Ga naar inhoud

Uitgerekend december 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Even een paar foto's! Zit nu eindelijk 's op mn laptop. Als ik zo nog tijd heb zal ik ook mijn handtekening 's aanpassen...

[ATTACH=CONFIG]2847[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2848[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2849[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2850[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2851[/ATTACH]

• Reacties 3,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Oh Jolanda, wat ellendig zeg. Gelukkig heb je je er wel goed op voorbereid! Dat scheelt wel natuurlijk. Je klinkt er zeker nuchter onders.

Armanda, wat klink je toch gelukkig!!! Heerlijk :D

Hier gaat het ff wat minder... Heb vannacht niet goed geslapen door mijn verkoudheid en ben dus hartstikke moe. Zit niet goed in mijn velletje momenteel :-(

Nog 4 dagen werken. De 22ste komt in de buurt!

Liefs Elke

Geplaatst

oooohh Armanda wat een PRACHTIGE foto's! Vooral saampjes met jou! Je ziet er heel gelukkig uit! Fijn dat de borstvoeding op gang komt. En wat een prachtig kindje! Sterk meisje, net zoals haar moeder! Na de stuwing slinkt alles weer geloof ik!

Elke, jammer dat jij vandaag niet zo lekker bent, hmmmmmm, ik denk dat ik ook verkouden wordt, grrrrrr

Geplaatst

wauwie!! echt prachtig.. vind het zooo prachtig en dat te bedenken dat het ook in mijn buik zit..!!

mooie foto's geweldig dat je dat met ons wilt delen.

hier druk bezig nog de overloop verven.. eindelijk na 5 en half jaar.. wel mega veel harde buiken.. dus maar even een rem op mezelf zetten.. hahha

liefs

Geplaatst

YOLANDE, wat ontzettend balen dat de draaipoging niet gelukt is. Ik kan me voorstellen dat je opziet tegen een KS.

ARMANDA, wat een ontzettend lieve foto's. Wat een schatje is Sera. Ik vind die foto van jullie twee en de laatste waar ze lekker ligt te slapen zoooo schattig.

HOPE, ik ben blij om te lezen dat het weer stukken beter met je gaat, maar ik kan me goed voorstellen dat je nu zoiets hebt van: kom maar snel kleine man. Eerst de hele tijd de angst dat het allemaal niet goed gaat en hij te vroeg gaat komen en dan als hij mag komen, blijft hij lekker zitten. Ik ga voor je duimen dat hij toch snel gaat komen.

JESSIE, fijn om te lezen dat het alweer beter met jullie gaat en wat lekker dat Nanne zelf al aan de borst heeft gedronken.

ELKE, beterschap met je verkoudheid. Balen hè als je niet kunt slapen. Hier heb ik het helaas ook te pakken, maar gelukkig wil de neusspray mij door de nacht helpen.

DEES, hahaha last van nesteldrang??? Wel goed op jezelf passen hoor.

POEZEBEEST, hoe is het met jou en de kleine man? Gaat alles goed?

KARIN, jij ook lekker met verlof. Heerlijk hè? Ik stond vanmorgen op en dacht; hè lekker alleen mijn eigen kinderen vandaag. (En mijn gastkindjes zijn schatjes hoor).

SANDRA, balen dat je je gisteren niet zo goed voelde. Hopelijk is het vandaag beter met je.

DIAAN, veel succes morgen in het zh. Hopelijk blijft jullie mannetje ondanks al het voorwerk nog even zitten.

KELEBEK, hoe is het met jou? Alles nog rustig?

FRANCIS, en hoe is het met jou? Het wordt nu volgens mij wel spannend voor jullie toch?

DEES, mooie buikfoto. Ik draag ook zo van voren.

IVFSH, hoe is het met jou?

Hier gaat alles goed. Ben een beetje verkouden, maar dat gaat vast wel weer over.

Beebje moet nog even binnen blijven tot zaterdag en dan is mijn man voorlopig thuis tot de kerst, een heerlijk vooruitzicht. Ik merk dat ik nu wel een beetje aan het aftellen ben.

Geplaatst

Kyra, Hope, Elke allemaal verkouden! Ik ben al twee wkn niet buiten geweest maar schijnt koud te zijn... Let goed op he, ziek wil je nu echt niet worden!

Thx voor complimentjed, alles wat Sera doet is zo schattig, hihi, mooie fotos maken is dan niet moeilijk

Dees is de gang af? Mooi geworden?

Elke, je ziet niet lekker in je vel. Door verkoudheid? Of andere dingen? Toch niet snachts piekeren he?

Gelukkig bijna verlof joh! Dat zal je goed doen.

Ivfsh en Kelebek, hoe is t met jullie zelf eigenlijk?

Sandra, alles goed met jou nu?

Jessie en Poezebeest, heerlijk om nu moeder te zijn he.

Ik vind t nog steeds gek om mezelf mama te noemen. Maar ik word al meer en meer een echte, haha, hebben jullie dat ook?

Geplaatst

armanda mooie foto's hoor ik geloof dat jullie meisje op jou lijkt (kan niet vergelijken met je man hihi)

hier nog steeds niet helemaal lekker

ontzettend veel bewegingen in de buik tot vervelends toe met pijn en duizelig

begin geloof ik ook last te krijgen van bevallings/ weeen angst hihi

had dit de vorige keer helemaal niet maar nu toch wel bang voor de pijn van de weeen

Geplaatst

Komt vast goed Sandra. Logisch dat je t eng vindt toch!

Ik heb t nooit gehad dus kan er nix bemoedigends over zeggen verder ;-) haha maar je kan t ongetwijfeld hebben

Geplaatst

Dank voor jullie lieve reacties, meiden!

Het voelt gelukkig als een goede beslissing en leven nu lekker rustig naar de datum toe.

Armanda wat een enorm schattige mooie foto's, wat zullen jullie trots zijn op Sera!!!

Geplaatst

Oooh Armanda wat een mooie foto's, zoooo schattig zeg.

Ik word er helemaal emotioneel van.

Gefeliciteerd he meid, het moet wel heftig zijn geweest, de voorbije maanden.

Geplaatst

net weer voor controle geweest bij de vk

alles lijkt nog steeds goed

baby ligt mooi met het hoofdje naar beneden in het bekken maar zit niet klem

waarschijnlijk rekt de beeb zich regelmatig uit want het zit zowel helemaal onderin als bovenin of wij krijgen een reuze kind haha

Amy had in verhouding ook wel lange benen vergeleken met haar gewicht

de uitleg over de bevalling hebben we maar overgeslagen aangezien ik dit allemaal al eens mee gemaakt heb precies 11 maand geleden vandaag

wel verteld dat ik zonodig heel graag pijnbestrijding wil tijdens de bevalling

ze hebben beloofd om hier niet zo lang mee te wachten als wat de vorige keer gedaan is

kreeg toen pas een pompje bij 8/9 cm wat achteraf veel te laat was en niet meer werkte

ook mag ik als ik denk dat het weer vlug gaat zonder vk naar het ziekenhuis gaan

hoef dan niet te wachten op controle

heb dit de vorige keer ook niet gedaan trouwens

morgen nog ff voor de zekerheid bloedprikken voor de hb

en dan volgende week opnieuw voor controle

nu veel last in de ribben dus zodra manlief weer thuis is van het werk ga ik lekker liggen

nu nog ff verplicht maar wel heel leuk spelen met mijn kleine meisje van 11 maand

tis toch zo'n lachebekkie

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Hoe is het met de geboren babytjes en kersverse mamma's? En met de andere dames?

Hier wat beter dan van de week. Nog steeds verkouden en erg moe. Heb 9,5 uur geslapen en nog moe!

Nog 3 dagen werken (een week) en dan eindelijk verlof! God wat ben ik daar aan toe zeg...

Vandaag alweer 35 weken. Nog maar 5 weekjes!! Ik kan niet wachten, hahaha

Mooie buik foto's Sandra! ik zal er straks ook weer eens eentje opzetten :-D

Liefs Elke

Geplaatst

Hallo dames,

even snel berichtje tussendoor. Vanochtend controle gehad en datum voor inleiding meegekregen.

Nu echt aan het aftellen!

liefs Francis

Geplaatst

Hallo Allemaal,

net van de vk terug. De baby ligt in een dwarse stuit zei de VK, ze voelde het gelijk en voor de zekerheid keek ze nog op de echo en jaa hoor, madame lag lekker dwars, nu moet ik volgende week terug met een groei echo, in de hoop dat ze zelf gedraaid is. Begin mij nu een beetje zorgen te maken wat als ze nou niet draait en zo blijft ppffffffffffffffff

En alles ging zo goed :(:(:(

Geplaatst

Echo's, afspraken e.d:

Elke: 23 november VK (dan 36 weken)

Kyra: 23 november VK

Kelebek: 23 november Vk+groeiecho (34+6dgn)

Dees:24 november VK (35+5dagen)

Uitgerekend op:

Hope: 27 november, 1e kindje, en we krijgen een ZOON!!!

Yolande: 06 december, 1e kindje en we krijgen een ZOON!!!

Kyra: 09 december, 3e kindje, verrassing

Karin: 09 december, 1e kindje, verrassing

Francis: 13 december, 2e kindje

Sandra: 13 december, 2e kindje en we krijgen er nog een Meisje bij

Elke: 21 december, 2e kindje en we krijgen een ZOON!! :-D

Kelebek: 29 december, 2e kindje en we krijgen een tweede Meisje

Diaan39: 30 december, 3e kindje Wij krijgen een ZOON

Dees: 31 december, 2e kindje wij krijgen een 2de ZOON!

IVFS: 7 januari, 1e kindje,verrassing

GEBOREN!!!!!!

Armanda, mama van SERA :girl: op 09 november 2011

Poezebeest, mama van J. :boy: op 10 november 2011

Jessie, mama van Nanne :girl: op 13 november 2011

Ff gelijk mijn nieuwe datum bij gezet,

Francis spannend joh, dat je de datum al weet :):):)

Geplaatst

ohallo dames. hoe is het met iedereen? ik kan niet zo goed bia de tel. op iedereen reageren omdat ik niet terug kan lezen. ik vind het toch zo vreemd om nu op dit topic te zijn en te vertellen over onze nanne ipv over het zwanger zijn. ik mis mijn dikke buik en heb nog veel moeite met alles te verwerken vooral van het niet meemaken van de bevalling. heb gisteren de fotos gezien die de verpleegkundige heeft gemaakt van de bevalling. erg heftig en comfronterend. maaar alles gaat erg goed met ons. ik loop weer wat rond en nanne is sinds vandaag van het infuus af en uit de couveuse en ligt bij mij op de kamer! ze drinkt zo goed aam de borst iedereen staat er versteld van hoe goed ze het doet voor zo een vroeg geborene. ik ben zo trots op haar!

Geplaatst

Elke, nog 3 dagen... hoop dat ze snel gaan voor je! Lekker verlof joh! Ik heb dat helaas niet gehad, de dag dat ik ging overdragen, belandde ik in het zhs!

Lijkt me heerlijk om verlof te hebbe, nog even Elke, zet 'm op!!

Sandra, looking good girl!

Kelebek, tja dat is minder inderdaad. Wordt spannend want de kans dat ze nog gaat draaien is klein he. Hoop met je mee!

Francis, aftellen tot de inleiding.... exiting!

Ik gooi nog even een fotootje in de ring. Papa die haar verschoont vanuit de couveuse. En haar eerste spa behandeling in 't badje met mama... hihi, she is loving it!

Sera heeft nu geen infuusje meer, geen monitorcontroleslangetjes, alleen nog maar een slangetje door haar neus voor de sondevoeding totdat ze uit de fles/borst kan drinken!

She is doing great! Ligt al in een open bedje ipv gesloten couveuse.

Ik mag zaterdag naar huis, maar Sera blijft hier tot half december :-|

[ATTACH=CONFIG]2868[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2869[/ATTACH]

Geplaatst

Wat een super foto's weer Armanda! Wat fijn dat je zaterdag naar huis toe mag, al zal het wel vreemd/moeilijk zijn om Sera achter te moeten laten.

Ik leef helemaal naar mijn verlof toe en echt is dat en dan moet ik nog 4 tot 6 weken wachten!!

Heb net 3 uur de keuken gepoetst en ben nog lang niet klaar! (nee, geen nesteldrang :-D) God, er zit geen tempo meer in. Ben gesloopt en dan moet ik straks nog ff naar het dorp toe, maar eerst ff met de beentjes om hoog en met mijn kont op de bank!!

Liefs Elke

Geplaatst

hey dames,

Gisteren naar het zh geweest voor groeiecho en nog meer controles, mannetje doet het goed 2100 gram ligt mooi al ingedaald en gelukkig ligt mijn placenta niet meer voor

mijn baarmoeder mond Jippie van de 3 kids de eerste waarvan het geen stuit is.

Maar toen......waardes zijn zeer slecht toch een zwangerschapsvergiftiging, morgen terug komen voor testen, en eventueel gesprek wanneer ze gaan inleiden.

Het vreet aan je zie eruit als een spook, kan geen stap meer voor de ander zetten, en ben kapot moe, slapen tja ik wou dat ik wist hoe dat was.

De weeën zijn ook nog steeds lekker aanwezig, mannetje gaat inmiddels de deur niet meer uit, en als hij toch al weg moet zijn we net zo'n mobiele eenheid, alle telefoons gaan mee.

Mijn jongste dochter blijft deze week ook bij haar vader en de oudste komt wel naar mij toe, scheelt haar hoef ik niet naar school te brengen.

Ik heb het nog nooit gehad bij mijn andere zwangerschappen, maar ik kan jullie vertellen dat ik het spuugzat ben.

ARMANDA: wat een lekker meisje en wat een leuke foto's, wel jammer dat je zaterdag al naar huis mag en dat Sera moet blijven.

JESSIE: lekker hoor dat ze al zo goed doet aan de borst.

de rest van de meiden hoop dat het allemaal goed gaat met jullie.

Diaan

Geplaatst

Hey meiden!

Sandra wat zie je er mooi uit! Wauw!!

Armanda, wat een prachtige foto's, hahaha, haar 1e spa! Leuk leuk leuk!

Elke, ik tel met je mee af!! Poeh meid, bijna!!

Diaan, zwangerschapsvergistiging klinkt niet best, hoop dat het meevalt joh!

Jessie, wat goed!! Jullie uk is ook zo'n fantastische bikkel! Yeaahh! Maar, ik snap dat je alles echt moet verwerken en n plaatjse moet geven. Het is ook niet niks, en het is zo plat op je dak komen vallen. Lieverd voor jou een dikke troostende knuffel! Neem wel goed de tijd om het een plekje te kunnen geven, en geniet ook van jullie schatje!

Kelebek, een dwarsliggertje dus, hmmm, wordt het dan ook een keizersnede?

Francis, wat heeeerlijk dat je de datum weet! Ga je hem hier delen? Of gaan we het gewoon zien? : ))) Alles komt goed meis!!!

Nou, ik ben vandaag ook weer bij vk geweest. Baby is voor de 2e x weer helemaal ingedaald, en voor de 2e x ligt hij met zijn hoofdje vast in mijn bekken. Verder bloeddruk goed 80/122. Ik heb wel een onverklaarbare hoofdpijn de afgelopen 3 dagen, maar er zitten geen eiwitten en ontstekingen in mijn urine. Bloed geprikt voor de zekerheid en die is ook goed. Kindje heel erg bewegelijk, vooral zijn kontje, die beweegd lekker heen en weer hahaha! En ik durf het niet te zeggen, maar ik heb al de hele week fantastisch lekker geslapen!! 2 nachten van 6 uurtjes, de rest tussen de 7 en 10 uur! Ik voel me nu zoveel meer beter! Maar nu komt het: volgende week weer naar de vk en dan wordt ik gestript!! Tenminste, als ik wel al ietsje ontsluiting heb dan, anders gaat het niet. Maar ze verwacht van wel, want 1,5 week geleden was alles al verweekt en voor 3/4 verstreken. Dus waarschijnlijk is de baarmoedermond nu helemaal verstreken. Hoop zoooooooo dat ik gestript kan worden en dat hij volgende week komt!! En stel, stel nou dat die baarm.mond nog potdicht zit, laten ze me maximaal tot de 41ste week doorlopen, pffffff. Maargoed, sommige zh hanteren tot de 43ste week!! Moet er niet aan denken. Maar anyway, als hij niet voor 1 dec er is wordt ik ingeleid. Dusssssss......nog maximaal 2 weken en 3 dagen. Maar ik hoooooooooooooooooooooooooooooooop volgende week! En zonder een keizersnede......want dat lijkt me vreselijk eng! HIJ MOET ER UIT , IK WIL OOK EEN NOVEMBERMAMSJE ZIJN!!! Hahahahahaha!

Eet smakelijk iedereen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden