Ga naar inhoud

uitgerekend in februari 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

bikkel mooi buikje hoor en leuk shirt!!! Hihi heb hem nu ook aan, een perfect shirt om je buikje goed in te showen.

wacht ga ook even een foto maken via de spiegel

• Reacties 4,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ohh meezie wat heb je een mooi bescheiden buikje!!! i

Ik vind dat ik echt z'on joekel heb terwijl ik pas 4 kilo bijgekomen ben haha.....ben vandaag 26 weken!

Ja leuk shirt he, moet zeggen dat ik bij de miss etam goed kan slagen wat betreft shirt maar broeken heb ik het liefste van mamalicious, geen elastieke randen en knopen maar gewoon een stuk rekbare stof!!

Geplaatst

wow bikkel ik ben al bijna 8 kilo aangekomen!!!! en dat met een bescheiden buikje. iedereen zegt het, maar voor mij dus echt een joekel.

Ik heb twee broeken van de h en m en nog niet zoveel zwangerschapskleren, maar bij de etam hebben ze tenminste nog wat leuke kleuren, verder is alles zo donker en grauw.

Geplaatst

whahahahahaha....wat een verschil tussen de buiken :) maar meeeeeezie...je hebt echt een bescheiden buikje hoor, jij gaat vast heel hard groeien in de laatste weken (die zich nu aandienen dus, haha) jeetje wat leuk :) ik heb echt een megabuik, maar ben dan ook 12 kilo aangekomen, maar gestopt met roken (mag toch best een excuus hebben toch?:)) maar ik had ook ongezond maatje 34, dus een gezonde 36/38 vind ik niet zo heel erg :) miss etam heeft uitverkoop dames...heb zondag een lange spijkerbroek gescoord voor 15 euro in almere, dus zou toch even kijken als ik jullie was...

verder begint mijn bekkeinstabiliteit ook toe te slaan...bovenbenen doen pijn, als ik sta doen mijn billen pijn, als ik zit kan ik bijna niet meer opstaan en dan zit mijn bm tegen de maag aan, ook niet fijn (oke, heeft niets met bekken te maken, maar blijft vervelend, haha) en nou ja, ik merk dat de laatste loodjes eraan komen helaas :(

fijn dat het verder allemaal zo goed gaat met de meiden...zit me alleen nog steeds af te vragen of de dikke buiken date nog doorgaat? eigenlijk mijn schuld, want ik zou het "wel regelen"....maar merk dat ik het vergeet of denk...dat ga ik zo doen en het komt er gewoon niet van. Slapen blijft overigens K** gaan :( lig 3 uur wakker per nacht *zucht* werkt ook niet mee met de concentratie moet ik eerlijk zeggen. Ik ga mezelf er vanmiddag nog even aan wagen.

knuffel voor allen

Geplaatst

Meezie & Bikkel, mooie buiken hoor ;-) zo te lezen vallen de kilo's ook wel mee...

Benbri, ik hoop echt wel dat die dikke buiken date doorgaat hoor.. Medusa, Ink, Bikkel (?), en jij in ieder geval toch? Anyway, wie er ook mee gaat, ik heb er zin in!

Vrijdag en maandag ziek thuis geweest ivm bijwerkingen van de antibiotica voor m'n blaasontsteking, wat een bende is dat zeg :-( Vandaag werk ik lekker vanuit huis, dus hoef deze week nog maar 3 dagen naar kantoor.

Fijne dag meiden! :-)

Geplaatst

Ik ga niet mee met de dikke buikendate! Een date met de kids zie ik naderhand wel zitten! Ben nu niet fit genoeg om z'on afstanden in de auto te zitten!

Geplaatst

ik ken dat gevoel bikkel, ik voel me ook niet top momenteel. Heb het gevoel alleen maar aan het werk te zijn, als ik thuis ben stort ik in. Misschien dus toch maar een uurtje per dag minder werken? Vind het moeilijk, mn verantwoordelijkheidsgevoel zit dat in de weg...

Geplaatst

ik had geen keus, ik was zo moe dat ik gewoonweg niet meer kon werken en thuis moet ik ook alles doseren anders hang ik boven de wc! Lekker een dagje winkelen is niet te doen, max 2 uurtjes waarbij ik in winkels meer op een krukje zit dan wat anders, wel heel erg gunstig voor de beurs moet ik zeggen haha want de zin om te shoppen is er gewoonweg niet, ook prenatal is een uitdaging! Och als we straks zijn opgeknapt van de keizersnede dan halen we de schade wel in ;-)

Geplaatst

mooie buiken hoor!!!!

ik moet echt nodig een nieuwe maken!!!

gisteravond had ik weer plotseling kuitkramp auww wat deed dat zeer, trok door naar de achterkant van mijn bovenbeen, vannacht veel last van gehad en voel het nu nog.

volgende week dinsdag naar de VK dus vraag wel even of ik extra magnesium mag, het zit ook in de vitaminenpillen die ik heb maar weet niet of ik er wat bij mag slikken.

slaap ook slecht net als jij benbri, heel licht, mijn man gaat altijd later naar bed, dus ik weer wakker toen hij naast me kroop, hup verder slapen toen werd ik wakker van de baby, sliep ik net weer toen moest mijn naar de wc, nou gelijk weer klaarwakker, dus je word heel moe wakker s' morgens.

vandaag was mijn vader er weer, net als gisteren, bezig met de baby kamer en wat andere klusjes in huis, die man ziet alles en pakt ook gelijk aan waar mijn man nog niet aan toegekomen is, ben erg blij met mijn vader!!!

morgen zijn wij 10 jaar getrouwd!!!!!

10 jaar terug was ik 12 weken zwanger van de oudste, gek idee, tijd gaat zo hard.

we gaan met ons drietjes gezellig gourmetten en donderdag heeft mijn zoon familie/vrienden avond op school en een vriendenstel met kids gaan mee.

helaas kunnen de opa's en oma's niet, maar die zijn er ook al een keer geweest.

na die tijd als verrassing voor de kids naar de Mac, het is van 17.00 tot 19.00 uur dus kunnen we mooi na die tijd even daar eten.

vrijdag weer werken en komt mijn vader ook weer, en zaterdag naar alphen aan den rijn naar mijn nichtje die 2 word zondag!

meiden een fijne avond :)

groetjes marjan

Geplaatst

Mooie buiken hoor dames! En Meezie inderdaad een bescheiden buikje heb je nog. Hij zal vast nog enorm gaan groeien wanneer je verlof hebt!

Fren, een uurtje minder werken kan al veel schelen hoor! Maar kan me goed voorstellen dat je verantwoordelijkheidsgevoel de overhand neemt.

Doe waar je je zelf lekker bij voelt.

ik ga ook niet mee op dikke buiken date. Ik heb alle vrije tijd nodig om voor mijzelf tot rust te komen. Deze maand zijn wij nog erg druk in de weekenden, moet er nog niet te veel aan denken. In december heb ik het voornemen om niets af te spreken en alleen maar te doen wat we (lees ik) zelf wil. Geen tot weinig verplichtingen dus.

Werk nu 2 uur per dag minder, is wel even wennen. Werktaken zijn nog steeds het zelfde, krijg nu dus helemaal mijn werk niet meer af.... Maak me er niet druk om, wanneer ik aangeef dat het te veel is en ik overloop in het werk komt er alleen het antwoord dat mijn vervanger vanaf volgende week 2x4 uur komt. Moet ik eerst nog wel inwerken maar het zal mij verlichting geven. Euh, ik denk het eerst nog niet maar ja........ we zien wel.

Ga nu heerlijk relaxen en even snel de was opvouwen!

Geplaatst

Oh ja, Marjan alvast gefeli met je 10 jarig huwelijk!!! Geniet er van morgen en maak er een mooie dag van!!

Nu nog goed 10 weken en dan is jullie kleintje er!!

liefs

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik had ook gezegd dat ik mee op de date zou gaan. Maar mijn lijf laat dat echt niet toe. Jammer, maar het is niet anders. Ik ga maar weer eens op de bank zitten. BLEHHHH!!!!!

groet,

Jeanine

Geplaatst

Ik ben bang dat het een heel klein clubje wordt... Had denk ik beter 2 maanden geleden kunnen plaatsvinden? De meesten zijn toch te ver nu... met alle kwalen van dien.

Geplaatst

dankjewel Lianne.

ja dat gaat zo hard nog even en dan is ons kleintje er ja, verheug me er erg op!!!

morgenochtend moet ik eerst werken, normaal werk ik op de maandag bij dat gezin maar wegens omstandigheden lukte dat niet dus morgen maar.

mijn man is s' middags ook lekker vrij en onze zoon ook want het is woensdag morgen:)..dus gezellig even samen wat doen.

Geplaatst

Hoi Allemaal,

Even een kort berichtje.

Morgen weer een echo dus dan wellicht wat meer te vertellen.

@Marjan, gefelicteerd met jullie huwelijksdag. Erg leuk!

@Lianne, goed dat je wat minder werkt en het wat meer los kan laten.

@Bikkel, ik ga ook niet meer winkelen hoor. Maar gelukkig zijn er veel leuke online shops. En nu we thuiszitten missen we de postbode ook niet meer.

@Melis, vervelend een blaasontsteking. Ik heb vandaag ook weer bij de dokter gezeten. 2de blaasontsteking in vier weken tijd. Nu gaan ze mn urine om kweek zetten. Dud maar weer afwachten wat daaruit komt.

Groetjes

Geplaatst

sja....ik wilde wel eerder, maar niemand die eerder kon, hahahahaha....denk dat we het maar moeten verschuiven dan tot iedereen bevallen is en dan afspreken bij een ballorig of zo ergens? hahahaha....ik wil graag hoor, maar als het er maar 4 zijn is het wel een dikke buiken date maar niet waar het om begonnen is...en janis al een tijd niets van gehoord, hoop dat het goed gaat met haar.....anyway.....denk dat we het maar over moeten slaan als dikke buiken date en als we (de laatste 4 mensen) willen afspreken kan dat altijd nog toch? :) (oh...5 bedenk ik mij net als janis nog wil)

fijne dag allemaal...xxx

Geplaatst

Ik denk ok dat we na de bevalling maar moeten afspreken.. Ik ben echt helemaal op!

Mijn vader is vandaag komen helpen met de kinderkamer en babykamer... Ik ben heel blij. Maar voel me oh zo schuldig, omdat ik helemaal niks kan doen nu...

Het huishouden doet mijn mannetje voor het grootste deel. het enige dat ik doe is de was vouwen en achter de pup aanlopen.. Maar gelukkig gaat de pup misschien zaterdag naar een nieuw baasje.. We kunnen hem echt niet houden, want we hebben al 2 honden. Ik vind het zo moeilijk om om hulp te vragen. Manlief heeft ter lange leste vandaag mijn vader gebeld om te vragen of hij kon komen helpen. Want 2 kamers schilderen gaat mij dus niet meer lukken.. ook al wil ik niet toegeven.. Ik voel me zo nutteloos nu.....

Ik ga nog ff liggen en dadelijk wat koffie zetten voor mijn pappa!

XXX

Nofje

Geplaatst

Mijn vriend zei gister toen ik de voordeur op het nachtslot ging doen: "Nu is ie al groter dan toen je deze deur uit liep!" Haha, maar het gaat inderdaad hard...

Geplaatst

Mooi buikje hoor....

Merk wel dat daar grote verschillen in zitten.

Al is die van mij denk maar net iets groter.

Vandaag weer in het ziekenhuis geweest. Uk en Uk doen het goed.

Ze liggen nog altijd precies op groeischema van een tweeling. Tot de dag toe nauwkeurig.

Cervix lengte is ook nog altijd 4,8 cm. Dus ben weer gerustgesteld.

Qua gewicht zit ik nu eindelijk weer op mn normale gewicht. Ondanks de dikke buik ben ik dus nog niks aangekomen.

Tenminste als je de verloren kilo's meerekend. De eerste 15 weken ben ik ongeveer 7 kilo afgevallen. Deze zitten er nu weer aan. Gelukkig maar...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden