Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jaaaa, een karaoke DBB hihi.... doen we volgend jaar mee met tvoh seizoen 3!! Ik zie ons al staan ;)

Ik ben er weer helemaal klaar voor, een fijn vrijdagavondprogramma. Zo en die Charlie kan er wat van hoor.....

Geplaatst

Advies was dus om mijn dagen te halveren, maar dat is erg lastig! Mijn dagen zijn gewoon te lang, ja dat wist ik ook wel ;)

Maar goed, maandag maar even om de tafel... misschien kan ik eerst 1 dag minderen, het is tenslotte nog maar even.

Hebben jullie trouwens ook al nagedacht over wel of geen pijnbestrijding? Daar hebben wij het vandaag over gehad, maar ben wel benieuwd wat jullie doen/willen.

Dus we gaan voor een gezellige high tea? Nu nog een tijd haha.... kan ik de vlucht regelen, woon tenslotte in het buitenland.

Geplaatst

Oh en hebben jullie de foto gezien op hyves/fb? Gaaf hè? Vind het zo'n bijzondere leuke foto ;) Het mondje en daarboven het neusje met de neusgaatjes, hoe cool is dat?

Geplaatst

Judith; Hoe ist met je heup?? was het écht maar van korte duur??

Bij mij was dat helaas, meestal wel zo met m'n rug....werd de boel ff rechtgezet,

volgende dag zat het weer zo scheef alst maar zijn ken!!

Jose; verstandig om het rustiger aan te gaan doen met je werk hoor!! k hoop dat

je n oplossing kan verzinnen maandag!!

Pijnbestrijding; Ik ga thuis bevallen, dus mijn pijnbestrijding is in mijn geval gewoon m'n man en k

denk m'n bad...hihi....

In principe geen pijnbestrijding, maar je weet nooit hoe het gaat lopen natuurlijk!!

Mocht het nodig zijn dan kies ik denk ik voor pethidine, maar ja..... zoals ik al zei; je weet niet

hoe het loopt!!en hoever je al bent voordat je dát dus gaat beslissen!!

Gisteren n drukke dag gehad, linnenkast leeggehaald en uitgesopt!! vriendin heb alle ramen gezeemt

en daarna heb k nog 'ff' gestoft enzo. Gegeten, na t eten wezen shoppen, m'n pyamabroeken waren

binnen, dus ff bij de Hema vestjes en hemdjes gekocht!!

Toen ik thuis kwam gedouched en moesten we boodschappen doen (manlief gaat tegenwoordig weer mee)

afain...ik had toch n partij n zere buik joh!! pfffffft....onderin, bij m'n banden!! Moest verplicht van manlief

gaan liggen toen we thuiskwamen. Daarna nog op kraamvisite.....

en vanmorgen dus heeeeeeeeeerlijk weer eens uitgeslapen tot 10.15uur. dat was nog eens lang geleden!!

maar k heb gewoon té gek gedaan gisteren!! hoe bedoel je eigenwijs??!!

Vanmiddag naar verjaardag van m'n oma :-p (niet om m'n oma, maar die familie......écht té errug gewoon....bah)

viert het in Doornspijk dan naar Elburg, eten bij oom en tante, dan naar huis, m'n schoonmoeder d'r verjaardag!!

Dus ook vandaag weer lekker heen en weer gerij :-p

Fijne dag allemaal....heerlijk zonnetje erbij!!

Geplaatst

Judith hoe is het met je? Kun je het nog een beetje uithouden? Je verlof is officieel begonnen toch?

Ontzettend balen dat de pijn weer terug is en dat de hulp maar van korte duur was. Moet je nu ook blijven komen, of was het maar voor 1 keer?

Tjee Tweety, bezig bijtje... wat een drukte zeg, maar wel leuk. Neem aan dat je mannetje rijdt, maar wel een gevlieg hihi....Een fijne dag in ieder geval, het is prachtig weer, dus jullie treffen het!

En joehoe jullie al 33 weken, het eind komt in zicht :)

Geplaatst

José wat fijn dat je kleintje zo goed gegroeid is! Ik heb idd de easywalker duo aangeschaft,

ben er super blij mee!

Mn buik groeit echt enorm, heb veel pijn in mn rug en mn bekken. Vooral als ik even gezeten heb.

Omdraaien in bed is echt een ramp! en helaas lig ik s´nachts weer uren wakker..

Gister lekker met mn man gaan uiteten, Daan ging logeren bij mn ouders.

Was echt fijn om weer eens iets met zn tweetjes te doen!

Oh ja vandaag is een proefdruk van het geboortekaartje binnen gekomen, echt geweldig!

Ben er heel blij mee!

Overmorgen eindelijk weer een echo, ben zo benieuwd hoeveel ze wegen..

Voelen jullie je kleintje soms ook zo hard bewegen dat t gewoon haast pijn doet?

Ik moet ze dan echt terug duwen. Echt zo bizar hihi!

Judith heb je nog veel last van je heup?

Vervelend joh dat t dus maar even geholpen heeft..

Geplaatst

Hej meiden,

Gister dus op schoolreisje naar de Julianatoren geweest en om 18.00 uur was ik weer thuis.

Nadat ik gegeten en gedoucht had, was ik zo moe dat ik om half 10 al in slaap viel…

En vanochtend werd ik gewoon pas om half 9 (met maar 1 plasonderbreking) wakker!

Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst 11 uur heb geslapen, maar het was echt HEERLIJK!!! Hihi!!

Vandaag ging ik met mijn schoonzus naar Alkmaar en toen kregen we van onze andere schoonzus het bericht dat ze is bevallen van een zoontje!!!

We zijn vanavond gelijk op kraamvisite geweest en hij is echt een schatje hoor!!!

Wel gek én spannend om te beseffen dat ik nu de volgende ben…….. Whaaaaaaaaaa!!!!!!

@ Judith – Wat balen dat je weer door je heup zakte!! Kon je wel gewoon meedoen met de modeshow?

Ik ben benieuwd!! Ook naar de foto’s!!

@ Jose – Fijn dat alles goed gaat met jullie kleine uk en die foto is inderdaad echt SUPER!!!

Succes met het gesprek maandag en ik hoop dat je (1 dag) minder kan gaan werken!!!

@ Tweety – Je had het gister dus weer op je heupen en dan vandaag ook alweer zo’n drukke dag!!

Wel goed om jezelf en de kleine uk denken hoor!!!

@ Danaa – Wat heerlijk dat jullie lekker met z’n tweeën uit eten zijn geweest én dat de proefdruk van het geboortekaartje binnen is!!!

En alvast heel veel plezier met de echo as maandag!!!

Ik voel onze kleine meid niet zo heftig zoals jij beschrijft.

Dat komt vast doordat de placenta aan de voorkant ligt en dus een soort van stootkussen is.

En misschien dat het ook scheelt dat jij er 2 ‘aan boord' hebt???

Enne, ik heb ook erg veel zin in de DBB van volgende week!!!

Hoe laat spreken we eigenlijk af en moet ik nog wat meenemen (naast de karaokeset; hihi)?? Ik hoor het wel!!!

Fijne avond nog!!!

Geplaatst

Oh wat heerlijk Ilona, dat kan een mens soms zooo goed doen :) Ik zou zeggen, vannacht maar weer :P

Leuk schoolreisje gehad dus, wel een aardig ritje achter de kiezen. Tenminste, het is in Apeldoorn toch?

Te leuk als je ook nog echt die karaokeset meeneemt. Zat vnvd stiekem te kijken of ik je ook zag zitten in het publiek. Alleen het cadeau kwam niet overeen, dus toen wist ik genoeg. Wanneer wordt het uitgezonden eigenlijk?

En ook hier natuurlijk gefeliciteerd met je tantezeggertje...ja gek hè... dat jij de volgende bent, het gaat allemaal zo snel. Nog even geduld!!!

Danaa, wat fijn even een moment suprême met z'n tweeën. Daar moet je soms gewoon even tijd voor maken. Ben benieuwd naar je kaartje :)

En wat balen dat je weer zooo slecht slaapt meid, getsie. Maar je hebt natuurlijk ook 2 kleintjes in je die de ruimte ook inpikken en nodig hebben. Logisch dat het je nu behoorlijk in de weg gaat zitten. Ze zeggen niet voor niets, de laatste loodjes zijn het zwaarst, laat staan met 2.

Die drukte herken ik wel, vooral 's avonds is het hier raak. Mijn ribben zijn 's avonds altijd de pineut en dan loop ik ook te drukken, omdat het gewoon zeer doet.

Als ik dan mijn arm op mijn buik leg, voel ik het voetje heen en weer gaan, zo bijzonder haha!!!

Jij komt toch ook zaterdag?

Gezellig meiden, ik heb er ook onwijs veel zin in....adressen uitwisselen voor de kaartjes, leuk, leuk!!! Wie zal de eerste zijn, ik denk Danaa ;)

Geplaatst

Ja, de Julianatoren is in Apeldoorn. Dus het was idd een hele reis!!!

En als het goed is wordt 'onze' Ik hou van Holland op 15 oktober uitgezonden.

We zitten (bij Jeroen) op de 4e rij met de witte shirts aan en ik heb ook een oranje cowboyhoed op!!! Dus goed kijken hoor!!! Haha!!!

Thanx voor de felicitatie!! En ik zet mijn geld ook op Danaa hoor!!!!

Ik hoop dat jullie kleine uk voortaan een beetje rustig aan doet met je ribben!!! En welterusten; ik wens je net zo'n nacht als ik had!!!! ;-)

Hier trouwens eindelijk een keer een foto van mijn buik!!! Is afgelopen maandag genomen, toen precies 31 weken zwanger!!!

[ATTACH=CONFIG]2344[/ATTACH]

Geplaatst

Dan ga ik zeker kijken Ilona, de 15e...wie weet maak je wel je tv-debuut haha!!! Wit t-shirt en oranje cowboyhoed, dat moet te herkennen zijn.

En mooie foto hoor, mooie buik....en het is dan wel de eerste voor ons, maar wel het wachten waard geweest hihi!!!

Lang leve weekend, want het was gisteren Nationale burendag, zo ook hier in de straat. Maar dat er ook buren zijn die willen slapen ho maar!! Ik lag dus tot 2 uur te stuiteren in bed, toen de oordopjes gepakt. Bleek dat ze vanmorgen om 5 uur nog zaten....hoe houden ze het vol? Ach 1 voordeel, ze konden letterlijk kruipend naar huis.

Zelf had ik geen zin om heen te gaan, gewoon even lekker bijkomen, dat leek me een beter idee.

Zonet ook nog even een powernapje gedaan :)

Oh en wat is het lekker weer, jullie hoeven maar 1 keer te raden wat ik vanavond ga doen ;)

Geplaatst

Wassen jullie het boxkleed ook van tevoren? En wanneer zetten jullie de box in elkaar?

Luchten jullie het matrasje ook buiten?

Geplaatst

Nou meiden, ik heb naar jullie (en mezelf hahaha) geluisterd.... afgelopen donderdag zat ik op mijn werk bijna te janken van vermoeidheid, kon mijn armen haast niet meer optillen. Ik heb een mail gestuurd naar mijn leidinggevende en teamleidster dat ik de handdoek in de ring gooide en me ziek wou melden. Ik moet zeggen, ik werd binnen een half uur afgelost en mocht naar huis. Maar er werd wel een beetje gereageerd van ja je meldt je nu ziek en over een paar dagen ben je weer beter (?!?!) dus zien we je volgende week wel weer. Nou ik heb inmiddels de ARBO arts ingeschakeld, die belt me as woensdag.Ik ben niet meer van plan te gaan werken, heb gewoon geen energie meer. Maandag naar zkh voor gyn, woensdag naar zkh voor internist en 's middags bel afspraak met arbo. Mijn teamleidster die heeft trouwens geen woord met me gewisseld, kwam niet naar me toe en zei geen gedag toen ik langs haar liep op weg naar buiten, dus hoe zij erover denkt is me wel duidelijk nu. Jammer dan. Ik wil nu voor mezelf en mijn kindje gaan zorgen. Als ik een minimale huishoudelijke klus doe heb ik de rest van de dag al pijn in mijn bekken, de hartkloppingen 's nachts blijven aanhouden en ik ben hartstikke benauwd door mijn hoge buik. Ik ben maar 1.60m en merk gewoon dat mijn longen weinig ruimte meer hebben.

Leuk nieuws is dat de zolderkamer voor mijn oudste eindelijk klaar is en ik hopelijk na deze week aan de babykamer mag beginnen, mijn oudste moet naar boven verhuisd worden dan is de babykamer leeg....

Heb ook de kinderwagen in huis, had 'm 2e hands van een kennis overgenomen, een Quinny speedi sx in zwart met zilver. Voor 75 € met alles erop en eraan, zelfs de boekjes nog hahaha.

Judith ik ben even kwijt wanneer de modeshow is waar je in gaat schitteren! Maar heel veel plezier en succes gewenst op de catwalk! Ik vind het echt superstoer en gaaf voor je!!!!!!

En Ilona, we kijken altijd ik hou van holland, en ik ga zeker goed opletten of ik je ga zien... leuk dat je met Guus op de foto mocht gaan! Is oude plaatsgenoot van me, kwam hem vaak bij de AH tegen, leuke vent hè!

Heb trouwens ook mijn geboortekaartje klaar staan online, moet alleen de foto en de laatste details nog op. Heb het bij hipdesign gemaakt en al proefdrukjes thuis laten sturen zo leuk!!.... Mijn peettante is een boxkleed aan het maken, wordt heel mooi! Heb net bij wehkamp de babyfoon besteld, was allemaal extra korting op. En maar meteen een pak luiers! Aangezien ik eerst in het zkh moet liggen zorg ik maar alles in huis te hebben, ga morgen ook voor babyvoeding op pad. Oh ja en mijn vroegere buurman die een chocolade winkeltje heeft (www.choco-en-zo.nl) gaat geboorte flikjes maken, een chocolaatje waar straks ook een fotootje op komt met daarom heen blauwe muisjes! Die kan ik naast de beschuit met muisjes ook bij de koffie serveren.

Jeetje wat is het een hoop geregel hè, maar wat ontzettend leuk ook!

Geplaatst

Mutske, wat goed van je dat je nu voor jezelf en je kleine hebt gekozen en laat die leidinggevende inderdaad maar de rambam krijgen. Jij en die kleine, dat is het enige wat telt nu! Zeker als je zo'n last hebt, is het gewoon niet vol te houden.

Ben benieuwd wat de arbo-arts zegt, maar over het algemeen zien die de ernst van de zaak er wel in bij zwangere vrouwen.

En wat fijn dat je volgende week met de kamer kunt beginnen, zo wordt het beetje bij beetje nog echter. Maar je bent al een heel end op weg trouwens.

Wat voor voeding ga je geven?

En als de kleine er is, show je je kaartje hier dan ook? Ben wel heel nieuwsgierig namelijk hihi....

Ik ga lekker bami eten, toedels!!!

Geplaatst

Oh en vandaag een mijlpaal gehaald, of 2 ;)

Ik ben 32 weekjes zwanger + dat ik vanaf nu in mijn eigen ziekenhuis mag bevallen en niet meer naar een academisch ziekenhuis hoef. Dat zijn toch zeker 2 mijlpalen waard :)

Geplaatst

he Jose dat is fijn om te horen, geeft vast weer wat meer rust in het hoofd dat je in je eigen zkh mag bevallen! Ik moet zeggen dat ik nu ik weet dat het zeker een keizersnee wordtvoor mij dat ook een idee is waar ik me nu op voor kan bereiden...

Door mijn borstverkleining 20 jr geleden kan ik geen borstvoeding geven helaas, maar ik heb er al een van 15 jr rondlopen die heel goed gegroeid is met de fles! heb vorige week op internet een schema gevonden waarin alle merken flesvoeding schematisch vergeleken werden, het blijkt dat de wetgeving zo streng is voor flesvoeding dat de samenstelling van alle merken hetzelfde is, de verschillen zijn te verwaarlozen. Het enige dat (veel) scheelt is de prijs! Ik kan het lijstje zo snel niet meer vinden nu, maar als ik het tegenkom zet ik het hierop!

Natuurlijk ga ik mijn kaartje showen staks, ik hoop eigenlijk dat we met elkaar in pb'tjes adressen gaan uitwisselen, dan stuur ik er iedereen eentje!

Geplaatst

Ja, ik bedoelde eigenlijk ook het merk hoor... ben wel benieuwd naar het lijstje. Dus als je hem nog vindt.....

Ik wist nog van je verleden.

Wel fijn overigens dat je je nu mentaal voor kunt bereiden nu je zeker weet dat het een keizersnede wordt. Heb je er vrede mee? Ik bedoel is het niet vanwege het suiker?

Of haal ik nu mensen door elkaar? Neem me niet kwalijk anders hoor :$

Geplaatst

Judith, hoe is het met je meid? Kun je de pijn nog een beetje verdragen? Wat een ontzettend leuk cadeau heb je gekregen zeg van je mannetje, erg lief!!!

Geplaatst

@ Jose - Het was idd het wachten waard!!!

En gefeliciteerd met de 2 mijlpalen!! Ik bereik ze morgen!! ;-)

Ik heb trouwens helemaal niets gemerkt van de burendag!!! Jij wel dus, maar helaas was dat niet positief…. Lang leve de oordoppen!!

Enne, heb je vanavond al lekker in je SPA gezeten?? *jaloers*

Vrijdag 14 oktober wordt onze nieuwe keuken gemonteerd en zeer waarschijnlijk ook onze nieuwe meubels geleverd (JIPPIE!!!!) en daarna gaat Lau de box in elkaar zetten.

Dus ongeveer 1 maand van tevoren. Maar dat komt ook doordat Lau 19 oktober tot 2 november gaat varen en 2 november vind ik te laat…..

En het boxkleed is het enige wat ik niet gewassen heb… Is ook zo groot!!!

@ Mutske – Supergoed van je dat je voor jezelf en de kleine uk hebt gekozen!!

Succes met het gesprek woensdag, maar dat komt vast en zeker helemaal goed!!!

En wat een %#(@ is jouw teamleidster zeg; laat ze lekker de #*^%# krijgen!!!

Fijn dat de kamer van je oudste klaar is en je nu echt aan de babykamer kan beginnen!!

En wat heerlijk dat je de kinderwagen hebt kunnen overnemen en dat het geboortekaartje klaar staat!!!

En dat je natuurlijk de babyfoon, luiers, voeding en geboorteflikjes hebt geregeld!!!

Je kan dus weer een heleboel van het lijstje afstrepen!! Wat een lekker gevoel hè?!

@ Judith - Ik ben nu wel erg benieuwd naar het cadeau van je mannetje!! hihi!!!

Hier een lekker rustig dagje gehad, dus ik heb me lekker kunnen opladen voor aankomende week!!

Is weer een drukke, want morgenavond heb ik informatieavond voor de ouders, dinsdagmiddag heb ik teamvergadering en woensdagmiddag heb ik een cursus...

Gelukkig zijn donderdag en vrijdag 'gewone' schooldagen.

En het zijn nog maar 15 werkdagen!!! Maar ik ben niet aan het aftellen hoor!!! Hahaaaaa!!!

Nou meiden, fijne avond nog en alvast welterusten!!!

Geplaatst

Er is weer n hoop bij geschreven zeg, gezellig ;-)

Danaa; Heel veel kijk plezier bij de echo vandaag!! Enne.... ben wel benieuwd naar je buik hoor!!

Ilona; gefeliciteerd met je nieuwe neefje!!Wat bijzonder he?!!Om mee te maken, terwijl je zelf n dikke buik hebt!!

Hele mooie buik foto joh!!

Ik gok er ook op dat Danaa de eerste is die gaat bevallen!! ;-)

Wat leuk dat je n leuke schoolreis hebt gehad, het weer had je in ieder geval wel mee!!

pfffffft.... wat n drukke week heb jij nog voor de boeg!!Denk wel aan jezelf hoor!! enne....aftellen mag hoor!! ;-)

Jose; so...al uit de spa?? haha.... lekker hoor, je treft het met deze 'nazomer' dan kan je er toch nog lekker gebruik

van maken!! Laat je m heel de winter staan? of word tie dan opgeruimd??

Lijkt me irritant, in je ribben!! bij mij schopt hij/zij meer naar de zijkant....dat is ook wel n heel raar gevoel moet ik zeggen!!

Ik denk toch dat ik voor n plastick boxkleed ga, omdat dát makkelijker schoon te houden is, maar dat weet ik nog niet zeker!!

ben nog aant nadenken. Bij ons komt de box denk k na de kraamtijd pas....

Maar als je bijv. huisdieren hebt, is het slim om het van te voren te doen, zodat ze er aan kunnen wennen (dat ze er niét inmogen).

matrasjes ga k niet eerst buiten luchten hoor!! Zal je altijd zien dat ze dan alsnog vies naar binnen komen.... zoiets zou ik dan weer hebben...

precies bij de achterdeur uit je handen laten vallen ofzo :-p

Of er zit n spin op...........brrrrrrrrrrr.......

Mutske; Wat goed van je, dat je nu aan jezelf gaat denken!!! Respect!!

Joh!!Die teamleidster kan lekker in de sh*t zakken, bellachelijk als je zo met je personeel om gaat!!

Jij gaat nu lekker genieten van je rust, en langzaamaan kan je orde op zaken gaan stellen!! leuk dat je aan je kamertje kan gaan beginnen!!

Weet je al n beetje wat je wilt??

Morgen komt m'n oud-kraam-collega voor de intake. Vind t eigenlijk niet zo nodig, die intake, weet toch wel wat er komt enzo.

maar goed.... volgens protocol....en nog wel weer leuk om m'n oud collega weer eens te zien....ben nog door haar ingewerkt!!

Geplaatst

Hee meiden,

Zit er vandaag een beetje doorheen. Gisteravond kreeg ik plotseling enorme pijnscheuten in mn bekken,

ik kon gewoon geen stap meer verzetten. Tim was hele avond en nacht werken, Daan ziek en lag al de hele avond te huilen,

ben met heel veel pïjn en moeite op handen en voeten de trap op gekropen, om Daan te troosten en daarna

het bed in te duiken (om vervolgens nog 2 keer eruit te moeten voor ons zieke ventje..)

Gelukkig heeft hij wel vanaf middernacht doorgeslapen maar ik heb dus weer de halve nacht wakker

gelegen. Draaien doet zo´n enorme pijn.. En lopen nu dus ook. Kan wel huilen van de moeheid en pijn.

Maar ja, rond 11uur eindelijk weer echo en ik zal daarna al mn klachten eens voorleggen aan de gyn.

Alhoewel ik toch al weet dat die er ook niets aan kan doen.

Vind het heel jammer maar ik ga echt niet redden om naar de DBB te komen.

Ik had het super gezellig gevonden om jullie in het ´echie´ te ontmoeten!!

Ilona ik ben jaloers dat jij gewoon 11 uur hebt geslapen, wat moet dat zaaaaalig zijn!

En een mooi buikje heb je hoor!

Mutske wij hebben de kaarten ook zelf ontwerpen bij hipdesign. Ben benieuwd hoe die van jullie

geworden is! Goed van je je dat je je ziek hebt gemeld en de arbo arts hebt ingeschakeld.

Ga jij maar lekker op je gemak aan de slag met de babykamer en laat t werken gewoon voor wat t is!

Jose proficiat met je 2 mijlpalen !! Lekker gevoel he?

Och ja vandaag ben ik 34 weken! WOW wat gaat t snel...

Geplaatst

Lieve Danaa, wat een zware avond en nacht heb jij gehad!!

Kan me goed voorstellen dat je er ff helemaal doorheen zit!!

En Daan ziek!! Alles tegelijk meestal he?!! duik vanmiddag ook maar ff lekker je bed in hoor!!

Rustig aan doen in ieder geval!!

Hoe leuk het ook zou zijn, als je naar de dbb kwam...k had het heel eerlijk gezegd niet verwacht

dat je dat ging redden!! t is een enorm eind rijden voor je, en dan met 'zo'n bekken, nee meid,

jij kan beter eerst aan jezelf denken hoor!!

De proefdrukjes waren klaar en de enveloppen binnen. Ben dus adressen aant schrijven!!

t Zijn er 'maar' 127 ongeveer :happy: maar k heb ook geen zin om uit te gaan vinden hoe het werkt

met adres labels printen....daar snap ik niks van....vandaar dat ik ze maar schrijf!!

De proefdrukjes zijn ronduit saai, ze doen geen eens n écht kaartje maken!! alleen n uitgeprint A4tje

waar ze dan nog eens m'n naam fout hebben geschreven.....grrrrrrrrrrrrrrr.....

Terwijl ik hun toen ook n uitgeprint A4tje heb gegeven, met hoe ik het hebben wil....dat hoefden ze

dan alleen maar over te typen, en dan nog zitten ze fouten te maken!!Sukkels!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden