Ga naar inhoud

Uitgerekend in mei 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey mamavancarmen, ook al een wat mindere uitslag, lijkt bij ons hier meer standaard dan uitzondering. En natuurlijk schrik je je kapot, heb zelf ook een paar dagen gehuild en me enorme zorgen gemaakt. Gelukkig heb ik ook een nuchtere (en niet zwangere man die hormoonloos kan beschouwen) man die aangaf dat we nog altijd een kans van 99,4% hebben op een (voor zover je verder weet) gezond kindje (bij een risico van 1:150 dus). En wat Suzz ook zegt, vertrouw ook een beetje op je gevoel én op de nekplooimeting. Die is bij jou ook hartstikke goed. Hopelijk mag je ook een uitgebreide 20wkn echo doen?

En als ik voor mezelf spreek, af en toe spookt de uitslag nog door mijn hoofd, maar nadat we ons kindje weer superblij hebben zien ronddobberen in mijn buik, heb ik weer vertrouwen en ga ik gewoon lekker uit van een supergezond blozend kindje straks. En zo niet, dan zien we wel weer verder.

Dus meid, even je wonden likken, probeer je vast te houden aan de véél grotere kans op een gezond kindje en hopelijk over een paar dagen weer volop genieten van je kindje en je mooie groeiende buik.

Suzz, veel plezier met Zelda.

@all: sinds deze week allemaal leuke dingen aan het bedenken voor de babykamer en de kamer voor ons zoontje. Vandaag echt supermooi en schandalig duur autobehang (van studio Ditte) voor hem uitgekozen. Nou ja, houden we de rest maar wat meer basic ;-). Ben helemaal blij.

x en fijn weekend allemaal

• Reacties 535
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hee dames,

Ik vind nog steeds raar dat de meeste van ons een verhoogde kans hebben en dank echt dat de factor leeftijd veel te zwaar meegerekend word en dat ze gene rekening houden met een IVF-ICSI-Cryo traject. We hebben een afspraak op 2-12 en dan bespreken we de uitslag en wil ik nogmaals een bloedtest of wat je zei een uitgebreide echo. Ik heb namelijk helemaal niet het idee dat het kindje ongezond is. Hooguit misschien de chromosoomafwijking van de vader, maar daar kun je prima mee leven en ze weten eigenlijk nog helemaal niets over deze chromosoomafwijking. Ik weet dat mijn man bijna nooit ziek is en verminderd vruchtbaar, voorderest hele normale knappe man. Dus als ons kindje dit ook heeft, dan is het alleen zielig dat het kindje dan wellicht verminderd vruchtbaar is. Pff ik ben voornamelijk boos. Boos op de statistieken en boos op mezelf, dat ik blijkbaar geen betere waardes in mijn bloed had. OP de echo was dit kindje zo kanp en alles zag er volgens echoscopiste normaal uit, dus ik ga liever daarvan uit.

Ik wil het liefst ook al beginnen met babykamer, maar mijn man kennende voelt hij zich bij 6 maanden zeker genoeg om de muur eruit te slopen en een nieuwe muur erbij te plaatsen. We zien wel. Ik moet eerst nog bijkomen van die stomme uitslag.

Ik kan op het moment gewoon ook echt niks hebben. Zat net een kinderfilm te kijken en tranen met tuiten. Daarna was ik flink chagrijnig en voel me intens moe.Zal wel de stress van de nieuwe baan en de uitslag zijn.

Nou ik ga kijken of ik wat kan surfen op internet en vinden over vrouwen met een verhoogde kans en dat het gewoon goed blijkt te zijn.

Sorry dames kan even echt niet vrolijk doen

Geplaatst

Hi dames, hier zelfde probleem. Kans v 1 op 173 en nekplooi was 2,5. Wij hebben samen besloten dat we wel een.punctie gaan doen. We deden de test omdat we nt bij de geboorte voor verrassingen willen staan, dus dan moeten we nu de punctie ook doen. Heb volledig het gevoel dat het wel goed zit, maar trek.het niet om nog 28 weken in onzekerheid te zitten. En als het wel mis is moeten we ook andere voorbereidingen treffen qua werk en opvang. En dan wil ik me echt goed voorbereiden. Dat is ons standpunt. Maaar het blijft vervelend, en die 1 op 300 kans dat het misgaat met de punctie blijft eng.

Liefs babyE

Geplaatst

Hey Dames,

jeetje mamavancarmen en babyenschede! Dat is inderdaad schrikken de uitslagen van de combinatietest. Ben benieuwd hoe het bij ons is. Woensdag krijg ik de uitslag. Vind het inderdaad heel raar dat ze in Amerika wel al een test hebben om het op te sporen. Moet toch niet zo moeilijk zijn om te zorgen dat dit ook in Nederland mogelijk is. Of tenminste dat er rekening gehouden wordt met het feit dat het een IVF of ICSI zwangerschap is.

Hier gaat het redelijk. Gisteren weer een erg zieke dag, veel overgeven en hele dag op bed. Maar ja heb me er maar bij neergelegd dat het nog wel even zo blijft. In mijn achterhoofd hoop ik dat het nog over gaat, maar ik weet het niet.

Afgelopen vrijdag wel wat rond wezen kijken voor een babykamer en dergelijke, maar we willen toch echt wachten tot we weten wat het wordt. Maar altijd leuk om wat ideetjes op te doen.

Dinsdag weer naar de bedrijfsarts, ben benieuwd.

Dames fijne zondag nog.

Geplaatst (aangepast)

Kim, jij bent nog heel jong toch? Zolang je onder de 35 bent wordt er niet zo een hoge factor toegepast, dus ik vermoed dat jouw combinatietest heel gunstig is, net zoals de mijne toen ik nog 33 was. Ik geloof het gewoon niet. Toen ik dat kindje zag met uitstekende nekplooi en lekker bewegelijk en alles erop en eraan dacht ik jij bent supergezond en was zo trots en nu ben ik de hele tijd down (misschien verkeerde woordkeuze) maar kan nu moeilijk genieten. Komt ook nog eens bij dat het hele huishouden het norovirus (ofwel buikgriep) heeft. Sjonge ik voel me echt alsof ik op de proef wordt gesteld. Lijkt wel een rollercoaster met om de haverklap ziek, zwak en misselijk en af en toe slecht nieuws (op werk weliswaar contract, waarvan ik zaken nog wel wil laten aanpassen, aangeboden gekregen, maar heb wel de hele shitzooi van mijn voorganger die ik nu kan opruimen) Sorry guys, ben gewoon echt niet zo happy deze dagen

aangepast door MamavanCarmen
typfouten
Geplaatst

mamavanCarmen, fijn een contract!

Het hele gedoe is ook een rollercoaster. Dat begint al met de zwangerschapswens tot de kleine zijn/haar eerste verjaardag :)

Vervelend hoor als je je niet zo lekker in je vel voelt.

Zorg dat je genoeg licht binnen krijgt, ga af en toe naar buiten of zo als het kan,

we willen geen mega winterdip er bij hebben.

Buikgriep is vervelend, het heerst nu eenmaal, hier ook veel spugers en poepers in de omgeving,

dat gaat over! Alles proberen positief te bekijken!

Kim, leuk is dat he rondkijken voor babykamers.

Wij hebben een heel neutraal wit kamertje, en die gaat nu naar de tweede.

Enerzijds ben ik heel blij, maar toch wel jammer dat er nu minder te shoppen is...

Bij ons staat het ledikantje klaar met een neutrale deken erop.

Ben heel nieuwsgierig naar het geslacht, dan kan ik het kamertje of stoer of lief maken.

O, er is er een wakker, doeidoei!

Geplaatst

Echo/vk afspraak

MamavanCarmen:

Jett: 6/12 VK, 27/12 20 wkn echo

Suzz: 12/12 VK, 19/12 20 wkn echo

Kim: 23/11 uitslag combinatietest 1/12 gynaecoloog 20/12 pretecho + geslachtsbepaling 3/1 20wkn echo

Babyenschede: 22/11 gynaecoloog

Daantje:

Uitgerekende datum

Suzz: 9-05-2012

Jett: 20-05-2012

Kim: 24-05-2012

Babyenschede: 30-05-2012

MamavanCarmen: 30-05-2012

Daantje:

Geplaatst

Hoi Dames,

vandaag de uitslag van de combinatietest gehad en geen verhoogd risico!

Trisomie 21; 1:450

Trisomie 18; 1:3300

Trisomie 13; 1:100000

Gelukkig weer gerustgesteld dus! En ja het is tenslotte een kansberekening, dus zekerheid heb ik nooit! Maar ja ik ben 31 en we wilden deze test zelf doen, want die krijgen we tenslotte niet vergoed.

Gisteren bij bedrijfsarts geweest en `smiddags een gesprek met mijn afdelingshoofd en de personeelsfunctionaris. Eigenlijk verder niets veranderd. De komende 3 weken 3dagen 3uurtjes werken. Een beetje adminstratief werk en ik heb zelf nog bergen werk liggen die ik nu eindelijk kan wegwerken. Afgesproken dat ik niet op een OK werk tot tenminste 16weken. Want ik blijf toch een beetje hoop houden dat het dan over is.

Geplaatst

hoi Kim, superfijn dat je een mooie uitslag hebt, kun je lekker wat onbezorgder genieten. En ja leuk hè, alvast wat babykamers neuzen?

Bij ons gaat ons zoontje naar een grotere kamer en ga ik de babykamer wat veranderen qua kleur en accessoires. Denk een beetje sprookjes/bosdieren thema. Kwam op internet echt een superleuke muziekknuffel wolf met roodkapje tegen (merk Ebulobo). Beetje overdreven duur maar wel echt schattig.

Oké, ik ga nog even aan t werk,

x Jett

Geplaatst

@ Jett: inderdaad weer iets gerustgesteld. Maar ja het is en blijft een kansberekening.

En het is inderdaad zo leuk om alvast wat rond te kijken voor van alles. Het is voor ons ook allemaal zo nieuw! Echt heel leuk.

@ Babyenschede: hoe was het gesprek verlopen afelopen dinsdag bij de gynaecoloog? Weet je al wanneer de vwp is?

Echo/vk afspraak

MamavanCarmen:

Kim: 1/12 gynaecoloog 20/12 pretecho + geslachtsbepaling 5/1 20wkn echo

Babyenschede:

Daantje:

Uitgerekende datum

Daantje:

Geplaatst

Hi allemaal,

De vwp is 13 december. Ik ben dan 15w6d, dus hopelijk niet te vroeg. Volgens de assistente kon dat wel. En dan een week later weer echo om hartje te luisteren. De uitslag krijgen we id week na de vwp, dus dat is erg spannend!!Maar ik houd me vast aan 99,4% wat goed is. en we hebben 12 januari 20w echo, maar geslacht weten we dan al ivm de vwp. Ik probeer me er nu maar niet tveel mee bezig te houden. Ik ben nog niks aangekomen qua gewicht, hoe is dat bij de rest?

Geplaatst

He meiden,

Ben ik ook weer eens. Ik lees hier veel over uitslagen van nekplooimeting die niet direct geruststellen. Niet leuk, maar wel goed hoe jullie je goed hebben laten informeren wat betreft IVF traject en leeftijd en hoe de uitslagen dus gelezen moeten worden.

Kim, bij jou een andere uitslag die wel meer geruststelt. Balen dat je je nog altijd misselijk blijft voelen.

Babyenschede, ik ben wel al 4 kilo aangekomen maar dat komt gewoon doordat ik veel eet. Voel je je inmiddels weer wat stabieler (na je dip van vorige week).

Mammavancarmen, wat heb jij het druk zeg met je nieuwe baan en alles wat daarbij komt kijken in combinatie met de lappenmand waarin je dochtertje verkeerd. Knap hoe je je staande houdt!

Hier alles goed. De slaap komt niet meer terug zoals ik voorheen sliep (veel wakker en moeilijk weer inslapen), dus wel moe overdag. Verder nog geen gekke dingen. Nekplooimeting was goed. Nu op naar de 20 weken echo.

Ik ben trouwens 26 mei uitgerekend. Mag ik ook in de tabel? Ik schrijf nog wel niet zo regelmatig mee, maar volg jullie verhalen zeker!

Geplaatst

Echo/vk afspraak

MamavanCarmen:

Babyenschede:

Daantje:

Uitgerekende datum

Daantje: 26-05-2012

Daantje, fijn dat je nekplooimeting goed was! fijn zeg!

Babyenschede, ook bij een VWP kunnen ze het geslacht geheim houden als je dat wil hoor!

en ben je nog niets aangekomen, goed zeg!

Ik was bij de intake al 7kg zwaarder dan voor de zwangerschap (ik woog me braaf voor elke poging)

en bij de tweede controle was ik weer 2,5kg zwaarder, dus de eerste 10 zitten er al aan.

Had ik bij mijn zoon ook, was toen 30kg in totaal aangekomen.

Ik denk dat ik dat nu weer ga doen. Een geluk, het is 20kg aan vocht, dus dat ben ik ook zo weer kwijt (hoop ik)

Zo, kleine poepbroek verschonen en een pyjama zoeken, er zit er een naast me te knikkebollen.

Fijne avond meisjes, tot snel!

Geplaatst

Hey Meisjes, hoe is het met jullie?

Het is bijna weekeinde.

Verder niets spannends te melden.

Vanavond komt mijn broer de tuin egaliseren,

morgen komt de stratenmaker om het pas aan te leggen.

En zondag heb ik een pyjamadag, en doe ik helemaal niets!!!

Fijn weekeinde allemaal, tot maandag!

Geplaatst

Hey Ladies,

nou hier gaat het weer lekker! Niet dus. Vannacht om 5uur huilend wakker gelegen van de buikpijn, vanmorgen dus meteen de gynaecoloog gebeld. Mocht meteen langskomen om 9uur gelukkig. Wat blijkt een mega blaasontsteking. En die is niet van een paar dagen. Er werd al gezegd als je daar nog een paar dagen mee gewacht had was het een nierbekkenonsteking. En ik weet helaas wat dat is. Ben erg gevoelig voor nierbekkenontsteking, omdat ik een blaasontsteking nooit voel. Gelukkig met de beeb alles goed, want daar werd natuurlijk ook nog ff naar gekeken. Dus wel weer gerustgesteld. Nu lekker heel de dag en denk ook het weekend (want vriendlief gaat naar de motorshow in essen) met een kruik en thee op de bank. Hopen dat de buikpijn snel minder wordt.

Dus nu een antibiotica kuur. Hoop dat deze wel helpen, want ik krijg normaal altijd andere, maar die mogen niet ivm de zwangerschap.

@ Daantje: fijn dat je nekplooimeting goed was.

Allemaal een heel fijn weekend!

Geplaatst

Jeetje Kim, wat balen zeg!

Hoe was je weekeinde? is je buikpijn weggebleven?

Ontsteking hebben is zo niet leuk!

Hier gaat het wel prima.

MIjn ouders hebben afgelopen vrijdag een autoongeluk gehad.

Iemand had niet opgelet en wilde op een 3 baanse weg keren!

Dus die ramde zo de auto bij mijn moeder in de zijkant.

Mijn vader heeft niets als wat spierpijn. Mijn moeder heeft beide knieën gekneusd,

haar elleboog is dik en blauw. En die is zo geschrokken dat ze er een dag om heeft gehuild van schrik en zo.

Als er tegenliggers waren geweest (rijden veel vrachtwagens) was het waarschijnlijk veel dramatischer afgelopen.

Al met al viel het dus heel erg mee, gelukkig maar.

We hebben vandaag op de babykamer de commode neergezet.

Nu is het klaar op de decoratie na, maar ja, daarvoor wil ik eerst weten of het een zoon of dochter word.

Verder heb ik eigenlijk niets te vertellen.

Meisjes, fijne zondagavond, en tot gauw weer!

Geplaatst

Kim, Suzz,

Allebei vervelend nieuws zeg. Wel fijn dat ze de blaasontstekking nu hebben ontdekt en dat je geriochte mediactie krijgt en suzze, dat je ouders er heelhuids van afgekomen zijn.

Hier vannacht om uur of half 5 wakker geworden van ontiegelijk epijn op de borst en in buik. Wist niet meer hoe ik moest liggen en kon amper ademen. Hand op nbuik was naar en deed zeer en maakte me misselijk. Ik ben nu hartstikke ongerust en ga zo naar de huisarts.

Geplaatst

Net treug en heb maagklachten en darmklachten. Hij was ook boos dat ik niet eerder contact heb gezocht m.b.t. de misselijkheid en de kilo's die ik ben afgevallen. Moet nu morgen urine inleveren (geen idee eigenlijk waarom?) en aan de antagel tegen maagklachten en zodra darmklachten erger worden direct bellen en donderdag een update geven.

Het is deze zwangerschap wel allemaal heftiger hoor. Ben blij als ik over 6 maandjes mijn baby kan vasthouden. Overigens gaf de arts aan dat er met het kindje waarschijnlijk niet veel aan de hand is, omdat het ingekapseld zit en dus geen last heeft van mijn maag en darmklachten.

Geplaatst

Jeetje mamavanCarmen, ik zou ok denken dat het bij de zwangerschap hoort en even doorbikkelen is hoor.

Hoop dat je klachten snel minder worden!

Ben net terug van de huisarts met mijn zoon. Hij heeft alweer oorontsteking (nu de andere kant als vorige week)

en nu krijhgt hij wel antibiotica omdat het zo kort op elkaar is.

Helaas gaan buisjes niet helpen omdat het spontate ontstekingen zijn, en geen chronische.

Nou, we zullen zien, hoop dat dit ook gauw weer over is.

Geplaatst

@ mamavancarmen: het inleveren van je urine is om te kijken of er ketonen (bepaalde stof) in zitten. Dit heeft met de uitdroging te maken. Zeker als je veel moet overgeven en daarbij afvalt moeten ze dat goed in de gaten houden.

Heb zelf ook 3 weken lang om de dag urine in moeten leveren. Hopelijk gaan je maag en darmklachten snel over.

@ suzz: jeetje zeg dat was vast schrikken van je ouders. Wel fijn dat ze er allebei zo goed als ongedeerd van afgekomen zijn. Want het had toch anders af kunnen lopen, daar wil je niet teveel over nadenken. Beterschap met je zoontje. Wel balen dat hij zo gevoelig is voor oorontsteking.

Hier gaat het sinds vanmiddag wat beter. Minder last van mijn buik. Dus misschien helpen deze antibiotica ook, ik hoop het wel. Want de vorige keren dat ik deze kreeg werkte het niet. Donderdag even met de gynaecoloog bespreken hoe nu verder. Aangezien ik chronisch aanleg heb voor blaasontsteking. Alleen ik voel het niet, geen pijn bij plassen. Veel plassen is het enige, maar ja dat hoort nu ook bij de zwangerschap. Waarschijnlijk dus vanaf nu iedere 2 weken urine na laten kijken. Is niet erg, altijd beter dan een nierbekkenonsteking.

Echo/vk afspraak

MamavanCarmen:

Babyenschede:

Daantje:

Uitgerekende datum

Daantje: 26-05-2012

Geplaatst

Hi dames!

ik heb erg veel last van mijn buik, stekend gevoel links onderin...ben wel wat verstopt, hopelijk komt het daarvan, dus drink extra en heb al zakjes genomen tegen obstipatiue, maar zal blij zijn als die steken weer weg zijn. Ik vind het maar niks. Over 2 weken heb ik de punctie, 1 voordeel is dat we dan de baby weer zien en hartje horen want dat duurt me veeel te lang. als de klachten er morgen nog zijn dan ga ik de gyn gewoon bellen...

Herkent iemand dit?

Geplaatst

Babyenschede, ik had ook 2 dagen wat steken links (los van de bandenpijn beide zijden), maar nadat ik naar de wc was geweest (grote boodschap) was het wel gezakt. Hoop dat het bij jou ook snel beter gaat! Veel wandelen, brengt de boel ook los en op gang.

Geplaatst

Hey BabyE,

wat vervelend voor je zeg. Helaas ken ik je klachten niet. Ik hoop voor je als je hebt gepoept dat je je een stuk beter voelt.

Als je je ongerust maakt, kun je altijd een verloskundige of zo bellen, die zijn er ook voor om je gerust te stellen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden