Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ach lieve Francis, wat vervelend dat je er verdrietig van bent!

Je moet jezelf zeker niets kwalijk nemen!! Goed dat je even lekker er tussen uit gaat.

Probeer te genieten en lekker afleiding te vinden..

Hope, fijn dat je je zo goed voelt, heerlijk is dat.

Armanda, hoe gaat het met je paps?

En Dees, derek Oglivie... spannend.... lijkt me ook wel interessant. Ga je voor een overleden dierbare die je hoopt te 'spreken'?

Ik moest wel lachen om jullie verhalen over rare dingen! hahaha...erg grappig.

Dames die vandaag en morgen naar de baywinkels gaan: leef jullie uit en laat even horen hier wat jullie allemaal gekocht hebben!

Bij ons is de babykamer/kinderwagen en maxicosi al 3 weken geleden besteld en alle kleinere dingen ga ik denk ik met mijn moeder uitzoeken, dat vindt mijn man prima en hij heeft dezelfde smaak en vindt het iets minder interessant om slabbetjes e.d. uit te zoeken haha.

Vind het ook echt leuk om met mijn mams te gaan.

Namen vinden wij nog steeds lastig maar we hebben eindelijk ook twee namen die we leuk vinden voor een jongen. Eerst maar eens afwachten wat het wordt.... Nog 2,5 week.

We vragen of ze het bij de 20-weken echo willen opschrijven en in een envelop willen stoppen en dan gaan mijn man en ik die middag een high tea in het vondelpark doen en daar maken we dan met z'n tweetjes de envelop open.... Dat vinden we iets leuker dan in het ziekenhuis.

Ik wens jullie allemaal een heel fijn, klachtenvrij weekend!

Liefs Yolande

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gisteren ben ik mjjn bestek vergeten mme te nemen in de kantine :):) mijn eerste kijken wat er nog gaat volgen hahaha

Iedereen veel plezier in het weekend en shop ze, heb zelf nog niets staan alleen dat mijn dochter moet zwemmen morgen

Geplaatst

dees ik woon vlak bij emmen

in hoogeveen zit babypark daar hebben wij dit keer het kamertje besteld, vorige keer bij babydump

hoogeveen is voor ons een dik half uur rijden en groningen een dik uur

spannend derek ogilvie lijkt mij ook erg interressant maar soms ook erg confronterend

mijn vader is 7 jaar geleden overleden en heb nog steeds het gevoel dat hij soms hier is

ook als amy zo ineens omhoog kijkt en lacht zeg ik tegen haar is opa er weer

francis vind je bloeddruk nog niet zo heel erg hoog hoor, ligt er ook aan wat je gewoon bent

ik heb van me zelf een hele lage bloeddruk

lees dat de echo goed was en daar gaat het om

geniet lekker van het zwanger zijn en van je vakantie plannen

o ja en smaakte de dagcreme een beetje hihi

ik moet het weekend werken dus kan niet shoppen

wij hebben het kamertje zowiezo al besteld dus wachten nu de 20 weken echo af

daarna zal ik helemaal los slaan met kopen

behang uitzoeken ed

en natuurlijk weer kleertjes kopen

als het een meisje is dan mag ik van mezelf niet zo veel kleertjes kopen omdat alles van Amy ook nog mooi is

en als het een jongetje is heb ik al een hele boel mooi spul gezien

vooral bij h&m en kik in duitsland

denk niet dat ik dit weekend online ben maar kom maandag zeker weer ff bijlezen

iedereen een fijn weekend toegewenst

Geplaatst

Sandra, de bovendruk wijst op bovenmatige stress. Daarbij is de vorige keer mijn zoontje overleden door het Hellpsyndroom.

het is dus wel een heel serieus teken omdat de vorige keer mijn bloeddruk 60/120 was....

Natuurlijk ben ik dolgelukkig met mijn zwangerschap, maar een roze wolk, nee.

Ik denk dat ik pas kan ontspannen als ik ons kleintje gezond en wel in mijn armen heb...

Geplaatst

Ik heb ook een warrige dag gehad:

Moest cadeaupapier halen: vergeten

Moest vleeswaren halen: vergeten

Moest luiers halen: vergeten en die waren echt helemaal op!!

Was mijn smeer boter kwijt. Stond in de koelkast en daar staat ie nooit, hahaha

Jeroen vroeg zich af waar ik met mijn hoofd zat vandaag :-D

Liefs Elke

Geplaatst

Hahaaaa girls wat een acties zeg!

Ik heb dat volgens mij helemaal (nog?) niet.

Weekendplannen?

Gister In to the wild gekeken met een vriendin.

Zo werken aan mijn zus' bruiloft.

Strax lunchen met andere vriendin in Woerden.

Daarna werken aan een blog over mijn pa.

Savonds naar Tuinfeest bij Wageningen.

Zondag komen de twee pleegzusjes bij ons.

Die avond naar Zwolle want maandag al vroeg mee met pa's chemo.

Dus... Genoeg te doen he?! ;-)

Ik heb redelijk energie maar in de avond vaak nog misselijk. Borsten niet meer zo super hard, toch nog wel pijnlijk. Buikje groeit langzaam vind ik. Maar zal wel ok zijn.

Geuren zijn niet meer zo overdreven sterk, maar ik moet wel zeggen dat eten anders en vaak minder lkkr smaakt.

Jullie nog kwaaltjes over?

En leuke weekendplannen?

Geplaatst

kwaaltjes: tja moe alleen nog en af en toe misselijk, me eten smaakt zout, bij echt alles en mijn tepels doen erg pijn.

gister geslaagd voor een babykamer! een witte, gaby. bij de gardo in groningen, die gaat 20 augustus sluiten en hebben heel veel kortingen, het kamertje was 60% afgeprijst. dus hebbben we een mooie kamer voor 450 euro! dat vonden wij niet duur! we halen hem over ong 2 weken op, dit omdat de gardo dus gaat sluiten.

bij de babyplanet een doppler gekocht, het hartje meteen kunnen vinden. en er staat ook op hoeveel hartslagen het per minuut heeft. erg leuk!!

voor de rest 1 setje kleding, gewoon neutraal omdat we het geslacht nog niet weten. maar julian die wees, en wilde het setje niet meer loslaten dus maar mee genomen.

nog even lekker met zijn 3en gegeten bij een lunchroom, erg lekker. kortom een gezellige en geslaagde dag.

Elke: jij bijna je gelachtsecho, spannend hoor, ik denk voor jou een jongen..:D

armanda: veel sterkte maandag

o ja.. misschien had ik het al verteld maar ik was de was aan het opvouwen en heb mijn onderbroek in de diepvries gelegd.. en wasmiddel in de koelkast.. hmm lekker slim haha

nou ik ga mijn man even helpen, we krijgen een rij tegels in de voortuin. dus even kijken of ik nog iets kan doen!

liefss

Geplaatst

Ik hoop dat je gelijk hebt Dees!! Je heb tlekker geshopt vandaag en nee 450 euro voor een babykamer is niet duur :-D Goed gedaan dus!

Vandaag lekker naar de stad geweest, in Eindhoven van het koopzondag. Heb een leuke jurk en tuniek gekocht bij de prenatal. Ze zaten heerlijk!! Goh, wat zal ik morgen toch eens aantrekken ;-)

En hoe is het weekend voor de andere dames geweest?

Liefs Elke

Geplaatst

hier mijn werk weekend weer overleefd hihi

nu 2 dagen vrij

dees dat is idd geen dure kamer

wij hebben een kamer vasn babypark van 530 euro

wij wilden ook geen dure kamer

elke spannend geslachtsecho wat denk je zelf dat het is?

voor de rest heb ik niks te melden

Geplaatst
hier mijn werk weekend weer overleefd hihi

nu 2 dagen vrij

dees dat is idd geen dure kamer

wij hebben een kamer vasn babypark van 530 euro

wij wilden ook geen dure kamer

elke spannend geslachtsecho wat denk je zelf dat het is?

voor de rest heb ik niks te melden

Ik hoop een jongen, maar mijn gevoel zegt me een meid! Daar ben ik ook heel blij mee natuurlijk :-D

Geplaatst

He Elke, wat grappig. Ik ben vandaag ook naar Eindhove geweest en natuurlijk even bij prenatal. Daar heb ik een t- shirt gekocht en voor mijn man een t- shirt waarop staat ik wordt papa in 2011. Hij heeft hem nu al vol trots aan.

Ik heb 3 broeken gekocht bij Miss Etam. Echt een heel stuk goedkoper. Maar 15 euro per broek. 1 kortere en 2 linnen broeken.

Volgens mij koop ik teveel kleren maar wil er ook nu goed uitzien en niet steeds hetzelfde aanhebben, maar ja dat alleen nog voor deze zomer? Kopen jullie ook zoveel?

We zijn ook naar de v&d geweest en hebben daar een badje, emmer, aankleedkussen, knuffeltje met muziek gekocht en dat allemaal van Nijntje.

Franciss: ik kan me die angst van jou zo goed voorstellen. Heel veel sterkte hiermee. En wij zijn er voor je als je even je verhaal kwijt wilt.

Met mij gaat het wel. Ik ben nog erg verkouden maar heb denk ik mijn piek gisteren wel gehad. Maar vandaag in de stad lopen was toch wel erg lastig. Mijn rug is nog helemaal niet in orde. Zo in huis dacht ik dat het goed ging en dat ik dinsdag alweer kon gaan werken, maar ik kan echt nog niet ver lopen of staan. Ik voel me wel er schuldig naar mijn werk toe want ze zitten al onderbezet doordat de vakanties ingegaan zijn.

Gisteren flinke ruzie met mijn man gehad. Op een gegeven moment zei ik, ga maar naar je ouders dan heb tenminste even rust. Ik dacht niet dat hij het zou doen, maar toen ik buiten keek was de auto weg. Ik nog bozer dat hij gegaan was.

Na een paar uur kwam hij terug en had 2 broeken voor me gekocht ( die ik vandaag heb moeten ruilen voor de maat).

En een kadosetje met vezorgingsspullen voor zowel mij als ukkie. Jeetje zeg, hij is echt een schat. Maar ik maak het hem vaak zo moeilijk. Toen ik vroeg waarom hij zomaar weggegaan was zei hij, jij zei toch dat je rust nodig had dus dat wilde ik je geven.

Ik voel de laatste dagen meer een druk in mijn buik. Hebben jullie dat ook? Komt dat omdat die ukkie groeit? Tja, het is mijn eerste zwangerschap en weet niet wat ik kan verwachten.

Geplaatst

Das erg grappig Jessie. Dat shirt heb ik ook laten zien!! Alleen zei mijn man, tja als ie een week later komt is het papa in 2012, hahaha. Vond je het ook zo ontzettend druk?? Het leek wel een mierennest!!

Kom je uit de buurt van Eindhoven?

Mijn man heeft het ook echt zwaar te vorduren. Hij hoeft maar zijn pink verkeert te houden en ik snauw al dat ie hem normaal moet houden...

Echt heel lief van je man dat hij je de rust gaf (niet wetende dat je nog bozer zou worden, haha) en iets liefs voor je heeft gekocht!

Het is maar tijdelijk :-D

Liefs Elke

Geplaatst

Pink verkeerd houden? Whoahaha lol moet echt lachen

Jessie wat lief zeg!!!!!!

Dees, cool, een mooie maar goedkope kinderkamer.

Wij hbbn veel rompertjes enzo gehad als kadootjes de laatste tijd en voor mn mans verjaardag had ik een rompertje via internet besteld met zijn foto erop en ' I love my daddy'. :-)

Verder nog totaal niet met de baby, baby spullen of baby kamer bezig.

Komt wel als t wat rustiger wordt en rondom 20 wkn.

Of is dat heel laat??

Ja dat was ik vergeten te noemen, heb ook idd zere tepels! Pijnlijke Steken er naar toe zelfs.

Nu snel slapen. Morgen mee naar chemo.

Geplaatst

Goodmorning!

Zo te lezen iedereen een fijn weekend gehad en lekker wezen shoppen? Wij ook! Zaterdag een heeeeerlijke dag gehad, kwaalvrij en lekker geshopt en 's avonds lekker wezen uiteten in Utrecht. ( Gisteren wel weer gestraft natuurlijk, auw auw mijn bekken rug en darmen ) Maarja! Zaterdag naar babydump in Veenendaal geweest, veel kortingen. We hebben een gave verzorgingstas gekocht, een voedingskussen, waskussen plus hoezen, een boxpakje, spenen, pyamaatje en kledinghangers, rompertjes, en....tja dat was het wel. Genoeg weer! Pff als je dat alweer bij elkaar optelt he? Ook al is het met korting, pff toch snel weer 130 euro. Maar wel LEUK! En dan 's avonds in Utrecht langs de oude gracht bij een American Steakhouse gegeten, erg gezellig en lekker!. En tja, zoals ik al zei werd ik gisteren gestraft, teveel gedaan. Maar vannacht weer 9 uur geslapen, en morgen gaat het weer goed.

Armanda, rond de 20 weken is niet te vroeg hoor! De meeste doen dat geloof ik. Vandaag de 2e chemo van jouw vader toch? Hoe gaat het met hem? Heel veel succes, en pas goed op jezelf in het ziekenhuis! Als je in aanraking komt, kan het heeeeel schadelijk voor je kindje zijn!

Jessie, moest wel lachen om je verhaal met die ruzie. Ik dacht eers, nou, hij gaat n hele nacht weg, komt ie thuis met 2 broeken. Wat liiiiieef!! Ik ben ook snauwerig hoor! Gisteren helemaal, als ik moe ben en pijn heb, is hij de pineut. Hij laat het maar over zich heen komen, en knuffelt me. Aaaahhh! Onze hubbies hebben het soms zwaar te voortduren, hihi!

Dees wat goed joh, voor zo weinig een babykamer!! En zo'n doppler is echt super! Ik voel de baby nog niet, dus als ik even onzeker wordt luister ik even en dan is mijn hele dag weer goed!!

Even 3 vraagjes aan jullie. Ik vroeg me af:

1. geven jullie borstvoeding? En kopen jullie dan alvast een borstkolf? Of wacht je af tot na de bevalling?

2. voelen jullie je kindje al bewegen?

3. wat voor 'n thema of idee doen jullie met de babykamer. Pffff, wij zitten te brainstormen en de hersentjes te kraken, maar wat vind ik het lastig!! Vooral gordijnen, wat doen jullie?

Nou, fijne dag iedereen!

Geplaatst
Elke, ik woon inderdaad in de buurt van Eindhoven namelijk in Budel. En jij?.

Ik ook, maar dan de andere kant op. Ik woon in Boxtel :)

Geplaatst

Even 3 vraagjes aan jullie. Ik vroeg me af:

1. geven jullie borstvoeding? En kopen jullie dan alvast een borstkolf? Of wacht je af tot na de bevalling?

2. voelen jullie je kindje al bewegen?

3. wat voor 'n thema of idee doen jullie met de babykamer. Pffff, wij zitten te brainstormen en de hersentjes te kraken, maar wat vind ik het lastig!! Vooral gordijnen, wat doen jullie?

Nou, fijne dag iedereen!

Ja, ik wil weer borstvoeding gaan geven. En een kolf heb ik nog van de vorige keer, maar die maakt z'n herrie! Ik wil graag een nieuwe, maar ik heb besloten om dit pas te gaan doen wanneer ik weer moet gaan kolven.

Ik denk soms dat ik de kleine voel ploppen. Bij Tess voelde ik haar met de 16 weken en daar ben ik nu ook bijna!

Wij hebben geen theam voor het kamertje. Bij Tess hebben we een muur donker paars gemaakt en ik wil bij deze baby graag de muur bordeau rood maken, maar dan wil ik eerst het geslacht weten. Het is mooier voor een jongen dan voor een meisje. Als het een meid wordt dan weet ik nog niet welke kleur het gaat worden :-D

Liefs Elke

Geplaatst

Hoi allemaal,

Zo en nu ga ik er eens lekker voor zitten om weer een berichtje te tikken. Het is alweer vorige week geweest dat ik schreef dat ik zou reageren op jullie (shame on me, maar ik heb het erg druk gehad.)

Leuk dat jullie allemaal aan het shoppen zijn geslagen en nog geslaagd zijn ook. Ik moet ook nog een paar nieuwe positiebroeken, want de meeste oude broeken paste ik echt niet meer. Nu zag ik dat ze bij bonprix leuke broeken hadden in grote maten, dus daar ga ik eens bestellen en ook even kijken bij de Miss Etam. Kan namelijk nog maar 1 gewone broek aan en mijn korte broeken, maar daar is het nu geen weer nog voor.

HOPE, oooh leuk hè al dat kleine spul. Het hangt hier al een tijdje in de kast van de andere kinderen en in de vakantie heb ik nog 2 pakjes gekocht, zoooo lief! Ben helemaal verliefd als ik er naar kijk. Om je vragen te beantwoorden:

1. Nee, hij/zij krijgt flesvoeding. Kan geen borstvoeding geven door een borstverkleining (wel geprobeerd, maar mislukt)

2. Ja, al vanaf week 12 en best wel veel door de achterliggende placenta. Manlief heeft het zelfs van de week al gevoeld al was dat heeeeel zachtjes.

3. Onze babykamer heeft als thema Tijgertje van Winnie de Poeh. 2 muren hebben lichtoranje behang en 2 muren crèmekleurig behang. Verder een neutraal roomwit bedje en commode met accenten van Tijgertje en Winnie de Poeh en vriendjes. Ik zal kijken of ik van de week wat foto's kan plaatsen.

En als laatste GEFELICITEERD met jullie ZOON. Hebben jullie het schoonouders al verteld en hoe reageerden ze op de vernoeming?

ARMANDA, heel veel succes weer vandaag. Hopelijk heeft je vader en niet al te veel last van. Rond de 20 weken kan trouwens nog prima. De levertijd is meestal 8 tot 10 weken van een kamertje.

ELKe, oeioei, dus manlief moet oppassen. Ik heb het soms ook wel dat ik ineens uit mijn slof schiet om niks. Pffff al die hormonen vallen niet mee. Veel plezier bij de echo morgen en ik ben benieuwd of je gevoel goed zit.

JESSIE, aaaaaah wat lief van je mannetje. Kan me wel voorstellen dat je eerst nog bozer was toen hij daadwerkelijk weg was. Doe wel rustig aan met je rug hè? Het is idd vervelend voor je werk, maar jouw lijf moet echt nog veel langer mee dan alleen de komende paar weken. Die druk zou idd kun komen van het groeien van de baarmoeder.

SANDRA, veel plezier op je vrije dagen.

DEES, leuk dat je geslaagd bent voor een kamertje en nog wel zo goedkoop.

FRANCIS, ik kan me voorstellen dat je niet op een roze wolk zit met jouw voorgeschiedenis. Hopelijk groeit het vertrouwen in dit kleintje en kun je straks toch een beetje gaan genieten. Heel veel sterkte gewenst, want ik kan me voorstellen dat je allerlei herinneringen krijgt van hoe het de vorige keer was.

YOLANDE, hoe gaat het met jou?

Woensdag bij de vk geweest en alles was picobello in orde. Bloeddruk 110/60, gewicht -2 kilo (waar ik erg blij mee was, hopelijk ben ik na de bevalling lichter als voor de zwangerschap net als bij mijn dochter. Er mag wel wat af hier), bm tot bijna aan de navel en ik heb voor het eerst ukjes hart gehoord bij de vk (wel al gehoord bij de echo, maar nog niet bij de vk). Dochterlief vond het fascinerend om te horen.

Verder heeft mijn buik echt een groeispurt ondergaan en is het nu wel heel duidelijk te zien vind ik zelf. Heb alleen nu wel last van mijn bekken, dus ga waarschijnlijk volgende week even naar de fysio.

Groetjes Kyra

Geplaatst

even een vraagje nog: vinden thema Winnie de Pooh meer voor een meisjes babykamer, of voor een jongens babykamer? En Woezel & Pip?

Geplaatst

even reageren op thema van kinderkamer.. ok ik vind winnie de pooh en dat soort dingen echt niks, tja het is persoonlijk.. ik koop ook geen dingen van winnie de pooh, nee gewoon neutraal. ook geen cars ofzo en geen nijntje!(dit is echt persoonlijk en je moet doen wat je zelf leuk vindt)

en ik hou ook niet van knuffels, julian ook niet, hij heeft dozen vol maar ik ben van plan die te schenken aan een weeshuis, iemand in de buurt verzameld het. de mooie bewaar ik, of waar ik een herinnering aan heb.

ik ga gewoon een mooi behangetje van pip studio uitzoeken, ligt aan wat het geslacht is en de rest mooi wit en grijs achtig laminaat. hou ook niet van die stickers plakken, staat gewoon niet mooi vind ik zelf.. heeft me schoonzus ook, lijkt echt nergens op;) hahaha

Ik heb wel een muur tekst, heel lief.

heb nu al wel zin om met het kamertje bezig te gaan maar ja.. waar moet de computer heen enzo.. moeten we nog even allemaal passen en meten.

Julian zijn kamertje is grijs met wit, en gestreept behang.. en ik heb een tekts op de muur geschilderd met droom..

nou julian slaapt nog.. al vanaf 7 uur gisteravond. hij is verkouden.. misschien slaapt ie daarom zo lang.. ben al paar keer wezen kijken maar niks geen julian die wakker wil worden..

suc6 met jullie kamertjes!

liefss

Geplaatst

ff de vragen beantwoorden

1 ik geef geen borstvoeding, past niet bij mij voel me erg ongemakkelijk bij het idee dat de boel bloot moet

2 denk de baby ff gevoeld te hebben maar twijfel hier wel over

3 wij hebben geen thema in gedachten

voor de gordijnen effen verduisteringsgordijnen

behang nog geen idee ligt ook aan het geslacht van de beeb

het word vast wel weer erg kleirig net zoals bij amy

die heeft behang van belle rose is net zoiets als pip druk en fel

veel roze

maar lijkt niet te druk doordat we bij haar witte meubeltjes hebben en geen tierelantijntjes ed

Geplaatst

Hoi Hope,

Even je vragen beantwoorden. haha.

1. Als het kan ga ik zeker borstvoeding geven. Ik ga nog aan mijn zusje vragen of ik haar kolf mag overnemen.

2. Ik voel nog niks bewegen geloof ik.

3. Ons thema is Nijntje in het kamertje. Het kamertje wordt een rustig kamertje met een paar accenten van Nijntje erin. Op de muren komen teksten. Op de ene muur de naam van onze ukkie en de andere een andere leuke tekst. Alle muren worden gebroken wit tegen het beige aan en 1 muur wordt lichtbruin. Daarop komt de naam te staan en op de lichte de tekst. We hebben het al helemaal in ons hoofd. Gordijnen weten we nog niet. Moeten we nog voor gaan rondkijken.

Geplaatst

Thanks iedereen!

Ik ga ook borstvoeding geven, en soms denk ik de beeb te voelen, maar dan denk ik weer: naah, kan niet, heb placenta voor.

Qua thema: we hebben een grote babykamer 3 meter lang en 4 meter breed. Dus als je binnenkomt, kijk je gelijk tegen de 4 meter lange muur aan. Die muur wordt heeeeel zacht blauw, geen babyblauw hoor. De rest vd 2 muren blijven wit. De plinten zijn beige. De vloer is een Douwe Dekker laminaat met lange brede planken en houtlook. De kleur vd vloer is beige/wit. Aan de linkerkant vd kamer is een heel groot raam. Daar doen we een donkerblauwe rolgordijn, en een voile erover heen. Dat is een soort vitrage, doorschijnend dus. Verder aan de blauwe muur een canvas doek van Woezel en Pip op een piratenboot. En op de grond onder het doek een Woezel hobbelpaard. Achter het ledikantje komt een hemel/klamboe van woezel en pip. Deze is voornamelijk wit, alleen bovenin blauwig met figuurtjes. Oja de kinder kamer is 'Vigo wit' Als dit googled zie je de kamer. Vrij strak. Misschien nog een rond kleedje op de grond, donkerblauw. De lamp weet ik nog niet, en boven de commode een wandplankje, daarboven verder niets denk ik. Dus tja, eigenlijk is de kamer blauw/wit met Woezel en Pip accenten. Wij vonden het toch leuk om iets baby achtigs aan de kamer toe te voegen. Overal zie je winnie de pooh, ducktales, sesamstraat, hello kitty enz enz. Daar houden wij helemaal niet van. Maar Woezel en Pip had ik nog nergens gezien, dus vandaar.

Ik ga er weer even vandoor, kadootje kopen voor mijn vader, die is vandaag 60 jaar geworden!

Bye!!

Geplaatst

Hope breek even in en lees dat je denkt dat je de kleine nog niet kan voelen, omdat je een voorliggende placenta hebt?? Ik heb ook een voor liggende placenta en voel hem ook al vanaf een week of 16 regelmatig bewegen. Over het algemeen heb ik alleen bewegingkjes in de onderbuik, bij de liezen en dan iets hoger. Helaas zie je mijn buik nu ook niet "bewegen" zoals bij sommige anderen.

Gewoon genieten van wat je voelt hoor!!!!! het kan zeer zeker jullie kleintje al zijn!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden