Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hier ook vandaag weer een goede echo gehad

ben nu officieel ontslagen bij de gyn en ga over naar de vk

kelebek en armanda van harte met de 12 weken

elke en dees ook al iets vooruit geschoven

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Zwanger getest op:

Hope: 27 maart, eerste kindje

Yolande: 30 maart, eerste kindje

Kyra: 31 maart, derde kindje

Karin, 5 april, eerste kindje

Francis: Bloedtest 6 april, tweede kindje, eerste kindje is doodgeboren

Sandra: 6 april, 2e kindje

Poezebeest: 8 april, 1e kindje

Jessie: 10 april, eerste kindje

Elke: 18 april, 2de kindje

Armanda: 22 april, 1e kindje

Kelebek: 22 april, 2e kindje

Diaan39:24 april, derde kindje

Dees: 25 april, 2de kindje

Tweede echo:

Diaan 39:17 Juni combinatie test.

Derde echo:

Kelebek: 15 juni, 12 weken echo, eerste keer bij verloskundige

Datum 12 weken grens:

Jessie: 3 juni

Elke: 8 juni

Armanda: 14 juni -> 15 juni 4e echo

Kelebek: 16 juni

Diaan 39: 17 juni

Dees: 18 juni

Echo's, afspraken e.d na de 12 weken grens:

Hope: 16 juni: afspraak gyn ivm cystes linkereierstok

Sandra: 21 juni 2e x naar de vk

Kyra: 29 juni (3e x bij de vk) + 01 augustus 20 weken echo

Sandra: 26 juli 20 weken echo

Elke 13 juli (3x bij de vk)

Uitgerekend op:

Hope: 27 november

Yolande: 06 december

Kyra: 09 december

Karin: 10 december

Francis: 13 december

Poezebeest: 13 december

Sandra: 13 december

Jessie: 16 december

Elke: 21 december

Armanda: 27 december

Kelebek: 29 december

Dees: 31 december

Geplaatst

Zwanger getest op:

Tweede echo:

Derde echo:

dees:15 juni nekplooimeting,

Datum 12 weken grens:

Dees:20 juni vk

Uitgerekend op:

sandra je had me helemaal van het lijstje gehaald.. was vast niet de bedoeling. heb hem even weer netjes aangevuld.

Geplaatst

Wat veel echo's vandaag. Super leuk. Wat een wondertje zie je dan he.

Hier alles nog prima. Aankomende maandag naar de gyneacoloog om het vleesboompje te laten controleren.

Ik denk dat ik dan eens mijn moeder meeneem. Mijn man kan dan niet. Helaas moet hij een dag later naar de rechtbank om een vervelend gevecht over alimentatie voor zijn kinderen uit te vechten met zijn ex. Hij kan dus niet 2 dagen vrij pakken op het werk.

Geplaatst

Hoi meiden, wat Fijn die goede echo's!

Ik vandaag ook weer een controle bij de gyn gehad, kind groeit heel goed en ik heb al flink wat vruchtwater. Maar ik heb nog net geen ijzertekort maar het scheelt niet veel.... Kindje pakt veel van mijn ijzervoorraad aldus de arts... Nu veel spinazie en appelstroop etc eten en over een maand weer bloedprikken, als het dan weer laag is moet ik staalpillen slikken.

Hartje klopte ook erg mooi, 159 slagen per minuut.

Jessie, wat vervelend dat je man om zoiets naar de rechtbank moet.... Sterkte en alvast succes bij de gyn.

Geplaatst

Hi iedereen!

Ke;ebek en Armanda, van harte met de magische grens van 12 weken! Nu een beetje meer opgelucht ademhalen!

Armanda, hoe gaat het nu met je?

Noor, jij bent echt een lieve schat, zulke lieve berichten! Hoe gaat het met jou?

Sandra, goed joh, weer een superecho!

Yolande, echt goed om te lezen dat het ook met jouw kindje goed gaat!. Ijzer tekort? Misschien verklaard dat je vermoeidheid? Of haal ik je nou door de war met iemand anders?

Hoe gaat het met jullie buiken? Doen jullie ook nog een foto maken en hier plaatsen? Bij mij groeit mijn buik aardig. Denk doordat het kindje en hoog ligt, en aan de voorkant. Verder voel ik me 3 dagen niet lekker, met als toppunt vanmorgen. Heb al 3 nachten 4 uur geslapen en breekt een beetje boel op....Erg misselijk vanmorgen en gisteren. Poeh, dat was lang geleden! De eerste nacht droomde ik alleen maar over bevallingen en de pijn en de misselijkheid, en ik maakte me ineens druk over de babykamer, financieen, en de bevalling. Heeeel idioot. De nacht daarna en en afgelopen nacht een hele irritante droge kriebelhoest. Maar ook steeds slijm, (sorry, niet heel smakelijk), wat steeds in mijn maag komt. Waardoor ik supermisselijk van wordt. Kan dus niet slapen van die irritante kriebel.....

Zometeen naar het zh voor de echo van mijn eierstokken en cystes. Hopelijk is het al wat geslonken, 's nachts heb ik er nog goed last van. Degene bij wie we de echo laten maken is echt zo'n schat. Kennen we al een aantal jaar. Zij is ook altijd erg enthousiast over de baby en neemt uitgebreid de tijd om naar het kindje te kijken. We gaan vragen aan haar of ze evt he geslacht al kan zien, en natuurlijk of ze wil kijken. Ik ben benieuwd. En anders wordt het 13 juli. Ik laat het jullie laat in de middag weten.

Tot later!!

Geplaatst

Ha hope, je hebt zeker gelijk. Die moeheid komt zeer waarschijnlijk daardoor. Goed onthouden van je!

Wat betreft dat dromen kan ik je gelijk geven, ik heb ook al over de bevalling gedroomd en vannacht droomde ik dat ik op een schip?? Aan het bevallen was midden op zee.... Ik ben wel vier keer wakker geworden.

Vandaag je echo, hopelijk zijn de cystes minder groot en kunnen ze al het geslacht zien..! Meld je het hier dan ook of houden jullie het voor jezelf?

Op 19 juli heb ik de 20 weken echo en wij willen het geslacht ook weten.

Hebben jullie al een voorgevoel wat het wordt?

Geplaatst

Hey Yolande, als wij het weten laat ik het zeker hier weten. Sowieso vertellen we aan iedereen die het wil horen wat het wordt. Maar natuurlijk niet de naam. Mijn voorgevoel zegt al van begin af aan dat het een meisje is. Heb jij een voorgevoel? En zou jij het hier neer zetten?

Ik hoop idd dat die cystes geslonken zijn, maar ben bang van niet of heel weinig, will see...

Bevallen midden op zee, ieeuww! Moet er niet aan denken haahahah! Ik droomde dat ik bevallen was, en daarna onder de douche werd gezet en vloeide en vloeide maar. Volgende moment lag ik weer in het ziekenhuisbed en ons kindje werd gebracht. Het was alleen geen baby meer maar een kindje van 2. Toen begon ik heeeel hard te huilen, want het jongetje leek totaal niet op mij. Mijn man en ik zijn alle twee donker. En het was een keiblond jochie met blauwe ogen en blanke huid en wit haar. Maar het was wel een kloon van mijn man, maar dan in het ienieminie, en in het blond. Hoe bedoel weird? Hahahahaha! Ben ook ineens bang voor de bevalling....pfffff

Geplaatst

ff kijken hoe ver ik ben op mijn banner hiihihihihihih

Dames, hier nog steeds misselijk hoor, het lijkt wel of het erger wordt ipv minder, kan geen vlees geur meer aan, frietjes hoeven ook niet meer, zit meer aan de fruit en salade, terwijl ik wel een lekkere broodje doner wil eten :):) maar de geur al niet normaal. Ik las ff snel dat jullie het over dromen hadden, nou ik droom dus alleen pver eten, waarschijnlijk omdat ik neit kan eten

:(:( snik snik

dank je hope 12 weken grens gehaald yiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Geplaatst

Oooh wat veel meiden waren er nog lang misselijk zeg (bij eerdere zwangerschappen).

Kelebek, ook bij mij lijkt het juist erger te zijn geworden. Ik zit en lig voortdurend, en zelfs dan voel ik het tot aan mijn keel of soms zelfs neus.

Echt K-gevoel. Hope, ook jij weer zo misselijk he?!

Maar goed, gister een echo gehad en hij was helemaal goed! Toch weer fijn om te zien. Als je goed kijkt, zie je m chillen op zn rugje met zn armpje omhoog en zn duimpje in zijn mond! hihi

[ATTACH=CONFIG]1572[/ATTACH]

Meiden die naar me vroegen, Hope, Noor, etc, het gaat hier wel oke. Het kwartje van zwanger zijn valt soms nog steeds niet helemaal, en net zo met mijn pa.

Ik besef beiden nog niet helemaal. Ben 2 dagen bij mijn vader in het zhs geweest, hij had een punctie, en had giga veel pijn. Maar nu gaat het weer.

Vandaag voelde ik me echt beroerd. Emo, misselijk, keelpijn, snotneus (pff, was wel even lekker, nu rook ik tenminste minder, haha).

Ik ben thuis gebleven, echt helemaal niets gedaan. Ik chill op de bank en nog even geslapen. En naar de fysio geweest.

Nu heb ik ondertussen ook migraine. I guess dat het me soms toch wat zwaarder weegt dan ik soms besef ofzo.

Anyway, ik heb dus alleen maar dinsdagochtend gewerkt. Ik weet niet of ik morgen ga werken. Als mijn migraine niet minder wordt. Ik was er juist weer 2 weken vanaf!

Maar goed, ik ben over de 12 weken nu en iedereen weet het ondertussen wel. Hoe onwerkelijk ook, ik moet nu toch echt gaan geloven.

Genieten zal beter gaan als ik me beter voel, denk ik ;-)

Ik update nog even het lijstje

Zwanger getest op:

Tweede echo:

Derde echo:

Datum 12 weken grens:

Armanda: 5 juli 16.00 uur eerste gewone controle

Uitgerekend op:

He, we hadden toch het rijtje van 'zwanger getest op' er af gehaald?

Als we nou achter onze uitgerekend datum zetten of het een 1e, 2e of 3e kindje krijgen, kan dat stukje wat mij betreft weg, ja toch?

Nou ik ga pitten

Weltrusten lieven meiden

Geplaatst

Armanda, ik kan me goed voorstellen dat alles nog onwerkelijk is. Hoe gaat het psychisch met je vader ( en moeder?)? Gelooft hij, daar hebben mensen vaak steun aan hoor ik vaak. Fijn dat je echo mooi was en schattig dat het al duimt!

Ziek maar goed uit!

Kelebek, wat zielig dat je zelfs droomt over eten...! Meid heb het wel met je te doen, pech dat je zo misselijk bent. Maar ik hoop dat het nu snel gaat afnemen.

Hope, ja ik wil ook weten wat het wordt en hier zal ik het ook vertellen. Ik heb mezelf altijd met zoons voor me gezien en gek genoeg heb ik vanf de eerste test al het gevoel dat het een meisje is... Hebben beiden totaal geen voorkeur, ook niet een beetje. 19 juli weten we het maar weten vooral of alles gezond lijkt....

Die droom van jou is zeker weird!!! vanavond even rustig slapen allemaal?!

Geplaatst

Ik heb ook al t gevoel dat t een meisje wordt ;-)

Yolande, mIjn ouders (en ik) geloven zeker en dan is de dood gelijk minder eng. We bidden ook voor een wonder, soms gebeuren ze nog...

Geplaatst

Armanda, ik ben ook zoooooo beroerd. Pffff. Ik heb idd ook keelpijn, al is het nu een stuk minder. Maar ook een snotneus en een hele irritante kriebelhoest!! Ik kan daar 's nachts niet van slapen. En ik weet van mezelf, sinds ik al 4 weken zwanger ben, dat als ik niet slaap, de volgende vreselijk misselijk opsta. Ergens in de middag wordt het pas minder. Dus vannacht weer 5,5 uur geslapen. Nachten daarvoor 4 uur. Pffff, breekt me op! Anyway, ik hoop dat je vandaag opknapt, en opzich een lekker weekend hebt. Oja, geloof helpt zeker. Je wordt er rustiger van, vind ik

Kelebek, meid nog steeds zo misselijk he? Bleh! Ik hoop voor je dat het nu de laatste dagen zijn, en dat je de rest van je zwangerschap vrolijk rondhuppelt!

Yolande, apart he? Zo'n voorgevoel! Ben benieuwd! Krijg jij het te horen bij je 20 weken echo? Of al eerder?

Ik ben gisteren dus naar zh geweest voor een echo van mijn cystes. Jaaaa, mijn cystes zijn helemaal geslonken, De grootste die ik had was 7,5 bij 6 bij 5 cm. En die is nu 3 bij 2 cm! Eindelijk van die rotdingen bijna af. Enige irritante is dat mijn linkereierstok tussen mijn schaambeen en baarmoeder zit. Dus als mijn baarmoeder groeit, doet die eierstok pijn. Hmpfff!

We hebben ook ons kindje gezien! Hele mooie foto gemaakt. Je ziet het hofdje met de oogjes, neusje mondje, en het handje. Zo gaaf. Alles goed met het kindje. Ik vroeg natuurlijk of ze het geslacht al kon zien. De echoscopiste zei dat ze daar heel slecht in was, want ze ziet eigenlijk alleen maar mensen tot 9 weken zwanger. Ze zei ook pin me er asjeblieft niet op vast, ik kan het ook mis hebben. Maar, volgens mij zie ik daar een piemeltje! Hahaha!, Was in shock! Na de echo moesten we door naar mijn gyn ivm die cystes. En ik had de foto's in mijn hand toen ik door de gang heen liep. Ik kwam een andere dokter tegen. En ze vroeg: heb je mooie foto's? Ik zei jahaaa! n ze keek er naar. Ook naar de foto waar misschien het geslacht op te zien is. Ze zei: oooh, het wordt een jongetje! Vervolgens door naar mijn gyn. Alles is nu goed met me, en ben nu ook officieel ontslagen bij de gyn. Moet alleen rustig aan doen. Ik vroeg of hij ook naar de foto wilde kijken, hij heeft tenslotte 100 jr ervaring. Maar hij zei: het is heel moeilijk om zoiets op de foto te zien, het is 2d beeld, en de schaduwen zijn niet alleen van de baby, maar ook vd echokop. Dus daarom kan ik er niets zinnigs over zeggen. je zult moeten wachten tot de 20 weken echo. Dus tja, weten nu nog niets, hahaha! Ik zal de foto's even inscannen, en hier plaatsen. Dussss.... even wachten tot 13 juli. Heb dan de echo! Ik ga mezelf op het lijstje zetten.

Geplaatst

Tweede echo:

Derde echo:

Datum 12 weken grens:

Hope; 22 juni controle vk

Hope: 13 juli 20 wekenecho

Uitgerekend op:

Even het lijstje aangepast!

@ Diaan: vandaag 12 weken?? Gefeliciteeeeerd!

Geplaatst

Oooh Hope, wat erg dat je zo slecht slaapt! Ik heb precies hetzelfde als jij, al slaap ik wel iets beter.

Keelpijn (vooral snachts!), hoesten, snotneus. Maar sinds gister dus ook migraine, is nog niet weg. En ik heb naast het kokhalsen elke dag de hele dag, nu ook voor 't eerst overgegeven.

Sorry meiden, even on-smakelijk, maar ik zit altijd kokhalsend op het toilet, en nu moest ik dus wél overgeven terwijl ik... ehm... haha. Dus in het gootsteentje waar ik net bij kon.

Dit is NIET relaxed en ik hoop dat het niet meer gebeurt. Maar ja, ik poep altijd nog heel weinig dus komt niet vaak voor. Sorry girls, lekker ranzig he, maar jullie maken toch ook dit soort dingen mee ;-)

Morgen houden wij ons Tuinfeest (terwijl het gaat regenen) dus we zullen druk in de weer zijn. Ik kijk er totaal niet naar uit want ik kan niet lang staan of lopen zonder te kokhalsen.

En er komen echt veel mensen, ik denk wel 50 ofzo. Ik baal echt dat ik me zo rot voel, want nu wil ik steeds alleen maar dat het voorbij is terwijl ik me er op zou moeten verheugen.

Geplaatst

Oh dames, wat zijn er nog veel misselijk. Dat is wel heel erg vervelend.

Ik heb vanmorgen weer een bloeding gehad. Schrok weer enorm. Het was donkerrood maar best veel.

De verloskundige gebeld en binnen een kwartier stond ze hier voor de deur.

Ze kon wel duidelijk het hartje horen dus dat is goed.

Wel zei ze dat ik echt nu rustig aan moet gaan doen op mijn werk. Vooral omdat ik veel rugpijn heb en ik de zware zorg toch als zwaar ervaar.

Maar ik vind het zo vroeg in de zwangerschap om rustig aan te gaan doen. Maar goed, ik ben vandaag goed geschrokken dus wil nu graag naar haar luisteren. Nu heb ik echt een heel zwaar gevoel in mijn buik alsof ik ongi moet gaan worden heel erg eng.

Gisteren hebben ze op het werk ook nog de gevaarlijke variant van de legionella gevonden. Dit kan erg gevaarlijk zijn voor de zwangerschap als ik er ziek van wordt zoals vroeggeboorte of loslating van de placenta. Vind dat dus dubbel eng om te gaan werken.

Vandaag blijf ik dus maar eens thuis en eens kijken wat ik op het werk kan gaan regelen.

Geplaatst

Jessie, wat schrikken!!! Jeetje, ja idd maar beter heel rustig aan doen. En stay away van die legionella! Better safe than sorry, ja toch!

Sterkte meis!

Ik ga ook de VK bellen. Voel me te beroerd. Zelfs als ik lig moet ik bijna kokhalsen. Ik moet weten hoeveel para ik nou mag en om de hoeveel uur.

Vooral door die rotmigraine achter mijn linkeroog. En ik móet morgen beter zijn... pfff

Geplaatst

en toen kregen we de uitslag: 1:21 kans op downsyndroom

ai.. tja en nu? ik weet gewoon even niet wat we moeten, vlokkentest raden ze aan, maar kans op miskraam is er ook! en dat wil ik niet.

pfff!!

even laten bezinken dan maar..

liefs

Geplaatst

Oei Dees, dat is even een zware beslissing.

Heel veel succes daarmee. Misschien helpt het als je je eerst bedenkt wat je zou doen als het kindje syndroom van down zou hebben.

Zou je de zwangerschap beeindigen of zou je het door willen zetten? Als je voor het laatste kiest zou ik geen vlokkentest gaan doen.

Geplaatst

Dees, tjonge dat is niet niets. Dat betekent 1 op 2 toch? Dus 50%? of zie ik dat verkeerd. Sorry als ik t mis heb.

Neem je tijd en praat goed met je man. Sterkte en wijsheid. Xx

Geplaatst

Dees dat is geen leuk nieuws, wens je heel veel sterkte en succes met jullie beslissing......

Armanda hele mooie foto meid, wanneer ik ook een leuke foto heb zal ik het ook zetten, woensdag was het een beetje moeilijk, ik had een nieuwe gynacoloog die nog niet wist hoe de systeemen werkten ppff, heb ik weer hoor

Geplaatst

Tweede echo:

Derde echo:

Datum 12 weken grens:

Hope; 22 juni controle vk

Kelebek: 23 juni, internist vanwege schildklier, uitslag bloedprikken

Hope: 13 juli 20 wekenecho

Kelebek: 13 juli, 2e keer bij VK

Kelebek: 15 augustus, 20 weken echo daarna VK 3e keer

Uitgerekend op:

Kelebek: 29 december, 2e kindje

Geplaatst

DEES, jeetje meid dat is niet de uitslag waar je op zit te wachten. Heel veel sterkte toegewenst met het nemen van de beslissing voor een vlokkentest of niet. Pffff sterkte ook met dit nieuws.

Alle misselijke meiden, ik hoop echt dat jullie snel opknappen en je beter gaan voelen.

JESSIE, jij ook al zo geschrokken en dan ook nog legionella op het werk. Doe voorzichtig aan hoor.

HOPE, wat heerlijk dat de cystes aan het slinken zijn.

KELEBEK en DIAAN, gefeliciteerd met jullie 12-weken grens.

Voorgevoel over geslacht: ik denk dat het een meisje wordt, manlief een jongetje en de kinderen willen allebei een zusje. Ze hebben nu met papa afgesproken dat als het een meisje wordt zij allebei een auto krijgen en als het een jongetje wordt, dan krijgt papa 2 auto's van hen. Verder weten we het pas bij de geboorte, want we willen het zelf niet weten. (We wisten het bij zoon en dochter ook niet, maar hadden het bij beiden goed voorgevoeld.)

Verder genieten we nog steeds van de heerlijke vakantie. Af en toe gaan we dagjes weg en andere dagen liggen we lekker in het zwembad te genieten van het mooie weer.

Verder voel ik de kleine heel regelmatig en het blijft mooi om te voelen.

Groetjes Kyra

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden