Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
hallo ladies

wat een weertje he> heerlijk

mn rug begint steeds s'avonds maarja gaat wel weer over.... ik heb een rare vraag: als jullie intiem zijn met jullie hubbies, en je komt "klaar'''krijg ik een beetje kramp in mn buik :S hebben meerdere dat? hahaha schaam schaam[/quote

Hoopvol dat is normaal hoor, je baarmoeders reageert erop, grote kans dat je daarom ook wat roze verlies had, alles wordt oed doorbloed en daardoor kan er zo maar een adertje springen

Groetjes Babeth

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh, hoopvol en Elke wat eng allemaal. Elke goed van je dat je een echo hebt laten maken. Is het bloeden inmiddels gestopt?

Hoopvol, dat zou nog weleens zo het geval kunnen zijn zoals Noor het beschreven had. Is het bij jou inmiddels gestopt?

Ik duim heel hard voor jullie beiden.

Geplaatst

ik lig in t ziekenhuis met vermoedelijke bbz.. Ben erg verdrietig en moet hier slapen...miss morge kijkoperatie. Zodra ik meer weet horen jullie t ben er kapot van x

Geplaatst

Ik ben net thuis en ik lees opeens nare berichten....

Hoopvol, meis wat een vreselijk verhaal. Ik vind het zo naar voor je!! Je schrijft dat het waarschijnlijk een Bbz is maar kunnen ze dat niet meteen via een echo vaststellen of is dat nu nog te vroeg? Ik denk aan je en duim voor je dat het toch iets anders is! Heel veel sterkte!

Elke, jemig jij hebt ook een vreselijk angstige dag achter de rug, fijn dat de echo goed was maar ik kan me je schrik goed voorstellen. Hoop dat je inmiddels helemaal geen bloed meer verliest!!

Ik duim ook voor jou en je wondertje!

Ik laat het even hierbij, poeh wel schrikken zeg van deze berichten.

Welterusten,

Yolande

Geplaatst

Hoopvol wat vreselijk!!! Ik neem aan dat je een echo gehad hebt maar de baarmoeder leeg was? Oh nee toch!!! Niet te bevatten wat een verdriet zul je hebben. Arme jij. Hou je ons op de hoogte zodra je wat weet en in de gelegenheid bent? Ik heb ontzettend met jullie te doen en zal de hele dag aan je denken.

Heel veel liefs

Noor

Geplaatst

Elke; wat vervelend die onzekerheid, hopelijk stopt het bloeden snel!

Hoopvol; wat een ontzettend naar bericht! Ik hoop dat men het fout heeft en er een andere reden is! Sterkte voor jullie!

Hier gaat het redelijk, heb medicatie gekregen tegen de misselijkheid en dat slaat wel aan. Wordt er alleen ontzettend moe van, maar liever moe dan misselijk.

Geplaatst

ff een kort bericht...zit onder de morfine en nog in zh...

Ben vannacht geopereerd...t vruchtje zat in linker eileider, stuk eileider is ook weg... Moet vannacht ook blijjve heb aardig wat pijn... Ik schrijf late meer

Geplaatst

Tjee Hoopvol, wat een ontzettend naar bericht lees ik hier. Eindelijk zwanger en dan dit..... pffff... wil je veel sterkte wensen en een spoedig herstel. Neem de tijd en doe vooral rustig aan.

Lieve groeten José

Geplaatst

Ooooooh mijn hemel, lieve Hoopvol. heb kippevel op mijn armen! Weet niet wat ik moet zeggen....alles klinkt zo cliche. Maar wil heeeeeeel veel sterkte en liefde en kracht toewensen om dit verdriet enigszins boven te komen. Ik hoop ook echt dat de lichamelijke pijn snel minder wordt. Een hele dikke digitale knuffel voor jou en je man!!

Geplaatst

@ Poezebeest, fijn dat je nu wat medicijnen hebt gekregen tegen die vreselijke misselijkheid. Ik moet zeggen, en ik klop gelijk even af, dat het mij goed helpt. Heb je ook emeseafene gehad? Ik neem nu 's morgens en 's avonds voor het slapen gaan een zetpil. En kan nu een beetje genieten. Oja, als je emeseafene hebt gehad, klopt het idd dat je erg moe bent. Maar na een paar dagen zul je zien, dat die moeheid overgaat.

@ alle meiden, hoe gaat het met jullie allemaal?

Hier gaat het goed! Ik ga alleen vannacht 2 gaten in mijn matras zagen, auw mijn borsten!!! Verder God zijn dank niet meer misselijk!! Misschien morgen weer, maar vandaag niet.

Fijne dag iedereen

Geplaatst

@Hope; idd emesafene en ik heb de tabletvorm, 's avonds een hele en 's ochtends een halve en dat werkt goed. Er zit alleen een gele sticker op dat je niet mag autorijden, dat vind ik wel vervelend ivm mijn werk. Houd jij hier ook rekening mee?

Geplaatst

Oh Hoopvol, wat een naar bericht!

Dit wens ik echt niemand toe... Heel veel sterkte. Ik heb er geen andere woorden voor!

Liefs Elle

Geplaatst

Hoopvol!!! Wat vreselijk! Arme ziel wat een drama. Na witte donderdag en goede vrijdag is dit toch wel zwarte zondag. Ongelooflijk, na alles ben je eindelijk zwanger en dan dit! Ik wil je heel veel kracht toewensen, niet alleen voor de lichamelijke pijn maar ook voor het grote verdriet dat je zult hebben. Arme hoopvol er is niets wat ik voor je kan doen, kon het maar dan deed ik het meteen.

Ik heb een soort van hetzelfde meegemaakt, dus begrijp zo goed wat er door je heen gaat allemaal...

Echt zwaar maar dan ook zwaar ellendig dat jou dit moet overkomen.

Heel veel sterkte en een dikke pakkerd

Noor

Geplaatst

Zag het in het april wb via Elke. Shit zeg.. Hoopvol, ik wens je heel veel sterkte in deze verschrikkelijke periode. Hopelijk genees je snel van je wonden, maar die in je hart zullen wel meer tijd nodig hebben om te genezen. Geef het de tijd en denk vooral aan jezelf nu. Dikke knuffel, ook van mij..

Ellen

Geplaatst

Lieve Hoopvol,

Meid wat een verschrikkelijk bericht van jullie. Wat ontzettend verdrietig dat jullie je zo gewenste wondertje op deze manier moeten verliezen. Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen in deze hele moeilijke en verdrietige periode.

Een hele dikke digiknuffel. Kyra

Geplaatst

Hoi meiden, bedankt voor jullie welkomswensen.

Zo spijtig om te lezen van Hoopvol. Jammer genoeg gebeurt het te vaak dat er na goed nieuws ook weer slecht nieuws volgt....

Met mij gaat alles nog goed. Ik heb geen kwaaltjes behalve wat gespannen borsten en moeheid (maar daar heb ik wel vaker last van).

Dinsdag ga ik weer hcg laten prikken. Ik vind het superspannend want ik heb al 3 miskramen achter de rug allemaal rond de 6 weken.

Zara had het erover dat ik mij op een lijst kon zetten, maar ik weet niet welke?? Sorry moet hier alles nog een beetje uitvinden.

groetjes,

Caro- Lin

Geplaatst

@ Hoopvol.....

Elke meldde op het april wachtbankje dat je in het ziekenhuis ligt vanwege een bbz, wat verschrikkelijk voor jullie zeg!

Veel sterkte en kracht toegewenst bij het herstel (emotioneel én lichamelijk)!

Liefs Dee

Geplaatst

Heej dames.

Ik weet het niet meer hoor! Ik kom zojuist van de wc en bloed weer!! Het lijkt wel dat wanneer ik me inspan dat ik dan een bloeding krijg. Ik heb zojuist mijn dochter op een zware manier gedragen...

Help...

Geplaatst

Elke; ik kan je helaas niet verder helpen omdat ik hier helemaal geen ervaring mee heb. Ik wil in ieder geval wel laten weten dat ik aan je denk, want dit lijkt me zo ontzettend frustrerend en de angst dat het misschien mis zou gaan komt dan naar voren. Ik hoop in ieder geval dat het loos alarm is voor je!

Zie trouwens dat je in Brabant woont, hier ook een Brabantse :-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden