Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Armanda,

pfff ik schrok ook van je berichtje... Ik denk aan je meis, en ik hoop jij en jouw man, jouw mamsje en de rest vd familie veel liefde en steun bij elkaar kunnen vinden. Ik had zooooo gehoopt dat jouw paps de geboorte kan meemaken, gelukkig weet hij wel dat jullie zwanger zijn van een super prachtig kindje! Lieverd heeeeel veel sterkte, lkracht en liefde toegewenst.

Dikke knuffel

:hugg:

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Heej dames,

Ik heb een vraagje:

Weten jullie hoe jullie kleintje ligt?

Ik denk de ene keer met hoofdje naar beneden, dan weer omhoog en dan weer dwars! Ik kan er echt helemaal niets van zeggen.

Als jullie kleintje met het hoofdje naar beneden ligt, waar voel je dan getrappel en geduw?

Zijn jullie ook zo moe?

Liefs Elke

Geplaatst

Pap ligt aan de morfinepomp. Met dormicum. Hij zal nu blijven slapen totdat hij sterft...

We zijn al ruim een uur onderweg maar schieten nix op. Men, wat een kut file! €&@#{*+

Elke ik weet ook nooit Pap ligt aan de morfinepomp. Met dormicum. Hij zal nu blijven slapen totdat hij sterft...

We zijn al ruim een uur onderweg maar schieten nix op. Men, wat een kut file! €&@#{*+

Elke ik weet ook nooit hoe ze ligt, maar op de echo lag ze steeds met hoofdje naar beneden. Maar soms zit ze zoooo laag, dat ik denk dat ze haar handjes boven haar hoofdje heeft. Elke broek zit dan te strak. Haha. Ik moet er niet aan denken dat haar hoofdje afgekneld zit , ik kan dan al helemaaaal niet meer bukken.

Maar goed, ze beweegt lekker. Vanochtend had ze vlgns mij de hik :-). Schattig!

Elke dag zie ik haar kleertjes, die we als eerste aan gaan doen. Too cute!!

Geplaatst

Oh Armanda, stomme file juist nu.... Heftig dat het zo snel gaat maar wel een rustig idee dat je vader zonder veel pijn inslaapt?

Heb je voor je gevoel een goed afscheid gehad? Fijn dat je meisje goed laat merken dat ze er is, zij zal een mooi zonnestraaltje zijn in de heftige periode van rouw.

Sterkte meis, xxxxxxxxx

Geplaatst

Armanda: jeetje zeg wat liggen leven en dood nu dicht bij elkaar bij jullie.

Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, maar weet wel dat ik aan je denk.

Vannacht werd ik kletsnat wakker. Mijn pyama was helemaal nat en mijn hoeslaken ook. Nu bleek dit van mijn borsten te komen.

Vk. gebeld. Het kan geen kwaad, alleen moet ik opletten dat ik niet op de tocht ga slapen want dan zou ik nu al borstontsteking kunnen krijgen. Ik wist wel dat je druppels kon gaan lekken, maar dat het ook zoveel kon zijn wist ik niet.

Geplaatst

Jessie, hier vandaag ook borstlekkage ( wat druppels) en wat steekjes in de borsten.

Hoop dat armanda inmiddels bij haar vader is, ik kom net thuis en zal meteen weer een kaarsje voor hun opsteken..

Geplaatst

Lieve ARMANDA,

Ik lees net je berichtje (ben een paar daagjes weg geweest) en jeetje meid wat ontzettend heftig voor jullie. Ik wil jou en jouw familie heel veel sterkte toewensen in deze hele moeilijke periode. Weet gewoon verder niet wat te schrijven, want wat zou ik het graag anders voor je willen. Nogmaals heel veel sterkte gewenst en ik denk aan je.

Geplaatst

Lieve FRANCIS,

Ook jou wil ik heel veel sterkte toewensen in deze hele moeilijke en verdrietige periode. Wat lijkt het me moeilijk als je alles weer als in een film herbeleefd. Nogmaals heel veel sterkte gewenst.

Geplaatst

ik kom ook steeds even kijken hoe het is met armanda.. wat hoop ik zo op een wonder!

Elke, Ik ben ook heel erg moe.. volgensmij ligt de kleine de hele tijd met zijn hoofdje beneden.. handjes op het hoofdje.

Begint wel steeds meer pijn te doen, vooral als het heel langzaam heen en weer gaat, ai ai ai.. echt alsof er een spier afgekneld wordt en dan heel langzaam weg trekt.

armanda, ik denk aan je!!

liefs

Desiree

Geplaatst

Lieve meiden, mn pap is overleden.

Dank voor alle steun!

Het is echt bizar dit. Gekke situatie.

Ik heb geen vader meer. En mn babygirl geen opa.

Dat moet nog even zinken.

Geplaatst

Lekkende borsten? Jeetje, en niet zo'n beetje ook dus!

Volgens mij zijn er van die pads voor..?

Bij mij geen drup te zien. Mn borsten zijn huge, maar tepels nog altijd even groot en zelfde kleur als altijd.

Goed verzorgen idd. X

Geplaatst

Lieve Armanda,Gecondoleerd met het vreselijke verlies van jouw lieve papa. Mijn hemel wat is dit zo snel gegaan... Ik had het zooooo graag anders voor je gewild. Ik denk aan je en mijn man en ik wensen jullie heel veel sterkte toe.Dikke kus en Knuf, Hope

Geplaatst

Breek ff in vanuit maart 2012...Lieve Armanda,Gecondoleerd met het verlies van je vader. Heel veel sterkte met het verwerken van zijn verlies. Je vader zal goed voor jou en de kleine zorgen vanaf boven. Nogmaals sterkte!!Liefs MelissaBreek weer uit..

Geplaatst

Lieve Armanda, het moment waar jullie zo bang voor waren is veel te vroeg gekomen en helaas heeft jouw vader je kleine meisje niet kunnen ontmoeten. Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je familie voor nu en in de toekomst! Een dikke knuffel voor jou!

Geplaatst

Lieve armanda,

Wat is dit vreselijk snel gegaan. Gecondoleerd met het verlies van je lieve paps en opa van jullie kleine. Wat een groot verlies voor jou en je familie. Ik vind het moeilijk om de juiste woorden te kiezen, vind het vreselijk voor je. Hou alle mooie herinneringen goed vast!

Heel veel sterkte en liefs. wanner je behoefte hebt: kom hier zo vaak als je wil van je afschrijven!!

Dikke dikke knuffel,

Ivfsh

Geplaatst

Lieve ARMANDA en man,

Wat verschrikkelijk verdrietig dat je lieve papa is overleden. Allereerst gecondoleerd met dit grote verlies. Ik wil jou en jouw familie heel veel sterkte toewensen in deze hele moeilijke en verdrietige periode, maar ook in de periode die er daarna gaat komen met de geboorte van jullie lieve dochtertje. Wat ontzettend moeilijk moet het zijn dat jouw vader zijn kleindochter toch niet in zijn armen mag houden, maar ik ben er van overtuigd dat hij vanaf boven vol trots naar jullie kijkt.

Veel liefs en een dikke knuffel van Kyra

Geplaatst

Lieve Armanda,

Wat een verschrikkelijk nieuws. En wat is het toch snel gegaan!!

Ik wens jullie alle liefde en sterkte om dit enorme verlies te verwerken en een plekje in je hart te geven.

Liefs Elke

Geplaatst

Lieve Armanda,

Gecondoleerd met het verlies van je vader. Ik wens jou en je hele familie heel veel sterkte toe. Leven en dood staan heel dicht bij elkaar...

Ik denk aan je. Je hebt al laten zien dat je heel sterk bent, ik weet dat je er door heen komt.

Je vader is wel gegaan met de wetenschap dat jullie een prachtkindje krijgen, jullie kindje zal opa nooit zien, maar je kunt wel over hem vertellen natuurlijk.

Want hij blijft haar opa, alleen niet lijfelijk....

Liefs

Francis

Geplaatst

Lieve Armanda,

Gecondoleerd met dit grote verlies. Ik had nog zo gehoopt dat je vader het nog zou redden tot jullie kleintje er zou zijn, maar dat heeft niet meer zo mogen zijn. Ik wens je alle liefde en kracht toe om hier samen met je man en familie doorheen te komen.

En als je het even niet meer ziet zitten, ga dan lekker even liggen, leg je handen op je buik, en voel je kleintje. Die kan je misschien net de kracht geven om erdoorheen te komen. Mijn beste vriendin heeft, toen haar vader een dag na de geboorte van hun kindje plotseling overleed heel veel steun gehad aan dat nieuwe leventje. Ook haar vader heeft zijn kleinzoon niet kunnen ontmoeten maar ik denk wel dat hij van boven meekijkt.

Een hele dikke knuffel van mij.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden