Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

tja, dat is dus het rare. Het is nu een hork, maar ze heeft me in de ivf alle tijd gegeven. Dus het is heel dubbel. Maar ze gaat weg, dus als ik terugkom is er een andere directeur. en dat is ook altijd maar weer afwachten....

maar ik hou me gewoon aan het advies van de artsen. Ze gaan hier maar lekker op de kop staan. Desnoods samen met de arbo-arts en dan mijn rechtsbijstand erop. maar het zal wel niet zo ver komen. De richtlijn is duidelijk. En ik denk mooi aan mijn kindjes. Verder heb ik weinig te maken met mijn directeur en werk eigenlijk zelfstandig.

groet,

Jeanine

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hi jeannine, fijn zo'n hork van een baas, maar nog genoeg mogenlijkheden om toch je vrlof te krijgen, want het is echt pittig zwanger zijn van twee.

Hier vandaag echt een vrezelijke K*t dag. het begon allemaal leuk, want mijn vriend heeft zijn ongboren kindje erkend en we zouden heerkijk een dagje naar blijdorp gaan.

We deden nog even boodschappen bij de groothandel en na 5 minuten werden we omgeroepen (tenminste het kenteken van onze auto)

Toen ik er was bleek het raampje ingeslagen te zijn en mijn rugzak te zijn gejat (die mocht niet mee de groothandel in) mijn portemonee, telefoon, spiegelreflex camera, kaartjes voor blijdorp en 3 vakantie knuffels zaten erin. vol ongeloof alles geblokeerd en aangifte gaan doen, besef nog niet echt wat er is gebeurd weet alleen dat me een heel leuk en geslaagd dagje door de neus is geboord en denk dat het gemis van de spullen pas later komt.

Nu hopen dat ik zo een beetje kan slapenm genoeg stress gehad op een dag voor onze kleine. ZUCHT!!!

Geplaatst

Jeanine!!

nou ze gaan idd maar lekker op hun kop staan hoor! denk om jezelf en je 2 kindjes!!

jeetje meezie wat erg zeg!

ze kunnen niet met hun tengels van andermans spullen afblijven he?

kan er met mijn volle verstand niet bij!!

sterkte!

en toch wil ik je ook feliciteren met het feit dat je vriend jullie kindje heeft erkend, toch ook een heel bijzonder moment!!

hier gaat alles goed, druk bezig buitenshuis dus ben niet vaak achter mijn klapjappie te vinden.

vrijdag alweer 12 weken en mag deze week ook de hormonen afbouwen, gelukkig maar want ben er wel zat van nu, je moet er zo om denken dat je ze optijd inneemt.

verder vandaag een kleine ingreep gehad aan mijn schaamlip, van de bevaling van mijn zoon heb ik een heel klein scheurtje gekregen en daar hebben zich kleine fybroompjes ontwikkeld, ze werden al groter de laatste tijd , denk door de hormonen, en had er geen hinder van maar toch maar weg laten halen, kan wel vervelend gaan worden zeiden ze, de verdovingsprik was geen pretje maar heb de hand van mijn man maar even fijn geknepen.

ze denkt dat het talgkliertjes zijn die al groter werden, word daar 16 augustus over gebelt.

onze zoon is een nachtje aan het logeren bij een vriendinnetje dus een avondje voor ons tweetjes!!

nou meiden tot snel!!

groetjes marjan

Geplaatst

jee meezie.....wat lullig voor je. idd zo'n leuk moment, het kindje erkennen en dan dat weer. vind het supersneu voor jullie.

marjan, fijn avondje gehad met zijn 2en? :)

Geplaatst

Hallo allemaal,

Weer helemaal onder de levenden nu...

@Marjan: Wat een vervelende ingreep zeg... Hopelijk heb je wel een fijne avond gehad?

@ Ink en Benbri: wat een koopwoede.. Niet verkeerd bedoeld. Ik ben er npg noet mee bezig geweest, maar dat gaat wel snel gebeuren nu denk ik...

@jeanine: Wat een stomme baas zeg. Echt een met 2 gezichten.. Kun je niks mee. Gewoon aan jezelf denken! Dat is het beste!

Nu ja, ik heb wel een beetje meegelezen de afgelopen dagen, maar ik was te moe om te reageren. De trouwdag was werkelijk geweldig. Fotos moeten nog komen. Die heb ik helaas nog niet gekregen.... De 2 dagen erna naar de welness boerderij geweest in Egmond aan Zee. Dat was wel lekker zeg.... heerlijke massages en ook nog met die visjes aan mijn voeten gezeten. Toen daarna een dagje thuis geweest en Vrijdag naar Utrecht gegaan naar Summer Darkness. We hebben in het Karel V hotel overnacht. Wat was dat een mooi hotel zeg! Echt de moeite waard! De vrijdag en zaterdag waren wel wat zwaar moet ik zeggen. Maar we hebben wel alle bands gezien die we wilden zien.. En smiddags was er een fotoshoot en die heb ik lekker in mijn bruidsjurk gedaan, samen met mn mannetje... Foto zal ik ook ff bijvoegen ;-)

Zondag zijn we eigenlijk al snel terug naar huis gegaan, want ik kon niet meer fatsoenlijk lopen. Had zo'n pijn aan mijn rug... En manlief had bijna niet geslapen.

En toen we thuis waren hebben we nog tot een uur of 6 in bed gelegen. Was duidelijk nodig!

Maandag hebben we uitgeslapen en zijn we de jongste dochter bij haar moeder op gaan halen voor 2 weken vakantie bij ons... Was wel weer ff wennen als ik eerlijk ben. ze is zo ontzettend druk... Zit nu met haar 8 jaar in een fase waarin ze een hoop loopt te kletsen... Over vanalles en nog niks... Tja en toen we zeiden dat we dinsdag dan naar de Efteling zouden gaan toen was het hek van de dam... Was wel leuk gister en heel mooi weer. Maar ik was wederom gebroken... Dus toen mevrouw naar bed ging hield ik het ook niet meer lang vol.. En vandaag mag manlief uitslapen, dus ik ben er weer eens vroeg uit.. Ik moest om half 7 naar het toilet en dochterlief stond tpen ineens ook naast haar bedje... Maar dat vond ik toch echt te vroeg. Ze had tot laat op mogen blijven en het was gister dus ook half 11 eer ze op bed lag. Dus ik heb haar terug gestuurd... En uiteindelijk werd ze om half 9 wakker van de buurvrouw... grrrrrr.....

Ach ja. Ik kruip er vanmiddag nog wel een uurtje terug in. Vandaag is het niet zon mooi weer... Dus ik denk dat we een dagje lekker thuis blijven.. Is ook wel ff nodig!

Nuo het is weer een lang verhaal geworden... Maar goed. ben dan ook alweer een week niet meer hier geweest..

Oja hier ook nog de foto:

Veel liefs,

Nofje

Geplaatst

wow nofje, wat een mooie en vooral aparte jurk (en dat bedoel ik ook echt positief he :)) trouwens apart om er een gezicht bij te zien, hahaha...liet het net aan mijn man zien en ik zei...de jurk van nofje, wie???zegt ie, hahahahaha....das dan apart he...dat je elkaar aanspreekt bij nicknames, lol...wat betreft de koopwoede...die is alweer afgezakt hoor, hebben alle grote dure dingen al in huis, afgezien van een box en een wipstoeltje en dan vooral de kleine prullaria (kleding, shampootjes en dergelijke) maar denk dat het wel weer komt zodra ik het geslacht weet, hahahaha :)

wel irritant dat we van de misselijkheid naar bekkenklachten gaan met zijn allen, je zou bijna denken dat het samen hangt. ik wilde eigenlijk thuis bevallen, maar helaas word het waarschijnlijk een ziekenhuisbevalling, vanwege de fluxus (extreme bloedverlies met eerste bevalling) en de GBS bacterie (een bacterie die ik bij mij draag waardoor het ongeboren kindje heel ziek kan worden (zelfs dood)....ben er niet zo heel blij mee, maar toch fijn dat ik er nu rekening mee kan houden, zodat het niet zo'n schok word :(

Geplaatst

Ben diep verdrietig en in shock hier - werd vanmorgen gebeld door dierenbescherming - onze lieve poes in vannacht doodgereden... Ze was altijd zo lief tegen alles en iedereen. Een echte kroelpoes en ik mis haar nu al ontzettend... Zit flink te snikken hier - kan het niet bevatten... Kan ook niet stoppen met janken. En dan probeer ik mezelf moed in te praten door te zeggen dat ik niet zo stom moet doen omdat het maar een beest is en het niet is als dat m'n zwangerschap mis gaat ofzo, maar toch, voel me aardig gebroken...

Geplaatst

Kzit hier je bericht ook met tranen in mijn ogen te lezen Ink.... Ik vind dat een dier verliezen net zoveel pijn kan doen als een dierbaar mens verliezen. Het is hier ook een beestenboel en ik heb ook een kroelkat... Ik zou er ook kapot can zijn... dus laat die tranen maar eens goed vloeien... Ik leef heel erg met je mee.. Gecondoleerd lieve inl en heel veel sterkte...

Liefs, Nofje

Gast Kinderwens7
Geplaatst

Allereerst mijn excuus dat ik zo weinig nog online ben! Best wel druk met veel andere dingen zo net voor de vakantie en mijn collega's zijn al op vakantie dus dat maakt het alleen des te drukker.

Gelukkig gaat alles goed en kreeg ik vandaag een week cadeau...ben nu 13 weken en 2 dagen zwanger. (nekplooimeting gehad vandaar; positief!)

Ink; wat een naar bericht.. Wij hebben een hond van bijna een jaar, maar hiervoor een die 5 maand oud is geworden en ik weet nu hoeveel verdriet je kan hebben. Heel veel sterkte!!

Waarom ik eigenlijk is dat ik nog veel medicijnen, waaronder menopur over heb en ze graag aan iemand die buiten haar 3 vergoede pogingen wil schenken. Kan hier geen oproepgebeuren van vinden. Maar misschien weet iemand van jullie iets?

Hoor het graag. Maak er graag iemand blij mee!

Geplaatst

ja, volgens mij moet je kijken bij "wat te doen met overgebleven medicijnen" daar staan vaak de medicijnen op en bij de vrouwen in de handtekening zetten ze het eronder wat ze nodig hebben, als je echt niets kan vinden moet je maar even een gil geven, dan ga ik wel even kijken en zoeken voor je. zelf heb ik niets meer over op de pregnyl na, maar daar zit niemand op te wachten schijnbaar :)

Geplaatst

Nofje...Mooi!!! Toevallig is een collega van mij vorige maand ook getrouwd in het paars!

Ink...ohh wat een treurig berichtje zeg! Ik heb 2 konijnen en die zijn mijn alles dus als je je dier verliest dan doet dat heel erg pijn! Sterkte meis!

Kinderwens...je kunt de medicijnen aanbieden in een cryptische omschrijving omdat je ze niet rechtsstreeks mag aanbieden!

Fren...veel succes met de echo, weer even gezellig naar beebje kijken!

Hier verder geen klachten meer...heel af en toe nog een keer overgeven, moeheid wordt ook een stuk minder dus het leven ziet er weer heel gezellig uit! Buikje groeit ook rustig door...

Geplaatst

gelukkig bikkel dat het bij jou ook wat minder word...bij mij idd ook zo. af en toe misselheid, maar lang niet zo erg als in het begin....en idd..voel me wat meer mens, alleen een dikkere buik, hahaha...

nofje...oh ja, de jurk was paars he :s...ik dacht zwart, maar is het een zwart/wit foto dan? of toont mijn lappie gewoon de kleuren niet goed

(of ik ben kleurendoof, hihi) anyway...vond het een mooie jurk :)

fren...wat heeeeeerlijk ibiza is vast een stuk warmer, droger en zonniger dan hier, hahahaha...alleen echt zo'n party eiland....misschien kom je er nog wat beroemde mensen tegen :) en echo heb je vast wel gehad nu ongeveer...hoe wasieeeee???

inkie.....*nog een extra knuffel* en natuurlijk moet je niet denken dat het maar een beest was, het was jouw beest...dus daar mag je best om rouwen!!!!!

nog effies en dan zit ik in preston palace, heb er echt heeeeeeel erg zin in :)

Geplaatst

Net ruim een half uur kindje gekeken, met werkelijk open mond van verbazing. Alles, maar an ook echt alles is al te zien, van hersentjes, tot maagje, gevulde blaas, neusje, kaken, ruggengraat, alles! Hij (of zij) lag lekker te bewegen en maakte de ene na de andere salto, zo leuk! Was volgens de meting nu 12w3d, terwijl ik vandaag 11w5d ben. Hij doet het goed dus, al bijna 6 cm en hartje klopt 165bpm!

Ik droom even verder o m'n wolkje!

Geplaatst

fren geweldig he die echo's je kan je kindje dan zo goed zien

Nofje wat een ontzettend gave jurk echt geweldig.

Ink wat een verdrietig nieuws, mijn huisdieren zijn ook mijn alles, zou ze voor geen goud willen missen, heel veel sterkte meid

Geplaatst

Wat is er weer lekker veel geschreven!!

Nofje, wat zie je er mooi uit! En heerlijk stralend!

Ink, wat vervelend dat jullie poes is dood gereden! Huil maar lekker uit!

Fren, super dat je al een pretecho hebt gehad! Mooi om te zien. Smelt nog maar lekker weg op je mooie wolkje :)

WIj hebben gister ook nog een echo gehad, was zo enorm onzeker dat ik er gek van werd. Heb zh gebeld maandag en kon gister gelukkig langs komen. beide frummeltjes doen het goed en hoef me geen zorgen te maken! Loop ook mooi op schema. Je kon nu wel echt weer duidelijker zien dat het een echt kindjes zijn en geen wormpje. Nu proberen lekker te gaan genieten. Aankomend weekend gaan we heerlijk voor 2,5 week naar Corsica. Heb er nu al zin in!!!

Voeg nog ff een mooie foto toe. 13w1d.

[ATTACH=CONFIG]1914[/ATTACH]

Geplaatst

Joepie, het gaat nog steeds goed met je 2 ukkie's in je buik, heerlijk meid! Nu lekker genieten op Corsica, je hoeft om het weer hier in NL niet thuis te blijven, jak...

Geplaatst

jeetje ink wat erg zeg!!

heel veel sterkte en huil maar lekker uit, ik heb zelf vorig jaar een kitten van ons moeten laten inslapen die maar 9 weken oud was, had kromme pootjes, vergroeit, veels te klein en een verkeerde stap gezet en had al een gebroken pootje, heb ook vreselijk gehuild, zo gehecht waren we al aan het beestje, hadden haar met het flesje gevoedt omdat ze niet krachtog genoeg was om bij moeder te drinken.

een dier is een deel van je gezin en heb je zeker veel verdriet van.

dikke knuffel!!!

fren wat gaaf zeg zo'n echo.

willen dat ook wel zo'n pretecho!!

bijzonder he? dat alles erop en eraan zit!

hier alles ok!

heb wel last van mijn hechtingen, bukken is pijnlijk.

gelukkig helpt zoonlief me flink:D

groetjes marjan

Geplaatst

Ink wat verdrietig van je poes.

Helemaal niet raar dat je overstuur bent.

Je krijgt zoveel liefde van een dier dat dit hard aankomt.

Heel verdrietig!

Geplaatst

Bri, Ibiza is idd een party eiland, maar heeft juist ook prachtige natuur en supermooie stranden. Dat wordt meer de kant die rij gaan ontdekken, ben normaal al geen party animal, maar nu helemaal niet...

Geplaatst

aha...als ik aan ibiza denk, dan denk ik idd echt aan party, trekt me dus ook totaal niet, hahahahaha....maar tis wel warmer en droger dan hier :( dus ik ben wel een beetje jaloers, haha...en zo super hoor de echo :) wel vroeg een pretecho, dacht dat dat alleen rond 20 weken werd gedaan, maar ligt aan mij dus, hahaha...hoe duur is nou zo'n pretecho? zit te twijfelen of ik het nou wel of niet wil doen, maar vind de extra kosten zoveel (denk ik) maar ja...dat was vroeger, mss is het nu goedkoper...

marjan, heb even wat gemist en of ik ben het vergeten, maar hechtingen?? (je hebt het vast gezegt en mijn hersenen hebben het vast niet opgeslagen), by the way...begin al aardig last te hebben van verstrooidheid hoor, normaal heb ik dt al, maar nu erger, wilde vuilnis in koelkast doen en de boter weggooien...sloeg nergens op, manlief lag ook helemaal dubbel, hihi..

inkie....gaat het alweer ietsjes beter meis? denk wel aan je hoor, zoveel verdriet :(

en lianneeeeee....ik was helemaal blij, ik ging gisteren huilen omdat ik mij zo dik voel (best erg, ook ivm dat verhaal van jaren geleden wat ik hier al een keer "verteld" had) en ik mij dus echt een varken voelde (zo erg om het op te schrijven...*schaamschaam*, gelukkig is manlief zo lief, door hem zak ik niet weg in een depressie (ben al zo lekker gevoelig en ook voor pre en post nataal) en jij bent net zo "dik" tis niet dik hoor, zo bedoel ik het niet, maar je hebt ook een echte zwangerschapsbuik, alleen jij hebt er 2 en ik 1 :( dus voel ik mij eigenlijk toch weer dik...snap er niets van....wat ben ik dan toch onzeker he...vooral als mams of paps weer lopen te piepen dat ik niet teveel mag aankomen enzo...*zucht*.....word er verdrietig van en ik hou mijzelf omhoog dat ik zwanger ben en daarom best een buik mag hebben (alleen heeft dat slechte naast dat goede dan weer van...je bent al zo dik terwijl je nog maar 14 weken zwanger bent)....zucht...constant die strijd aan met mijzelf is best vermoeiend, en dan heb je een nichtje (oke, voor het eerst zwanger) die is 21 weken en nog maar 4 kilo aangekomen, terwijl ik al 8 kilo ben aangekomen, beide gestopt met roken, snap er niets van :( maar ja..zij is 21 en ik 33...zit wel weer een leeftijdsverschil in....ik kan gewoon niet dun zwanger zijn denk ik, maar daardoor ben ik wel bang dat ik weer "dik" word na de bevalling....ik weet het, het is allemaal gezeik om niets, maar heb er zoveel ellende meegemaakt en ben denk ik gewoon superonzeker en durf alleen te klagen bij jullie meiden, waardoor ik het in ieder geval niet opkrop (ben ik ook goed in, wat depressie niet verbeterd zeg maar) maar mensen snappen die onzekerheid gewoon niet...*zucht* oke...genoeg gettetterd...ga nu genieten van mijn 1 jarige huwelijk :). we gaan zo naar preston, dus ik ben er pas morgenmiddag weer :)

heel veel liefs en bedankt voor het lezen van mijn klaagzang, hahahaha...verder ben ik best een vrolijke meid hoor :)

Geplaatst

Bri, de echo kostte ons 35 euro voor een half uur. Kregen 6 foto's (groot formaat!) in een fotomapje mee, dus ik vond het eigenlijk wel te doen. Echo kan makkelijk nu al hoor, net wat je zelf wilt. Wij wilden niet 4 weken wachten tussen 2 echo's in, volgende is met 13w5d, over 2 weken dus.

Geplaatst

Hoi allemaal,

Ink, ik snap je heel goed hoor. Van een dier kan je veel verdriet hebben. Heel veel sterkte in elk geval.

Benbri, ik ken het onzeker-dik-zijn-worden-verhaal wel. ik Heb dat zelf ook heel erg en ben zelf ook al zeker 8 kilo aangekomen. ik zie er niet meer uit, maar kan het eten ook niet echt laten staan.

ik heb de dietist een week verplaatst, want anders ga ik naar haar een dag voordat ik naar preston palace ga. Dat schiet ook niet op. vaak raak ik door dergelijk gesprek toch wel weer gemotiveerd en dan zou natuurlijk alle motivatie weer weg zijn na preston palace. Want dan heb ik het voor mijn gevoel weer verziekt. dus dan maar een paar dagen later beginnen om er tenminste de hand in te houden. En na de zwangerschap zal ik flink aan de bak moeten om eindelijk na drie jaar weer eens op mijn oude gewicht te komen...

Pff... ik zie er nu al tegenop!

Heel veel plezier in preston palace! Ik denk aan je, want ik zou zo met je willen ruilen!

groet,

Jeanine

Geplaatst

hahahaha...och...nog 2 weekjes, dan ben je daar ook :) heb er echt zin in...zit nu echt te wachten tot ik mag rijden, denk dat we zo maar vast gaan en dan daar in de omgeving maar een beetje wandelen of zo....(zover mij dat lukt, hihi) en wat betreft het eten...ik heb juist helemaal geen vreetbuien, daarom snap ik het ook niet, maar ja...naar de dietist heeft dus ook geen nut, ja, ik mag hooguit wel wat gezonder gaan eten (lees: uberhaupt avondeten)...overdag gaat het wel redelijk, maar avondeten??pffff...zo geen trek in :( maar ja...heeeeeeeele fijne dag toegewenst, ik ga mijn man uit de tuin halen, wil weg, hahaha...xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden