Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]2555[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2556[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2557[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2558[/ATTACH] hier een paar foto's omdat er naar gevraagd was haha

babykamer tot nu toe en dikke buik van 30 weken zoals je kan zien ik heb alleen maar buik

en de laatste mijn kleine meid van bijna 10 maand

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Elke: mooie foto's hoor van 'harry' ! mooi dat ze goed gelukt zijn..

yolande, Ik zie ook niet op tegen de bevalling, bij julian ook niet, even klein zenuwscheutje door mijn lichaam toen ik naar de verloskamers mocht, maar voor de rest helemaal niks! en nu eigenlijk meer zenuwachtig voor de reactie van Julian op de baby, en hoe dat allemaal zou gaan.

Armanda: hoe is het met jou?

Sandra, mooi kamertje! en een mooie buik.. en natuurlijk wat een mooie foto van Amy!

Gister bij de vk geweest, kleine groeit prima! precies op schema. kon niet beter. bloeddruk 75/110 dus is weer gelukkig weer normaal.

wel heel erg moe en veel last van maagzuur maar heb nu antagel gekregen, bah wat vies zeg!

Heb nog steeds veel bovenbuik pijn maar de kleine man ligt ook constant te schoppen.. pfff, soms zo erg dat het van mijn wel even mag stoppen, doet soms zon pijn!!

Gister ook bloed laten prikken, ijzer gehalte enzo even weer controleren.

voor de rest mag ik 3 nov weer terug komen.

enne, mijn man heeft gevraagd of hij de baby mag 'opvangen' als het zover is. en natuurlijk is dat geen probleem, tenzijn het echt niet mogelijk is,bijv vacuumpomp ofzo.

groei aardig hard nu, pff echt bukken gaat me zeer moeilijk af en julian aankleden is een opgave.. krijgt er zweet van op mijn voorhoofd.. hahaha.

slapen nog steeds ergggg slecht hier.

nou wij gaan even een broodje eten!

liefss

Geplaatst

Dees, wat bijzonder van je man!! Die van mij durft dat echt niet, hahaha. Een druppel bloed en hij gaat onderuit. Toch heeft hij de bevalling van Tess helemaal meegekregen. Pas daarna ging het ff niet meer goed, hahaha.

Jessie, Ik zie ook niet op tegen de bevalling. Ik kan er toch niets aan veranderen. Het gaat zoals het gaat en de baby komt er toch uit, hoe dan ook. Kan niet wachten!!

Sandra, de foto's zien en mooi, goed en lief uit!! Mooi bol buikje :D

Ivfsh, fijn he, zoon heerlijk zwangerschap! Ik heb daar ook "last" van ;-) Ik slaap zelf 's-nachts heerlijk.

Ik merk alleen dat "Harrie" niet echt meer schopt, maar hij duwt veel en hard!! Mooi om te zien, maar soms iets minder om te voelen, hahaha

Ga er zo eentje op bed leggen en dan ff zelf eten.

Hope, Armanda, hoe ist nu met jullie?

Liefs Elke

Geplaatst

hee meiden!

wij hebben gister weer controle gehad en alles was weer helemaal goed. Catootje groeit hard door, ligt zelfs een weekje voor en was al 1400 gr. Ligt in stuit, echt heel schattig: je kon op de echo duidelijk zien dat de knietjes tegen de neus aanliggen. Hoezo opgevouwen :-). Bij mij verder alles ook goed, vorige keer hadden ze ijzer geprikt, was prima. Ook bloeddruk en urine prima. Helemaal happy dus!

Jessie: met bekken inpakken bedoel ik het inzwachtelen van je bekken. De dame die lesgeeft aan mijn 'pufklasje' heeft ons geleerd hoe je al met een simpele sjaal (geen stretch!) je bekkenin kunt pakken zodat het wat steviger zit. Je slaat simpelweg een sjaal om je bekken (sjaal dubbelvouwen, dus geen rolletje), de bovenkant ter hoogte van je heupbot. Dan echt strak aantrekken. Voelde voor mij erg prettig, dan heb je het gevoel dat alles iets meer op z'n plek zit. Je hebt hier overigens ook echte heupbanden voor. Ik zal dit zelf trouwens echt maar af en toe doen, als ik echt last van mijn bekken zou krijgen ga ik eerst naar fysio voor advies.

Sandra: leuk om je foto's te zien!

Dees: stoere man heb jij! Mijn man is een echte lieverd, maar dat zie ik hem toch niet doen. Ben bang dat hij net als de man van elke onderuit gaat :-) Moet zeggen dat ik zelf denk ik ook bepaald geen held zou zijn als ik ernaast zou moeten staan en toekijken.

Ik ga mijn tas eens rustig aan inpakken. Om vijf uur gaat mijn vlucht!

Groetjes!

Geplaatst

poezebeest welkom terug, hoop dat het nu beter met je gaat.

Iedereen is druk aan het plassen las ik hahahaha, hier ook niet normaal meer, 's ochtends wanneer ik wakker ben ga ik 2,3 keer naar de wc voordat ik de deur uitga

en dan aangekomen op werk nog een keer hahahaha. Vind het nu ook niet meer prettig om te lang buiten te zijn, omdat ik naar de wc moet ppfffffff

Hier gaat het goed, eergisteren op controle, alles was goed, hartje gehoord, bloeduitslagen goed dus nu mag ik lekker over 3 weken weer. Vergeet steeds te vragen over de groei van de baby hoop dat ik het over 3 weken niet vergeet.

Gisteren de laatste babywas gedraaid nu nog alles strijken en ophangen :):)

Vandaag afspraak gemaakt voor de levering van de kinderwagen die komt op 2 november dus das ook lekker op tijd. Straks genieten van het weekend en dan nog 6 weken werken wil dat de weken snel voorbij gaan.

Armanda veel sterkte met je vader en alle andere dames een fijne weekenddddddddddddd ivfsch veel pleziierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ogh ja sandra hele leuke fotos hoor en als ik iemand ben vergeten sorry dames :):)

Geplaatst

hee kelebek!

Jij bent lekker op tijd met de babywasjes! Krijg een beetje de kriebels als ik dat lees. Hier nog geen enkel babywasje gedraaid... maar eens aan gaan beginnen als ik terug ben.

Mooi dat jouw controle ook goed was! Welke kinderwagen hebben jullie besteld?

Geplaatst

Snik heb net mijn ouders op Centraal station gezet richting Schiphol. Ze boarden kwart voor 8 onze tijd en komen morgen in Bali aan. Ze zijn gewoon 3,5 week weg! Bah!! En dan gisteren die fijne aardbeving op Bali, precies op de plek waar zij naar toe gaan....En ik zit hoogzwanger thuis. Heb elke dag contact gehad met mijn ouders, ze slepen ons eigenlijk een beetje door de zwangerschap heen. Zeker mijn moeder, ik wil ook echt dat zij bij mijn bevalling is. En nu zal ik ze weinig spreken de komende tijd, want het is vreselijk duur om te bellen. Hopelijk hebben ze daar wifi verbinding en kunnen we skypen...Ik zit effe in een deprie mood geloof ik. Maar ik heb niet gehuild toen ik gedag zei, zelfs niet toen de trein wegreed. Daarna tranen met tuiten hahaha!

Morgen lekker lunchen met 2 vriendinnen, zondag helemaal niets. Fijn weekend iedereen!!

Geplaatst

Ooo hope das lang, voor je het weet zijn ze er weer. En je hebt nog 6 wk las ik, komt hrlemaal goed meidd wanneer jij je wonder in je armen hebt moeten wij nog wachten :)

Ivfsch wij hebben een mutsy slider gekocht

Geplaatst

nou vanmorgen plassen staat de hele boel van onder in de brand

au au au

moest toch werken dus urine getest blaasontsteking

dacht toch maar ff spiegeltje erbij om de boel te bekijken

alles vuur rood en opgezet

schimmel infectie erbij

lekker onder de pannen dus met zalfjes en pillen en pijnstillers

verder vandaag veel last van rug en ribben dus lig op bed zitten doet veel te zeer

lopen en bewegen wil wel maar de conditie is niet meer al te best

ben het weekend vrij en heb geen verplichtingen dus doe het lekker kalm aan

jessie ik ben ook niet zenuwachtig voor de bevalling min vorige bevalling was best vlug achter de rug dus denk dat deze keer ook wel aardig vlug zal gaan

dees goed dat alles weer prima was bij de vk en knap dat je man de beeb gaat opvangen

hope hopelijk vliegen de weken snel voorbij en zijn je paps en mams er snel weer

ik zou mijn mams ook ontzettend missen als ze zo lang weg zou zijn zie haar bijna dagelijks (pap is overleden)

kelebek ik heb van de week ook al babywasjes gedaan, geeft wel een lekker gevoel dan is wassen en strijken best wel leuk

goed dat je controles weer goed waren

elke leuke foto's van harrie

Geplaatst

Iemand anders hier ook wakker? Probeer al sinds 23.30 uur in slaap te vallen... Inmiddels 4 keer geplast so far.Hope, wat heftig vandag voor je. Hopelijk heb je veel afleiding?Sandra, wat rot zeg een blaasontsteking, hopelijk slaat de kuur snel aan!! Sterkte!Elke, fijn van de extra knuffel via Nora!iVSH ben je goed aangekomen en een gezellige avond gehad? Slapen julliebij ouders nu?Kyra, diaan en poezebeest, alles goed?Jessie, geen nare gedachte over jezelf als moedere meer gehad?Dees, fijn dat de controle weer zo goed was!!Kelebek, ook een goede controle gehad, fijn hoor.Armanda, hoe was het bij je vader en hoe gaat het met je? Fijn dat je moeder bij je was laatst en dat jullie een fijne babyshopdag hebben gehad.Nou, hoop dat jullie wel lekker kunnen slapen...ik ga weer schaapjes tellen of zoiets...

Geplaatst

Van 4-6 geslapen daarna wakker terwijl ik plaste ( of was het vruchtwater)?? En ik kon het niet opvangen maar het was niet erg veel, wel hele slip nat en maar onder douche gaan staan. Ik denk dat het urine is omdat die kleine in stuit ligt en af en toe hard met de billen op mijn blaas drukt. Even in de gaten houden... Wat een %#{^*+nacht zeg....

Geplaatst

Goedemorgen meiden!

Hope: ach meis, het zal vast sneller gaan dan je de denkt. Jammer dat het nu net zo uitkomt met die vakantie.

Sandra: wat een vervelende infectie, jakkie, klinkt niet fijn. Hoop dat het snel over is!

Yolande: wat een rotnacht heb jij gehad zeg... Vandaag maar wat uurtjes inhalen.

Mijn man is nog in Ierland, die komt alleen volgend weekend. Dus ik ga lekker bij een paar vriendinnen slapen, bij mijn broer en bij mijn ouders. Vanacht bij mijn schoonouders geslapen, ik kan hun auto nl lenen deze week.

Fijn weekend allemaal!!!

Geplaatst

Jessie, kan me voorstellen dat je overstuur was van je droom. Het is ook zo heftig allemaal, zo’n nieuw leventje waar je graag perfect voor wil zorgen.

Jammer van die cake! Heeft het je man wel aangemoedigd om aan de slag te gaan in huis?

IVFsh, je hebt een goede week uitgekozen om in NL te zijn, het is lekker weeeer! Enjoy het shoppen en je familie! Dat je kleintje in stuit ligt, maakt nu toch nog niet uit toch? Tijd zat voor jou!

Elke, leuk joh, die 3D foto’s! Too cute!

Hope, lekker kerstdingetjes zoeken, hihi, kan me voorstellen dat dat leuk is hoor, zeker met nieuwe inrichting enzo. Ik kan me nu ook beter inleven in jouw zwangerschapsavonturen. Men wat is het spannend als het zo onzeker is allemaal!

Nu moet je je ouders even missen… maar gaat vast goed de komende weken!

Yolande, ook jouw man kan niet wachten! De mijne ook niet. Is echt jaloers dat ik het kindje de hele tijd bij me draag, haha. Oooh ook jij weer zo slecht geslapen. Klote is dat zeg!

Dees, gelukkig is jouw bloeddruk weer normaal. Succes met Juliantje, het is niet makkelijk om je kindje nu aandacht te geven met een bolle buik he, en straks al helemaal effe wennen voor hem om de aandacht te verdelen.

Kelebekkie! Jij lekker aan de baby was. Ik heb ook lakentjes gewassen, en ik geef toe, toch leuk om te doen ;-)

Sandra: auw!! Niet fijn klinkt dat! Sterkte ermee…

Poezebeest, hoe is het nu met je?

Lezen jullie ook steeds mee bij Oktober? Zo spannend daar… een voor een bevallen ze, hihi!

Wat een rare week had ik! Niet zo leuk…

Zondagnacht dus naar spoedeisende hulp geweest voor die geklemde spier in mijn schouder.

Daardoor ma en dins niet gewerkt. Terwijl ik me al een kwartaal niet had ziek gemeld en ik het gevoel had dat ik echt een goede zwangerschap had. Ookal stond dit er los van, maar dat komt nog…

Dinsavond naar informatieavond van Ziekenhuis Woerden geweest. Klinkt goed, dat Geboortecentrum!

Woensdag naar mijn ouders (toen ging het weer heel goed met mij). Met mn pap is het totaal niet stabiel. Hij is steeds meer in de war, dus naast lichamelijke aftakeling, is het nu ook geestelijk begonnen.

Donderdag gewoon weer gewerkt, ging prima! ’s Avonds tijdens het zwangerschapszwemmen wel steken en pijnen. Ik dacht dat ik gewoon te veel gegeten had ofzo. Ook regelmatig hoofdpijn, maar ja, het is tenslotte ook een heftige periode.

Vrijdag weer gewerkt, en tussendoor even naar de standaard controle van de vk…

Bleek dat mijn bloeddruk te hoog was. Ze stelde me een paar vragen waar ik niet op antwoordde wat ze graag wilde horen, en toen moest ik gelijk door naar het ziekenhuis! Ik schrok me rot!

Gelukkig wist ik door dinsdagavond (infoavond) de weg er naar toe! Mijn man was aan het werk en ik dacht dat ik het wel alleen kon. Maar ik was echt geschrokken en zo nu en dan even emotioneel. Ik wist niet goed wat er nou eigenlijk was en wat er ging gebeuren en hoe erg dat dan eigenlijk zou zijn.

Ik wist alleen dat ze wilden uitsluiten dat ik zwangerschapsvergiftiging heb.

Ik moest urine inleveren, bloed laten prikken, heb een echo gehad, en werd een half uur gemonitord aan een ctg scan zodat het hartje van ons beebje en de samentrekkingen vd baarmoeder in de gaten gehouden konden worden. Ik had geen goede verbinding dus kon op mijn telefoon niet op google ofzo opzoeken wat zw.vergiftiging eigenlijk is. Kon ook niet Wordfeuten. Ffff ik ik lag daar maar.

Maar goed, gelukkig kwam alles goed want alle uitslagen waren goed! Alleen mijn bloeddruk bleef dus over. En daarom moet ik dinsdag nogmaals alle onderzoeken laten doen. Dan krijg ik ook een gedetailleerde echo van ons babietje. Das dan ook wel weer leuk natuurlijk (mits de uitslag goed is!).

Daarna ben ik weer gaan werken, maar men, wat was ik moe!

De hele avond op de bank gehangen, spare ribs besteld en films gekeken met mijn hubbie, die ook erg geschrokken was. Maar wel fijn dat alles gechecked wordt, you can never be too sure! Ja toch?!

Ben die avond dus niet meer naar mijn ouders gegaan, en vandaag ga ik ook niet. Ik moet stress vermijden (wat in mijn situatie wel moeilijk is aangezien mijn pa alleen maar zieker wordt). Blijkbaar begint het nu toch meer met me te doen… but what can I do.

Nou ik hou een rustig dagje. Het is mooi weer. Fijn weekend allemaal meiden!

Geplaatst

Ik heb het lijstje even opgezocht, stond op pagina 88!! (hoop dat dit de meest recente is)

Echo's, afspraken e.d:

Sandra: 17 oktober VK

Armanda: 18 oktober uitgebreide onderzoeken in Zhs

Uitgerekend op:

Hope: 27 november, eerste kindje, en we krijgen een ZOON!!!

Yolande: 06 december, eerste kindje en we krijgen een ZOON!!!

Kyra: 09 december, 3e kindje, verrassing

Karin: 09 december, 1e kindje, verrassing

Francis: 13 december

Poezebeest: 13 december, eerste kindje en wij krijgen een ZOON

Sandra: 13 december, 2e kindje en we krijgen er nog een Meisje bij

Jessie: 16 december

Elke: 21 december, 2de kindje en we krijgen een ZOON!! :-D

Armanda: 27 december, 1e kindje en we krijgen een MEISJE

Kelebek: 29 december, 2e kindje en we krijgen een tweede Meisje

Diaan39: 30 december, 3e kindje Wij krijgen een ZOON

Dees: 31 december, 2e kindje wij krijgen een 2de ZOON!

IVFS: 7 januari, eerste kindje,verrassing

Ik vroeg me nog even af, Kyra, hoe is het met jou eigenlijk!

Liefs, Armanda

Geplaatst

Hier gaat het gelukkig een stuk beter! Sinds gisteren geen medicatie meer gebruikt en eigenlijk gaat het best goed. Vandaag helemaal alleen thuis, echt heerlijk! Dus lekker aan de gang met alle laatste babywasjes en lijstjes maken wat er nog allemaal in huis moet komen. Ik heb nl ergens het gevoel dat ik nog wel een keer in het z'huis terecht kom of dat de baby voor de 40 weken komt. Ik vind het dus wel een fijn gevoel alles af te hebben en een vluchttas klaar te hebben staan. Dat had ik nog niet en ik had echt de meest rare combinaties aan in het z'huis, haha. Gelukkig kon ik de deken over mijn benen trekken. Moet er wel op letten dat ik mezelf niet voorbij ren, daar ben ik nogal goed in, hihi. Maar vanmiddag wel lekker 1,5 uur geslapen.

Ik heb hier wel bijgelezen maar niet alles onthouden, sorry. Zal vanaf nu weer regelmatiger reageren, heb verder toch niks te doen.

Armanda; wat ontzettend balen dat je bloeddruk te hoog was! Hoe hoog was ie precies? En geen stress is natuurlijk moeilijk met je vader. Hij gaat wel hard achteruit zeg, lijkt me echt ontzettend zwaar. Heel veel sterkte voor jou!

Mijn bloeddruk was in het z'huis steeds heel mooi, maar toen had ik ook bedrust, hoewel hij wel weer begon op te lopen richting de 90/95. De laatste dag wat meer gedaan en toen was ie 's avonds gelijk 95. Maandag moet ik weer op controle en ik verwacht dat de medicatie wel weer wordt opgehoogd. Nu ik zo richting het einde ga ben ik wel een beetje bang voor zwangerschapsvergiftiging, maandag maar eens bespreken met de gyn.

Geplaatst

ff snel een vraagj":

Ik heb heeeel erg het idee dat de baby aan het indalen is. Van de week zei de vk al dat hij al iets in mijn bekken ligt. Maar volgens mij zet dat nu door. Mijn hemel wat doet dat zeer! Steken in mijn vagina, enorme druk op mijn blaas en liezen, en pijnlijk stuitje. En dan compleet met harde buiken op het moment dat hij beweegt. Dit is non stop al 2 dagen. Wat denken jullie? Zal hij aan het indalen zijn? En kunnen dit indalingsweeeen zijn?

Geplaatst

Hope; ik heb geen idee, sorry! Heb zelf wel al sinds gister een menstruatie-achtige buikpijn en veel harde buiken. Waarschijnlijk doe ik teveel, hoewel ik echt helemaal niet veel heb gedaan, maandag ff navragen.

Geplaatst

Iemand ook wakker toevallig?

Poezebeesrt, mijn bloeddruk was altijd 125/65 en nu ineens 130/95.

Hope, hoe is t nu met het indalingsgevoel?

Nog iemand erover gesproken?

Geplaatst

Armanda, die onderdruk is idd wel hoog, even goed rust nemen hoor!!

Hope, ik kan je ook niet helpen, maar mijn boerenverstand zegt dat het misschien indaling is zoals je zelf ook denkt.

Spannend in het okt. Topic nu, de een na de ander bevalt vanavond, leuk.

Ik heb wel van 23 tot 3.30 uur geslapen nu maar weer proberen.

Knuffel aan jullie

Geplaatst

Ik slaap nog steeds niet, gelukkig heb ik op wordfeud een tegenstander die ook niet slaapt, dus vermaak me wel. Ben ook echt klaarwakker :-s

En oktober met z'n allen aan het bevallen, dan komt het voor ons ook snel dichtbij, zo spannend!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden