Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik krijg het helemaal warm van jullie berichtjes!

IK hoop ook zo dat jullie gelijk hebben! En het uitgerekent Februari bankje.. Dat lijkt me wel wat ;) Brigit, wat lief trouwens dat je me even een hart onder de riem komt steken!

Ik heb nog een KV test liggen voor morgen en als die net zo donker of donkerder is dan haal ik morgen nog ff bij en ook een cb zwanger/niet zwanger voor zondag.. Maar vandaag is normaliter de uiterste dag dat mn menstruatie doorbreekt, dus het is nog spannend vandaag.. Deze dag ben ik nog nooit doorgekomen...

• Reacties 797
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Vanochtend naar het toilet en zag ik licht bloed, zit op wachtdag 9, 10 dgn na tp. Nu net getest met clear blue digital ZWANGER 1-2. We kunnen niet echt blij zijn.pff hoezo frustrerend. Ik heb al zoveel testen gekocht de afgelopen jaren, en dan nu dit!

Geplaatst

Ohh bij jou ook al zo spannend!

Nee, dat kan dan zeker weten niet meer van de pregnyl zijn.. IK hoop dat je menstruatie niet doorzet maar dat het gewoon goed gaat!

Geplaatst

Liminous en Wendy, wat spannend zeg! En wel beiden een positieve test. Ik duim dat het positief blijft dames!

Ik heb inmiddels getest en hij is positief! Heel onwerkelijk na 5 jaar.... Nu maar hopen dat het goed blijft gaan. Ben heel blij, maar ook nog wel erg voorzichtig merk ik.

Ik zal het lijstje in ieder geval weer een stukje groener maken.

Punctie:

Jeanine: 16 mei

Lianne: 17 mei

Monika 18 mei

Wendy: 20 mei

Bikkel: 24 mei

Neel: 26 mei

Ink: 27 mei

Fren: 27 mei

Joleasa: 31 mei

Terugplaatsing:

Jeanine: 19 mei

Lianne: 20 mei

Eef: 20 mei

Monika: 22 mei

Veer: 22 mei

Liminous: 25 mei

Bikkel: 27 mei

Suzz: 30 mei

Ink: 30 mei

Fren: 30 mei

Mijnbaby: 31 mei

Joleasa: 3 juni?

Testen

Eef: 1 juni (1 cryo)

Jeanine: 1 juni (bloedtest 2 embryo's)

Lianne: 4 juni (2 embryo's)

Monika: 5 juni (2 embryo's)

Veer: 5 juni (2 embryo's)

Nofje: 6 juni (1 embryo)

Liminous: 6 juni (1 embryo, bloedtest)

Wendy: 7 juni (2 embryo's)

Bikkel: 8 juni bloedtest (1 (9)cellige embryo)

Kinderwens: 10 juni (1 embryo)

Suzz: 10 juni (1 embryo)

Neel: 13 juni (denk ik)

Ink: 14 juni (2 embryo's)

Mijnbaby: 14 juni?

Fren: 15 juni

Joleasa: ?

Geplaatst

Wat een spanning hier op de vroege ochtend!!!

Liminous alvast voorzichtig gefeliciteerd!! Ik denk dat je nu toch wel zwanger bent hoor!! Nog een paar dagen en dan heb je de bloedtest..

Eef heb jij al getest? Ben erg benieuwd...

Rackster, volgens mij kan de pregnyl al wel uit je lichaam zijn... Hopelijk zet het bloeden niet door......

Veer, wat lijkt het mij elke keer een teleurstelling als de test negatief is... blijf positief en het kan nog alle kanten op!!! Succes

Jeanine, spannend je eerste echo!!!! Misschien krijg je er wel twee :) :) leuk leuk leuk

Hier nog geen nieuws en alles nog hetzelfde!!! Morgen is voor ons de dag..

Geplaatst

Eef, wat goed!! Gefeliciteerd!!!

Kan me voorstellen dat je nog niet helemaal durft te genieten, maar dat komt vanzelf!!!

Liefs Lianne

Geplaatst

Ohhh wat groen hier!!!PROFICIAT!!! Hopelijk zet dat door..moet nog even geduld hebben! Voel me verder prima, heb nergens last van, ook niet van de bolletjes!

Woensdag om 7.50 bloedprikken en dan wordt ik tussen 14.00 en 16.30 gebeld...dat wordt een lange dag haha

Geplaatst

Lieve allemaal,

Had ik mij net aangemeld, lukte het inloggen vervolgens niet... zucht, daarom nu pas reacties:

Wat een supernieuws al 3 zwanger: gefeliciteerd!!

@Eef: kan me voorstellen dat het nog heel onwerkelijk is na al die jaren, laat het blije gevoel beetje bij beetje maar toe hoor! En Luminous en Wendy denk ik ook felicitaties!

@Rackster: ik hoop dat het en kleine innestelingsbloeding is, je test is positief, blijf voor je duimen!!

@Veer, hou moed, je hebt nog een aantal dagen om wel positief te testen!!! (Moet ik ook tegen mezelf zeggen haha, snap de spanning hoor!)

@ Bikkel, volgens mij zijn we precies tegelijk, ik heb ook 27/5 terugplaatsing gehad en mag dus denk ik de 7e testen...

Voel nu wat weeiig in mn onderbuik en dus alvast een test gedaan: negatief. Weet dat het wellicht nog veel te vroeg is om te testen, maar als ik zo al lees wie al vroeg positief heeft getest word ik toch een beetje bang. Ik heb deze poging twee 8-cellige embryo's terug gekregen, veel beter dan de laatste 2x , dus heb ik nu ook meer hoop... Aaah, vind het veel te spannend. Moet maar heel veel afleiding zoeken de komende dagen ;-)

en vind het fijn hier even mn verhaal te kunnen doen.

Ik ben gister trouwens een keer de bolletjes vergeten (stom!!!), hoop dat dat niet al te erg is... Heeft 1 van jullie dat ook een keer gehad of weet iemand of dat (niet) erg is?

Liefs, Evelyn

Geplaatst

dames wat spannend hier !!

Rackster wat een schrik, wel een mooie test, kan heel goed van de innesteling zijn meid, probeer hoe moeilijk ook goede moed te houden!!!

Luminiuos, het zou inderdaad kunnen dat het nog van een restje pregnyl is, het enige wat duidelijkheid biedt is een test die morgen donkerder uitvalt...spannend, veel succes!

Jeanine, gefeliciteerd met je zwangerschap en de mooie waarde!!! ik moet wel zeggen dat ik de uitspraak van de verpleegkundige niet erg professioneel vind; het kan dames met een lagere waarde (beneden de 200) onterecht erg onzeker maken en mensen ook snel de "hoop" geven op een tweeling, en met een tweeling hoef je echt niet een erg hoege waarde te hebben (bij mij was die 110!) en anderson geldt het ook, een hoge waarde bij een eenling.

De echo zal voor jou/jullie in ieder geval enorm spannend zijn, super!!

hier een linkje met hcg waarden en grafiek , wellicht fijn voor dames die bloedafnames hebben

http://www.az.vub.ac.be/AZlabogids/T/TOTAA005.htm

groetjes

Babeth

Geplaatst

Oh meiden, wat spannend allemaal! Eef, na vijf jaar! Wat moet dat geweldig voelen!!!! Rackster, hopen dat het innestelingbloed is.

Meiske74, ik ben het wel eens met wat je zegt. Ik heb gisteren ook veel zitten lezen en het zegt inderdaad allemaal niks Vrouwen met hoge waardes kregen eenlingen en met lage waardes kregen tweelingen. Maar hun ervaring is dat 'regelmatig' hoge waardes samenhangen met tweelingen. Maar daarom zeiden ze ook: ga je er nou niet op instellen, maar weet dat het zo zou kunnen zijn. En ik moet je zeggen dat ik echt niet teleurgesteld zal zijn als het er één is. Wij wilden graag nog één kind. Om de kans hierop te vergroten hebben we ervoor gekozen om er twee terug te plaatsen en gezegd: als er twee komen zijn ze welkom. En dat is nog steeds zo. Ondanks dat me wel langzaam ook een klein beetje angst bekruipt over de enorme drukte en slapeloze nachten. We laten het op ons afkomen en zijn natuurlijk gewoon hartstikke blij dat we zwanger zijn!

groet,

Jeanine

Geplaatst

Meiden gaat de goeie kant op hier! ik hoop op een groen bankje!

Ik zit hier pas op dag 2 gelukkig heb ik een druk weekend! kan ik even me gedachtens er van afzetten..

Geplaatst

nou, volgens mij had je een streepje toch? :) en streepje is streepje hoor...pregnyl is allang uit je lijf....dus ik ga je gewoon voorzichtig feliciteren :) ik vind dit wachtbankje wel super....zoveel groene meiden :) super...en die komen allemaal gezellig bij ons (jeanine en ik) bij het bankje zwanger en uitgerekend in februari...we moeten gewoon een heel druk bankje gaan maken :) anyway...alle meiden die nog moeten wachten...heeeeeeel veel succes en ik duim zeker voor jullie dat jullie ook op het bankje komen...en voor de meiden die al groen zijn....welkom :) en ...de meiden die rood zijn of gaan worden (hopelijk niemand, maar helaas heb ik dat niet onder controle), ik blijf duimen voor jullie.....

heel veel liefs en knuffels van ikkes

Geplaatst

hooooi,

bloeden is opgehouden maar heb er een hard hoofd in.

Aan de andere kant als je met cb digital test moet je toch wel flink hcg hebben toch? En die was vanochtend toch echt zwanger 1-2.....! Zaterdag maar weer testen, morgen heeft denk ik niet echt zin.

Geplaatst

@mijnbaby: hier is het lijstje

Punctie:

Monika 18 mei

Terugplaatsing:

Testen

Geplaatst

Hoi, ik had vanavond een bruin plekje in mn inlegkruisje (sorry voor de details) kan dit al een teken zijn dat t mis is of een innestelingsbloeding? Was maar klein, ongeveer 20cent formaat

Geplaatst

Punctie:

Monika 18 mei

Terugplaatsing:

Testen

Ondanks dat ik het toch nog niet helemaal geloof, heb ik mezelf toch maar vast groen gemaakt.. De test van vanmorgen was nog steeds positief, alhoewel ik wel twijfel of die niet lichter is als die van gisteren.

Maarrrr.. Ik ben nog steeds niet ongesteld en dat is me nog nooit gebeurd. Ben nu 1 dag overtijd dus dat zal dan vast wel een goed teken zijn toch ?

Bikkel, ik denk niet dat het al wat hoeft te betekenen.. Je zit nu, 7 dagen na de tp? Ik duim voor je dat het gewoon lekker wegblijft en dat je over een paar dagen een mooie positieve test in je handen mag hebben!

Veer, oohhh wat klote meis! Ik weet dat op dit moment geen enkele woorden je troost kunnen bieden, maar toch wil ik je heel veel sterkte wensen!

Wendy, volgens mij geven die testen van CB pas als 1 van de laatste testen aan of je wel of niet zwanger bent, dus ik neem dan toch aan dat jou HCG wel heel erg hoog is! Keep my fingers crossed :D

Benbri, dit bankje begint idd erg goed! Ik hoop dat we deze groene golf vast mogen houden! En Pregnyl allang uit mn lijf? Weet je dat zeker? :P Ik hoop t maar!

Ondanks dat ik er nu misschien toch wat in begin te geloven dringt het nog niet helemaal tot me door. Ik zou dan vandaag precies 4w0d zijn.. Straks nog maar even een CB digitaal halen.. Niks geen lijntjes interpreteren maar gewoon ZIEN of het zo is :)

Dames die nog in afwachting zijn, ik duim voor jullie!

Geplaatst

@liminous...nou ja...heeeeeeel zeker weten doe ik het ook weer niet, tenslotte ben ik geen dokter. aan de ene kant hebben ze natuurlijk allemaal een richtlijn over wanneer het uit iemands lijf is, maar mijn laborante zei dat het spuiten van 1x 5000 eenheden pregnyl na ongeveer 7 tot 10 dagen wel uit je lijf is, maar jij hebt natuurlijk meerdere keren 1500 gespoten (wat ik zo even begreep), dus zeker weten doe ik het niet...en als je zegt dat je streepje lichter is :S maar mss is het bedrog....wanneer heb je nou voor het laatst gespoten dan? hoeveelste dag zit je nu? (dat kon ik even niet zo heel snel vinden namelijk) en je hebt hier op ivfmoeders ook een forum over pregnyl en hoelang het duurt voordat het uit je lijf is, maar ik heb idd zelf ook ontzettend zitten twijfelen...en ziekenhuis bellen heeft toch geen nut, want die roepen bij voorbaat al dat het de pregnyl is....maar je eigen gevoel zegt weer dat het zo is....hm...ik ben toch echt geneigt om te blijven zeggen dat je zwanger bent, maar durf ook geen uitspraken te doen, anyway, je test zegt ja en das voor nu al beter...hoe zat het de vorige keer in maart dan? en je bent overtijd...whaaaaaaaaaaa, ik leef gewoon zo super met je mee, wat is dit erg zeg hihi. houd er wel rekening mee dan cb idd wel een van de hoogste hcg nodig heeft en streepje blijft streepje, aan de andere kant....je bent wel overtijd, dusssssssssss

anyway...ik ga je blijven volgen, vind dit wel erg spannend :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden