Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

afscheidswedstrijd van Edwin van der Sar.

Laat het broodje kroket je smaken en heel veel plezier de komende dagen met shoppen en vrijgezellige feesten, hihihi

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

IVFNL, afscheidswedstrijd van Van der Sar, sterkte hahahaha

Klinkt goed jouw weekend, hou je dat wel vol??

Geplaatst

Ik ook geen tattoo, te schijterig voor. Durfde al niet eens tweede gaatje te laten prikken terwijl ik dat wel wilde.

Fren wat heerlijk zeg. Hoop zo dat we dat hier ook gaan bereiken... Hoe is het met de vermoeidheid?

Ivfsh welkom in Ndl. :-) broodje kroket, heerlijk, zelfs uit de muur! Wanneer is de bruiloft? Veel plezier!

Sab morgen terugplaatsing! Zo super om in het lab te kijken. Op dag drie kunnen ze al best ver zijn, echt mooi om te zien.

Ik ga zo maar naar bed, elke dag voorbij is er weer eentje. Net m'n vader aan de telefoon, die wordt vandaag 70..... Oh wat zou ik hem graag dit kado geven... Maar ja, da geoel kennen jullie maar al te goed.

Eef ik ga nog even je muren bekijken en dan slapen. Zelf nog niet juiste behangkleur gevonden, kennelijk niet gangbaar.

Geplaatst

Hi!

Heb veel baat bij de osteopaat (nek schouders onderrug).

Weet nog niet hoe ik in Wij kom...zou droppen worden, hoop met één van jullie terug te kunnen of een dropping @ het station?

Ursula een zoon, storm....supernaam!

Syl je tatoo is echt ontzettend mooi zeker door de betekenis.

Heb vandaag de definitieve uitslag en zoals verwacht ad hd....er valt heel veel op zijn plaats.

Geplaatst

Syl, zo zit ik er meestal ook wel in, zeg nooit nooit, maar met een tato weet ik dat toch echt wel 100% zeker. Past niet bij me en ik hou er voor mezelf gewoon niet van.

Ik ken ook niemand met een tattoo eigenlijk nu ik er zo over nadenk hahaha

Geplaatst

Henne, wij hebben ons voorgenomen om ons niet zoveel aan te trekken van de kwaliteit omdat we bij 3 tp's echt superkwaliteit hebben teruggekregen en toch 'maar' 1x , je snapt me wel, zwanger zijn geraakt. Ken teveel mensen die van een 3 of 4 cellige zwanger zijn geraakt dus ja...Plus die verse poging he...voel me best goed hoor, maar mijn buik is echt totaal niet hersteld..

Hoe voelde jij je voor de tp dan? Net zo rot als nu?

Hoe gaat t nu met je?

Geplaatst

Jeetje, Spaatje, vertel eens...ben t ff kwijt maar ben wel geïnteresseerd in hoe het met je is of wat de bevindingen zijn..?

Geplaatst

Nee hoor Sab, ik heb er ook geen!! Jij hebt morgen de tp toch? Heeeeeel veel succes meid!

Guusje ik heb geen ervaring met een osteopaat maar ik hoop dat je er baat bij zal hebben!!

Tool, fijn dat je alles nu zo Goed als compleet hebt, je kan de kosten van de suprefact ook nog even in Duitsland opvragen, misschien scheelt het veel.

S€n wat balen van je duim! Wordt er op korte termijn iets aan gedaan? Sterkte !

San succes met de spuit morgen , het ritje daarna gaan jullie met z' tweetjes en met z'n drietjes terug...!! Ohhhh meis spannend!!

Ursela, ik ben zo benieuwd naar jullie ventje, en hoe was de reactie van Merel?

Ceeke meid, hoe gaat het met jou? Ik hoop dat je al wat van je herstel merkt!

Liefs Babeth

Geplaatst

Babeth zit net te denken wat jammer dat je nog niet bevallen bent... ben morgenavond en vrijdagochtend bij mijn ouders en had even voor een supersnel kraambezoek kunnen komen...

Geplaatst

De keer dat ik zwanger was had ik de ochtend van de tp nog zon pijn dat ik paracetamol nodig had. Dacht ook altijd dat m'n lijf het met een verse poging niet zou accepteren, maar toch gebeurd. Had dit keer nog een vrij gevoelige buik,ook nog opgezet.

En ja, kwaliteit aan de buitenkant zegt ons ook weinig hoor. Ik bedoelde mee dat het gewoon mooi is om te zien als de cellen al gaan versmelten enzo. Word er toch altijd wel blij van.

Hoe gaat hè met tempen en wegen? Ben ik gelukkig vanaf. Nou ja het wegen dan. Ivm de verhoging blijf ik nog wel even tempen. Kan sinds vandaag ook weer gewoon spijkerbroek aan, nog wel beetje krap hoor maar in ieder geval heeft het dus wel een week gekost.

En nu ga ik eeeecht naa bed. Moe morgen drie uur werk van vandaag inhalen, grrrr.... Als die vermoeidheid dan in ieder geval maar door jansen&jansen komt ;-) en niet alleen van de utro.

Geplaatst

? Spaatje, jullie afspraak in Gent is toch in september of kijk ik nu zo ergens overheen?

Ivfnl, welkom hier!! Haha wat een lekker druk programma, en een broodje kroket klinkt goed! Have fun !!

Geplaatst
Babeth zit net te denken wat jammer dat je nog niet bevallen bent... ben morgenavond en vrijdagochtend bij mijn ouders en had even voor een supersnel kraambezoek kunnen komen...

Wie weet caro, kan soms snel gaan ;-) en bevallen doe ik net weer iets zuidelijker, dichterbij het vliegveld ;-))

Geplaatst

De dame had veel te vertellen en gelukkig had ze er een uitgebeid rapport bij ;-)...in het kort ben ik al heel lang met mezelf in staat van "oorlog" mijn adhdertje maakt zooi en mijn perfectionisteische overgeorganiseerde ik houd alles netjes...wel bijzonder om iemand te horen vertellen hoe je inelkaar zit...ook nog over de behandeling gesproken ze vindt dat het aan de arts moet vertellen ivm medicatie maar ook zeker ivm het controle gevoel en de extra stress die een behandeling met zich meebrengt.

Geplaatst

Henne, ik slik ook nog paracetamol hoor, anders slaap ik echt niet straks! Met opstaan en lopen ook nog last...Ja die celdeling is wel mooi om te zien, we gaan nu eindelijk ook eens een foto maken, nog nooit gedaan hahahaha.

Gelukkig komt mijn moeder oppassen zodat we samen het lab in kunnen. Vorige keer was Carolijn er bij en die mag niet het lab in natuurlijk...

Ik hoop ook dat je moe bent van iets anders.

Ik moet trouwens elke keer denken aan je utro tieten, nou ja niet die van jou natuurlijk hahahaha, maar uberhaupt...ik heb megaboobs, nu al....!

Slaap lekker en rustig aan.

Oh ja temp is 46,9 en 37,1 dus das netjes!

Wat moet het zijn/blijven als je zwanger bent :-)?

Geplaatst

klinkt heftig spaatje. Fijn als je er wat mee kunt, dat helpt je misschien voor een nieuwe poging...?

Geplaatst

Uh sab temp..46.9??

ja idd caro dat ben ik zeker nu alleen nog iets minder extreem compenseren dan hoop ik minder moe te zijn en bijv heel spontaan ineens iets kunnen doen...spannend ;-)

Geplaatst

Druk druk druk opeens.

Sab je kan wel iemand met een tattoo en na de 13 nog meer....

Spaatje dat dit nu bij jou ontdekt is zeg. Heb je daar dan altijd last van gehad of pas later gekregen. Wel fijn dat het een naam heeft.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden