkind.nl ze hebben echt superleuke dingen! Wie had gedacht dat ik ooit nog eens catwalk model zou zijn!! hihihihahahahihihihi.... Wat een giller!!!!

Ik ga nu ffies op de bank... ben gesloopt!

Geplaatst

Heerlijk Danaa dat hij loopt!!hmm...16 maanden, wel redelijk gemiddeld toch? ik scheen pas met 19 maanden

te lopen (was m'n moeder hoogzwanger van m'n broertje) dus wat dát betreft hoop ik dan weer dat het niet

op mij lijkt ;-)

Oow gaaf Juut, die modeshow!!Ben benieuwd, lijkt me erg leuk om te doen, enne...wel lekker dat je niet

waggelend op de catwalk loopt....hihi....

Fijn dat de fysio t weer 'recht' heb gekregen!!

k heb vanmorgen nog leuke assecoires gekocht, leuk hoor, die laatste frutsels voor de babykamer!!

Geplaatst

Wat fijn dat je weer recht loop Judith! Super dat het geholpen heeft.

En wat leuk dat je een modeshow mag doen! Ik wil wel foto's zien hoor

van jou op de 'catwalk' hihi !

Heb snel even de site bekeken, leuk!

Wat heb je allemaal gescoord Tweety?

Wie kreeg er morgen ook al weer een echo?..

Ik maandag eindelijk weer.. Dan is t al weer 2,5 weekn geleden ik ben nu toch wel

heel benieuwd of ze goed gegroeid zijn! Aan mn buik te zien wel, die is op 3 dagen

tijd gewoon weer 2 cm groter geworden.. pff...

Geplaatst

Lijstje maar even gezocht, stond weer een paar pagina's terug.

Jose dus!

Uitgerekend:

1 november -pippe (lena) * sterrenkindje

2 november - Angel

3 november - Sas27

3 november - Tonka

4 november - Nathalie

7 november - Danaa (tweeling!)

7 november - Debbie 79

7 november - Poohbeer (Tweeling!)

11 november - Zjoediezzz :boy:

11 november- Tweety83 VERRASSING

14 november - Ang3l :boy:

19 november - Nella

20 november - Jose VERRASSING

21 november - Ilon@ :girl:

24 november - lisa

26 november - mutske:boy:

25 november - Sammy

29 november - Mees

ECHO en Controles ziekenhuis/Verloskundige:

23 september - controle vk José

26 september - echo en contr. gyn Danaa

27 September - controle Verloskundige Tweety

28 september laatste werkdag Zjoediezzz

5 oktober - controle verloskundige Zjoediezzz

6 oktober - controle gyn Ilon@

13 oktober - controle verloskundige + echo Zjoediezzz

14 oktober - laatste werkdag José ( jihaaaaaaaa) & Ilona

Geplaatst

Ff kort dan...

Danaa, 16 maanden alweer...kleintjes worden groot! Maar straks wel prettig lijkt me als de twin er is. Hoe had je het trouwens met een wagen gedaan? Had jij niet de Easywalker gekocht?

En die 11 uren is incl. reistijd hoor, maar ja... ook dat is lastig om dan steeds je kop erbij te houden.

En it was me.... morgenvroeg mag ik weer even koekeloeren :)

Tweety, leuk die laatste leuke dingetjes kopen :) Mogen we volgende week de kamer ook zien?

Haha, was net van plan om 7 uur in de auto te gaan zitten, zodat ik 9 uur een bakkie kon doen bij je..... maar niet heus!

Wat vinden de andere dames een mooie tijd om af te spreken?

Judith, gaaf zeg die show...volgende week wel foto's meenemen. En wat fijn dat je weer normaal kunt lopen, heeft het iig geholpen :)

Ilona, las dat je het super hebt gehad gisteren :) Jeroen is ook zo'n droogkloot met humor, geweldig.!!

Hier net thuis van werk en vergadering. Had gisteren al vlees gebakken, omdat ik wist dat ik laat thuis zou zijn. En manlief is aan het werk.

Dus had voor hem ook een stukje gebraden, voor tussen de middag.

Kom ik net thuis, wil de juspan opwarmen....pan leeg!!!!! Dus geen vlees grrrrrrr.....arme ik, hele dag gewerkt. Zijn het de katten niet, dan is het je man wel :P

Dus maar een rookworst opgewarmd, had toevallig andijvie... en dat smaakte ook weer goed.

Geplaatst

Danaa; Heb n beer gekocht...geen knuffel beer, maar voor de sier zeg maar!!Ziet er uit

zoals beren er vroeger uitzagen....snap je?hihi.... anders maak ik binnenkort wel ff foto's

van t kamertje!!

En nog 2 kleine windlichtjes voor t zij raampje, en 3 (witte) haken voor aan de muur, boven

de commode.

Tuurlijk mag je kijken op t kamertje Jose!!

Leuk juist!!

9 uur....pffffffft....k heb ochtendhumeur hor!! dusssssss

Ik ben heel de dag thuis, dus het maakt mij écht niet uit hoe laat jullie komen.

Wat ook kan is dat jullie er rond n uurtje of 12 zijn, dat we ff lekkere broodjes bakken en

dan lekker eten met elkaar??

Of 's middag om n uur of 2 dat we er n soort van high tea van maken, of gewoon allebei ;-)

Eerst broodjes eten, en dan daarna verder met thee en lekkere soesjes ofzo.... (ik ben van de zoete

dingen ;-) )

Geplaatst

Hej meiden,

Hier even snel een berichtje van mij!

Gisteravond dus met 6 vriendinnen bij de opname van Ik hou van Holland geweest en het was echt SUPER!!!!

We zaten in het vak van Jeroen (op de 4e rij, dus in witte shirts) en we hebben echt onwijs gelachen!!

Jeroens team heeft (na de hele tijd achter te hebben gestaan) gewonnen en we kregen als prijs allemaal een karaoke set!!

En we mochten na afloop ook nog op de foto met Guus, omdat hij ‘pech’ had gedraaid met het rad.

Om half 12 was ik pas weer thuis en vanochtend ging om 7 uur de wekker weer…. Ai…..

En morgenochtend moet ik al om half 8 op school zijn i.v.m. het schoolreisje en zijn we niet voor 5 uur terug….

Dus ik ga lekker slapen zo!!!!! Hihi!!!

@ Judith – Jeetje meis, wat heftig allemaal zeg!!

Nogmaals een hele dikke knuffel voor jullie en ik hoop dat je schoonouders snel inzien waar ze mee bezig zijn en hoeveel verdriet ze jullie doen!!

Fijn te horen dat de fysio goed geholpen heeft!

En wow, wat gaaf dat je mee gaat lopen met de modeshow!! Plaats je wel wat foto’s hier, want ik ben erg benieuwd!!!

@ Danaa – Mocht de bevalling starten als Lau weg is, dan is er een vriendin die ik kan bellen…

En uiteraard wordt Lau dan ook zo snel mogelijk ingelicht, zodat hij naar huis kan komen!!

Hoe lang dat gaat duren is dan de vraag…. Maar we gaan er vanuit dat hij gewoon thuis is!!! *duim, duim!!*

En wat super dat Daan loopt!!! Ik kan me voorstellen dat je supertrots bent!!!

@ Tweety – Ik hoop dat je gelijk hebt!! En fijn dat je verder weinig merkt van je lage HB!!

Ik ben ook erg benieuwd naar je naamslinger!! Grappig dat jij juist minder creatief bent nu je zwanger bent!

Voor mij is dat juist omgekeerd; ik ben namelijk totaal niet creatief, maar heb nu wel een geboortekrans voor op de deur gemaakt!

En ik ben bezig met een uitdeeltaart (van papier) als ‘afscheidscadeau’ voor de kinderen uit mijn klas!!

Oh ja, nog gefeliciteerd met de geboorte van het zoontje van je vrienden!!

@ Mutske – Goed om jezelf en de kleine denken hoor!! Als ik jou was zou ik lekker stoppen met werken!!

Je hebt het al superlang volgehouden en wat Danaa zegt: ‘je kleintje is het belangrijkst’!!!

@ Jose – Erg herkenbaar wat je schrijft!! Ik maak (bijna) elke dag 10 uur incl. reistijd en ik ben ’s avonds en in het weekend ook kapot!!!

Maar goed om jezelf denken hoor!! Ik hoop dat je het volhoudt of dat er een andere oplossing komt!!! En veel plezier morgen op controle!!

En wel een beetje jammer van dat vlees!! Hihi!!

Geplaatst

Ilona, veel plezier morgen :) Waar gaat de reis naartoe?

Welterusten iedereen alvast, ik ga zo mijn bedje opzoeken! Joepie, morgen hoef ik er pas 6.30 uit, is toch weer 3 kwartier langer dan normaal :)

Geplaatst

Sooowww. Jose..... Dat is vroeggggg!!! Allememaggies.... Niks voor mij! Ik ben tegenwoordig wel supervroeg wakker, maar dan ook gelijk actief gaan lopen doen is weer een heel ander verhaal he!?

Ik loop mdan graag nog een tijdje rond in mijn joggingbroek ofzo... Vandaag een badjas gekocht: Roze met grote witte ballen dr op! superlollig ding! hihihi

Veel plezier bij je echo trouwens!

Ilona, wat lachen dat je naar 'ik hou van holland' bent geweest! Dus jij neemt die zaterdag je karaokeset mee en dan mogen wij allemaal een liedje bleren?? hihihihi... Een karaoke-DBB!

Sterkte bij je schoolreisje... lijkt me echt superleuk om te doen, maar t zal nu wel flink vermoeiend voor je zijn? Ik kan niet wachten om als hulpmoeder mee te gaan bij ons ventje als hij op school zit... hahaha!

Tweety: Ik ben echt superbenieuwd naar je babykamertje! Ik denk dat het een heel stylish kamertje is...

Ik ben ook voor high tea... Als iedereen iets lekkers meeneemt is dat zo voor mekaar!

Mutske: Heb je al een beslissing genomen vwb je werk? Denk om jezelf hoor!!!

Heb net die kleding gepast: Ik krijg een shirtje en een (koker) rokje met een slangenprintje aan (dat wordt helemaal hip van de winter) met een zwart colbertje en een zwarte legging. Echt superstoer!

Ik zal vragen of pat foto's wil maken... kan ik ze hier ook showen!

Slaap lekker alvast meiden, ik ga zo naar bed... Ik zakte daarnet al weer door mijn heup potverdikkie! Was van korte duur...

xx

Geplaatst

Ff snel, moet aan werk.alles goed, loopt 2 a 3 weken voor, weegt 2280 gram.ligt overdwars, hoofdje gezakt in bekken, kontje linksboven, benen gestrekt naar rechts! Ook advies minder werken, dus maar ff regelen tot vnvd, fijne dag!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden