Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

YOLANDE, JIPPIEIEIEIEIEIEIE!!!! meid wat heerlijk voor je. Geniet lekker op het terrasje van het mooie weer en je nog mooiere echo. Wauw wat een mooi nieuws.

Groetjes Kyra

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hiep hoi, wat een heerlijk bericht!!! Echt geweldig nieuws meid, van harte gefeliciteerd!! Ook aan je hub. Pffff wat een opluchting zal dat zijn!

Lieve groetjes

Noor

Geplaatst

Yolande; wat een fijn nieuws! Geniet er van!

Hope; ik ben ook ontzettend misselijk, vanaf het moment dat ik op sta tot ik weer naar bed ga is het aanwezig. Ik heb al vanalles geprobeerd om het weg te laten gaan, maar het werkt niet of maar heel kort. Ik hoef nog niet over te geven, soms zou ik willen dat ik dat wel deed, omdat ik denk dat dat oplucht en het dan weg is, hoewel ik rationeel ook wel weet dat dat niet zo zal zijn. Ik weet dat het er bij hoort, maar dat ik me zo beroerd zou voelen had ik niet gedacht. Ik hoop dan ook dat het snel over is.

Geplaatst

YEEEEEAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH YOLANDE!! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Oh Yolande, wat geweldig meid. Super gefeliciteerd. Ik ben zo blij voor je.

Meiske, dank je voor de link. vond ik erg fijn om even op te kijken.

Oh zieke dames, wat vervelend voor jullie. Lijkt me inderdaad heel erg om de hele dag misselijk te zijn. Heel veel sterkte jullie en laten we hopen dat dit alleen maar in de eerste paar weken zo zal zijn voor jullie en dat jullie daarna kunnen gaan genieten.

Geplaatst

kyra tnx , ik ga als school het goedkeurt een niveau lager doen... ben nu al moe haha fijn dat t geen gebr enkel is, anders was t helemaal langdurig

Yolande jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej geweldig hoe groot wassie? spannend man!! voel je je nu niet koning(in) te rijk:)

Jessie hoe is t met jou? als beetje aan t idee gewend? leuk he zon ticker:)

Poezebeest, wat kloterig dat je zo misselijk bent, misselijk is nog erger dan pijn... hoe doe je dat met werk? en eet je s' ochtends wat? mag je domperidon?

elke 4wkn en 4 dgn :0 das leuk hoe kan dat? en nu verschillen we maar 1 daggie:) ik merk dat ik laat een echo heb:S eerst zei ze 8 weken maar ze heeft zich verteld waardoor t 7.4 is... ik ga morgen denk ik nog een testje doen om te kijken of de streep donkerder is....

liefs

Geplaatst

Yolande,

Gefeliciteerd!! Hoop dat je lekker op het terras gezeten hebt!!!

Noor,

Ik voel me hier kei thuis en ben niet van plan hier voor januari weg te gaan!

Hoopvol,

Nou, mijn cryo was al 4 dagen oud op de dag van de terugplaatsing. Vandaar dat ik een sprongetje van 4 dagen heb gemaakt.

Ik heb vanmorgen natuurlijk ook weer een test gedaan. Hij is iets of wat lichter, maar ik ga me er niet druk over maken hoor. Bijna net zo donker als de test streep!

Ik ga ook maar eens op zoek naar z'n leuke ding voor in mijn handtekening.

Liefs Elke

Geplaatst

Jippie, Yolande! Wat een prachtig nieuws! Jij maakt mijn dag gelijk helemaal goed!

Heb je ook fotootjes meegekregen en wat heb je allemaal precies gezien? Loop je op schema?

Hihi, heb gelijk een heleboel vragen!

Sorry trouwens voor mijn late reactie. Betekent niet dat ik niet aan jullie gedacht heb hoor maar was gister te beroerd om ook maar iets te doen.

Naomi, je vruchtwater is helemaal super! Kan je er nog meer uit aflezen?.... Dan hoor ik het graag!

Hope, morgen klopt jouw hartje en je babies hartje helelmaal zoals het hoort. Dat van jou misschien iets sneller door de spanningen maar zo'n vechtertje dat al vanalles heeft doorstaan, geeft echt niet zomaar op!

Wat betreft je eerste vraag, al vanaf de tweede wachtweek heb ik het soms (en dan m.n) s avonds ook zo koud! Bij mij was dat al een teken dat het goed zat. Kan niet goed verklaren hoe het komt, maar ik heb het dus ook.

Je tweede vraag: geen ervaring mee dus kan ik niet beantwoorden.

Je derde vraag: volgens mijn arts blijft het spannend tot de twaalfde week maar een kloppend hartje verhoogt de kans op een goede afloop alweer in positieve zin.

Ben eigenlijk ook wel benieuwd wat jullie artsen erover zeggen dus misschien een idee om het allemaal na te vragen?

Hoopvol, jeetje jij hebt veel meegemaakt in korte tijd zeg. Hoe is het nu met je moeder? Is haar vorm van kanker goed behandelbaar?

Sterkte met alles!

Wat betreft je opleiding. Hoe vind je het niveau waarop je nu zit? Is dat goed te doen of nog steeds pittig? Als het goed te doen is, zou ik namelijk proberen door te zetten. Overleggen met je studiebegeleider en kijken waar er eventueel wat aan te passen is.

Als je het nu pittig vind, is het idee om een niveau lager te doen maar ik zou zeker eerst overleggen met school. Wie weet kunnen ze je wel ergens mee helpen en verder je gevoel volgen!

Jessie, je HCG is prachtig! Gefeliciteerd meid! Hoop dat het je helpt wat te ontspannen.

Hoe voel je je vandaag!

Noor, dank je wel voor je heldere uitleg over het ziekenhuis en de verloskundige! Helpt me weer wat verder. En die echo's daar zou je het alleen al voor doen. Weer voor een minuutje?!? gerustgesteld. haha.

Moet je trouwens in Rotterdam wonen om in aanmerking te komen voor die 3Decho's?

Van jou verhaal over die hoogleraar word ik helemaal super blij! Ik neem zijn verhaal heel graag aan!

Kyra, ook jij bedankt voor je uitleg!

Meid, wat heb je het druk! Dat je dat volhoudt! Idd een voordeel dat de tijd tot je echo zo wel lekker snel gaat.

Goed nieuws van je man maar laat hem nog niet gelijk de marathon gaan lopen. Uit ervaring weet ik dat je nog best lang last kan houden.

Poezebeest en Hope, wat ellendig dat jullie zo misselijk zijn. Hope, hopelijk gaat de accupunctuur je wat helpen. Ik zou ook gelijk weer je huisarts of het ziekenhuis bellen. Gewoon even ter geruststelling.

Gezien alles wat je schrijft, lijkt het me ook heel goed mogelijk dat alles er nu uit komt. Is er geen mogelijkheid dat je even wat rustiger aan kan doen? Paar dagen vrij, even weg ofzo?

Jessie, probeer je niet druk te maken! Zijn vast je banden die rekken. Lijkt ontzettend op ongigevoel! Hoop dat de tijd tot je eerste echo snel gaat dan ben je vast gerustgesteld.

Gisteren had ik een "beroerde" dag. Ik had er s nachts 3 keer uitgelopen omdat ik naar de wc moest. Daarna kon ik dan weer niet slapen en werd ik licht misselijk.

s Morgens naar de huisarts voor de vraag over gynaecoloog of verloskundige. Bleek onze eigen huisarts er niet te zijn en de andere huisarts werkt er nog maar kort en is hier in de provincie nog niet erg bekend. Zij gaat mijn vraag voorleggen aan de andere huisarts als hij terug is en ik krijg volgende week woensdag antwoord. Punt is dat het ziekenhuis hier al gedeeltelijk is gesloten en we nu naar een ziekenhuis moeten op meer dan een half uur afstand. Misschien herinneren jullie je nog wel dat in het nieuws geweest is dat een vrouw op de snelweg is bevallen omdat de rit naar het ziekenhuis te ver was. Dat is dus bij ons.

Dat idee vind ik dus niet zo prettig. De verloskundige hier schijnt goed te zijn maar heel erg een thuisbevalling op te dringen en bijv bij 4 cm ontsluiting te zeggen dat je echt niet meer naar het ziekenhuis kan. Ik wil dus wel persé in het ziekenhuis bevallen.

Nou ja, vind het belangrijkst dat ze goed naar je luisteren en dat je desnoods een keer eerder terecht kan als je je zorgen maakt. De huisarts zou alles meenemen en ik hoor het dus volgende week.

Verder gisteren vrijwel hele dag misselijk geweest, maagzuur, opgeblazen gevoel en heel veel hoofdpijn. Heb de hele dag voor pampus gelegen. weet niet goed of het door de zwangerschap, door de Utrogestan of door de warmte kwam maar vandaag voel ik me gelukkig weer al wat beter.

Mijn ouders komen zo om met van alles in huis en tuin te helpen. Goed opletten dat ik mijn mond niet voorbij praat.

Fijne dag meiden en tot vanavond!

Geplaatst

Was ik weer even. Voel me echt zo'n zombie. Ik ben er wel maar ik ben er niet.

Weer misselijk. En ergens vind ik dat een prettig idee maar ik ben natuurlijk niet zo misselijk als Hope en Poezebeest want dan is het niet prettig meer.

Had wel even een vraag. Eten jullie dan steeds iets? Heb namelijk nog steeds die extra kilo's hier van de hormonen zitten dus wil niet al te veel tussendoortjes nemen.

Geplaatst

Hi Zara

Rot he? Je zooooooo k*t te voelen!!! Vannacht heb ik door de misselijkheid slecht geslapen. Elk uur voorbij zien komen, tussendoor sliep ik gelukkig nog wel. Ben pas rond half 4 echt lekker in slaap gevallen tot 9 uur vanochtend. Maar om je vraag te beantwoorden. Ja, ik blijf eten, doe ik dit niet, word ik nog beroerder en ga ik half kokhalzen, Ik probeer sowieso elke morgen goed te ontbijten, ook al is dat met ontzettend lange tanden. Ik drink ook veel verse vruchtensap, geeft me wel verlichting. In de middag eet ik gewoon een broodje en fruit, hoe rot ik me ook voel, en met avondeten ook eten. Ik merk voor mezelf, als ik gewoon die 3 maaltijden goed eet, ik erg vol zit, en dan voorlopig niet meer straalmisselijk ben. Weet je wat ook helpt? Waterijsjes. En gisteren was ik bij de V&D even. En daar heb je bij La Place felsjes drinken. Die met citroen en melisse is erg lekker en werkt goed tegen de misselijkheid. Waarschijnlijk door de citroen.

Nu voel ik me weer goed, nergens last van, pfffff! Maar ik ga zeker zo naar de acupunctuur, het wordt toch vergoed door mijn ziekenfonds. Baat het niet, schaad het niet. En ik denk dat het wel een verschil maakt. Nou meis, rustig aan vandaag, en veel blijven drinken!!!

@ Yolande: kan je het al bevatten, staar je steeds naar je foto's? Hihi!

@ Kyra: wel fijn zeg, dat het niet is gebroken! Pfff, zl wel een opluchting zijn! En je hebt vandaag je echo! Leuk!!!!!!!! Het zit wel goed hoor! Ik kijk uit naar je berichtje!

@ Poezebeest, hoe gaat het vandaag met jou? Ik hoop wat beter!

@ Noor: dank je wel voor je lieve geruststellende woorden! Ben ook niet meer zenuwachtig voor morgen!

@ Hoopvol: het is wel heel veel op je bordje. Erg zwaar een studie er naast. Ik heb ooit in zo'n zelfde situatie gezeten, maar was toen niet zwanger. Heb wel mijn studie afgemaakt, maar pfff....wat was het zwaar! Laat staan als je zwanger bent. Ik denk, als ik in jouw schoenen stond, zou ik niet mijn studie weggooien, maar idd een niveau lager doen, en proberen die af te ronden. Je kan daarna altijd nog verder leren. En als het niet lukt, heb je wel een studie afgerond wat ook weer goed op je cv staat. Tegenwoordig in deze maatschappij draait alles om die papiertjes, en zonder, kom je er amper, omdat de vraag voor werk natuurlijk groot is. Ik hoop dat je hier wat aan hebt? Wat zegt je partner eigenlijk? Lieve meid, volg je gevoel, dan komt het vast goed.

@ Jessie: je HCG is echt een mooie score hoor! En die ongiepijntjes, yep, hoort er helemaal bij! Ben nu rond de 8 weken zwanger, enheb ze nog! No worries, zolang het maar niet heeeel erg pijnlijk is en bloedverlies, is er niets aan het handje! Je baarmoeder wordt groter, dat voel je. Hoe gaat het verder met je? Al andere kwaaltjes?

@ Elke en Francis: hoe gaat het met jullie?

WAT EEN HEEEEEERLIJK WEERTJE!!!! Ik ga effe douchen en daarna met mijn boekje de tuin in! Fijne dag iedereen!

Geplaatst

Dank jullie wel voor de geruststellingen.

Hier gaat het nog goed. Ik heb helemaal geen kwaaltjes. Dus dat is wel fijn al zou ik me wel licht misselijk willen voelen zodat ik me ook zwnger kan voelen. Dat klinkt volgens mij wel raar.

Kyra heel veel succes. Geniet van je echo en een kloppend hartje.

Zara: ik ben nooit misselijk maar soms krijg ik wel een weeig gevoel en als ik dan iets eet is het ook over.

Ik heb nu 3 avonddiensten achter elkaar dus ga zo dadelijk ook werken.

Geplaatst

Heej dames,

Alles goed hier? Lees dat er verschillende meiden behoorlijk misselijk zijn. Heel veel succes hiermee. Ik heb hier gelukkig (nog) geen last van. Dit had ik met mijn dochter ook niet.

Ik heb natuurlijk vnmorgen weer een test gedaan (nummer 3), maar geen twijfel mogelijk!! Hij kan samen met de controle streep te voorschijn :-D

Ik heb een beetje een trekkerig gevoel in mijn buik, maar dat neem ik aan als een goed teken!

Ga er even eentje op bed leggen en dan lekker in de tuin gaan zitten!

Liefs Elke

Geplaatst

Jaaaaah en ook bij ons was er een mooi kloppend hartje te zien. Ik ben zoooo blij. We hebben zelfs het hartje al gehoord en dat hadden we bij de andere zwangerschappen nog niet meegemaakt. Wat een bijzonder geluid is het toch.

Geplaatst

Jaaaaaaaaa kyra! Geweldig, heb veel aan je gedacht vandaag!! Super gaaf! Heerlijk gevoel hè? Hoeveel mm was het bij jou?

Bij ons was het 9,5 mm en het hartje klopte 133 slagen per min. Het moet met 7 weken min. 100 slagen zijn dus het was hardstikke goed! Ik schrijf na het werk even uitgebreider.

Geplaatst

Ik heb vandaag moeders voor moeders gebeld :-D

Erg vroeg, maar ja.

Kaya, heb j een paar mooie foto's mee gekregen??

Liefs Elke

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd Kyra, wat een heerlijk nieuws!!! Ga nu maar lekker genieten!!

Hier ff wat minder, was niet zo happy met mijn hcg. Was 2250 lager dan bij mijn vorige zwangerschap terwijl de beginwaarde dit keer hoger was. Nog wel binnen de curve, verdubbelingstijd 51 uur, maar ik had dezelfde stijging verwacht. Er zit niets anders op dan volgende week woensdag af te wachten. Ik heb maar een echo aangevraagd voor die dag, al is het misschien te vroeg voor hartactiviteit, dan weet ik in elk geval iets. Misschien reageert t lichaam deze keer anders, maar toch knaagt er nu iets aan me. Moet maar even een nachtje goed slapen want nu kan ik het ff niet in het juiste perspectief zien. Op papier is er immers niets ad hand. Maar toch.... zucht... maal maal denk denk pffffff

Groetjes en geniet nog even van de avondzon zwangere dames!

Noor

Geplaatst

Zo, even de tijd om wat uitgebreider te reageren...

@ kyra, gaaf hè, hoe voel je je nu??!! zo fijn voor je! Geniet er maar flink van!

@Hope, dat die emoties nog hoogzitten door wat je de afgelopen tijd hebt meegemaakt vind ik heel logisch, ik ervaar dat nu ook. Ik ben blij maar laat het bijna niet helemaal toe ofzo, ik denk nog dat het langzaam moet landen...

Ik heb de fotootjes vandaag inderdaad nog een keer bekeken, hahaha kleine chipito....

Heb je nog genoten met je boek in de tuin?

@Zara; ik heb denk ik dezelfde weeïge misselijkheid als jij, telkens als ik wat eet is het eventjes over. Ik ben nu al aan het aankomen hierdoor,... Ik ga morgen proberen meer fruit en rijstewafels tussendoor te nemen ipv andere dingen... Wat eet jij tussendoor?

@Jessie: ook wel heerlijk geen kwaaltjes!! Maar ik snap dat je graaf iets wilt voelen, mocht je echo goed zijn en daar we zeker vanuit dan kan je er extra van genieten dat je geen kwaaltjes hebt! Wel pittig, drie avonddiensten achter elkaar, sterkte hoor.

@Elke, heerlijk weer zo'n dikke vette teststreep!! You go girl!

@Noor: irritant dat je dit gevoel hebt terwijl het waarschijnlijk gewoon goedzit want binnen de curve is binnen de curve toch?? Pfff, hopelijk kun je het op die manier bekijken want als je die eerste zwangerschap niet als vergelijkingsmateriaal had gehad zou je dit ook niet weten..... Maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan, dat snap ik. Hopelijk is de echo snel en duidelijk!

@ Hoopvol: meid denk maar goed om jezelf en wat betreft je opleiding zou je inderdaad bijna aan een niveau lager denken en dan later ooit nog een hoger niveau?! Lastig maar denk goed om wat je aankunt!

@ poezebeest: wat naar van die misselijkheid, is het de hele dag en avond? Helpt roosvicee ferro ook niet, dat vind ik prettig als ik misselijjk ben. Maar jij bent het zo te lezen veel erger. Echt

balen, hoop dat het snel beter wordt voor je!

Ik blijf trouwens onder de begeleiding van de gynaecoloog in het Vu de gehele zwangerschap aangezien ik medische indicatie heb, ik heb factor V Leiden en daardoor een iets verhoogdere kans op trombose. Ik wordt zelfs door de professor gynaecoloog begeleid en krijg ook extra echo's. Ik moet ook in het Vu bevallen.ik ben er heel blij mee want ze zijn daar tot nu toe perfect met onze situatie omgegaan en we hebben daar een goed gevoel en dat telt.

Ik moet op 6 mei voor de volgende echo komen.

Fijne avond nog in de heerlijke zon!!

Geplaatst

Zwanger getest op:

Hope: 27 maart, eerste kindje

Yolande: 30 maart, eerste kindje

Kyra: 31 maart, derde kindje

Zara: bloedtest op 1 april, eerste kindje na 2 miskramen.

Hoopvol: 15 april, eerste kindje

Jessie: 10 april, eerste kindje

Noor: 13 april, 2e kindje na 1 miskraam

Elke: 18 april, 2de kindje

Eerste echo:

Hope: 5 april

Zara: 18 april

Yolande: 19 april

Kyra: 20 april

Hoopvol: 9 mei

Jessie:29 april

Noor:

Elke: 3 mei

Tweede echo:

Hope: 7 april

Zara: 26 april

Yolande: 6 mei

Derde echo:

Hope: 21 april

Uitgerekend op:

Hope: 03 december

Yolande: 06 december

Zara: 08 december

Kyra: 09 december

Hoopvol: 22 december

Jessie: 16 december

Noor: 18 december

Elke: 23 december

Zwanger getest op:

Hope: 27 maart, eerste kindje

Yolande: 30 maart, eerste kindje

Kyra: 31 maart, derde kindje : bloedtest op 1 april, eerste kindje na 2 miskramen

Hoopvol: 15 april, eerste kindje

Jessie: 10 april, eerste kindje

Noor: 13 april, 2e kindje na 1 miskraam

Elke: 18 april, 2de kindje

Geplaatst

jaaaaaaaa kyra super joh!! kan je niet een foto plaatsen?

noor idd wat yolande zegt, iedere zw is anders en anders had je geen vergelijkingsmateriaal, maar ik snap dat t onzeker maakt... hold on

Yolande lekker dat in daar blijft met die extra echos hahah zou ik ook wel willen

mn mannetje zegt dat een niveau lager ook best is als dat kan... dus dat ga ik proberen te regelen,

hebben jullie nog steeds wel eens een weeig ongi gevoel dat een half uurtje aanhoud en dan weer bijna weg is>?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden