Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Ceeke, de tranen schieten me in de ogen bij het lezen van je post. Snap zo goed hoe jullie je voelen nu! Iedereen, inclusief jullie zelf, hadden zo gehoopt dat het anders zou zijn.

Na een spannend begin was er dan toch de hoop die jullie nu ontnomen is.

Ik denk aan jullie en wil jullie heel veel kracht toewensen voor morgen. Doe vooral wat "goed" voelt voor jullie en laat je niet zo maar om praten door een arts.

Voor Simba en JW dan heel ander nieuws. Hoe groot kan de tegenstelling zijn?

Wil jullie van harte feliciteren met jullie mooie dochter! Krijgen we nog foto's en een verslag?

IVfsh, blijf maar lekker van die lange lappen posten hoor dan valt het niet zo op dat ik ook altijd van die lange lappen tekst heb ;-)

Dank je wel voor je lieve woorden en advies. In eerste instantie willen we toch proberen hier werk te vinden omdat al mijn familie hier woont en mijn vader dus ook ziek is maar een andere woonplaats is ook wel iets wat door mijn gedachten heeft gespeeld, mocht het hier niet lukken.

Guusje, wat vind je van je telefoontje met het ziekenhuis. Kun je er iets mee? Je moet dus nog wel ruim een maand geduld hebben. Heb je wel iets tegen de pijn?

Dikke knuffel. Hoop dat je je snel beter voelt.

Dublin, succes morgen met de echo. Hopelijk weer goed nieuws!

Sandra, fijn dat je je kleintje weer goed voelt. Dat hij een feestje in je buik organiseert, is nu voor jou misschien iets minder maar wel voor het goede doel (en alvast een voorbereiding voor als hij een jaar of 16 is ;-)

Lees net het bericht van je moeder. Wauw! Voel echt een brok in mijn keel. Ontzettend gefeliciteerd met dit goede nieuws. Nog wel een reden voor een feestje.

Sab, heb je je sleuteltje al gevonden? Kan het niet in je koffer zitten? Of wat had je nog meer bij je de laatste keer dat je je bc gebruikte?

Nico, doe vooral wat goed voor jou uitkomt. En ieder moet kunnen gaan en staan wanneer hij of zij wil toch? Voor mij geen probleem. Daarnaast heb jij die tijd nu natuurlijk nog om te knuffelen :-) Gelijk heb je hoor. Wou dat ik dat ook eerder had ingezien. Niet dat er bij ons iets mis was met het knuffelen maar je snapt wel wat ik bedoel.

Babeth, hier ook iemand die het bakje van de wasmachine schoon maakt. Haha. En die boeren? Schop onder hun kont geven... Denken ze een volgende x misschien na voor ze iets zeggen.

Syl, heel goed om jou op een andere plaats in de lijst te zien staan. Hopelijk met als resultaat dat je dan weer op een ander plekje in de lijst komt.

Miki, goed je weer te horen maar helaas met minder goed nieuws. Pas goed op jezelf meis!

Eef, al weer aan het sporten? Goed bezig zeg!

Hoop dat ik nu niemand vergeet. Dikke knuffel in ieder geval voor iedereen.

High-tea ben ik dol op. Altijd zo gezellig en lekker in je eigen tempo genieten van al dat lekkers! Voor mij geen borrel maar wel koffie i.p.v thee. Haha....

Gister moest auto van manlief naar de garage omdat er een rammeltje in zat. Gaf de monteur aan dat ik mijn auto moest laten staan. Was niet meer verantwoord om er in te rijden. Tussen de middag telefoontje gehad, zat het bedrag al op 365 euro en ze waren nog niet klaar. HELP!

Nou ja, verder scheen gelukkig lekker de zon, kon ik weer heerlijk in mijn tuintje wroeten, kwam nog een collega op visite dus uiteindelijk toch nog gezellig.

Morgen komen neefje en nichtje hierheen dus ook weer iets om naar uit te kijken.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Spaatje, een tutparty? Haha, verklaar je nader.

Henne, Syl doet zich gewoon niet anders voor dan ze is. Houdt wel de lol erin toch?

Geplaatst

Hmmm, was alweer twee zinnen lang aan hè klagen over de deca, maar toch maar gewist. Eigenlijk hebben we weinig te klagen als ik nog eens goed naar dat lijstje kijk en bedenk waar iedereen hier wel niet mee te maken heeft ook buiten IVF. Het zal best nog moeite kosten, maar ik ga proberen het toch naar weer wat positiever te benaderen. Ben ik ook een beetje aan jullie verplicht ;-)

Ga de site van Wij even bekijken. High tea is voor mij geen optie (sowieso niet al lunch?!?!) eens kijken wat ze hebben dat Henne-proof is hihi. Het weer lijkt trouwens vanaf volgende week ook beter te worden? Om er eens wat positiefs in te gooien....

Geplaatst

Ik kan de uitsmijter eten zonder brood :-))))) bij de rest twijfel ik haha. Maar dat geeft niks, als we zeker weten daar afspreken bel ik gewoon van tevoren even wat mogelijk is. En een beeeetje zondigen kan ook altijd nog.

Vanaf 15 personen ben je een 'groep', weet nie meer precies met hoeveel we zijn.....

Geplaatst

zo, hallo dan.. ik was hier eerder vanavond, effe over het strand en door de duinen wezen wandelen en kom terug is me er toch opeens weer veel geschreven. Ik hou jullie niet meer bij hoor :-)

ik heb ook nog nooit high-tea gedaan maar ga in september voor't eerst high-tea-en met de meiden van mn werk. Ook in Scheveningen,bij de Waterreus was een aanbieding van Groupon kennen jullie dat? Maar Syl, met jou kan ik praten liever wijn dan thee :-)

Trouwens, ik had weer wat vanmiddag op het werk. Er was een archiefkastlade te zwaar behangen met hangmappen en die kwam dus naar beneden zetten, klapte zo mn duim dubbel de andere kant op. Ik dacht echt dat dat niet kon zonder hem te breken maar volgens mij istie nog heel. Het deed wel verdomd pijn zeg! ik heb hem gelijk 10 min. onder de koude kraan gehangen en daarna ijs erop gehouden. Ging'ie helemaal kloppen enzo... deed echt zeer. Nu gaat het wel weer, kan hem alleen niet zo goed gebruiken. Te pijnlijk, voelt beetje aan alsof'ie onder stroom staat. Rotkast, heb ik weer...

Geplaatst

Miki, wat jij zegt over de meds doe ik altijd. Zodra ik een berichtje van iemand zie die iets aanbiedt stuur ik een pb-tje. Maar ben altijd te laat :( Ik kan overdags ook niet echt op het forum, naja kan wel maar doe ik niet dan ben ik aan het werk. Anders blijf ik op het forum kijken, ik ken mezelf :-) Maar heb net een berichtje van ivfsh gehad die heeft lekkere deca koffie ;-) dus het begin is er

Geplaatst

Auw Sen, dat klinkt niet fijn. Ff in de gaten houden, als je alles nog kunt bewegen zal er waar snij lijk niks gescheurd zijn, maar goed gekneusd kan ie zeker wel zijn. Heb je arnica in huis?

Geplaatst

Syl, heb de spartaanse opvoeding gehad. Pleister erop, doorgaan en niet piepen dus ik zit niet zo snel bij een dokter. Kan je altijd nog naartoe als het niet gaat. Gewoon alles proberen en dan merk ik het vanzelf wel of het te lang aanhoudt

als troost heb ik net een heel groot stuk chocolade met hazelnoten opgegeten ;-)

Geplaatst

arnica, nee dat heb ik niet in huis maar dat is toch tegen blauwe plekken en uitslag enzo? ik denk eigenlijk dat ik gewoon een spier of pees flink heb verrekt (ik hoop niet gescheurd)

Geplaatst
Daar zou je met liefde je andere duim ook nog voor kneuzen hè Sen? ;-)

jaaaaaaaa zal ik dat morgen doen? ;-)))))

Geplaatst

Zou even wachten tot je deze weer goed kunt gebruiken ;-)Arnica is idd voor blauwe plekken, maar ook goed bij kneuzingen. Ik stoot en bezeer mezelf nogal eens en zweer bij dat spul.

Geplaatst

Oh en als je een pees of spier gecsheurd hebt, dan kun je het ech niet goed mee bewegen. Mijn moeder heeft dat een keer gehad, die haar vinger hing gewoon slap. Een paar scheurtjes erin kan wel, maar helemaal door merk je echt hoor! Als morgen erg dik en/of pijnlijk is huisarts even bellen, of als je m niet bewegen kan.

Zuster Henne gaat naar bed meiden. truste en fijne avond nog! Wel slapen allemaal vanacht hè!

Geplaatst

mooie discussie weer over geknakte duim Sen, het klinkt toch echt niet helemaal OK, zo'n beweging ; - ( en ik hoop dan ook dat je er niet te lang last van heb. Als de boel slapt hangt is het advies wel snel naar een goed ziekenhuis rennen ( haha ook spartaanse opvoeding hier, maar wel met realiteitszin ; -)

Ik wil nog een keer zeggen dat ik het zo jammer vind er de dertiende niet te zijn, had jullie graag allemaal samen willen zien en spreken! Ik hoop zo dat jullie leuke foto's zullen maken (please!) Dan gaat er gelijk eentje in een lijstje haha!!!!!! Jullie zullen wel denken die is gek,maar daar heb ik een hele gedachte achter, zal ik nog wel eens wat over schrijven.

Morgen weer een dagje naar Den Bosch, tweede bezoekje, nu aan goede vriendin, 2 kleine kindjes, dus hoop dat we een leuke middag kunnen hebben met gezelligheid (en effe knuffelen ; - ) met de kleintjes, ben heel erg benieuwd, heb ze al een tijdje niet gezien, en dan kan ik me daar dus echt op verheugen. Lekker bijkletsen en de kids zien, en dan einde middag komt manlief en dan gezamenlijk lekker eten. Heel veel zin in!!!

Ben niet zo super comminucado naar iedereen ( mis Ursela een beetje en Simba ) gelukkig maakt ivfs en Babeth en Sylvie veel goed, en zijn Sab en Henne in de race voor de nodige belevenissen. Leuke dag vandaag met mooi nieuws van Dublin en San, meiden, ik sta ook even stil bij Ceeke, en het verdrietige nieuws, en dan het wonder bij Simba, wat zit de wereld toch raar in elkaar he, Ceeke, sterkte morgen xxx Verder ben ik het een beetje kwijt, Laika, ga jij nu niet snel naar de cardioloog voor de uitslagen? Hoop dat de geruststelling bevestigd wordt uit de onderzoeken, en dat je lekker verder kunt gaan genieten, jeetje wat een fijn vooruitzicht dat ouderschapsverlof! Je hebt het wel verdiend om straks lekker te gaan genieten van de kleine na alles wat er gebeurd is, knuffel voor jou xxx

Geplaatst

shit helemaal vergeten Dublin te feliciteren met dr mooie 20-weken-echo: meis van harte gefeliciteerd

Eef, jammer dat je er niet bij kan zijn. Dat is toch de meeting in Scheveningen? ik ben ook van plan om te komen is niet zo ver voor mij.

Geplaatst

ok Utrecht is ook goed, uurtje met de auto en volgens mij ook lekker centraal voor de meesten.

ik ga nog even bankhangen en op tijd mn mandje in

slaap lekker allemaal

Geplaatst

Zara, wat balen van je auto zeg!!! We kunnen niet zonder, maar het kost altijd zooooooo veel, grrrrrrr. Ik heb de rekening nog niet gehad van de reparatie :-s

En ja, ik ben blij met de oplossing van het zkh. We kunnen 2 kanten op. Ik hoop natuurlijk dat we voor de cryo’s kunnen gaan, maar als de rechter cyste nog zo groot is, moet hij er uit. En dan naar gelijk, ik wil graag zwanger worden met een zo gezond mogelijk lichaam.

Sylvie, TOP!!! Alvast enorm bedankt voor de ORS.

Sen, aaaauuuuu, dat doet zeer denk ik zo. Had het misschien niet verstandig geweest om toch even langs de EHBO te gaan? Of wacht je het nog even af? Ik stuur je ook even een PB, ivm mijn groente la.

Sorry Syl, ik ben niet van jou soort ;-) Geef mij maar thee ……

Geplaatst

Oh ja, de diaree is tot op heden weg. De imodium heeft geloof ik geholpen. Nu zal je zien, kan ik dagen niet naar de plee ........

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden