Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mutske: Wat goed dat je oor je beeb en jezelf hebt gekozen! Wat een misselijk mens zeg, die werkgever van jou.... Vind de reactie erg onmenselijk!

Ilona: Sterkte met de laatste loodjes... Aftellen is begonnen! Een nieuwe keuken, echt relaxed! Als je maar wel een beetje hulp krijgt met het schoonmaken en inruimen hoop ik voor je...

Cadeautje van Pat was een romper met zijn (supercoole) bedrijfslogo... Heb een foto op facebook staan. (weet niet of je er ook op staat?)

Jose, wat super dat je die mijlpalen hebt bereikt! Zal een lekker gevoel geven... weer een stappie dichterbij een "normale"zwangerschap!

Boxkleed moet ik ook nog wassen... Ik ga van de week eerst nog even een nieuwe droger kopen want die van mij is af en daar wil ik hem niet in stoppen... (geeft soms vlekken, echt zo raar!!)

Jij treft het wel deze week met je spa en dit weer!! lekker hoor...

Tweety: hihihi... jij met je spinnen!! Maar ik zou het risico ook niet nemen hoor: onze hele straat zit vol met die krengen! (als je door de voortuinen heen kijkt echt bizar hoe veel het er zijn...)

Danaa: Wat balen dat het ineens zo slecht gaat met je bekken... Ik kan er helaas over meepraten...

Gister met mijn broer, zijn dochtertje en het pleegkindje van mijn tante naar het zwembad geweest.... Had ik beter niet kunnen doen want ik heb te veel rare bewegingen gemaakt waardoor ik nu bijna niet meer kan lopen... Echt superklote kan ik wel zeggen....

Ik kan alleen maar strompelen... en dan ook nog met veel pijn. Slapen gaat nog redelijk met mijn voedingskussen buiten het 10 x p. nacht wakker worden...

En ik heb nog zo veel te doen....... Bah....

Geplaatst

Even snel, net terug uit zh. Kindje links weegt nu 2 kg en kindje rechts was niet goed te meten

omdat ze nu steeds groter worden. Maar die weegt telkens zo´n 400gr meer dus dat zit wel goed!

Heb mn kwaaltjes en slapeloze nachten voorgelegd aan de gyn.

Ik mag wel af en toe een slaappil om eens even te kunnen bijtanken. Mag er ook over nadenken om

een weekje (of zolang ik zelf wil) opgenomen te worden zodat ik echt niks kan doen dan alleen rusten.

Klinkt wel lekker moet ik zeggen misschien de laatste week voor de ks.

Nu even wat eten en rusten.. fijne dag ! xx

Geplaatst

Zo, even een uurtje kunnen slapen totdat Daan weer huilend

en onder het snot wakker werd, arm ventje.

Voel me weer iets beter gelukkig !

Balen he Judith die pijn in je bekken. Vooral als je nog zoveel moet-wilt doen.

De gyn. zei nog dat ik me in ieder´ geval geen zorgen hoef te maken dat ik

iets ´kapot´ maak van binnen als ik met die pijn loop of beweeg.

Moet echt zelf een balans vinden in rusten en bewegen.

Tweety wat jammer dat de proefdruk zo tegenvalt! Je hoopt op een

mooi kaartje zoals t gaat worden en dan krijg je dat !

Ik heb de enveloppen ook zelf geschreven, snap ook niet hoe je

labels moet printen.

Smakelijk voor diegene die zo aan tafel gaan!

Geplaatst

Jeetje tweety! Ik lees helemaal over je proefruk-teleurstelling heen!!! Wat dom... En maar goed dat je het nu ziet, die typfout! Lekker knullig zeg...Ik heb vandaag een tweede versie van onze kaart gezien: hij wordt echt supercool!!!! Hahaha... Helemaal leuk! (geen Proefdruk hoor, alleen een digitaal bestand)Vanmiddag bij pat op kantoor tussendoor een uurtje op een stretcher gelegen en voor het eerst in mijn zwangerschap twee paracetamols genomen... Beetje jammer, maar was echt nodig.Danaa: wat zielig dat daan zo snotterig wakker werd... Beterschap!!

Geplaatst

Oh geweldig Judith....een proefruk....nou dat Tweety het ruk vond, dat weten we.... haha leuke woordspeling ;)

Geplaatst

@ Judith, pffff zeggen ze dat zwemmen zo lekker ontspannend is tijdens de zwangerschap. Balen dat het juist zo'n pijn heeft opgeleverd zeg! Hopelijk doet de fysio donderdag weer wonderen, zodat je zaterdag kunt genieten van één en al gezelligheid! Maar als het niet lukt, lukt het niet hè? Voel je niet verplicht, maar het is wel gezellig als jij erbij bent!!

@ Tweety, een proefruk dus haha.... jammer hoor dat het je tegenviel. Wij hebben ook alleen maar via de mail, dus ook niet een officieel kaartje. Heb het steeds zelf in elkaar gezet. Blijft het toch nog een beetje spannend. En wat knullig dat ze dan je naam verkeerd spellen, stront in de ogen of zo?

En morgen mag je weer kijken, veel plezier :)

@ Ilona, een nieuwe keuken, vetttttt... maar inderdaad wat Judith ook zegt, rustig aan hè...forceer geen dingen hoor. Het aftellen is begonnen, knap dat je het nog zo volhoudt. En ben je er al achter? Je begrijpt me vast wel ;)

@ Danaa, wat K.. dat het je allemaal tegenzit, getver dan komt alles tegelijk hè!! Heel begrijpelijk dat je er zaterdag niet bij bent. Vind het jammer, maar er komt vast nog een keer en daar ben jij gewoon bij met je kleintjes :) We drinken wel een theetje op jou!!

Mooie gewichten trouwens, wel over de gevarenzone heen en 34 weken alweer wow zeg!! Geniet van het mooie nieuws. En die week opnemen klinkt niet verkeerd, maar je moet er wel acher staan. Weet je trouwens al wanneer de ks is?

Nou hier vandaag met de werkgever gesproken en het viel me alles mee moet ik zeggen. Ik ga nu 1 dag minderen, dus ben morgen lekker vrij :)

Baas gaf ook aan dat ik erover na moet denken om evt. eerder te stoppen, omdat deze zwangerschap veel te kostbaar is. Maar ik hoop gewoon dat ik het op deze manier tot de 36 weken uit kan zingen. Scheelt me toch weer 2 weken.

Heb zin in zaterdag, maar zie ook wel tegen het autorijden op hoor.... kleine 2 uren rijden. Maar ik vind het veel te leuk om jullie weer te zien. De laatste keer hadden we, vergeleken met nu, nog een bescheiden buikje!!

Geplaatst

Oh en Judith, ik hoef morgen niet hoor ;) Volgende week pas weer.....zal eens kijken of ik straks het lijstje kan vinden.

En die spinnen grrrr.......gister ook weer een kill en attack uitgevoerd, knetter word je ervan!!!

Maar ook die beesten zijn natuurlijk helemaal in de war met die weershock! Gisteren gewoon buiten kunnen zitten, terwijl het toch echt al herfst is haha....

Mij hoor je niet klagen hoor, ik ben dol op zon!!

En de Spa gaat deze winter naar binnen, aangezien ik er deze winter toch niet van plan ben om erin te gaan. Beetje zonde, zo'n ding moet wel op temperatuur gehouden worden.

Volgend jaar zien we wel weer, lekker spatten met de kleine.... leuk!!

Geplaatst

wel ruk ja zo'n proefruk... toch maar goed anders had je kaartje ruk geworden..hahahaha Via de site waar ik heb gefröbeld kon ik ook proefdrukjes bestellen, kostte wel bijna 3€ hoor, maar ik had 2 ontwerpjes gemaakt en op laten sturen. Kreeg gewoon de kaartjes met envelop gestuurd zoals ze uiteindelijk worden. Vond het erg mooi, alleen papa vond de binnenkant van de ene en de buitenkant van de ander leuk, dus ik weer aan het fröbelen geslagen....

Goh Danaa, wat groeit het allemaal lekker bij jou, het is idd helemaal geen slecht idee om een weekje plat te gaan in het zkh. Houdt er rekening mee dat je waarschijnlijk alleen je bed uitmag voor wc en douche bezoekjes. Ik heb 15 jr geleden met mijn eerste zwangerschap ook een week of twee op zaal gelegen, heb het er supergezellig gehad met al die zwangere mutsen om me heen! Lagen ook 2 tweelingzwangerschappen voor hun rust, die mochten in het weekend naar huis. Dan schoven wij de bedden bij elkaar en bleven onze partners tv kijken 's avonds en dan haalden ze patat en zo. Heb er goede herinneringen aan. Maar vooal omdat alle zwangeren met problemen uiteindelijk met een gezond babietje naar huis gingen! Maar je kunt stellen dat we veel lol hadden ook onder elkaar, vooral met een blozende arts ass. die er ook heel appetijtelijk uitzag, als hij ronde deed vroeg er eentje of ze weer mocht sexen dat weekend hahahaha, hij weer een boei......

Gisteren bij de gyn geweest, mijn knulletje groeit netjes, blijft ondanks diabetes netjes binnen gemiddelde maten. Over twee weken bij volgende controle wordt de beval datum vastgelegd! Duimen voor 11-11-11!!! Moet nog beslissen of ik meteen gesteriliseerd wil worden tijdens ks. Moeilijk hoor. Ik ben bijna 42, mijn vriend heeft nog wel een kinderwens en ik heb zo iets dat als ik toch zo moeilijk zwanger raak is het dan nodig? Ik wil zowiezo geen pil meer slikken. Pff moeten we thuis nog flink over bomen vrees ik....

ik zie dat slapen voor iedereen moeilijker wordt, ook hier slechte nachten. Gelukkig tot 4u 'snachts lukt het me wel, wordt ik wakker als ik omdraai. Maar om 4u, iedere nacht klokslag! danmoet ik dus plassen. En daarna slaap ik niet meer in, ons Sjefke ligt dan alles bij elkaar te boksen in de buik, of ik links of rechts op mijn zij ga liggen maakt niet uit het is niet naar meneer zijn zin. Op mijn rug krijg ik amper lucht dus ga ik maar half rechtop zitten en streel mijn buik tot ie wer rustig wordt. Maar ja, ik ben zo klaarwakker dan dat alles in mijn hoofd gaat malen. Zoals Judith al zei, ik heb nog zooooveeeel te doen. (zoals beginnen aan de babykamer... aaaargh)

Geplaatst

Hihihihihih.... PROEFRUK.... hahahaha... Dat was dus gewoon een typfoutje he?!?!?!? hihihihihi... Ik lag helemaal in een deuk toen ik jose dr reactie las!! Echt superlollig!

Lekker trouwens hoor, die dag minderen... dan kun je ff bijkomen en weer door met die andere dagen en dan weer weekend. Ik hoop dat je het haalt tot aan je verlof!

Tweety: is er al een tijd bekend voor zaterdag? en kun je je adres nog ff aan me pb-en? Dan weet ik waar ik naar toe moet! hihihi... wel zo handig.

Mutske: Je zal idd al je energie nodig hebben voor alles in orde brengen voor de baby.... Let op dat je jezelf niet te veel uit put!

Ben je nu al gestopt met werken? en is je suiker al stabieler? Fijn dat je beeb iig binnen de curve is, niet geheel onbelangrijk!!!

Ik ben trouwens niet heel erg pro-sterilisatie bij vrouwen.... Ik vind eigenlijk dat de man dat moet doen! Wij ondergaan al genoeg met ongesteldheden en zwangerschap en alles toch?

Nou, vandaag met spoed bij de fysio geweest. Echt vette bekkenklachten door zondag, ik heb sindsdien niet meer normaal gelopen en heb nu ook een bekkenband voor bij het lopen.

Ik ben niet pijnvrij en ik loop nog steeds niet normaal, maar mijn spieren zijn gewoon over de zeik van verkramping. Ik ga zo maar ffies plat om alles een beetje rust te geven. Op hoop van zegen dan maar morgen met mijn laatste middag werken.... bbbrrr....

Donderdag weer terug naar de fysio...

Geplaatst

Ik begin het nu met die bekkenklachten wel zat te raken.... Ff lekker een stukkie rennen ofzo.... Of een avondje dansen.... Of even flink sporten.... of lekker lang in een sauna zitten.... Of op mijn buik liggen met een boek.... In de zon..... Bruin worden!!

Nou ja.... nog ffies...

Geplaatst

hihi Mutske dat klinkt wel erg gezellig zoals jullie 15 jaar geleden met zn allen op een zaal lagen.

En dan die arts een rood hoofd bezorgen haha!

Tja das een moeilijke keuze die je met je partner moet gaan maken. Niks te overhaast beslissen

hoor! Je kunt het later toch ook nog altijd doen?

In ieder geval succes met de beslissing..

Op mn rug kan ik trouwens ook echt niet liggen in bed. Voelt echt super onprettig !

Spannend he als de datum voor de ks bekend wordt! Wij gaan volgende week woensdag een datum prikken...

WHAAA !!!

Wat super van je baas José dat je 1 dag minder hoeft te werken en dat je eerder mag stoppen!

Of bedoelt ie nog eerder dan 34 weken stoppen? En waarom zou je niet met 34 weken willen stoppen?

Ik heb me door iemand van P&O laten vertellen dat het juist gunstiger is om met 34 weken te stoppen

ipv 36. Weet ff niet meer waarom..

Tweety ik moest gisteravond aan je denken.

Tim was weer werken en uiteraard dan zag ik een enorme spin op de muur van de woonkamer!

En bedoel ik ook echt ENORM! Met een lijf van 1,5 cm en dikke, vette, harige poten !! AAARGH!!!

Hij kwam steeds dichterbij, richting de bank. Ik durfde echt niet meer op de bank te zitten.

Plosteling was ie weg.. Onder de bank? Onder de box? Of nog erger IN de box???

Na een paar minuten kwam ie weer omhoog gekropen, richting piano.

Volgens mij zit ie nu daar achter... Hij was echt té eng om ook maar enigzinds in de buurt te komen!

Ik hoop dat ie vanavond weer tevoorschijn komt dan kan Tim hem opruimen!!

(mijn hemel wat een onnozel verhaal als ik t zo terug lees..)

Geplaatst

Judith wat erg van je bekken.. Het doet echt heel erg zeer he.

Heb je ook moeite met aankleden (op een been staan)?

Als t morgen niet gaat om te werken, gaat t niet hoor! Je moet echt aan jezelf (en je kleintje natuurlijk!) denken!!

Ik moet zeggen dat ik per dag wel verschil merk, vandaag heb ik er niet zo veel last van

als gister. Dat was echt niet leuk meer..

Merk je ook verschil per dag?

Hopelijk heeft het rusten wat geholpen..

Geplaatst

Mutske; Spannend, dat je de datum gaat plannen!!

Slapen word voor iedereen denk ik minder....hier gaat het ook onrustig, gelukkig val ik wel weer snel in slaap,

maar toch wel iedere 1,5 á 2 uur wakker omdat ik dan moet plassen of omdraaien!!

T is niet voor nix denk ik dan, want straks, met de beeb ga je vaak nog ff in dat ritme door met voedingen,

of darmkrampjes enzo.

Auw auw Judith, wat heftig, dat je daar zo ineens zoveel last van heb!! Lopen gaat bij mij ook wel moeilijker,

doordat het helemaal ingedaald zit, drukt het erg op m'n onderbuik enzo, waardoor ik meer waggel als loop.

Goed met de benen bij mekaar lopen zeg maar!!

Fijn dat je n band hebt gekregen.... Lukt het nog wel met je werk dan??

Ooo Danaa, vreselijk....dat spin verhaal.... ik zou m'n buurvrouw gaan halen geloof ik!!haha...

zo had ik het vant voorjaar n keer, dat ik steeds iets hoorde in m'n bijkeuken....zat er n jong vogeltje, die niet kon vliegen

aaaaaaach....zieltje!! maar ja, zoiets durf ik ook écht niet beet te pakken....ben ik oook m'n buuf gaan halen...haha...

En die spin....dat je m kwijt ben....heb ik ook wel eens gehad, maar dan controleer ik alles iedere dag opnieuw voor ik weer

ga zitten, stel je voor dat je er op gaat zitten....of wat denk je als je 's nachts naar de wc moet, en je houd het licht uit, en hij

zit dus op de wc bril????????? haha.......k zit jouw nou helemaal bang te maken!!

Vanmorgen weer controle geweest.

Alles okay, bloeddruk netjes, beebje is ingedaald (wat ik ook wel voel met lopen ja)

volgende keer gaat ze nog n liggings echo maken. maar ze wist haast wel zeker dat tie met

het hoofdje naar beneden zat!! Tegenwoordig doen ze standaart zo'n echo zei ze!!

Best hor!!

Geplaatst

DANAA....... GATVERDAMME!!!!!!!!!!! En die enge zwarte griezel loopt dus nog steeds rond????? De enige goeie spin is een dooie spin!!!! IIIEEEUUUWWWW......... Ik zou ook de buren halen ofzo en ik heb op elke verdieping een electro vliegenmepper liggen.... Ik BBQ al die griezels, als ze maar niet levend door mijn huis kruipen!!! bah bah bah.... Wat een horror! hihihihi...

Wat een stel helden zijn wij zeg... sjonge!

Tweety: Wat fijn dat alles goed was! Wanneer heb je je liggingsecho? Ik heb die 13 oktober.

Enneh... benen juist niet bij elkaar hoor!! Die moeten juist wijd, das beter voor je bekken.... anders trek je ze eerder scheef met je spieren.

Danaa: Aankleden doe ik al een tijdje zittend, op een been staan voelt echt heel erg arelaxed. En nu gaat dat al helemaal niet meer...

Ik hoop ook dat het weer beter wordt hoor! Nu alleen sinds zondag heel vervelend en pijnlijk. mijn bekken staat nu recht geloof ik maar mijn spieren doen erg zeer. (ik loop ook stap voor stap de trap op zonder doorstappen enzo.... alle tips die je krijgt om je bekken recht te houden pas ik toe...)

Ik kan niet met die band om werken want ik heb actief zittend en lopend werk en met die band kun je niet zitten helaas! Ik zorg gewoon dat ik paracetamol bij me heb en als ik niet meer kan dan ga ik naar huis...

Ik begrijp dat op je rug liggen vervelend is, heb ik ook al met 1 baby.... laat staan met het gewicht van twee! Die drukken natuurlijk alles opzij en das niet zo lekker. Er loopt ook een drote ader onderdoor en als die wordt dichtgedrukt krijg je het als mama benauwd...

Mutske: Wat een lollig verhaal van die dokter!!!! Ik kan helemaal begrijpen dat het daar gezellig is geweest en dat je dr goede herinneringen aan hebt...

Ik duim voor je dat je 11-11-11 mag voor je ks, supercool zou dat zijn!

Vanmorgen wel op een slakkengangetje (strompel de strompel)met mijn vader samen een nieuwe droger gaan kopen, donderdag wordt ie geleverd... Was echt nodig, zeker met die babykleertjes straks!

Geplaatst

Whaaaaa spinnen, mijn haren gaan al recht overeind staan als ik je verhaal lees Danaa en krijg overal jeuk. Net als.... als mensen over luizen beginnen jaiks!

Mutske, 11-11-11 zou een mooie datum zijn, kan je zelf hier niet wat invloed op uitoefenen? Of beslist een zh zoiets helemaal? Heb geen idee eigenlijk!

Judith, ik heb met je te doen meid! Het is niet niks, maar pas op hoor, bekkenklachten zijn serieus. En als het morgen niet gaat, niet forceren hoor. t Is je laatste dagje, kan je net zo goed thuisblijven. En al die tips kloppen inderdaad, houd ik me ook aan. Dus Tweety...idd uit elkaar die hap ;) Kun je vast oefenen!!

Jazeker fijn dat mijn baas zo lief is om mee te denken en te helpen, doet me erg goed moet ik zeggen.

Tweety, fijn dat alles weer goed was en een goed teken dat de kleine al is ingedaald. Geloof graag dat je dat voelt, ligt maar op je doos te dauwen natuurlijk!

Hier even een chaggiemoment hoor.... ben vandaag verslaafd geraakt aan Wordfeud, maar die heeft nu storing en er is ook nog eens voetbal op tv...en als ik ergens een hekel aan heb...is dat het dus. Nou ja, hekel.... maar manlief is er dol op. Dus weet ff niet waar ik het zoeken moet haha...

Donderdag begint mijn opleiding, ja ik weet het.... komt er nog eens bij....tijdens mijn verlof gaat dit ook gewoon door. Pfff, moet maar zien hoe ik het ga regelen, misschien kunnen ze een consessie doen.

Vorig jaar was ik begonnen, maar wegens omstandigheden moeten stoppen. Nu kon ik het nieuwe schooljaar starten, heel attent, maar wederom komt het niet goed uit. Zal je altijd zien :(

Geplaatst

Wat ik precies ga doen vertel ik zaterdag wel ;) Maar het is een opleiding waarbij ik 1 keer in de maand naar 'school' moet. De rest is zelfstudie en in de praktijk brengen!

Geplaatst

Hahahaha.... Funny!!! Wie komen er nu eigenlijk allemaal? Of zijn we ket zij 3tjes?En tweety: ik heb je adres nog nie... En ook nog nie hoe laat... Heb ik dat nou allemaal gemist?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden