Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo dames

ik lees veel mee,ben niet zon schrijver,maar ik mag vrijdag testen van een cryo tp,ik was ook positief,voelde allemaal steekjes die ik vorige keer ook voelde,toen was ik zwanger,vanaf vandaag niks,alleen vanmorgen wat een vreselijke pijn heb ik gehad,en ik dacht nou dar word ik me toch ongesteld,maar de bollen houden dat altijd bij me tegen,daarna niks meer gevoeld,geen steekje ,geen kramp ,helemaal niks,daar word ik ook weer nerveus van,dus ook ik denk al weer nagatief,

dames sterkte net die ellendige ww

liefs janine

• Reacties 797
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Gelukkig niet alleen met veel onzekerheid. Mijn man is ook nog steeds positief, en ook wel een beetje om mij gerust te stellen, de schat. Ik probeer toch positief te blijven, dat

is altijd nog het beste. Nog een paar dagen en dan weten we meer. Morgen mag de eerste al testen, hopelijk opent hij groen :).

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Ik heb nog niet getest hoor. Heb er ook geen goed gevoel over. Heb totaal geen verschijnselen die op een zwangerschap zouden kunnen wijzen. Ga ervanuit gewoon ongi te worden.

Mocht het toch uitblijven, ga ik pas donderdag tesen. Dan ben ik tenminste vrij. Maar ik verwacht er niks van hoor.

De rest allemaal veel succes!

Geplaatst

Punctie:

Jeanine: 16 mei

Lianne: 17 mei

Monika 18 mei

Wendy: 20-5

Bikkel: 24 mei

Neel: 26 mei

Ink: 27 mei

Fren: 27 mei

Joleasa: 31 mei

Terugplaatsing:

Jeanine: 19 mei

Lianne: 20 mei

Eef: 20 mei

Monika: 22 mei

Veer: 22 mei

Liminous: 25-05-2011

Bikkel: 27 mei

Suzz: 30 mei

Ink: 30 mei

Fren: 30 mei

Mijnbaby: 31 mei

Joleasa: 3 juni?

Testen

Eef: 1 juni (1 cryo)

Jeanine: 1 juni (bloedtest 2 embryo's)

Lianne: 4 juni (2 embryo's)

Monika: 5 juni (2 embryo's)

Veer: 5 juni (2 embryo's)

Nofje: 6 juni (1 embryo)

Liminous: 6 juni (1 embryo, bloedtest)

Wendy: 7 juni (2 embryo's)

Bikkel: 8 juni bloedtest (1 (9)cellige embryo)

Kinderwens: 10 juni (1 embryo)

Suzz: 10 juni (1 embryo)

Neel: 13 juni (denk ik)

Ink: 14 juni (2 embryo's)

Mijnbaby: 14 juni?

Fren: 15 juni

Joleasa: ?

Hee ladies!

Wat een spanning hier! Heb alles even vluchtig bijgelezen maar er is me weinig blijven hangen.. Zag wel dat er nog niemand had getest op Jeanine na..

Wie gaat het lijstje in het groen volgen?

Ik denk dat ik Donderdag of Vrijdag begin met testen.. Volgens mn eigen cyclus zou ik Woensdag/Donderdag ongesteld moeten worden. Weet niet of de Pregnyl er dan al uit is (gisteren laatste 1500 gezet) maar daarom doe ik in de dagen erna ook nog testen om te zien of de test lichter of donderker wordt..

Ik had van t weekend hele erge ongi krampen die zich altijd een dag of 5/6 voor mn ongi aandienen.. Ik zag het dus allemaal heel somber in, maar sinds gisteren heb ik een heel trekkerig gevoel bij mn liezen en baarmoeder? Kan dit van de Pregnyl komen? Ik moet ook continue naar de wc, 's nachts wel een keer of 5.. Ik heb na mn eisprong ook altijd heel veel last van mn blaas, dus geen idee wat dit nu weer te betekenen heeft..

Ohhhh vind het zooo spannend! Hoop dat wij allemaal het lijstje groen mogen inkleuren :D

Geplaatst

@Eef: Succes dan nog even! Dat je het kan zolang wachten.

ik heb hier de eerste week overleefd, dat is nog niet eerder gebeurd, spannend.

We mogen over een week testen, maar als mn menstruatie er zaterdag nog niet is gaan we dan denk ik testen. Als ik mijn man zover kan krijgen.

Geplaatst

@liminous: normaal gesproken werd ik op wachtdag 8/9 ongesteld, maar dan had ik voorafgaand al enorme hoofdpijn en waren mijn borsten niet meer pijnlijk.

Ze zijn nu nog steeds heel gevoelig en HUGE! Dus vandaar dat ik erg positief ben! Hoe is het met jou?

Geplaatst

Ohh spannend hoor! En zijn je wachtdagen dan geteld vanaf je eisprong of vanaf de terugplaatsing?

Is toch wel erg hoopvol dat je dan nu nog niet ongesteld bent! Keep my fingers crossed!

Hier gaat t met ups en downs.. Ene moment heel positief en t andere moment heel negatief.. Ik verwacht mn ongi woensdag of donderdag..

Geplaatst

Hier ook Liminous....

Het ene moment geloof ik het echt! En het volgende moment niet meer...

Sinds vanochtend heb ik ontzettende zeurderige pijn in mijn liezen.. Beetje drukkende pijn in mijn onderbuik.. Ben er bang voor.....

Wel misselijk sinds vanochtend en erg hongerig....

Het kan alle kanten op gaan..

We houden vol!!

Geplaatst

Luninous, ik las jouw bericht over het vaak plassen 's nachts.... Ik wilde even zeggen dat het bij mij een positief teken was, ik had dat normaal nooit en bij mijn ivfpoging wel en ook ongikrampjes. Ik dacht dus dat het mislukt was maar bleek zwanger. Nu is dat bij iedereen anders dus ik wil niemand valse hoop geven maar wel een positief verhaal!! Succes met wachten meiden van dot wachtbankje!!

Geplaatst

Hè meiden weet echt niet meer wat ik moet denken ben onzeker op dit moment en waarom geen idee eigenlijk wat ik voel kan ik niet plaatsen

Om de haverklap naar de wc eigenlijk voor niets ben wel kei moe in het zkh zeiden ze dat we ook eerder konden testen waarschijnlijk dag we dit ook gaan doen zolang ik niet ongesteld wordt

Mijnbaby

Geplaatst

Ging iets mis tel deed niet helemaal wat ik wilde terug lezen is ook niet ze makkelijk

mijnbaby jij nu ook lekker aan het broeden succes

Eef knap hoor dat je het vol houd om nog niet te testen

Iedereen succes met wachten de spanningen zijn te voelen

Geplaatst
Luninous, ik las jouw bericht over het vaak plassen 's nachts.... Ik wilde even zeggen dat het bij mij een positief teken was, ik had dat normaal nooit en bij mijn ivfpoging wel en ook ongikrampjes. Ik dacht dus dat het mislukt was maar bleek zwanger. Nu is dat bij iedereen anders dus ik wil niemand valse hoop geven maar wel een positief verhaal!! Succes met wachten meiden van dot wachtbankje!!

Maar kan dat dan echt al zo vroeg? Ik dacht altijd dat dat een kwaal was die pas na een week of 6 kwam opzetten...

Oehh dit maakt me wel zenuwachtig hoor :P

Vandaag gelukkig niet ongesteld geworden! Morgen weer een nieuwe broek-loer-dag..

Geplaatst
Ik zit officieel op het bankje ik heb vandaag om 14.30 een Tp gehad van een klompje ( eskimootje)

Wat goed meis! Ga voor je duimen dat de tijd een beetje snel gaat ;)

Geplaatst

Manlief had gisteravond testjes voor mij gekocht.. Dus ik tegensputteren dat het allemaal veel te vroeg was.. Wel lief natuurlijk maar ik zit dan vandaag pas op 9 dagen na een de tp... Aegt hij heel kalm.. test nou gewoon maar.. Dus ik heb vanochtend getest en wat denk je...?

Een dikke vette Streep... Ik heb verder geen hormonen behalve dan voor mijn slijmvlies op te bouwen (oestrogeen en utrogestan) aangezien ik zelf geen eierstokken heb. We doen aan Eiceldonatie.

Ik vind het zo onwerkelijk nog....

Eens kijken of het over 2 dagen nog steeds zo is..

Geplaatst

Nofje, wanneer heb jij eigenlijk de terugplaatsing gehad? Zie dat jij tegelijk met mij mocht testen.. Spannend hoor! Helaas heb ik 4x Pregnyl gespoten dus zal mn test nu ongetwijfeld vals positief zijn..

Punctie:

Jeanine: 16 mei

Lianne: 17 mei

Monika 18 mei

Wendy: 20 mei

Bikkel: 24 mei

Neel: 26 mei

Ink: 27 mei

Fren: 27 mei

Joleasa: 31 mei

Terugplaatsing:

Jeanine: 19 mei

Lianne: 20 mei

Eef: 20 mei

Monika: 22 mei

Veer: 22 mei

Liminous: 25 mei

Bikkel: 27 mei

Suzz: 30 mei

Ink: 30 mei

Fren: 30 mei

Mijnbaby: 31 mei

Joleasa: 3 juni?

Testen

Eef: 1 juni (1 cryo)

Jeanine: 1 juni (bloedtest 2 embryo's)

Lianne: 4 juni (2 embryo's)

Monika: 5 juni (2 embryo's)

Veer: 5 juni (2 embryo's)

Nofje: 6 juni (1 embryo)

Liminous: 6 juni (1 embryo, bloedtest)

Wendy: 7 juni (2 embryo's)

Bikkel: 8 juni bloedtest (1 (9)cellige embryo)

Kinderwens: 10 juni (1 embryo)

Suzz: 10 juni (1 embryo)

Neel: 13 juni (denk ik)

Ink: 14 juni (2 embryo's)

Mijnbaby: 14 juni?

Fren: 15 juni

Joleasa: ?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden