Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Armanda.

van harte gecondoleerd met het verlies van je vader!!

Meid, wat vreselijk!! Om dit mee te maken is al vreselijk,

en dat ook nog terwijl je zwanger bent!! wat een groot

verlies en wat zal je straks je papa gaan missen.

Heel, heel veel sterkte meisje, en k hoop dat je kracht

krijgt om dit aan te kunnen!!

liefs

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Armanda,

Gecondoleerd... Zo snel gegaan, hopelijk was je ondanks de file nog op tijd bij hem. Je vader heeft nu hopeljk zijn rust gevonden en hij gaat vast en zeker een beschermengel voor jullie kleine meisje worden. Maar wat een verdriet en pijn zul je alsnog hebben... Heel veel kracht en sterkte en knuffels, yolande

Geplaatst

Armanda wat een verschrikkelijk nieuws. Gecondoleerd met dit grote verlies. Heel veel sterkte voor jou, je man, je moeder en de rest van de familie. Erg naar dat hij je dochtertje niet meer in zijn armen heeft kunnen houden. Maar hij kijkt vast vanaf boven mee. Gelukkig was hij erg blij met de 3d echo. Hij heeft jouw wens in vervulling zien gaan en wist dat hij opa ging worden.

Veel kracht toegewenst.

Geplaatst

armanda

heel veel sterkte met dit grote verlies

het leven is soms zo oneerlijk maar soms kan het niet meer anders

de komende tijd zal het best nog wel zwaar zijn maar je paps zal altijd bij je zijn

zelfs bij de geboorte zal hij zijn kleinkind ff lekker knuffelen vanuit de hemel

heel veel sterkte

Geplaatst

armanda,

wat een verschrikkelijk nieuws!! petje af dat je het ons komt melden.

Ik wil jou en je fam heel erg veel sterkte in deze moeilijke periode! veel kracht gewenst..

dikke knuff

Geplaatst

Lieve meiden

Onwijs bedankt voor t medeleven en lieve woorden.

Wat moet er veel geregeld worden, hen nauwelijks tijd voor emoties. Donderdag is de begrafenis.

Net 'open huis' voor een select groepje gehad. Ik kan haast niet meer lopen vd rugpijn!

Nu onderweg naar huis. Sinds een paar nachten weer thuis slapen. Ben echt giga moe.

Maar stop aub niet met schrijven hoe t met jullie gaat vanwege mij! Ik wil juist weten hoe t met jullie is.

Agfesproken?

Geplaatst

Lieve Armanda,

Ik vind het knap van je dat je de tijd hebt en meent om op het forum te komen. Je hebt nu zoveel aan je hoofd en je moet zoveel regelen.

Ik hoop dat je nog wel een beetje aan je beebje kan denken en genieten.

Nogmaals heel veel sterkte aankomende tijd.

Liefs Elke

Geplaatst

Pffff ben vanaf half 9 vanavond al in het zh omdat ik de kleine niet goed voelde en omdat ik precies om de vijf min harde buiken heb. Nu blijken het weeën te zijn maar heb nog geen ontsluiting. Ik moet vannacht blijven om te kijken of het doorzet of niet... Als de weeën doorzetten laten Ze de baby gewoon komen. Ik lig met iemand anders op n kamer en die snurkt! Dit word de zoveelste kutnacht compleet weeën om de vijf min...

Geplaatst

Jemig Hope, ik kon even geen slaap vatten dus keek maar ff hier en nu zie ik jouw bericht!!! Poeh heftig zeg, hoop dat het loos alarm is en je naar huis mag morgen... En je mams ook nog eens niet in NL...

Waarom proberen ze het eigenlijk niet af te remmen? Je bent nu toch pas 35 weken?

Ben je er wel rustig onder? Meis, ik denk aan je en sterkte !

Armanda, je hoort het vaak dat die eerste dagen in een soort roes gaan door het geregel etc. Je klinkt erg sterk. Heb je nog veel broers/ zussen? En hoe gaat het met je moeder? Denk heel veel aan je!!!!

Liefs!

Geplaatst

Hope toch!! Ik schrik van je bericht!!

Ik hoop dat inmiddels de weeën zijn afgenomen en je kleintje nog een paar weken blijft zitten. Hier ook de vraag; waarom remmen ze de weeën niet af?

Ik heb mijn eerst nacht gehad waar ik gewoon een paar uur heb wakker gelegen, bah bah. Ben nu zo moe en dan nog heel de dag werken.... Weet nu hoe jullie je voelen en dat al na een nacht hahaha.

Fijne dag iedereen.

Liefs Elke

Geplaatst

Lieve Armanda,

Wat een verdrietig nieuws, gecondoleerd. Jullie meisje heeft straks een engeltje bij zich die vol trots over haar waakt.

Sterkte deze week, het zal wel heel heftig worden. Ik hoop dat jullie veel steun krijgen en dat je goed op je zelf past.

Hope, wat een spanned bericht zeg. Ben benieuwed hoe het gaat en of het doorzet.

Geplaatst

Dames, helaas zat er weer wat eiwit in mijn urine, toen ik net voor de zekerheid urine inleverde om te testen op blaasontsteking...

Nu wil de gyn mij ipv woensdag vandaag al zien en moet ik weer alle onderzoeken van bloed, urine en ctg doen, pfff.

Nou ja, hopen dat het meevalt....

Hoop niet dat ik ook opgenomen word.

Hope, ik ben benieuwd hoe t bij jou gaat.

Armanda, dikke knuffels.

Andere meiden, ik moet nu gaan rijden maar heb jullie berichtjes gelezen hoor.

Geplaatst

Hope: hebben de weeen zich nog doorgezet? Spannend hoor.

Hier iedere nacht last van lekkende borsten en niet zo'n beetje. Het zijn niet een paar druppels die ik lek, maar echt flinke vlekken tot echt nat. Gelukkig heb ik hier overdag geen last van.

Geplaatst

HOPE, jeetje meid, wat een schrik allemaal weer. Ik hoop dat jullie kanjer toch nog even een paar weekjes blijft zitten en dat jij snel weer naar huis kunt.

YOLANDE, jij ook al richting ziekenhuis. Veel sterkte gewenst en hopelijk ben je vlug weer thuis en is alles in orde.

ARMANDA, knap dat je toch blijft schrijven hier in deze hele hectische en verdrietige periode. Ik hoop dat je ondanks alles toch kunt genieten van jullie kleine meiske in jouw buik. Heel veel sterkte voor de komende paar dagen, want je wordt op dit soort moment zoooo geleefd.

Jeetje als ik al deze berichten zo lees, dan besef ik maar dat ik weer bof met een redelijk normale zwangerschap. Ik vind het zoooo vervelend voor jullie dat het allemaal zo moeizaam en verdrietig is. Ik had het er een paar dagen geleden met mijn man nog over; het duurt al zo lang voor de meesten van ons eindelijk zwanger zijn geworden en dan zijn er nog allerlei complicaties en verdrietige berichten ook voor een aantal van jullie. Ik brand een kaarsje voor iedereen die het nodig heeft en geef jullie een hele dikke virtuele knuffel.

Liefs van Kyra

Geplaatst

Armanda, knuf knuf knuf voor jou!

Yolande, poeh op zo'n bericht zit je ook niet te wachten...Ik denk ook aan jou en ik hoop dat het meevalt meis

Sorry dat ik even niet op iedereen reageer, lig nog steeds in zh. Hele nacht weeen gehad. Vanmorgen anderhalf uur ctg en lig er nu weer aan. Baby gaat alles goed. Ik mag nog niet naar huis. Weeen zijn minder frequent, dus niet meer om de 5 min, maar wel nog veel in het uur en heftiger, pijnlijker. Een enorme druk op mijn onderbuik. Vanmorgn nog geen ontsluiting, maar vk zeg dat dit zomaar de aanloop kan zijn voor de bevalling. Ben best moe, nu 20 uur weeen non stop. Inhet WKZ is het zo dat voor de 34 wkn krijg je weeenremmers en longrijpijng. Na 35 weken laten ze de baby gewoon komen omdat de longenrijp zijn. Als hijnu komt moet hij nog 2 weken in de couveuse. Voor zo ver de update.

Hoop dat het met de rest van de supermama's in spe alles goed gaat?

Geplaatst

Hee lieve meiden,

Hope: ik schrik van je bericht... Gelukkig houden ze je goed in de gaten! Fijn dat het ziekenhuis er alle vertrouwen in heeft als de kleine al zou komen. Denk aan je!

Armanda, hoe is het met je vandaag? Je zult vreselijk geleefd worden deze dagen. Probeer af en toe een moment voor jezelf en voor je kleine meisje te nemen! Denk aan je, dikke knuffel voor jou!

Yolande: ik hoop dat het meevalt, vervelend dat je urine weer niet goed was. Succes in het ziekenhuis!

Jessie: wat bijzonder dat je zoveel melk verliest snachts.... Ik hen het echt alleen druppelgewijs.

Kyra: fijn dat het bij joi zo goed gaat!

Ik ben weer thuis, vanochtend zijn we teruggevlogen. Mijn man was vrijdagavond gekomen. Dus afgelopen weekend hebben we ezellig samen vrienden bezocht en gister 40 jarig huwelijksfeest van zijn ouders. Was heel leuk om iedereen weer te zien en nu heerlijk om weer thuis te zijn! Wel een gek idee dat ik niet meer in NL kom totdat onze kleine is geboren.

Fijne dag allemaal!

Ivfsh

Geplaatst

Hoi meiden,

Armanda gecondoleerd en heel veel sterkte deze week.

Sorry dat ik weinig schrijf ben vandaag terug gekomen uit het ziekenhuis, ons mannetje wilde eerder komen dus heb een week in het zh gelegen,

en aangezien ik allergisch ben voor weeënremmer is het voor mij gewoon elke dag die telt.

breng mijn dagen ook door met helemaal niks doen mag alleen staan voor douchen en het toilet.

ik hou jullie op de hoogte.

gr Diana

Geplaatst

Jee Diana, bij jou ook al zo spannend! Is het nu wat rustiger dat je weer naar huis mocht?

Sterkte meid, hoop dat je kleine man nog een heel tijdje in je buik blijft!

Geplaatst

Ja de weeën zijn nu wat minder en het mannetje doet het gelukkig goed.....dus we houden onze vingers gekruist dat hij nog 5 weekjes blijft zitten

Geplaatst

DIAAN, jeetje jij ook al zo'n eigenwijsje. Hopelijk helpt de bedrust en blijft jullie manneke nog even een paar weekjes lekker zitten waar hij zit om nog even groter te groeien.

HOPE, meiske wat vervelend dat de weeën niet minder worden. Ik duim dat het snel afzakt en jij weer een beetje bij kunt komen. Veel sterkte gewenst.

IVFSH, dat klinkt als een heel gezellig weekend. Maar het is ook weer lekker om thuis te zijn hè? Wij waren vorige week een paar daagjes op vakantie en het was erg leuk, maar er gaat op dit moment niets boven mijn eigen bedje, douche en w.c.

JESSIE, wauw jij lekt zeg. Ik alleen als ik in mijn tepels knijp (zachtjes natuurlijk), maar dat komt omdat ik ooit een borstverkleining heb gehad en daardoor ook geen borstvoeding kan geven. Wil je borstvoeding gaan geven of was jij nu degene die het persé niet wilde?

We hebben een hele leuke week gehad vorige week. Nog even een midweekje weggeweest naar Zuid-Duitsland in de herfstvakantie. Het huisje was redelijk, maar de natuur daar is zooooo mooi. We hebben genoten van het weer en op donderdag zelfs sneeuwballen kunnen gooien, want op de bergen lag wat sneeuw (en dat terwijl we dinsdag nog in onze t-shirts met lange mouwen buiten in het zonnetje hadden gezeten en het echt warm was.). De kinderen vonden het helemaal te gek.

Ik heb heerlijk bij kunnen tanken (veel geslapen) en ben helemaal klaar voor de laatste 3 weken werken. 1 gastkindje komt volgende week nog 2 keer en 1 gastkindje komt nu nog 5 keer in 2,5 week tijd en dan heb ik lekker verlof. JIPPIE, ik heb er zin in.

We zijn druk bezig met de laatste grote dingen in huis te regelen, zoals de zolder opruimen (heb vanmorgen even 65 kilo rommel naar de stort en de kringloop gebracht) en voor de vakantie was de babykamer helemaal af, dus ik ga van de week de box beneden zetten en dan is echt alles klaar voor de kleine.

Ik merk dat ik steeds meer begin af te tellen. Niet omdat ik niet meer zwanger wil zijn, maar vooral omdat ik erg benieuwd ben naar onze flink schoppende uk in mijn buik. We weten dat hij/zij heel erg op zijn/haar broer en zus lijkt en we zijn erg benieuwd of het nou een meisje of een jongen is.

Oh ja, ik heb nog een vraagje. Kun je via dit forum een privé-berichtje naar iemand sturen? Ik wil jullie graag laten weten hoe onze uk gaat heten, maar omdat wij vrij aparte namen voor onze kinderen hebben en dit toch een openbaar forum is zou ik dat graag in een privé-berichtje willen doen (als jullie daar prijs op stellen natuurlijk).

Geplaatst

hi kyra,

je kunt gewoon op iemands naam klikken en dan kun je een prive bericht sturen. Ik ben erg benieuwd naar de naam als jullie ukje is geboren! Zet mij maar op de lijst :-)

Geplaatst

Kan ff niet bijlezen maar heb net uitslagen gehoord van bloed urine ctg en echo en alles is juist supergoed! Groei kind, bloedtoevoer placenta en mijn bloeddruk zijn allemaal prima dus enorm loos alarm...! Nog wel stuitligging dus over twee weken als ik 36 weken ben weer een echo en bepaling hoe of wat qua bevalling. Ga straks thuis bijlezen! X

Geplaatst

Even een kort berichtje, lig weer in het z'huis wegens niet lekker voelen, te hoge bloeddruk en eiwitten op het randje. Medicatie wordt verdubbeld en moet 24 uur urine opvangen, dus duimen dat er niet teveel eiwitten worden gevonden morgen en ik lekker weer naar huis kan.

Geplaatst

Meiden! Wat is hier aan de hand??? Zoveel meiden in het ziekenhuis. Gelukkig gaat het met alle kleintjes goed.

Hou jullie taai! Ik denk aan jullie allemaal!

Liefs Elke

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden