Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hope, Elke, Kelebek en Francis, succes bij jullie controles morgen.Francis, hoop dat je wat gerustgesteld wordt mbt bloeddruk.Poezebeest, fijn om te horen dat alles met je kindje goed gaat!! Wel vervelend dat je maar halve dagen kunt werken, zeg. Ik werk fulltime, best zwaar vind ik het maar gelukkig kan ik af en toe een dagje thuis werken en dan slaap ik gewoon stiekem tot 9 uur uit, hihi!Voel je nooit verplicht om te posten, ik heb de ene week week ook meer puf en zin dan de andere week.Morgen krijg ik een voedingskussen van mijn beste vriendin te leen, schijnt heerlijk te zijn om half op te slapen nu met een buik... Vannacht trouwens gedroomd dat ik een drugshandelaar was en op de vlucht was voor de politie op de A2... Bizarre droom.... Hoe kom ik er op?!! Mijn man heeft me twee keer wakker gemaakt omdat ik zo druk was in mijn slaap...

Geplaatst

Goedemorgen!Over dromen gesproken. Ik werd om half 2 vannacht misselijk wakker. Droomde dat ik moest spugen, maar mijn mam trok aan mijn arm en ik kotste het bed onder, jak! Heb tot 3 u wakker gelegen. Daarna lekker in slaap gevallen en ik word zonet met n glimlach wakker!! Ik droomde dat ik op de verloskamer vh WKZ was. Maar dat was in fezelde gang als Babydump. Ik mocht ineens persen en ik had totaal geen pijn! en ineens was onze zoon er! Volgende moment was hij gewassen en er kwam n verpleegkundige om mij te helpen met borstvoeding. Dat ging super, het was zooo ontroerend. En toen hij eenmaal had gedronken kwam de arts om te zeggen dat we naar huis mochten gaan. Ik moest vreselijk huilen van geluk. Ik zei: 4 jr geknokt en nu zo'n klein wondertje.... Wauw, wat m droom hè?Zo de 20 wekenecho. Ben erg zenuwachtig. Meer voor dat hij achter loopt in groei. Dat hadden mijn broertje en ik ook ,,. Pfffff... De rest ook veel succes vandaag met de controles!Porde eest je moet doen waar jij je goed bij voelt meis. Voel je echt niet verplicht!Ehm, wilde nog meer schrijven maar ben het vergeten, haha, ik post vanmiddag weer.Tot later!

Geplaatst

Hahaha yolande al die hormonen he wat ze doen met ons

Net terug van de controle helemaal top voor het eerst hartje horen kloppen wat mooi was dat zeg, heb een traantje weg moeten pinken hoor

Mijn ijzer was wel laag 6. Nog wat, heb dus tabletten gekregen nou op naar 15 augustus :):):)

Geplaatst

Hope, wat een dromen weer. De 2de droom was een stuk beter :-D Nog "maar" 20 weken en deze droom wordt werkelijkheid!

Succes dadelijk met je 20 weekn echo!

Ik ben vanmorgen op controle geweest en ik ben weer goed gekeurd! bloeddruk van 105/60 en mijn hb is 8,5. Erg hoog, amar dat heb ik ook wel nodig, want wanneer ik ben bevallen, is er niet veel meer van over, hahaha.

Ik ga mijn nieuwe afspraken er ook weer ff tussen zetten :-D

Liefs Elke

Geplaatst

Echo's, afspraken e.d na de 12 weken grens:

Hope: 13 juli 20 weken echo

Kelebek: 13 juli, 2e keer bij VK

Francis: 13 juli controle, 27 juli 20 weken echo

Yolande: 19 juli: 20 weken echo en geslachtsbepaling....

Dees:19 juli 3de x vk

Sandra: 19 juli, 3e x vk

Sandra: 26 juli 20 weken echo

Diaan 39: 23 juli en 29 juli echo

Kyra: 27 juli (4e x bij de vk) + 01 augustus 20 weken echo

Elke: 3 augustus 20 weken echo

Elke: 10 augustus (4de x bij de vk)

Kelebek: 11 augustus internist

Armanda: 11 augustus 20 weken echo (in Zwolle: met mijn ouders erbij!)

Kelebek: 15 augustus, 20 weken echo daarna VK 3e keer

Uitgerekend op:

Hope: 27 november, we krijgen een ZOON!!!

Yolande: 06 december

Kyra: 09 december, 3e kindje

Karin: 10 december

Francis: 13 december

Poezebeest: 13 december

Sandra: 13 december

Jessie: 16 december

Elke: 21 december, 2de kindje en we krijgen een ZOON!! :-D

Armanda: 27 december

Kelebek: 29 december, 2e kindje

Diaan39: 30 december, 3e kindje

Dees: 31 december, 2e kindje

Geplaatst

De 20 wekenecho is helemaal goed!! Alle organen mooi op groei, alle bloedtoevoer en afvoer ziet er prachtig uit. Ook de hersentjes, schedeldakje, geen hazelip, geen klompvoetjes. 2 Niertjes en Navelstreng zag er ook goed uit. Dus geen afwijkingingen. Oja, qua groei: buikje: 21,5 week, beentjes: 19w5dgn, hoofdje: 19w6dgn. Dus gewoon op schema en 20 weken en 3 dagen zwanger! Het gewicht is 341 gram. Helemaal goed dus! En nog steeds een jongetje hahaha! En de baby ligt nu dwars. Hoofdje rechts, voetjes links, en ik voel hem! Yoepie!!! Eerst wist ik het niet zeker, maar de echoscopiste zei dat mijn darmen helemaal opgeschoven zijn en dat ik absoluut niet mijn darmen voel, het is echt onze uk. En ik voel het steeds beter, wauw!!

Er is wel natuurlijk weer een maar......over 2 weken moet ik terug komen voor een orale bloedsuikertest. Misschien heb ik zwangerschapsdiabetes, grrrrrrr!! Het kan mijn duizelingen, sterretjes en flauwte verklaren. Ik moet om 08:00 uur smorgens zijn, nuchter, zelfs geen water!! Ooooh neee!!! ik MOET in de morgen thee hebben!! En dan moet ik bloedprikken, en daarna een fles suikerwater op n nuchter maag opdrinken, ( kan je nu al zeggen dat ik alles er gelijk uitkots!), weer bloedprikken, uur wachten en weer bloedprikken en 1 uur wachten en weer bloedprikken. Of te wel, ben de hele morgen bezig en mag niets eten! Daarna uitslag, is deze okay, gaan we gewoon verder. Ik de uitslag niet goed, moet ik naar het UMC diabetesverpleegkundige en krijg ik een meter mee naar huis om dagelijk bloed te prikken, en een dieet, en misschien insuline.....pfffff.......hoop zo dat het niet zo is. Uberhaubt, hoe krijg ik een fles suikerwater naar binnen?? Dat is dacht ik 500 cc!!

Anyway, dat zien we weer over 2 weken.

Elke en Kelebek, top dat bij jullie ook alles goed is!!!!!

Geplaatst

poezebeest

ik heb mijn zwangerschapskleding vooral van de h&m

dit zit bij mij prima omdat ik niet zo groot ben en normaal/slank

als ik naar miss etam of c&a ga is alles te lang of te wijd

heb gewoon mijn normale maat

voor de zwangerschap 36 dus nu ook 36

niet te groot kopen dus want dat blijft te groot

kelebek, elken hope allemaal goede berichten lees ik

van harte voor iedereen

hier niks nieuws

moet straks weer werken van 16 uur tot 23.30

de hele week avond diensten en dan het weekend overdag werken

jessie, ik ken het korte lontje wel hoor

als de clienten ff te vaak bellen kan ik ook wel kortaf zijn

probeer dit wel aan de andere kant van de deur te doen hihi

denk dan dingen die ik niet kan zeggen

ik doe nog gewoon mijn normale werk op het tillen van zware bewoners na

voel aan het einde van de dienst wel de banden en mijn rug maar valt opzich wel mee

na een poosje rust is het weer over

Geplaatst

Meiden, even snel spieken tussendoor tijdens werk of alles goed is gegaan met de controles/echo's.

Heerlijk om te lezen dat julli beebjes goed groeien en het goed doen!!

En hope, kun jij ook een keer normaal doen, arme meid. Er is ook telkens iets om je druk over te maken.

Bij een collega van mij dachten ze ook aan zwangerschapsdiabetes maar bleek het niet zo te zijn dus ik ga er gewoon van uit dat het bij jou ook goed is!!!

Geniet van jullie buikjes allemaal.

Ciao!

Geplaatst

Fijn dat de controle's goed waren Elke en Kelebek. Altijd fijn om dat te horen.

Hope, gefeliciteerd met de mooie echo. Fijn dat beebje mooi op schema loopt en alles erop en eraan zit. Ik ga duimen dat het over twee weken meevalt en je geen suiker hebt. En zo'n bevalling als jij vannacht droomde, dat lijkt me wel wat hahahaha. Alhoewel ik me wel megatrots voelde na mijn bevallingen, want het is een prestatie die je 'even' neerzet en de beloning is GEWELDIG!

Sandra, werk ze straks.

Jessie, kort lontje? Daar heb ik nou hééééééélemaaaaaal geen last van en dan vooral niet tegen de kinderen. Bleegh balen hè. Gelukkig gaat het de laatste tijd weer beter. Fijn dat je aangepast werk hebt gekregen.

Yolande, wat een droom zeg. :politiefluit:Kon het even niet laten toen ik deze smiley zag hahaha.

Poezebeest, zoals de anderen al zeiden, voel je niet verplicht hoor om te schrijven. Ik schrijf ook wanneer ik zin heb.

Francis, hopelijk is jouw controle ook zo goed als de anderen en kun je ietsje meer gaan genieten.

Dees, mooi buikje hoor.

Geplaatst

Hebben jullie dat ook het gevoel dat het allemaal zoooo snel gaat? Nog iets meer als een week en ik zit al op de helft. Echt de weken na de eerste echo zijn voor mijn gevoel omgevlogen.

Of kijken jullie de tijd vooruit en gaat het niet snel genoeg?

Ik hoop dat de tijd wat minder snel gaat, want ik wil zo veel mogelijk genieten van ons drukke ukje, aangezien dit mijn laatste zwangerschap is.

Geplaatst

Yolande, met mij gaat alles prima. Zolang ik geen positiebroeken draag heb ik ook weinig last van mijn kokhalzen, dus probeer ik dat zo lang mogelijk vol te houden. Loop nu thuis in mijn korte broeken (grijns). Verder af en toe last van mijn rug/bekken, maar dan heb ik weer iets te veel gedaan, dus probeer ik daar rekening mee te houden. Verder geniet ik elke dag van mijn kleine ukje, want die is echt heel druk aanwezig op sommige momenten. Nooit gedacht dat het verschil met een voor- en achterliggende placenta zo groot kon zijn. Ik voel niet alleen schopjes en duwtjes, maar ook dat de baby zich omdraait langs mijn buik. Dat voelde ik bij de andere twee pas veel later in de zwangerschap. Kortom ik geniet...

Geplaatst

Jeetje wat een genieten Kyra! Fijn! En is het niet extra zwaar dan als je al kids hebt rondlopen? Ik heb de placenta

voor en voel heel zelden iets als ik er zelf op druk pas. Ik vind het ook redelijk snel gaan inderdaad al ben ik nu wel aan het aftellen tot de 20 weken echo komende dinsdag.... Erg spannnend toch weer ook al leek alles tot nu toe goed, ik zou blij zijn als alles nog steeds goed er uitziet en ben ook benieuwd wat het wordt!!

Liefs yolande

Geplaatst

Hope wat gewelig dat alle erop en eraan zit bij jullie ukkie. Ik vind het altijd heerlijk om te lezen dat de 20 weken echo goed was. Ik vind dit stiekem toch een enge echo. Ik heb die de 25e.

Ik vind de tijd juist best langzaam gaan. MIsschien dat dat komt doordat ik nogal wat klachten heb gehad zoals mijn rug en bloedingen.

En ik voel ook nog niks.

Geplaatst

Jessie, thanks! Ik vond het ook een enge echo, ik had de bibbers toen ik er lag haha! Enne, ik vind de tijd ook erg langzaam gaan, net zoals jij veel klachten gehad, en nog steeds. Kan niet wachten tot december! Waar ligt jouw placenta? Ik voel sinds kort af en toe beweging, meer plopjes, maar zeker wel de baby.

Hoe gaat het verder met iedereen? Hier okay. Ik moet zo'n bloedsuikertest doen. GTT test heet het. En die heb ik 3 jaar geleden ook moeten doen ivm PCO syndroom. Ik vind het echt een vreselijke test!! Je moet nuchter naar het zh, en krijg je eerst een prik in je vinger, daarna moet je 500 cc suikerdrank op een lege maag drinken! Ik kreeg het toen al nauwelijks weg, en vervolgens moet je de hele ochtend wachten en elk uur moet je prikken, en niets eten en drinken. Ik was me toch misselijk! En nu moet ik weer. Terwijl ik elke morgen sta te kokhalsen, ik krijg nauwelijks een koppie thee naar binnen. Dus heb gisteren gebeld dat ik wel die test moet doen, maar dat ik de eerste slok niet eens naar binnen krijg, laat staan de rest! Nou moet ik as maandag om 08:00 nuchter in zh zijn voor een bloedtest zonder drankje. Vanuit daar kijken we verder. Ik hoop zoooooo dat ik geen suiker heb, en dat de klachten van een lage bloeddruk komt!! Mag wel iets mee zitten toch?

Hebben jullie nog plannen voor het weekend? Morgen is mijn man jarig. Eigenlijk zouden we samen shoppen in Haarlem en daarna door naar Bloemendaal of Zandvoort en 's avonds tapas eten. Maarja het weer is echt kut gewoon! Dit is de eerste keer sinds 6 jr dat het zo'n slecht weer op zijn verjaardag is, ik bedoel 16 juli en 18 graden, grrrr!! Toen ik gisteren op tv de mensen op de camping zag, vond ik echt zo erg voor ze! Anyway, morgen gaan we de verf en het rolgordijn kopen voor de babykamer, en samen ergens lunchen. Als het weer wat mooier weer wordt, gaan we voor alsnog naar Haarlem. Verder gaan we in september nog een paar daagjes weg. Zondag komt familie en gaan we lekker eten. That's it.

Nou, iedereen een fijn weekend toegewenst!!

Ciao!!

Geplaatst

Echo's, afspraken e.d na de 12 weken grens:

Yolande: 19 juli: 20 weken echo en geslachtsbepaling....

Dees:19 juli 3de x vk

Sandra: 19 juli, 3e x vk

Sandra: 26 juli 20 weken echo

Diaan 39: 23 juli en 29 juli echo

Francis: 27 juli 20 weken echo

Kyra: 27 juli (4e x bij de vk) + 01 augustus 20 weken echo

Elke: 3 augustus 20 weken echo

Elke: 10 augustus (4de x bij de vk)

Hope: 10 augustus controle vk

Kelebek: 11 augustus internist

Armanda: 11 augustus 20 weken echo (in Zwolle: met mijn ouders erbij!)

Kelebek: 15 augustus, 20 weken echo daarna VK 3e keer

Uitgerekend op:

Hope: 27 november, we krijgen een ZOON!!!

Yolande: 06 december

Kyra: 09 december, 3e kindje

Karin: 10 december

Francis: 13 december

Poezebeest: 13 december

Sandra: 13 december

Jessie: 16 december

Elke: 21 december, 2de kindje en we krijgen een ZOON!! :-D

Armanda: 27 december

Kelebek: 29 december, 2e kindje

Diaan39: 30 december, 3e kindje

Dees: 31 december, 2e kindje

Ik heb even het lijstje aangepast. Ik hoef pas over 4 weken (!!!) terug naar de vk. Jee wat duurt dat lang he? Ben blij met mijn angelsounds.

Geplaatst

Hope, mijn placenta ligt voor. Ik voel nog niks. Maar dat is misschien ook wel iets te vroeg nog als de placenta voor ligt.

Wat fijn dat je dat drankje nu niet hoeft te drinken.

Ik heb vandaag een mama fiets gekocht. Ben ik erg blij mee. Morgen kan ik die gaan ophalen. Oh ja en alvast onze eerste pak luiers. Ik wil alvast een voorraadje in gaan slaan want straks wordt het duur genoeg.

Verder voor mijn stiefkinderen wat kinderbh's gekocht. Ze voelen zich een beetje te oud worden voor gewoon hempjes. haha. Het gaat nu ineens ook zo snel met die meiden. De oudste gaat dit jaar al naar de middelbare school. Echt een puber aan het worden.

Pfffff. Ze wilt nu echt wat make up op en zo, andere kleding, een beetje meer open. Ik dacht even ik hoop dat ik een jongetje ga krijgen dan heb ik daar later geen last van haha.

Geplaatst

jessie mag ik vragen wat voor mamafiets je hebt gekocht? ik zit te twijfelen welke ik moet nemen

heb nu een oude afgetrapte opoefiets

fietst wel lekker maar rammelt aan alle kanten en past haast geen stoeltje op

Geplaatst

Sandra, ik heb een niet al te dure gekocht. Ik heb die van mij gekocht bij de formido. Je weet wel, de doe het zelf zaak. 2 jaar gerantie en 10 jaar op het frame. Die was nu afgeprijst naar 329 euro.

Ik zag er ook een staan bij de aldi geloof ik, maar ik vond deze mooier.

Mijn oude fiets was ook zo een goedkope, maar daar heb ik toch zeker 10 jaar mee gedaan maar die was niets voor met een kleintje.

Geplaatst

Pfffff het is nu 02:11 uur en ik ben weer uit mijn bed gekropen en naar beneden gegaan. Ben om 23:00 gaan slapen maar kan niet slapen omdat ik weer mega hartkloppingen heb. BOEM BOEM BOEM, het is net alsof mijn hart uit elkaar klapt, terwijl ik rustig in bed lig en nu op de bank zit. Ik kan er niet van slapen, en wordt er zelfs misselijk van. Dit gebeurd nu de 2e keer en nu heb ik het al sinds 20:30 uur vanavond. Al bijna 6 uur non stop. En het leukste van alles is dat mijn man vandaag jarig is....En ik slaap waarschijnlijk niet vannacht dus zal ik me morgen aardig brak voelen en dus beroerd, SNIK SNIK SNIK! Waarom kan het niet een keer normaal gaan he? Ik bedoel, we hebben al zoveel de afgelopen 21 weken ZOVEEL moeten missen, sowieso qua genieten van mijn zwangerschap en daarnaast alle andere dingen, bijv nu de verjaardag van mijn lieve man....

Heeft iemand ook deze hartkloppingen, en wat doen jullie eraan? Ik weet niet of ik de huisartsenpost moet bellen, of dat ik het nog 24 uur moet door laten gaan.....Ik blijf maar eerst eens even een uurtje op de bank hangen en om 03:00 zie ik weer verder...

Sorry meiden voor mijn klaagverhaal, moest het ergens opschrijven...

Geplaatst

Vrouwke toch, tuurlijk moet je de huisarts bellen!

Laat je even weten hoe je je voelt? Anders maak ik me ongerust hoor. Tjemig het is toch niet normaal?! Jouw lichaam is niet gemaakt om zwanger te zijn lijkt het. Meid wat een ellende toch steeds.

Heel veel sterkte em liefs

noor

Geplaatst

Lieve HOPE,

Meid wat een ellende allemaal en dat nog op de verjaardag van je mannetje. Bel alsjeblieft de HA hoor, want dit is niet normaal. En net wat Noor zegt, laat ons even weten hoe het gaat, want anders maken we ons allemaal ongerust.

Dikke knuffel.

Geplaatst

Hope, ik heb het ook sinds maandag!!!! Ik maakte me er vreselijke zorgen over omdat ik nooit zoiets hebgehad en wat blijkt, rond de 19de week gaat er 40-50% meer bloed door je lichaam stromen en daardoor moet je hart in een keer sneller werken en daardoor wennen aan de nieuwe situatie. Ik was blij toen ik dat hoorde, dan weet je tenminste wat de oorzaak is. Kennelijk voelen jij en ik dat heel duidelijk. Gisternacht heb ik ook zo'n nacht gehad! Vannacht gelukkig heel goed geslapen. Hoop dat je toch een leuke dag hebt op je man's verjaardag en een beetje gerustgesteld bent!! Gefeliciteerd in ieder geval!

Nog drie nachtjes slapen en dan de 20 weken echo, erg spannend....

Fijn weekend lieve meiden,

X yolande

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden