Ga naar inhoud

Uitgerekend in mei 2012


Jheroen

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 535
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Goeiemorgen Esso!

 

Hoe is het met je?

Voel je je goed en zo?

 

Ik krijg een keizersnede omdat mijn bekken te smal zijn (is het enige aan mijn lichaam dat smal is, de rest is extra large)

de baby zal daar niet door passen. Mijn zoon paste er ook echt niet door, kon zelfs niet indalen.

Ben ik ergens slank en niemand die het ziet! HAHAHAHHAHAHA..!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee suzz ja hoor voel me redelijk goed heb nu de laatste dagen wat meer last van duizelingen en vannacht hele rommelige buik.

Ben nu 6 weken en nog wat daagjes :-). Maar ergens wel lekker dat je je bevalling kan inplannen toch? Dit wordt mijn 1e dus alles is nieuw en spannend..weet niet wat er op mijn pad nog allemaal gaat komen. Tot nu toe valt het me nog aardig mee behalve zooooo moe gisteren om 21.00 mijn bedje ingestapt was het zo zat haha geen puf om spullen op te ruimen haha. liefs esso

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Esso, lekker slapen hoor als het kan!

Heb bij mijn zoon van week 6 tot zeker week 14 heel veel geslapen. Kon staand naar dromeland gaan.

Ben nu wel even moe geweest, maar dat is nu weg.

Ik voeld eme wel heel chaggie en zo, maar dat is na een flinke huilbui gisteren ook weg.

Ik denk dat de spanning van afgelopen jaar er even uit moest of zo.

 

Spannend zeg je eerste. Geniet van alles, want hoe cliché het ook is,

die 9 maanden vliegen om!

 

Het geeft wel een soort rust om te weten dat ik zelf mijn bevalling kan plannen.

Alhoewel bij mijn zoon de weeën en zo toch ook fijn zijn om mee te maken.

Het gevoel van een soort oerdrift die over je heen komt, heeft toch ook wel wat.

 

Zo, ik ga een filmpje kijken, fijn weekeinde!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Esso en Suzz,

 

Ik kom me heel voorzichtig bij jullie aansluiten. Zoals jullie waarschijnlijk wel gezien hebben, is september tot nu toe bijna net zo'n nare rode maand als augustus, maar hier ben ik dan, de volgende groene!! Vind het nog heel eng, dus zat eerst bij het 12 weken bankje te neuzen, maar daar is het wel erg rustig op het moment. Dus hier ben ik, heel stoer in het 'uitgerekend' topic, met wat lichte dingetjes als krampjes, steken, misselijkheid zo af en toe, en ja ook behoorlijk emo. Morgen de bloedtest, dus hopelijk een mooie HCG-waarde, zou weer een stapje verder zijn.

 

x Jett

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo jett wat goed.!!! gefeliciteerd met je zwangerschap :-)

Ja we zijn hier nog niet met veel maar hoop dat er nog meerdere meiden gaan aansluiten voor deze maand. Ik wens je veel succes morgen met de bloedtest.!

En tot schrijvens haha liefs esso

Link naar reactie
Delen op andere sites

HOERA!!! EEn nieuwe zwangere erbij!!

 

Welkom Jet, GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!

Ik had ook op het 12 weken bankje gekeken, maar daar was al niet echt meer geschreven.

Dus we gaan hier van 12 weken bankje naar 20 weken bankje totdat we bevallen met ongeveer 40 weken!

 

Heb je een ideetje wanneer je uitgerekend bent?

 

Geniet ervan Jet!! Het is je gegund!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé meiden super bedankt en heerlijk zo'n enorme groene felicitatie!!! Vandaag bloedtest gehad en een geweldige HCG waarde van 643,5!

Ja, Suzz we schuiven dat bankje gewoon steeds verder op, super idee.

Ik ben op 21 mei 2012 uitgerekend, dus nu 4wkn en 2 dagen. Heb de 28e mijn eerste echo, wordt weer zo'n spannend moment.

Oké, zit op mijn werk dus hou t effe kort. Lees komende dagen even bij, hoever jullie nu eigenlijk zijn enzo en klets ik gezellig mee.

 

x en broed ze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jett en Esso!

Hoe is het bij jullie?

 

HIer hebben we vakantie, dus ben weinig online geweest.

Naar de dierentuin en de Efteling geweest, maar jeetje, wat was ik moe!

Slaap net zo veel als mijn zoon nu, heerlijk!

 

Hoe voelen jullie je?

Vandaag is moeders voor moeders geweest, mijn teststreep stond er eerder dan de controle streep.

Dus voor iedereen lekker in een flesje plassen,

voelde me schuldig dat ik zoveel pregnyl heb opgemaakt het laatste jaar :icon_smile:

 

verder niet zo heel veel te vertellen.

Wacht ongeduldig op mijn echo, duurt niet lang meer,

maar wachten duurt zo lang...

 

Fijne avond meisjes, het is bijna weeeeeeekend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga me ook maar voorzichtig aanmelden.

Ben nu 4 wk en 6 dagen, maar heb last van bruin verlies sinds gisterochtend.

Geen last van innestelbloed gehad, dus ik hoop dat het daar nog van is.

29 September heb ik de echo (hopelijk een kloppend hartje!) en dan weten we ook of het er 1 of 2 zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ilse, fijn dat je erbij komt. Snap dat je heel voorzichtig bent. Ook als is het 'maar' bruinverlies, dat wil je gewoon niet zien. Heb zelf de eerste 10 weken van mijn zwangerschap van mijn zoontje continu bloedverlies gehad. Vreselijke onzekere weken waren dat. Maar het betekende helemaal niets. Ben nu zelf ook heel voorzichtig en zal echt blij zijn als het de 28e is en we voor de echo mogen. Verder voel ik me nu echt wel zwanger: gevoelige borsten, sneller moe, steekjes en gerommel af en toe in mijn buik en wisselende stemmingen. Maar ja, die zullen ook wel van de spanning zijn.

 

@Suzz; lekker zeg vakantie, geniet er van enne slaap ze vooral ;-) . Heb me ook gisteren aangemeld voor MvM, voelde nog heel onwerkelijk, zoals wel vaker op een dag. Dat je denkt, oh ja dat gaat echt over mij, ik ben zwanger hihi.

 

Heb even een echo lijstje gemaakt, weten we van elkaar wanneer die volgende mijlpaal is.

 

x Jett

 

19-9 Esso

26-9 Suzz

28-9 Jett

29-9 Ilse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom ilse gefeliciteerd ,Jeeeehh wat leuk wordt het toch weer wat voller hier :-).

Ik heb as maandag mijn 1e echo ik had gisteren toch een last pfffff obstipatie das niet fijn bahh maar ja eet verderrest wel gezond maar het wilt niet uit mijn .... haha Nou als dat het enige is ben nog niet misselijk en ben nu 7 weken dus das wel bijzonder toch? Hoe gaat het met jullie dames alles onder controle? Liefs esso

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ilse, wat goed!

GEFELICITEEEEEEEEEEEERD!!!!

 

Bruinverlies is niet erg. Had ik bij mijn zoon ook. Bruin is oud, dat moet weg.

Rood bloed maak ik me zorgen, bruin is afval!

(alhoewel je helemaal niets wil zien, dat voelt het veiligst!)

Maar geniet ervan! Je bent ZWANGER!!

Spannend of het er 1 of 2 zijn!

1 is magisch, maar 2 zou overweldigend zijn niet? Lijkt me GEWELDIG!

 

Nou hier gaat het goed. Net wakker, erg he?

Het is weekend. Maandag gaat iedereen weer werken en komt de regelmaat terug (ben ik stiekem wel blij mee)

 

Vandaag waren ze bij een paar straten verder op aan het graven voor de woningbouw.

Ik kwam thuis van het boodschappen doen, en ik hoorde de babyfoon piepen omdat er geen verbinding was.

Ik ging meteen naar het toilet, en zag dat de lamp stuk was.

Pas toen ik de koelkast opendeed realiseerde ik me dat de stroom eraf was.

Heb alle stoppen en aardlekken aangezet, toch nog geen stroom...

Zit er een sticker op de zekeringenkast waarop staat: bij storing buiten uw systeem

bel de PNEM, zoek in het telefoonboek onder uw eigen woonplaats bij de P.

Nou, ik dat muffe telefoonboek onder de kast uit gevist, en gezocht. De PNEM is er niet meer natuurlijk.

(datum sticker 1989)

Hmmm... en nu?

Nou heeft mijn partner heel slim een sticker geplakt met een storingsnummer erop.

Dat gebeld, en inderdaad, er was een stroomstoring. Alleen een bepaalde fase lag eruit,

want mijn beide buren hadden wel stroom!

Straks was alles weer goed, wat zijn we verwend joh dat we niet zonder stroom kunnen!

In ons saaie leventje was dit toch even een avontuur.

 

Nou, fijn weekend meisjes, doe rustig aan en geniet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames ik vroeg mij eigenlijk af in welk zhuis jullie lopen of welke kliniek? Ik loop in het mck in leiderdorp. En met hoeveel weken je eerste echo wordt gemaakt. Ik vond nl zelf nogal lang duren voordat wij as maandag mogen...kan ook zo zijn dat ik gewoon geen geduld kan opbrengen hoor haha maar ik ben dan ruim 7 weken en dus dan moet er toch wel hopelijk een hartje zichtbaar/hoorbaar zijn...of 2 hihi kan echt niet wachtten. liefs en alvast een fijn weekend esso

Link naar reactie
Delen op andere sites

o dat is niet zo lollig.

Ik had een hele blije felicitatie in het groen voor Ilse getypt.

(niet overdreven of zo) maar het mag niet geplaatst worden..?

Wat jammer.

 

Nou, doe ik het dunnetjes over:

Ilse: GEFELICITEEEEEEERD!!!

 

Dank je wel! Maar zijn er problemen met plaatsen dan?

Volgens mij heb ik dan iets gemist?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

 

Ik breek ff in om antwoord te geven op de vraag van Esso...

 

Ik heb een ICSI behandeling gehad in het VU in Amsterdam en daar krijg je ook (pas!) de eerste echo rond de 7 weken, in mijn geval 7w3d. In die periode MOET het hartje kloppen als het goed is ontwikkeld, vandaar de keuze om de eerste echo wat later in te plannen. Tussen de test en de eerste echo zat bij mij maar liefst 3,5 week, geen idee hoe we dat gingen volhouden.

 

Fijn weekend meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin me nu toch wel zorgen te maken...

Het bruinverlies blijft maar door gaan en dit heb ik dus sinds donderdagochtend.

Heb er verder geen krampen ofzo bij, voel juist heel weinig.

Soms een vleug van misselijkheid, maar dat is het dan ook wel.

Ben nu 5 wk en 1 dg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Ilse, wat een onzekerheid zo. Heb zelf de afgelopen dagen een paar x echt miniem roze verlies gehad en dan slaat de angst me ook meteen om mijn hart. Ik weet dat er niets anders op zit dan afwachten, maar heb wel besloten dat ik zo even met Gent bel om te vragen of ik morgen bij de huisarts nog een x mijn HCG mag laten bepalen. Als het dan lekker verhoogd is, voel ik me in ieder geval weer wat geruster tot de echo van volgende week. Misschien ook een idee voor jou?

 

x Jett

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, moet je echt doen hoor, blijven hopen. Heb me bij mijn eerste zwangerschap laten vertellen dat bloedverlies bij 25% vd IVF zwangerschappen voorkomt. En wat ik al eerder schreef, bij mijn zoontje had ik het echt heftig, af en toe zelfs met stolsels en het bleek toch gewoon goed te zitten.

Ik duim in ieder geval heel hard met je mee en hoop dat je komende dagen op een positieve manier duidelijkheid krijgt.

 

liefs Jett

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden