Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Eef, ik zag nog mooie en stoere foto's op FB ! Jullie hebben een heerlijke vakantie gehad! Helemaal top.

Mag je nu nog nagenieten van de vakantie, of gelijk weer aan de slag?

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ben gelijk weer aan de slag gegaan, alleen onze afdeling is nog 1 week gesloten, dus ben met organisatorische dingen bezig, rustig inkomen en opstarten, en leuke dingen om te doen. Ook leuk om collega's weer te zien!

Aan de ene kant is het zwaar weer in het grijze weer belandt te zijn, en het vroege opstaan, en dan weer de huiselijke beslommeringen in te gaan van ...badkamerlekkage en zo, maar er zitten ook leuke kanten aan hoor...

Het leerboek waar ik n hoofdstuk aan meegeschreven heb is uitgegeven....oohhhh wat raar, definitief...dat was een positief puntje zo aan het begin van deze week ; -) geloof dat ik einde van deze maand wat geld ga ontvangen, mooi voor de eerstkomende rekeningen ; - 0 Z

Hoe is ie met jou Guusje, begrijp dat de OK nu definitief is? spannend hoor, wel fijn dat er wat aan je klachten gedaan gaat worden, ik hoop zo dat het meevalt en je snel aan de beurt zult zijn voor je cryo's! xx

Geplaatst

oh lekker kaartje, mijn vroegere zwemtrainster woont daar nu, heerlijk.

Binnenkort dus een aantal meiden iets minder aanwezig hier, ik, sab, kaartje, Fren die af en toe eens komt binnenwippen, hihihi.

Ik denk dat ik jullie wel echt ga missen vanaf de 13e. Er is daar wel internet, maar meestal bezet door andere gasten, hahahaha.

onze mail ligt er hier uit, grmbl, nu kan ik niet verder met wat ik wilde doen, zucht.

ga maar iets anders doen.

liefs,

Tool

Geplaatst

Hallo hier ben ik ook weer eens.

Ik lees wel mee hoor, heb alleen de puf niet om te reageren. En mijn geheugen werkt ook niet echt mee en het feit dat ik absoluut niet lekker in mijn vel zit ook niet.

Henne je woonkamer is mooi geworden zeg!! Nu lekker aan de slag met leuke dingetjes overal neerzetten. Wel balen van je rug in je vakantie. Goed nieuws ook van DD, mooi zo, hopelijk helpen die "vrij simpele" suplementen nu eens jullie droom te verwezelijken!!!

Syl moeilijk hoor, afwisselend wel en niet willen beginnen. Doe wat goed voelt voor jullie!!

Voor de vakantiegangers, heel veel plezier en voor de thuiskomers Welkom terug!!!!

Hier dus niet lekker in mijn vel. Vele huilbuien, depri gevoel en kan niet echt genieten waar ik me dan vervolgens weer schuldig over voel naar Ruben en P. donderdag toch een afspraak met huisarts dus gelijk maar even aankaarten daar. Wijkverpleegkundige had me al gewaarschuwd gezien mijn verleden om dit in de gaten te houden. Ben daar gevoeliger voor.

En als kers op de taart gister met Ruben van de laatste 2 reden van de trap gevallen. Gelukkig had ik alleen 2 pijnlijke knieën en heeft de kleine er niks van meegekregen, ja een moeder die even flink overstuur was voor de zoveelste keer die dag.....

Probeer wel zo vaak mogelijk nu naar buiten te gaan voor een frisse neus en wat beweging. Vandaag eens naar de drogist voor een andere fles kijken, hij drinkt nogal gulzig en verslikt zich dan vervolgens. Heb ik weer een doel en weer even buiten.

Met mijn moeder gaat het ook niet goed, ze zou afgelopen maandag haar eerst longoperatie hebben, maar dat ging niet door. In de nacht kelderde haar bloeddruk en bleek ze inwendige bloedingen te hebben, ze wisten alleen niet waar. Heeft wat zakken bloed gekregen, HB was erg laag. Long operaties dus uitgesteld en ze is nu weer thuis in afwachting van???? Werkt ook niet mee dat ze levercirrose heeft. Geeft ook allemaal de nodige spanning bij mij en de rest van de fam.

Op de achtergrond ben ik dus wel aanwezig hoor meiden en er wordt aan jullie gedacht!!

Geplaatst

Laatste dag voordat we op vakantie gaan... Hectisch en druk. Vandaag werken, begin avond de makelaar in verband met de verkoop van ons huis, inpakken en opruimen, manlief morgenochtend nog werken, ik sporten en laatste boodschapjes. Pfffff zal blij zijn als ik in de auto zit!

@Henne, wat een helder en duidelijk antwoord heb je gekregen op je vragen aan doc P! Ik hoop zo dat het jullie gaat helpen!

@Sandra, met een kleine op je arm de trap afvallen is gewoonweg heel erg schrikken! Niet lekker in je vel zitten is misschien ook niet zo vreemd na alles wat jullie hebben meegemaakt en nu nog middenin zitten. Een hoop zorgen om je mama, zorgen om je kleine lieverd, zorgen om je zelf... Goed dat je het bij de ha aankaart!

@Kaartje, wij deze keer niet naar Curacao (maar wel al gepland voor volgend jaar februari;-) maar naar Kroatië. Nooit eerder geweest dus ben benieuwd! Geniet ervan in elk geval.

@Tool, jij ook bijna vakantie!! Lekkerrrrrrrrr genieten op jullie Griekse eiland!! Batterij opladen voor jullie nieuwe ronde.

@Syl, hoop dat je je inmiddels wat beter voelt. Diarree is echt niet grappig, zeker als het langer duurt. Sterkte én wijsheid om te beslissen wat je met jullie nieuwe ronde gaat doen. Volg je gevoel daarin!

@all, ik ga proberen een artikel bij te voegen. Interessant want over het mislukken van terugplaatsingen en wat daar aan gedaan kan worden, onderzoek komt uit Israël. Mail het ook naar mijn eigen arts of hij hiermee bekend is. Weet in elk geval wel dat prof de Sutter in Gent de behandeling uit kan voeren. Geen idee of dat lukt want niet eerder geprobeerd een bijlage te plaatsen. Mocht het niet lukken dan kan ik het altijd even mailen aan degenen die dat willen? Maar goed, eerst proberen en dan hophophop weer aan het werk!!

Een dikke knuffel voor jullie allen!

Geplaatst

En dan nu het artikel... hoop ik! Niet dus want bestand is te groot (1.03Mb) :mad:. Knippen en plakken gaat me echt niet lukken vandaag dus bij deze: wie het artikel wil ontvangen kan ik het vanavond even mailen via de adressen op de adressenlijst!!

Geplaatst

Ceeke een hele fijne vakantie gewenst, Kroatië schijnt heel mooi te zijn dus ben benieuwd.

Ik heb wel interesse voor het artikel dus mail maar door.

Enne lekker genieten daar!!!

Geplaatst

San een opeenstapeling van dingen en dan het slechte nieuws van je moeder, dat is heel erg schrikken.

Ik denk dat P het best wel begrijpt maar het is niet leuk ook al krijg je al het begrip van de wereld. Dit wil je niet, punt!!!

Lukt het wel verder met de dagelijkse dingen, helpt je schoonmoeder nog mee?

Wil ook wel een dag komen schoonmaken hoor :-)

Heb ik ook afleiding.

Dikke knuffel.

Geplaatst

Ceeke gaat dat over baarmoederkrasjes? Ik ben altijd geïnteresseerd in onderzoeken. :-) Voor nu eerst een hele fijne vakantie!!

Hier vroeg op om te gaan sporte maar fysio belde net dat de vrouw van m'n begeleider ligt te bevallen. Ik kan wel zelfstandig gaan, maar geef mezelf lekker even vrij. Vandaag flink aan de slag in huis en tuin, nou ja in mijn tempo dan hè....

San, een hele dikke knuffel voor jou! Ook al van de trap gegleden, daar moeten we echt mee ophouden hier. Goed om bij de huisarts aan te geven hoe je je voelt. Ik moet zeggen.....na het hele traject om zwanger te worden en dan ook nog een zware zwangerschap met hele spannende laatste weken en een keizersnede......het lijkt me niet raar dat de rek eruit is en je emotioneel op bent. Met alle hor oo schommelingen erbij ook nog.... Hoop dat de huisarts je kan helpen en als wij iets kunnen doen dan zeg je het hè!?

Meiden, wij gaan aan de slag. Wil nog even flink genieten deze laatste halve week.

Geplaatst

Ceeke, heel fijne vakantie! Kroatië schijnt mooi te zijn, collegaatje van mijn is daar al een paar jaar achter elkaar geweest. Een aanrader dus. Ben ook wel geïnteresseerd in het artikel. laat maar komen. zal je mijn emailadres even pb-en.

Syl, ach, je wilt niet weten wat voor trainers ik allemaal gehad heb, hihihi. De beste trainer die ik gehad heb in mijn zwemcarrière was een duitse trainer. Die heeft vroeger bij het Olympisch team van Duitsland gezeten. Ik heb tijdens deze jaren ook mijn topprestaties geleverd. De andere trainers waren ook wel goed, maar niet zo goed als hem.

San, meissie toch, wat een schrik toch, van de trap vallen met Ruben op de arm. hoop dat je er verder geen lichamelijke klachten aan over houdt en dat de klachten die je nu hebt, snel verdwijnen. Wellicht zul je je nog een beetje stijf gaan voelen door de klap en de schrik. Goed van je dat je bij de ha langsgaat om aan te kaarten dat je niet lekker in je vel zit. is ook niet niks allemaal wat jullie hebben meegemaakt en daar komen de zorgen voor je moeder ook nog eens bij.

Sterkte voor haar. Hoop dat de interne bloedingen gauw over zijn en dat ze ook erachter komen waar deze vandaan komen.

Voel je echter niet schuldig naar Ruben toe. Leuk is het natuurlijk niet, en begrijp het ook wel, die gevoelens. Misschien heb ik ook wel makkelijk praten omdat ik niet weet hoe het is en hoe je je voelt, maar je begrijpt me (denk ik) wel. Een dikke knuffel in elk geval.

Je kunt niet meer dan je best doen meissie, je bent ook maar een mens (klinkt misschien flauw, maar zo is het wel).

mail doet het hier intussen weer. Tickets zijn gisteren binnengekomen via de mail, en vanochtend uitgeprint.

Straks ook nog even mijn dossier kopiëren voor de acu van aanstaande maandag.

Heb het idee dat ik weer een beetje in mijn positieve flow aan het komen ben, gelukkig! dat ik binnenkort vakantie heb, zal ook wel veel ermee te maken hebben, hihihi.

Dacht vanochtend bij het afgaan van de wekker nog, nog maar twee keer zo vroeg de wekker horen, heerlijk, effe doorbijten Tool

Syl, nog lekker in bed. heerlijk!

Henne, heb je al wat beter geslapen nu een en ander duidelijk is? Hoop dat de osteo je nog meer kan helpen met je rug!

Het zou volgens mij weer wat beter worden met het weer, dus voldoende tijd om wat vit. D te pakken, hihihi

liefs,

Tool

Geplaatst

San, sterkte met je moeder.

Ivfsh, was n grapje, had niet echt gedacht dat je de foto van een brochure had gekopieerd. Ik heb eens een artikel gelezen over die rotsen, zijn o.a. befaamd vanwege het hoge aantal zelfmoorden. Zo'n mooie natuur en op die manier extra wreed. Vreemd, het grote contrast.

Geplaatst

Ursela, mijn Noorse vriendin heeft je email gehad, maar haar computer is gecrasht! Ze zit te klooien met haar telefoon maar ik geloof dat het niet gelukt is om te antwoorden? Een dezer dagen gaat ze een nieuwe computer kopen...

Geplaatst

Och Sandra, wat rot dat je je zo voelt, en dan ook nog je zieke moeder en van de trap glijden met je mannetje, goed dat je het even gaat aankaarten bij je huisarts, sterkte!

Henne, goed zo, lekker jezelf vrijgeven en aan de slag in en om je huis!

Wat gaan/zijn er lekker veel meiden op vakantie zeg! Wij gaan niet meer op vakantie maar we willen nog wel een weekendje weg samen, nu het nog kan, waarschijnlijk het weekend van 10 september.

Ik weet niet of ik jullie trouwens verteld had dat mijn kleine mannetje dwars lag in mijn buik. Dat werd dus wel een beetje spannend want als hij zo zou blijven liggen, dan zou ik niet op de natuurlijke manier kunnen bevallen. Maar nu ben ik maandag bij de VK geweest en hij is gedraaid! Uit zichzelf, de slimmerd. Hopen dat ie zich nou koest houdt, ik ben er erg blij mee.

Meiden, ik ga ook aan de slag hier, ik heb mijn was een beetje verwaarloosd....

Geplaatst

San, heel veel sterkte meis, naast je val van de trap maak ik ook op uit je verhaal dat het gewoon niet goed gaat met je moeder. Allemaal dingen die je behoorlijk van je roze wolk hebben geduwd, of beter gezegd, heb je daar wel goed op kunnen klimmen na de moeizame start? Hoe dan ook niet voor iedereen is die roze wolk er, en ben jou in ieder geval nu niet, hoe lief Ruben ook is, het is gewoon een zware, heftige tijd, waar de nodige emoties bij komen, ik hoop dat het verwerken er van plaats kan vinden en en je je weg er in gaat vinden. Heel veel sterkte met alles, kus van Eef

Laika, wat fijn dat de slimmerik zich gedraaid heeft! Spannende weken nu voor je, nog eventjes ; - )

Ceeke, hele fijne vakantie!

Hier de dagelijkse gewone dingen, schoonmaken, bij vriendinnetje langs (even naar de creche voor ophalen van de kleine, ben benieuwd ; -) ze pronbeert me heel erg te betrekken bij de gewone dagelijkse dingen die ze met de kleine doet, dat vind ik gewoon zo fijn, ik geniet er echt heel erg van, die kleine krummel en de dagelijkse beslommeringen, lekker tutten samen, topvriendin!

Geplaatst

Tool ik om 09.00 al lang uit bed en gard bezig!

Laika gelukkig wel de goede kant op gedraaid hopelijk :-)

Kom er net achter dat onze bloed onderzoeken in juli 2010 zijn gedaan en dus verlopen zijn.

Wat moet ik doen net alsof ik gek ben???

Geplaatst

Hee sylvie,

Nee joh, beter ff op tijd aangeven. Zou echt te suf zijn alsndatstraks vertraging of stress op zou leveren...

Goed dat jij er zelf aan denkt!

Fijne dag allemaal!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden