Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Noor, hopelijk kunnen ze je morgen geruststellen! Hoop op een goede echo voor je en denk aan je.

Zara, wat fijn dat alles weer goed was! Heerlijk gevoel toch? Kun je al iets meer genieten inmiddels?

Francis, heftig verhaal zeg over je zoon. Ik werd ook kwaad maar vooral verdrietig toen ik je verhaal net las.... Vreselijk gewoon.

Hoop echtop een mooie echo voor jou morgen!!

Armanda, ik zou ook even bellen naar de ivfpoli om even te vragen of je misschien eerder een Echo mag of desnoods hcg mag prikken. Ook al is de kans groot dat alles goed is, je maakt je er anders toch zorgen over kan ik me voorstellen. Sterkte meis en hopelijk kun je positief blijven denken!!

Ik heb net moeders voor moeders gehad, testje was goed en heb een leuk armbandje gekregen.

Ik vind het opeens wel lang duren tot de volgende echo op 6 mei, pfff... Maar ja positief denken!!

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oja Hope, ik heb dezelfde twijfels omdat ik me ook zo goed voel en jij voelt tenminste je (.) (.) nog, ik niet.... Tot nu toe heb ik ze nog helemaal niet gevoeld, ze zijn wel wat groter geworden.. Ben alleen iets meer moe, that's it.....

Maar volgens mij moeten we ons er geen zorgen om maken!! ( zeg ik heel stoer, hmmm)

Fijne avond meiden,

Liefs yolande

Geplaatst

Francis........ hier krijg ik het toch wel goed koud van. Wat een immens drama, niet te bevatten gewoon. Ik kan me niet voorstellen hoe je dan overeind blijft, wat zullen jullie vreselijk sterk zijn zeg. Zo maar jullie mooie knulletje er niet meer, door menselijk falen. Hoe verschrikkelijk. Echt vreselijk vreselijk vreselijk. Och meisie toch, wat gun ik je nu nog meer (als dat al kon) een perfecte zwangerschap en bevalling. Je hebt helemaal gelijk hoor, ALTIJD doorvragen bij artsen, er worden zo ongelooflijk veel fouten gemaakt in het ziekenhuis. Best eng, want je denkt toch dat je in ziekenhuis veilig bent.

Ook ik neem inmiddels net als jullie met vage antwoorden of zaken die ik zelf niet kan beredeneren nooit meer genoegen. Er zijn wel artsen die dat niet trekken, maar daar heb ik niets meer mee te maken.

Jose, ze konden het niet zeggen wat de zwangerschapsduur was, daarvoor was het embryo te klein. Ik weet het natuurlijk wel, maar het apparaat gaf geen timelines aan.

Kyra heel erg bedankt voor je berichtje, dat geeft weer een beetje hoop!!

Zara wat balen joh van je man dat het zo lastig is met het vinden van een leuke job. Maar jullie zitten nu in een positieve vibe, je zult zien dat er dan meer dingen jullie kant uit komen rollen. Positieve dingen steken elkaar aan dus wie weet hiermee ook. Ik hoop het in elk geval, want fulltime is wel heel zwaar voor een moederhart. Maar ja, die ellendige rekeningen moeten ook betaald worden natuurlijk.

Grappig dat jouw kindje precies op de zelfde dag precies even groot was. Alleen bij jou konden ze het wel meten dan blijkbaar. Ben echt benieuwd naar de Rotterdamse echo morgen.

Wat het geboortegewicht betreft: die van mij was niet zo fors 3390 gram, maar he, ik moet toch wel zeggen dat het zeker geen pretje was hoor, bevallen. En ik vind me zelf best een harde.. onderga puncties zonder verdoving en meteen door naar mijn werk, ging na mijn kijk/laseroperaties voor endometriose van 3,5 uur de volgende dag weer naar kantoor etc maar dat bevallen.... poe echt niet lekker hoor. Volgende keer neem ik een ruggeprik haha. Maar het klopt het wel hoor ik was het meteen weer vergeten toen ik dat koppie naar me zag kijken. Echt vergeten die pijn, zelfs nooit meer aan gedacht ook.

Armanda wat vervelend joh van de bloedverlies. Je hoort hier meestal dat het normaal is, maar echt fijn is het natuurlijk niet. Maar je mocht vandaag toch ook HCG prikken? Heb je dat nog gedaan? Of heb je er helemaal van afgezien?

Dees: van harte welkom hier!! Gefeliciteerd!

Nou ik meld me morgen wel weer na de echo.

Brr...

Fijne avond allemaal!

Noor

Geplaatst

Duurt zeker lang tot een (volgende) echo Yolande! Ik weet morgen pas of me een verloskundige of gynaecoloog wordt aangeraden en dan kan ik ook pas een nieuwe afspraak maken. Wel gek.

Sinds de eerste goede echo kan ik het wat meer loslaten. Je weet nu dat er echt iets zit dat zich goed ontwikkelt maar vanmorgen rijd ik dan toch weer met knikkende knieën naar het ziekenhuis toe.

Verder zit het me een klein beetje dwars dat ons frummeltje nog zo klein is. Volgens het ziekenhuis alles in orde en blijft dit voorlopig nog wel wisselen maar toch knaagt er dan iets.

Ook weer een mijlpaal he MvM en weer een positieve bevestiging!

@ Allemaal, hebben jullie je al ergens voor ingeschreven of zijn jullie al begonnen met.... of al dingen gekocht?

Ik nog niet. Durf het nog niet goed maar zou het eigenlijk wel graag willen.

Overigens heb ik echt al een buikje dus met kleding zal ik niet lang meer kunnen wachten.

Geplaatst

Noor, we hebben tegelijkertijd gepost dus jouw bericht niet gelezen.

Ga er vanuit dat ze in jouw ziekenhuis misschien verouderde apparatuur hebben gebruikt.... ;-) Onze IVF afdeling is sinds januari van dit jaar helemaal vernieuwd.

Zou toch vreemd zijn dat ze tegen mij zeggen dat alles goed is en zich prima ontwikkelt en dat jij je zorgen zou moeten maken.

Ik duim hard voor je! Wanneer denk je ongeveer de uitslag te hebben?

Lees net dit bij het zwangerschapsoverzicht van Kindje op Komst (bij week 6):

Baby:

Dit is weer een drukke week voor je kindje. Groei is in ontwikkeling. Aan het eind van de week is je kindje 5 mm van hoofd tot stuit.

Helemaal goed dus toch? Lekker slapen hoor meid en je geen zorgen maken!

Geplaatst
Oja Hope, ik heb dezelfde twijfels omdat ik me ook zo goed voel en jij voelt tenminste je (.) (.) nog, ik niet.... Tot nu toe heb ik ze nog helemaal niet gevoeld, ze zijn wel wat groter geworden.. Ben alleen iets meer moe, that's it.....

Maar volgens mij moeten we ons er geen zorgen om maken!! ( zeg ik heel stoer, hmmm)

Fijne avond meiden,

Liefs yolande

Yolanda,

Ik voel me precies zoals jij, hartstike goed en nergens last van!! Moet goed komen, toch?

Liefs Elke

Geplaatst

Dat bedoel ik ook Noor, hoe ver jij bent volgens jezelf?

Want het kan zo per echoapparaat verschillen. Ik hoop dat het er morgen beter uitziet voor je, ik ga iig voor je duimen!!

Geplaatst

Hoi meiden,

wat een nieuws allemaal weer. Voor de meiden met minder goed nieuws heel veel sterkte in deze onzekere tijden.

Zelf heb ik vandaag mijn 3e hcg waarde geprikt deze was 3797 bij 5 weken en 3 dagen. Ik vond dit zelf een beetje laag gezien de waardes ervoor maar het was in de curve van het ziekenhuis. 3 mei de echo. dus dat moet ik nu afwachten.

Is de ziekenhuiscurve vor hcg hier ergens te vinden? Deze is anders dan die ik op internet vind namelijk.....

Geplaatst

Elke, ik heb de 2de echo op 6 mei.

Ik heb alweer een tijdje geslapen op de bank net en nu door mijn man maar naar bed gestuurd... Jeetje ik zou staand nog kunnen slapen zeg!

Welterusten en Francis en Noorvoor morgen.

Hoopvol, ik denk ook nog steeds aan je... Gaat het een beetje met je?

Geplaatst

Francis, ik vind het ronduit verschrikkelijk wat jou en je partner is overkomen. Wat ongelofelijk erg zeg. Over dat soort dingen wil niemand nadenken, dat is echt te erg. Het lijkt me je forever steken.

Fijn dat jullie naar een bijzonder zhs kunnen die meer rekening houdt n.a.v. jullie verhaal.

Sterkte, en probeer toch iets te genieten…

Thx TK en Yolande, ik voel me serieus al veel geruster! Komt vast goed, dat moet gewoon!

Noor, de dokter raadde het me af om bloed te prikken. Omdat er via saltro altijd nog een paar dagen tussen zit en omdat een testje voldoende zou zijn. Misschien moet ik het morgen toch nog even doen.

Ik ga maar ’s vroeg naar bed.

Geplaatst

Ik ga ook zo (weer) slapen... Tsjonge, echt een nieuwe hobby van me geworden.

Noor en Francis, hoop snel op goed bericht morgen. Ga aan jullie denken!

Hoopvol ook voor jou een dikke knuffel!

Trusten!

Geplaatst

Hallo dames,

even een snel berichtje van mij. Kom net terug van mijn werk en over een paar uur moet ik weer gaan werken dus ga zo snel mijn bedje in.

Noor: ik kan me die onzekerheid van jou heel goed voorstellen. Gelukkig heb je morgen weer een echo.

Elke, dat is wel eng ja dat bloedverlies, maar vele vrouwen hebben dat tijdens de zwangerschap en die hebben mooie kindjes op de wereld gezet.

Francis: wat een afschuwelijk verhaal. Ik kan me niet eens voorstellen dat je zoiets te boven komt.

Ik heb tegenwoordig wat minder eetlust. Ik zit erg snel vol. Herkent iemad dat? Verder wordt ik bijna iedere nacht rond 3 uur wakker en dan ben ik ook echt klaarwakker. Zeer irritant.Ik heb wel mijn nek helemaal vast zitten van de spanning. Kan mijn hoofd maar beperkt bewegen. Maar verder heb ik nergens last van dan zenuwen voor vrijdag. wat als er niks meer zit..... wat als er geen hartslagje is..........

Ik weet het, ik moet niet zo denken, maar het sluipt af en toe weleens door mijn hoofd.

Geplaatst

@ Noor: ik denk aan je meis, ik hoop zooooo dat het goed is! Maar wat eerder is geschreven: het hangt maar net af waar het kruisje op de echobeeld wordt gezet. Er is wel een hartslag! Heb vertrouwen.

@ Francis: brrrrrr wat een vreselijk vreselijk vreselijk verhaal. Ik was even helemaal stil, werd spontaan misselijk.....Heb je het daarna nog aangevochten? Jemig wat moeten jullie sterk zijn! En jij ook veel succes met de echo!

@ Jessie: ik zit ook erg snel vol, mijn darmen werken ook niet mee. Erg herkenbaar dus

@ Yolande; erg fijn om te horen dat het goed met je gaat! Ben ik niet de enige, hahaha!

@ Dees: van harte meid! En welkom hier!!

@ Zara: fijn dat alles goed is, en om je vraag te beantwoorden. Nee, heb me nog nergens ingeschreven, en ook nog niets gekocht. Moet heel eerlijk zeggen dat ik me er ook absoluut niet mee bezig hou. Eigenlijk leven we nu meer van echo naar echo. Pas als de 12 weken grens is geweest, dan pas gaan we verder kijken. Oja, wat ik wel heb gedaan is ons alvast ingeschreven bij het kinderdagverblijf. Het verblijf staat van ons huis om 200 meter lopen, en het is een heeeel fijn kdv. En de wachtlijst is daar ook enorm, vandaar.

Dus, hier gaat het wel goed, ik slaap alleen heeeeeel veel. Stort om 16:00 uur helemaal in. Ik slaap per nacht tussen de 8 en 10 uur lang! En ik heb het 's avonds heeeeeel erg koud. En mijn borsten doen 's nacht echt pijn. Maar verder niet meer misselijk, ( hoop niet dat ik nu de goden verzoek ). Ze zeggen dat de piek van het HCG rond de 10 weken is, en dat daarna de klachten steeds minder worden? Heeft iemand daar ervaring mee? Nog een paar daagjes, en dan weer mijn echo, pfffff....

Toedeloe!

Geplaatst

Zwanger getest op:

Hope: 27 maart, eerste kindje

Yolande: 30 maart, eerste kindje

Kyra: 31 maart, derde kindje

Zara: bloedtest op 1 april, eerste kindje na 2 miskramen

Francis: Bloedtest 6 april, tweede kindje, eerste kindje is doodgeboren

Poezebeest: 8 april, 1e kindje

Jessie: 10 april, eerste kindje

Noor: 13 april, 2e kindje na 1 miskraam

Hoopvol: 15 april, eerste kindje

Elke: 18 april, 2de kindje

Caro- Lin: 18 april, 1e kindje na 3 miskramen

Armanda: 22 april, 1e kindje

Eerste echo:

Hope: 5 april

Zara: 18 april

Yolande: 19 april

Kyra: 20 april

Francis: 27 april

Jessie:29 april

Noor:

Elke: 3 mei

Caro- Lin: 3 mei

Poezebeest: 5 mei

Hoopvol: 9 mei

Armanda: 11 mei

Tweede echo:

Hope: 7 april

Zara: 26 april

Yolande: 6 mei

Kyra: 9 mei

Derde echo:

Hope: 21 april

Vierde echo:

Hope: 2 mei

datum 12 weken grens:

Hope: 22 mei

Uitgerekend op:

Hope: 03 december

Yolande: 06 december

Zara: 08 december

Kyra: 09 december

Francis: 13 december

Poezebeest: 13 december

Jessie: 16 december

Noor: 18 december

Hoopvol: 22 december

Elke: 23 december

Caro- Lin: 24 december

Armanda: 26 december

Ik heb ook mijn vierde echo erbij gezet. En misschien is het ook leuk om de datum van de 12 weken grens erbij te zetten? Ik heb die van mij alvast gezet, wie volgt?

Geplaatst

Een prachtig kloppend hartje gezien! heb moeten huilen van blijdschap!

Ons pupke is precies 1 cm en daarmee ook precies op schema!

Daarnaast een heel goed gevoel bij de gyneacoloog, over twee weken terug!

Ik ga naar de echo staren!

Geplaatst

Dag dames,

Graag sluit ik me bij jullie aan, ook in ben in december uitgerekend! Gisteren hebben wij de eerste echo gehad. Een mooi tikkend hartje en 1,36 groot, vlg het echo apparaat al drie dagen voor op de planning! Voor ons was het echt een soort van bevestiging, durven we het te geloven en gaan we nu echt genieten. Vandaar dat ik me bij de lijst aansluit, het is al een aardige club. Ik zal binnenkort even inlezen in wie wie is en we blijven elkaar volgen!

Zwanger getest op:

Hope: 27 maart, eerste kindje

Yolande: 30 maart, eerste kindje

Kyra: 31 maart, derde kindje

Zara: bloedtest op 1 april, eerste kindje na 2 miskramen

Karin: 5 april, eerste kindje

Francis: Bloedtest 6 april, tweede kindje, eerste kindje is doodgeboren

Poezebeest: 8 april, 1e kindje

Jessie: 10 april, eerste kindje

Noor: 13 april, 2e kindje na 1 miskraam

Hoopvol: 15 april, eerste kindje

Elke: 18 april, 2de kindje

Caro- Lin: 18 april, 1e kindje na 3 miskramen

Armanda: 22 april, 1e kindje

Eerste echo:

Hope: 5 april

Zara: 18 april

Yolande: 19 april

Kyra: 20 april

Karin: 26 april

Francis: 27 april

Jessie:29 april

Noor:

Elke: 3 mei

Caro- Lin: 3 mei

Poezebeest: 5 mei

Hoopvol: 9 mei

Armanda: 11 mei

Tweede echo:

Hope: 7 april

Zara: 26 april

Yolande: 6 mei

Kyra: 9 mei

Derde echo:

Hope: 21 april

Vierde echo:

Hope: 2 mei

datum 12 weken grens:

Hope: 22 mei

Uitgerekend op:

Hope: 03 december

Yolande: 06 december

Zara: 08 december

Kyra: 09 december

Karin: 10 december

Francis: 13 december

Poezebeest: 13 december

Jessie: 16 december

Noor: 18 december

Hoopvol: 22 december

Elke: 23 december

Caro- Lin: 24 december

Armanda: 26 december

Geplaatst

Francis, wat heerlijk joh! Lijkt me een super gevoel!

Hope, fijn dat je je beter voelt, geniet er nou maar van ;-)

Karin, zo he, wat geweldig ook voor jou, na alles wat je hebt meegemaakt! Join the club!

Hier alles oke. Ik heb nog steeds bruin bloed, maar ja, schijnt oke te zijn.

Ik ga vanmiddag toch maar bloed laten prikken via huisarts. Helaas krijg ik dan pas rond maandag ofzo de uitslag maar goed, dan heb ik tenminste iets meer bevestiging.

Kwaaltjes? Ben niet moe, niet misselijk, wel zere borsten. Dat is het verder eigenlijk. Over precies 2 weken mag ik voor het eerst in mijn leven een echo doen. Wat lijkt het me geweldig om een hartje te zien! In je buik gewoon! Hoop dat het mij ook mag overkomen.

Elke, of iemand anders, drink jij nog steeds POM? ik ben er denk ik wel klaar mee. Volgens mij is het genoeg als ik nu folium neem en groente + fruit. Toch?

Of doen er nog mensen speciale dingen...

Geplaatst

Hi Armanda,

ik slik Gravitamon, dat is vitamine speciaal voor zwangere vrouwen, en de baby natuurlijk. Er zit behalve foliumzuur ook vitaminde D in voor de aanmaak van de botten vd baby, en ook calcium, vitamine B6 dit helpt ook tegen de misselijkheid, en ijzer zit er ook in.

Geplaatst

Hey Elke, ja ik ben van babybytes. Ik kan hier niet meer anoniem blijven he haha!

Zijn er hier meiden die zich al bij de verloskundige hebben gemeld? Of gebeurd dat na ontslag uit het ziekenhuis? Ik weet het niet namelijk.

Misschien kan beiden naast elkaar lopen...

Ik vind de verloskundige zo veel fijner dan het ziekenhuis. Met mijn miskraam heeft ze mij echt geholpen en belde 's avonds of anlles goed was en hoe ik mij voelde enzo.

Zo'n persoonlijk contact en verschil met de gyn. Die volgen alleen maar stugge regeltjes.

Verder ben ik supergezond bezig; fruit, spinazie, rode kool, vis haha.

Ik leefde namelijk niet zo gezond (roken en drinken) voordat ik wist dat ik zwanger was, dus ik moet het goed maken....

groetjes

Geplaatst

Armanda,

Nee, deze keer heb ik geen POM gedronken. De vorige keer wel, maar toen was het niet gelukt, dus dan geloof ik er niet meer in. Ik slik foliumzuur en eet gezond.

Caro-lin,

Ik las je berichtje van je HCG meting en toen ging er een lichtje branden bij me! Hahaha.

Liefs Elke

Geplaatst

Armanda: ik slik ook gravitamon.

Mijn buik begint echt wel al op te zetten. Dat is volgens mij toch veel te vroeg?

Ook ben ik vandaag even wat misselijk geweest. Ik heb me ziek gemeld op het werk omdat mijn nek echt helemaal vast zit.

Ik denk dat mijn lichaam me verteld dat ik toch even wat rust moet nemen. Overmorgen de echo.....

Ik heb er een dubbel gevoel bij. Van de ene kant kijk ik er enorm naar uit en van de andere kant zie ik ertegen op.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden