Ga naar inhoud

Uitgerekend in November 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat had ik ook! Heb ook meerdere xen n bericht gemaakt en niet geplaatst; goedkeuring moderator vereist?!? Halloooo! Zeer vreemd. Judith, hoe is het nu? Ik hoop goed. Ang3l, balen dat je zo moe beng steeds. Wel fijn dat je been ingedaald is. Hier beetje ziekig maar dat komt door bijna 2 weken non stop werkdagen van 16 uur. Dus nu zere keel. Verder alles top. Eindelijk ga je iets zien; helemaal leuk!!

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hihi, ik bedoel natuurlijk dat niet je been maar je beeb is ingedaald. Heerlijk, zo n zelfcorrigerende i Phone.

En beng is bent :-)

Geplaatst

Ik ben net terug vd zh-apotheek. Ik had al last van m'n keel en kreeg opeens zo n oorpijn! Het kraakte en klopte en heel heet in dat oor. Ik probeerde het 'uit' te houden tot morgenvroeg maar was niet te doen. Een bijna exploderend trommelvlies. Dus toch maar dokter gebeld om 2 uur en nu weer home; met meds gaat het al wat beter. Man, wat n pijn zeg. Nou, ga zometeen maar weer n poging tot slapen wagen.

Trusten, mees

Geplaatst

Goede morgen!

Sow Mees dat was een onrustig nachtje voor jou!

Gelukkig ging het meteen wat beter en hopelijk heb je nog lekker kunnen slapen.

Werkdagen van 16 uur??.. Las ik dat nou goed? Hoe hou je het vol?

Wat leueueuk dat je nu je buikje gaat zien! Lekker pronken !!!

Sylvia wat fijn iets van je te horen!!

Kan me voorstellen dat je gewoon te moe bent om hier te schrijven hoor,

maar we waren wel een beetje ongerust! Gelukkig gaat met beebje alles goed

en houden ze je goed in de gaten!

Judith had je nog de vlos gebeld gister? Heb je nog zo´n last?

Geplaatst

Goedemorgen allemaal...

Nu maar even een goed stuk schrijven: Dr is een hoop gebeurd gister!

Eerst even antwoorden:

@ Sylvia: Wat fijn om even wat van je te horen!! We maakten ons toch allemaal wel een beetje zorgen om jou, je schreef zo actief en toen ineens helemaal niets meer!

Ik hoop voor je dat je arts nog wat heeft voor je maagzuur.

Is er inmiddels al wat aan de babykamer gedaan?

Sterkte met de laatste loodjes meid...

@ Tweety: Nee de laptop niet door de kamer geslingerd! Was wel verdrietig ook gister, maar dat vertel ik zo.

Mijn beeb is ook al een beetje aan het indalen! Ik ziee dat mijn buik al een beetje aan het zakken is...

Heb je nog een beetje kunnen rusten en relaxen?

@ Mees: Jij dus ook al? Lekker irritant he? Ik had een moderator gemaild, maar kreeg een berichtje terug dat die op dit moment niet kon moderaten..... Ik moest Jheroen mailen, maar dan moet ik even zoeken hoe ik die kan vinden. Lekker handig allemaal!

Hoe is t nou met je oor? Een zware ontsteking kan echt binnen een paar uur heel onhoudbaar worden... Dan heb je het flink te pakken!

Sterkte dr mee & beterschap!

En idd werkdagen van 16 uur??? Is dat niet een beetje veel?

Hier gister een hele rare dag gehad: Ten eerste mijn vriendin bevallen snachts, helemaal goed gegaan!

Ik had last van mijn heup, dus naar de vlos gegaan en doorgestuurd naar de fysio waar ik volgende week donderdag terecht kan... Nog even voolhouden dus!

Ik kan alleen kleine stappen zetten, zodra ik harder ga (grotere stappen krijg ik die pijnen).

Pat is doordat mijn vriendin net bevallen is (zij is zijn compagnon en hebben samen een bedrijf) Heel druk met werk en geen avond thuis: we zien elkaar bijna niet en ik ben dus altijd alleen thuis. Hij komt thuis als ik al slaap...

Dat valt me heel erg zwaar terwijl ik niet aan hem wil trekken om meer thuis te zijn voor mij, als hij er straks maar is als onze eigen baby komt toch? Maar dat neemt niet weg dat ik me soms heel erg alleen voel!

Ik was dus gister even bij een andere zwangere vriendin langs gegaan (4 weken korter dan ik) die een winkel hier in het dorp heeft. (ik ga daar vaak even buurten en kletsen, ze heeft een winkel met positiekleding en accessoires voor babykamers)

Ik wilde haar even feliciteren (ze was donderdag jarig en die vriendin die bevallen is , is haar schoonzus ook nog) En ik moest echt even mijn verhaal kwijt mbt die heup enzo...

Nu zat zij zelf haar pijn weg te bijten (zij heeft ook rug en heuppijnen en had het ff zwaar)

Ik kwam dus niet echt op een goed moment en ben dus vrij snel weer weg gegaan.... Ik zat in de auto en moest huilen, want het gevoel dat ik alleen ben werd daardoor versterkt. (misschien raar, maar als ik emo ben, dan ben ik het ook flink -> blame it on the hormones...)

Ik even naar mijn schoonouders gereden....

Daar nog even nagesnikt en een beetje verteld van mijn heup , de fysio, mijn vriendin waar ik niet echt gelegen kwam doordat ze haar handen even vol had aan zichzelf en haar winkel. Maar ook over de baby van mijn andere vriendin verteld en nog een beetje gekletst. Toen ik weg ging zei ze nog: Nou, als je je rot of alleen voelt dan kom je maar naar ons toe hoor.... OK, doe ik!!

Heb al eerder verteld van mijn schoonmoeder als jullie dat je nog kunnen herinneren? (beetje weinig begrip voor onze situatie enzo, hoop dat jullie het nog weten)

Komt Pat gister naar huis (vrijdag avond is ie altijd lekker op tijd thuis) belt zijn moeder hem op: bla bla bla.... Ja, Judith heeft wel een zware 'dracht' he? (dat woord dracht vind ik al echt een K.U.T. woord, ben geen koe!!!) Ze loopt maar te klagen enzo....

Zegt Pat: Hoe bedoel je dat? Zij: Nee, maar dan moet je niet boos worden hoor!!! Pat: Ik ben niet boos, ik vraagalleen wat je bedoelt.... Zij: ja en je wordt boos bla bla bla.... en hang de telefoon op....

Wat een raar verhaal!!!!

Belt hij later terug, zijn pa aan de telefoon: Die zei: Judith loopt alleen maat te klagen en je moeder ligt op bed en Judith moet daar maar eens mee ophouden, ze is vanmiddag ook al bij haar vriendin de winkel uit gezet door haar geklaag!!! We zijn het helemaal zat...

WAAATTTTT????????? Dat is dus helemaal niet waar, die mensen zijn helemaal gek geworden!!! Ik snap er niets van.... Van alles wat ik daar dus de afgelopen tijd heb verteld en daar ben geweest is DAT dus wat zij hebben gehoord en onthouden!!!

Alle positieve dingen en gezellige dingen zijn ze helemaal kwijt en van wat ik misschien heb verteld daar wat negatief is, daar hebben ze DIT verhaal van gemaakt????????????

WAT EEN GEKKIGHEID... Ik pat uitleggen wat ik daar wel verteld had, zegt ie: je hoeft je niet te verklaren schat, ik ken je en ik weet wat je daar verteld hebt.... Ze zijn helemaal gek geworden! Pfff....... wat een ellende....

Hij denkt dat zijn moeder bang is dat ze niet op ons kind mag oppassen... Ze past al 3 dagen (soms meer) per week op op de kids (2) van zijn broer en dat valt haar heel erg zwaar, zien wij.... Ik ga maar 2 dagen werken en zij krijgt dus geen vaste oppas dag.... Ze kan geen 3 kinderen hebben! En mijn ouders gaan oppassen. neemt niet weg dat ze best wel eens tussendoor mag oppassen... Dat hebben we ook gezegd.

Kunnen jullie het nog volgen?

ff terug lezen.... (mijn hoofd zit er helemaal vol mee, wat een horror dit!!!)

Geplaatst

Wat een ellende.... Zit nu zeker niet op allerlei stress te wachten en als ik dat dan weer zou zeggen tegen hen, dan loop ik me weer aan te stellen en ben ik te voorzichtig.

Ik beleef mijn zwangerschap nu eenmaal anders dan anderen: Ik heb er te lang op moeten wachten en ik vind het te kostbaar...

Pat is er ook helemaal klaar mee en riep gister dat ie zijn ouders niet meer hoeft te zien, maar dat kan toch niet??? Het zijn zijn ouders......

wat een klotezooi......

Geplaatst

Ooow Lieve Juut, Wat heb jij een rot dag gehad!! En t zal je ws nog niet helemaal lekker zitten denk ik!!

Wat erg, wat erg!! Krijg gewoon tranen in m'n ogen als ik je verhaal lees!!

Maar lieverd, luister.... Je man staat helemaal achter jouw!! En dit ligt écht aan je schoonouders!!

Wat een rotstreek!! Stel dát je ff een uurtje alleen zou lopen klagen....sow what?? dan zou je daar

toch nog reden voor hebben gehad!! IEdereen die 'gewoon' zwanger is mag klagen (dat merk ik tenminste

heel erg inm'n omgeving) maar wij, die het zo graag wilden, moeten juist heel erg dankbaar zijn.....

en dat zijn we ook!!Absoluut!! maar dat wil niet zeggen dat ook wij onze rot momenten kennen!!

En het is dan wel heeeeeeeeeel flauw als de boel zo verdraaid word!!

Jij láát het wel om de volgende keer weer even 'te luchten' bij je schoonouders, of niet??

En wat betreft je eenzaamheid, waar je soms ff 'last' van kan hebben, dat is voor mij wel

heel herkenbaar!!

Mijn man heeft ook n eigen zaak, waardoor hij ook 'savonds nog wel eens weg is!

Nu ik dus (al weken) iedere dag thuis zit, kan ik mezelf gelukkig heel goed bezig houden,

maar er zijn ook 'emo' dagen, waarbij de hormonen meespelen!!

Dan komt tie ook alleen 'ff' thuis om heel snel te eten, en zoef....weg istie weer!!

Dan kan ik mezelf ook ontzettend alleen voelen!!!

En als je, wat jij dan hebt, ook nog even niet terecht kan bij je vriendinnen, dan is dat

gevoel heel erg groot!!

Laat het maar ff zakken hoor meis, dit is gewoon té stom voor woorden!! Hoe komt ze erbij

om dan eerst te zeggen dat je gerust langs mag komen, als je rot voel, en dan vervolgens zo te gaan

handelen??

Het lijkt wel of dan ook nog probeert om Pat aan hun kant te krijgen, om hem dan vervolgens op te bellen.....

Gelukkig kiest hij gelijk voor jouw!! maar t is toch gewoon heel erg flauw om zo te doen?

Kan er ook met m'n pet niet bij hoor!!

Nou hier van mij ff n knuf :hugs2:

Geplaatst

Mees; dat is geen pretje geweest voor jouw!! k hoop dat je meds snel aanslaan,

en je weer opknapt!!

Wat onwijs gaaf dat je het nu gaat zien he?!!Helemaal trots natuurlijk!!!

enne....je werk? Dat is toch niet normaal??

Denk aan jezelf hoor!!

Beterschap meis.

Geplaatst

Het is ook echt te idioot voor woorden!

Mijn hele zwangerschap ligt bij mijn schoonmoeder onder een vergrootglas lijkt het wel, al doet ze heel erg haar best om dat niet te doen blijken...

Het gaat vanaf wat voor onderbroeken ik draag (?!?!?) tot iedere keer roepen dat ik wel heeeele slappe buikspieren heb (wat ik helemaal niet heb...) En dat ze het allemaal wel zwaar hebben gehad met mijn hormonen...

Allemaal letterlijke uitspraken van haar.... Ik ben ook eigenlijk achterlijk dat ik dit al die tijd maar over mijn kant heb laten gaan!!!

Voor wat betreft dat alleen zijn: Ik weet dat jij dat ook hebt, maar je gaat niet direct lopen klagen dr over.... Maar dit speelt al ruim 1 jaar nu (soms is hij wat meer thuis dan andere momenten en nu is het weer meer) En daar klaag ik nooit over en dat weten ze... (hij heeft een nieuw bedrijf opgestart toen en dat kost veel tijd en inzet)

Maar er was nu gewoon een moment dat ik dat wel uitsprak. Ik heb hem ook meer nodig thuis, ik voel me gewoon meer alleen.... Het begint lichamelijk zwaarder te worden en dan is het toch logisch dat je je man gaat missen??? Ik weet ook dat hij nu liever meer thuis is dan aan het werk....

pff....

Thnx voor de knuf meis....

Geplaatst

Apart he?!!Dat ze zo is??Dat ze zo dóet!!!! Zelf mag ze ws wel overal over mauwen?? maar jij moet

maar dankbaar en gelukkig zijn!!En k vind het sowieso onzin dat ze zegt dat 'iedereen' daar onder geleden

heeft, onder die hormonen!!De enige die er onder geleden heeft ben je toch zelf? en hooguit je man, waar

je dan soms je eigen op af reageer!!

Bellachelijk!!

en dan die opmerkingen over je buik en onderbroeken enzo.... haha.... ze is gewoon hartstikke jarloers op

jouw lijkt het wel!! dat jij nu zo mooi er uit ziet, dat jij de leuke aandacht krijgt.... die zij ook wil!!

En dat d'r zoon helemaal dol op jouw is.... ook reden om jarloers te doen hor!!

En idd. je klaagt nooit over het feit dat Pat weinig thuis is..... doe ik ook nooit, alleen heel soms hier op

het forum, dat k ff m'n verhaal kwijt wil.... mensen zijn idd. gelijk zo overdreven....als je tegen de 1 zegt

dat je man weinig thuis is, ben je aant eind van t dorp aant wegkwijnen zeg maar!!

Maar halloo... t zijn je schoonouders, die horen jouw juist te steunen..... ik zeg er eigenlijk nooit wat over

tegen m'n schoonouders, maar zij zien het zelf wel zeg maar, hun zeggen gerust tegen Jaco dat hij goed voor

me moet zorgen, en dat hij moet proberen om vaker thuis te zijn..... zo hoort het toch??!!!

Flauw dat ze het dan zo verkeerd opvatten zeg!!

Want zo bedoel je het helemaal niet!!

Nou, ik neem n petje af voor jouw man, dat hij dan ook nog zegt dat jij je verhaal niet eens uit hóeft te leggen,

omdat hij je toch al geloofd!!

Dat is nog eens liefde!!En daar kunnen geen 100 hekserige schoonmoeders tegenop!!

Zoo....heb gezegd!!

haha.... we mochten bijna willen dat ze dit mee las!!

Geplaatst

Thnx voor je hart onder de riem tweety.... Ik ben hier echt flabbergasted en laaiend.... pat weet het ook even niet meer en wil er nu even niet over praten. begrijpelijk.... is echt een pijnlijke situatie...

Ik heb die mensen echt NIETS meer te vertellen.... Ze hoeven niets meer van mijn kant te verwachten.

Gatverdamme....

Geplaatst

Hee lieve Juut

Jeetje zeg wat een verhaal.. Echt belachelijk gewoon. Zoiets verwacht je toch niet van je schoonouders???

Die horen je te steunen door dik en dun! Gelukkig heb je een hele lieve man die aan jou kant staat!

Het zal voor hem ook niet makkelijk zijn want t zijn toch zn ouders.

Je had idd al eerder zoiets geschreven, dat er weinig begrip van hun kant was, ik vind het toch knap

van je dat het blijft proberen maar ja, blijkbaar snappen hun er niets van!

Neem nu maar gerust even afstand hoor meid want dit heb je toch echt niet verdiend!

dikke knuf en kus en sterkte !! xxx

Geplaatst

Hey meiden, ben ik weer... voor mijn doen erg rustig geweest de afgelopen dagen.

Judith, nog even terugkomend op jouw verhaal... tuurlijk is het rot voor Pat, hij staat er middenin en voelt die spanning ook. Maar het is wel fijn dat hij jou begrijpt en steunt.

Als dat ook nog eens een rol speelde, pfffff...... dat had het allemaal nóg lastiger gemaakt. Ik heb het ook nooit getroffen met schoonfamilies. Maar dat was vroeger, dat is gelukkig nu anders.

Geef het even de tijd en misschien is het dan eens tijd voor een goed gesprek, waarin ook Pat duidelijk maakt hoe hij erover denkt. Vaak als hun eigen kind het zegt, zet het ze wel aan het denken. Of niet natuurlijk.... anyway... sterkte nogmaals!

Vanmiddag hier Zwitsaldoekjes in de aanbieding gekocht, hadden ze alleen nog maar Sensitive... heb die maar genomen. Dit maakt niet uit toch?

Ik bedoel... voor die luierbilletjes lijkt het me wel fijn eigenlijk.

Sinds 2 dagen ook last bij het lopen helemaal onderin ( achter schaambot zeg maar). Maar de kleine is nog niet ingedaald voor mijn gevoel. Buik zit nog steeds hoog en heb eerder het gevoel dat het overdwars ligt. Voel zowel links als rechts tegelijk gestomp haha.... Ander moment voel ik het ook onderin, dus denk dat hij/zij nog lekker kan keren ;)

Afgelopen week een info-avond gehad in het ziekenhuis.... wel leuk, maar wat er verteld werd, wist ik wel hoor. Maar goed, het is altijd leuk om even een rondleiding te krijgen over de verloskamers. Weet je toch een beetje waar je straks komt te liggen. Ron zei al: "als jij bezig bent, kijk ik voetbal en drink ik bier". Dat is er nl. aanwezig op de kamer... hahah...heeft nu een grote mond. Straks als het erop aan komt, is het 'toe maar lief', 'als ik iets voor je kan doen' blabla.....

Maar er staat ook champagne in het koelkastje en ik heb zo'n sterk vermoeden dat ik deze openknal zodra ons wondertje er is...... lijkt me heerlijk, een slokje alcohol!

Oh ja, kreeg wel even de bibbers toen ik de inknipschaar zag haha.... is echt zo'n takkenschaar, ook groen met zwart! Maar ik heb er ook zin in hoor, want ik ben veel te nieuwsgierig.

Tweety, het besef van gelukkig zijn omdat je zwanger bent, herken ik... Zat vanmorgen ook ineens te bedenken dat ik dat getrappel straks ook erg ga missen hoor. Ik vind het ook allemaal veel te bijzonder. En het idee dat het straks over is.

Geplaatst

En ik heb Ilon@ ook ontmoet.... we herkenden elkaar van foto's van fb. Erg grappig hoor!

Sowieso zien we elkaar 1 oktober :)

Tweety, had je al een tijd in gedachten? En gaan we gewoon lekker theeleuten en kletsen? Lijkt me gezellig, we hebben vast een hoop bij te kletsen :)

Geplaatst

Jose; Theeleuten en bijkletsen, klinkt heerlijk ;-)

Maak mij niet uit hoor, hoe laat, z.s.m. na t eten smiddags?? of voor t eten al, dat we ieder iets

lekkers mee nemen?? k hoor het wel!!

k reageer maandag wel weer ff uitgebreider hoor.....moet nu gaan eten, en nog verjaardag :-p

Geplaatst

Tweety, ik wil best iets meenemen hoor.... lijkt me gezellig om ook met elkaar iets lekkers te eten ;)

Nu weet ik weer waarom ik zo'n hekel aan strijken heb. Zojuist de hydrofiele luiers gewassen, nou die kwamen als kreukeltjes uit de machine... even in de droger werd het er niet beter op natuurlijk.

Maar ja, dan ga je strijken en krijg ik die kreukels er niet uit... grrrrrrrrrrrrr. Ik ben ook niet van plan als de kleine er is om het iedere keer te strijken hoor, dan heb ik wel wat beters te doen haha.

Heb nu de donkere was aan de lijn hangen, even tussen de buien door...h oop maar dat het droog blijft even. Want ja, op buienradar kun je ook niet meer vertrouwen.

Manlief roept steeds dat ik de uitruktas klaar moet maken haha.... hoezo.... bij hem begint het ook te kriebelen? Ik noem het gewoon de vluchttas haha....

Geplaatst

Ow Jose!!! Dat van die inknipschaar wil ik nie wetennnnn..... IIIEEEWWW...... hihihi

Die billendoekjes zal niet veel uitmaken qua kwaliteit, de sensitive zijn alleen niet geparfumeerd en ruiken dus nergens naar... die gewone hebben natuurlijk de vertrouwde zwitsalgeur.

Wat lollig dat je Ilon@ hebt ontmoet!! Was dat bij die rondleiding?

Ik heb trwns mijn hydrofielluiers snel na het wassen uit de machine gehaald en buiten laten drogen aan de molen... Ik kon ze zo vouwen! Ik heb alleen wel die gekleurde van de hema, dus alle buren konden zien dat we een jongen krijgen... Scheelde wel een hoop strijkwerk. Als ze in de droger gaan krimpen ze helemaal in!

Tweety: Laten we allemaal iets meenemen om te knabbelen bij de thee... wel zo leuk toch? Ik heb dr zin in....

Vandaag het bed opgehoogd hier! Ook lekker bijtijds he? Mijn ouders hebben hun matrassen van het logeerbed naar ons gedaan en die liggen nu onder ons dekmatras... Ons bed kan niet op klossen, dus ik hoop dat het zo goed is. Ons bed is nu 70 cm hoog.

De kraamhulp organisatie neemt pas in week 36 contact met ons op.... vind ik best laat!

Jose: Je vlucktkoffertje al klaar?? Is wel vroeg... maar het zou kunnen he? Wat een gek idee...

Mijn BFF is trwns bevallen afgelopen vrijdag... Een jongen: 58 (!) cm en bijna 9 pond..... WOWWWWWWWWWW!!! Gisteren op kraamvisite geweest en we hebben geproost met een glaasje champagne, ik heb ook 1 glas gedronken met een groot glas water ernaast: HET WAS LEKKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR hmmmmmmm... Een lekkere Moet!

Geplaatst

Haha nee hoor Judith, de koffer staat nog niet klaar, ik wacht nog wel ff ;)

Oeeeee, champagne... ik ben jaloers! Maar de champagne staat koud als ik beval, dus dan knal ik hem wel open en haal ik de schade in :)

Ik heb btw de gekleurde ook, deze gebruik ik voor in de kinderwagen, vond ik wel vrolijk. Voor de rest de gewone witte.

Ja, ik trof Ilon@ bij de rondleiding... ook nog even gekletst.

Geplaatst

Wat betreft het ophogen van het bed, iemand nog tips? Wij moeten hem ook zien op te hogen naar 70 cm, dus ik dacht ach..klossen eronder en het is gepiept.

Maar het probleem is, het binnenste van ons bed ( dus de lattenbodems + frame daarvan) hebben ook nog eens hun eigen pootjes.

HOe moeten we dit hebben?

Iemand van jullie ook zo'n bed?

Wij kunnen die dingen trouwens ophalen met 36 weken.

Sprak vanmiddag mijn vriendin en die zei: "over 5 of 6 weken kan ze er al zijn". Wow, dat klinkt ineens super dichtbij :)

Oh en Judith, ik dacht dat de sensitive doekjes van Zwitsal ook zo lekker ruiken, maar dat heb ik dus mis? Jammer, want dat is nou net zo'n fijne geur!!!

HOe is het trouwens nu met je? Heb je het allemaal even kunnen laten bezinken?

Geplaatst

Haha... die hydrofielluiers van de hema waren het eerste wat ik kocht voor onze baby! Dat had ik mezelf beloofd te doen zodra we het geslacht zouden weten!

Onze situatie... Het heeft wel even kunnen bezinken. Ik laat het aan Pat over hoe verder en of en wanneer hij contact wil, het zijn zijn ouders! Ik sta alleen niet te springen om met ze te gaan praten. (hij ook niet, dus dat scheelt!)

Hij is er natuurlijk wel heel verdrietig over, maar hij weet ook al jaren hoe zijn ouders zijn zegt hij.

Ik had eerst nog gedacht een mail te sturen (beter dan praten, want dan kunnen ze nog een keer lezen wat ik nu werkelijk heb gezegd/geschreven) Maar dat heeft geen nut... Ik heb niets te zeggen... De situatie is gewoon absurd!

Ja, van die doekjes is jammer he? Ik had een pakje sensitive doekjes gekocht, maar die ruiken nergens naar! Die gewone ruiken zo lekker... Misschien kan je ze nog ruilen?

Als klossen mag je ook bierkratjes gebruiken trouwens! Is dat misschien een optie? Daar kun je per krat meer pootjes op kwijt.... (geen geintje hoor!!)

Geplaatst

Haha een 'net-bevallen-alcoholist' in een bed :) Ik zal het Ron eens voorleggen.

Hij heeft nog even de tijd om wat kratjes leeg te zuipen, voor onder het bed en ik krijg dan de schuld haha....

Fijn dat jullie het eens zijn met elkaar, het is niet zo raar dat jullie het even de tijd geven. Er komt vast een moment dat Pat zover is om erover te gaan praten met z;n ouders.

Moeilijk hoor, maar vind het super te lezen dat Pat achter je staat.

Sh*t, ik heb die sensitive genomen omdat de gewone er niet meer waren. Het was zo'n actie ( voordeelverpakking).

Geplaatst

En ik ben ook echt heel blij dat het geen strijd oplevert tussen ons... Dat zou er nog eens bij moeten komen! Dan zou ik me helemaal ellendig voelen denk ik. Vanmorgen lag ik om 5 uur al helemaal klaar wakker te piekeren over alles.... Het grijpt me wel heel erg aan allemaal!

We zien het wel hoe het verder verloopt...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden