Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meisjes, ik check uit voor twee weken... Mochten er spannende ontwikkelingen zijn, smst iemand me dan? Guusje, jij hebt m'n telnr, toch?

Voor nu, heel dikke knuffel voor jullie allemaal, klinkt heel stom, maar ga jullie missen!!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nee hoor Fren, klinkt helemaal niet gek ;-)

Henne je klinkt meteen anders, wat een uitstapje wel niet kan doen. Hopelijk valt je rug mee.

Wat een weer vannacht of lijkt het erger door de caravan. Heb iig weer wakker gelegen.

Dadelijk Indonesisch koken, altijd gezellig!

Of ja straks bedoel ik, dadelijk een beetje vroeg.

Geplaatst

Beetje uitgeslapen...j gaat zo zijn zusje helpen een kast ophalen (ze heeft een andere woning), ik ga rustig aan doen. Heb me voorgenomen vanaf de bank mijn mailbox eens uit de mesten. Mails beantwoorden die er al een maand liggen enzo, schaam schaam.... En me voorbereiden op morgen. Vragen die we hebben vast in het Engels opschrijven enzo. Plus lijstje van hotels maken. Nu eerst douchen :-) tot later!

Geplaatst

Hi lieve meiden,

Kom me weer even melden, maar nu met normaal toetsenbord en internetverbinding ; - )

Vakantie was helemaal lekker,vannacht thuisgekomen en vandaag staat opruimen op het programma en wassen, geen kokkerellen syl...maar wat jij allemaal in dat keukentje in de van doet...petje af!

Ben zo goed als bij kunnen blijven, maar dus weinig gereageerd, betekend niet dat ik jullie vergeten ben ; - ) iedereen een knuffel ; - )

Bij thuiskomst lagen er 3 prachtige geboortekaartjes te wachten, zo leuk! En allemaal zo mooi, smelt!

Syl, jij gaat snel beginnen toch? spannend! Ik ga heel hard voor je duimen. Las dat je er tegenopziet, heel begrijpelijk. Toch heel stoer dat je er ondanks alle hormoonperikelen toch weer helemaal voor gaat!

Fren op vakantie , meid veel plezier en geniet ze!

IVSH, drukke weekenden en ook weg, klinkt allemaal gezellig. Hoop dat het goed gaat met je en jij, Fren en Caro en Dublin en Laika lekker aan het genieten zijn van de bijzondere staat zwanger zijn!

Caro, gefeliciteerd met de mooie echo van laatst!

Simba, Babeth, Sandra en Ursela, wordt vrolijk van de kaartjes en verhalen en foto's die geplaatst zijn, fijn dat het goed gaat!

Henne, rug al weer een beetje beter hoop ik, spannend gesprek voor morgen, hoop dat je er wijzer van terugkomt en goed advies krijgt,

Zara, dan ben je er wel, dan niet, hoop dat het goed gaat. Ga jij nou volgende maand voor sec opinion naar Hoofddorp? Spannende maanden voor jou!

Ceeke, wat goed dat je al weer aan het werk bent, wat een zware tijden, sterkte!

Esther, even afstand en rust, wat een verhalen van je, heb het echt met je te doen, hoop dat je je snel wat optimistischer gaat voelen. Zal je nog een pb sturen over werk

Ruby, weer aan het werk, vele doktersbezoeken achter de rug. Gelukkig wel aan de knutsel en in huis klussen, hoop dat je vakantie geslaagd was.

S#n, lekker op vakantie...wat een lekker weer daar he, geniet ze!

Nou ja, ga vast weer mensen vergeten zonder dat ik dat door heb, las dat Testr gestopt was met prednison/cryotp, meid hoop dat je je inmiddels wat beter voelt. Kaartje, jullie gaan in sept/okt naar de info avond pleegzorg? Ben je inmiddels wat wijzer? Tool, voor jou ook spannende tijden, jij gaat ook binnenkort een behandeling starten, good luck! Genoten van de foto's van je neven/nichtje wat een koppies!

Guusje, hoe is het met je? Las dat je je eerst laat opereren nu. Toch weer een ingreep. Het zit weinig mensen echt mee met de hele mmm, maar jij hebt het wel slecht getroffen, bewonder je positiviteit. Hoop dat het snel 6 september is voor je, en de ok achter de rug is, en je kan gaan herstellen en voorbereiden op de laatste fase van de behandeling. Spannend, besef me wel dat het heel vreemd moet zijn, om zo van die cryo's te hebben die wachten. Mooi hoor!

De regen stroomt hier, ga maar weer eens wat doen.

Wat betreft het forum onderwerp, de vakantie heeft ons erg goed gedaan, Aanvankelijk was het moeilijk, Italie en vakantie betekent vele kinderen en confrontaties met onze eigen verloren wens. Maar uiteindelijk de knop kunnen vinden om het te ontkoppelen van onze eigen verloren kinderwens, en lekker genoten van alles om ons heen. Lekker kunnen fietsen, luilekkeren bij het zwembad en shoppen ; - )Kortom een goede vakantie. Ga volgende week informeren bij pleegzorg of er in het voorjaar een mogelijkheid is een cursus te doen. Helemaal goed. Tot zover bijgepraat denk ik.

Geplaatst

Fren, fijne vakantie!

Eef, welkom terug!

Henne, hoe is het vandaag met je rug? Wat een pech... Vakantie en dan bijna niets kunnen doen. Kan je wel een beetje genieten van je nieuwe kamer? Beterschap!

Tool, volgens mij ben jij heerlijk aan het genieten. Kom overal je leuke foto's van het familiebezoek tegen.

Sandra en IVFSH, topoutfit!

Sen, mooie trouwfoto's en lekker weer zo te zien. Gooien ze nu echt ook met pasta? En nog geen gewonden gevallen?

Caro, balen die autoschade. Zou ik ook pijn in mijn buik van krijgen... Maarre, je kleintjes moeten gewoon snel leren lopen. Enkele kinderwagen nemen, om en om erin liggen en leren lopen ;-)

Babeth, morgen ga ik naar Hoofddorp voor een second opinion. Uit de testen is namelijk gekomen dat het placentaweefsel zeer waarschijnlijk de oorzaak is van de miskramen. Verder is er syndroom van Asherman geconstateerd dus jouw tip opvolgend ga ik morgen naar Dr Emanuel.

Ceeke, fijn dat je hier weer kan posten. Wat mij betreft ben je van harte welkom op onze meeting.

Guusje, hoe is het met jou? Operatie komt dichter bij.

Sab, beterschap voor jou. Gaat nog steeds niet echt lekker met je he?

Wij zijn deze week naar de dierentuin geweest. Had ik vreemd genoeg erg veel moeite mee. Overal gezinnetjes, zwangere vrouwen, babietjes. Was er een beetje door uit het lood geslagen.

Straks weer naar een verjaardag. Daar zitten we in augustus vol mee. Zou liever lekker lui op de bank blijven vandaag maar dat zit er dus even niet in.

Geplaatst

Pauze:

Spaatje: Wacht op intake/advies gesprek in Gent op 26 september

Sen: Orienteren op volgende poging, weer wat onderzoeken afwachten....

Roestvlek: ?

Esther: Even afstand en rust

Ceeke: 18 juli ontdekt dat het hartje van hun wondertje gestopt is....20-7 afspraak gynaecoloog.

Sab: sept cryo ? Eerst vakantie

Henne: advies/onderzoek immunologie ivm chronische vermoeidheid en prikkelbare darm. Wel nog 1 cryo, daarmee doorgaan of wachten tot we meer weten?

Voortraject:

Guusje: 6 september rechter eierstok verwijderen.

Tool: start eind september/begin oktober (bij bongi),

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden,29 augustus second opinion Dr Emanuel Hoofddorp.

Sylvino: Voorbereiden poging sept/okt, beginnen acupunctuur, afvallen, gezond leven

Behandeling:

Miki: cryo ronde, in combi met Prednisolon, 16 aug 2e echo

Zwanger:

Laika: 29 augustus controle 33 weken (uitger. datum 18 okt.2011)

Dublin: (uitger. datum 1 dec. 2011)

Ivfsh: (uitger. datum 07-01-2012)

Fren: (uitger. datum 17-02-2012)

Caroline (tweeling!!): (uitger. datum 6 maart, mijn verjaardag)

Geboren:

Simba bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Geplaatst

Pauze:

Ceeke: 18 juli ontdekt dat het hartje van hun wondertje gestopt is....20-7 afspraak gynaecoloog.

Henne: advies/onderzoek immunologie ivm chronische vermoeidheid en prikkelbare darm. Wel nog 1 cryo, daarmee doorgaan of wachten tot we meer weten?

Voortraject:

Zara: Voor nu genieten van wat wel is en oriënteren op mogelijkheden,29 augustus second opinion Dr Emanuel Hoofddorp.

Sylvino: Voorbereiden poging sept/okt, beginnen acupunctuur, afvallen, gezond leven

Miki: cryo ronde in september? Augustus uitgesteld ivm buikding. Onderzoek loopt.

Behandeling:

Oi, niemand?

Zwanger:

Geboren:

Geplaatst

Toch weer oud lijstje. Ik stond weer in behandeling, was het maar waar. :-)

Henne, succes morgen!

Hier luikjes ff dicht qua het ziekenhuistraject. Darmonderzoek loopt nog. Verder druk met webshop lanceren en sociaal op pad zijn. Ik update hierover op Facebook en lees/deel ook graag mee met jullie perikelen daar! :)

Veel liefs en knuffels iedereen, xxx

Geplaatst

Eef welkom terug, goed dat je de knop hebt kunnen vinden en hebt genoten van je tijd daar.

Zara weer druk, moeilijk om gecofronteerd met kleintjes, baby's en zwangeren te worden. Jij moet duidelijk de knop daar nog van kunnen vinden. Misschien weet Zara waar deze zit???

Henne fijn dat je het gister zo goed naar je zin hebt gehad. Hopelijk heb je weer een betere dag dan gister vandaag.

Syl spookweer vanacht?? Niks van gemerkt hihi heb geslapen op het voeden en koven na.

Hier zijn mijn ouders weer vertrokken, wij zijn met Ruben zijn slaapje ook even lekker in bed gekropen samen, heerlijk. We hebben besloten om te stoppen met kolven. Het doet te veel pijn en we hebben er alles aan gedaan dus heb er wel vrede mee om over te stappen op kv. Nu maar hopen dat het een beetje lukt om het "snel" af te bouwen zonder veel last van stuwing, verstopte melkkanaaltjes of borstontstekingen. Ben ook gestopt met de meds die de productie opvoeren dus hopelijk eind van de komende week klaar!!!!

Wij hebben zo ook onze eerste verjaardag met onze kleine knul. Ben benieuwd of hij er vanavond een beetje huilerig is van de drukte om hem heen. We gaan ook maar eventjes dus dat scheelt misschien.

Geplaatst

Ff snel....zitten gaat nog steeds niet erg lekker, maar een voor en na foto van onze klusactiviteiten :-) Op facebook/hyves staan nog wat meer foto's voor de liefhebbers. 't Overigens nog niet helemaal af, gordijnen (creme) moeten nog komen en ik klungel nog lekker wat met accesoires ed de komende weken, heerlijk....

[ATTACH=CONFIG]2154[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]2155[/ATTACH]

Geplaatst

Pauze:

Henne: 29 augustus afspraak dr. Pf. DD ivm immunologie/CVS/prikkelbare darm etc.

Voortraject:

Miki: cryo ronde in september? Augustus uitgesteld ivm buikding. Onderzoek loopt.

Behandeling:

Oi, niemand?

Zwanger:

Geboren:

Geplaatst

Ik over 3 dagen of zo in behandeling.

Ziet er mooi uit Henne, tevreden?

Sandra gezellig met zijn drietjes in bed.

Er klinkt een stukje oplichtingen over het stoppen met bv. Jammer als het niet lukt maar met kv zal het stuk soepeler verlopen hoop ik dn kun jij genezen.

Dadelijk lekker Indonesisch eten!

Geplaatst

Ziet er mooi uit Henne!

Smakelijk eten sylvie! Over drie dagen alweer starten: spannend!!!

Ik zit te wachten tot de anderen terug komen met de boot: ze zijn naar dolfijnen gaan kijken. Hoop dat ze ze hebben kunnen spotten. Ik had geen zin in boot, helaas niet geboren met zeebenen.... Ik heb dus lekkere wandeling gemaakt: wat is Ierland toch mooi!

Geplaatst

Sylvie zo snel alweer! Moet je dan ook gelijk al gaan prikken? Dacht eind september pas..... Eet smakelijk alvast, hoop dat je darmen rustig blijven :-)

Ivfsh dat klinkt relaxed. Ben zelf oo niet erg van boten, gelijk misselijk. Met vliegen trouwens ook, moet echt een pilletje nemen.

Kamer zijn we erg blij mee. Is heel rustig en warm geworden en lijkt veel ruimer. Heb nu eindelijk ook de bank zo staan dat ik uitkijk op het groene/bloeiende deel van de tuin ipv van op schuur en schutting. En aangezien ik nogal vaak op de bank lig... ;-)

Beetje de zenuwen voor morgen. Kan niet goed nadenken over wat we moeten vragen enzo, ben er een beetje 'uit' en bang dat we iets vergeten. We rijden waarschijnlijk wel morgen al terug. Vind het toch zonde om geld uit te geven aan hotel en daar letterlijk alleen te slapen. Dan liever keer nachtje weg als m'n rug weer meedoet.

Zo maar eens koken. Boontjes, duitse biefstuk (vast in de stemming komen, jawohl)

Geplaatst

Hee henne,

Komt goed morgen!! Arts zal jou ook veel te vragen hebben, dus samen zullen jullie het vast en zeker coveren. En anders stel je nog wat vragen per email. Denk dat het een hele goede stap is dat jullie morgen merrie arts gaan praten. Hoe meer kennis hoe beter voor jou.

Ben blij dat ik niet mee ben graan met de boot, het zou twee uur duren, maar ze zijn nu al bijna 3,5 uur weg... Arme ar voelt zich nu schuldig dat ie niet bij mij is gebleven, maar ik red me hier prima in de zon met een drankje en de krant :-). Heb ook nog een waanzinnig mooie wandeling gemaakt, zal morgen eens een fotootje posten. Weer is geweldig dit weekend, dus we boffen!

Geplaatst

yihaa, ff snel, want vin wil laptop terug, maar we hebben wifi in het appartement!! illegaal, dat wel, dus hetb is maar de vraag hoe lang, maar toch.

vlucht was prima, wel vertraging, maar ach, wie klaagt als het strakblauw is en 30 graden! appartement ook super, op begane grond (fijn) 2 ruime slaapkamers, 2 badkamers mooie keuken en zwembad 5 meter lopen de tuin in in! vandaag niks gedaan verder, gaan morgen pp verkenning uit.

meisjes, er staat iemand ongeduldig te stampvoeten, ik meld me snel weer!

jeej, hoef ik jullie toch niet te missen :-)

Geplaatst

Haha Fren dat meen je niet idd lekker verslaafd jij hihi.

Klinkt goed hoor daar en nog een slaapkamer over....

Heb wel interesse :-()

Henne veel succes morgen, benieuwd wat er uitkomt. Iets van 2.5 uur rijden ongeveer valt mee gelukkig.

Goede zet dus van de bank de juiste richting op te zetten.

Ivfsh klinkt heerlijk, drankje krant erbij laat hun maar dobberen toch.

Ja snel ineens, even het schema tevoorschijn toveren. Rond 2 sept ongi en dan vrij snel beginnen Deca.

Morgen weer nieuwe poging met de huisarts bellen!

Geplaatst

Pauze:

Ceeke: 26 juli miskraam, nu eerst vakantie en daarna cryo??

Henne: 29 augustus afspraak dr. Pf. DD ivm immunologie/CVS/prikkelbare darm etc.

Voortraject:

Behandeling:

Oi, niemand?

Zwanger:

Geboren:

Even het overzicht aangepast.

@Fren, geniet van jullie heerlijke appartement! En natuurlijk van de zon... kortom gewoon genieten van een heerlijke vakantie;-)

@Henne, is mooi geworden! Altijd fijn als noeste arbeid ook tot resultaat leidt!!

@Zara, succes morgen met de sec. opinion bij doc Emanuel. In elk geval de toparts op het gebied van Asherman. Ik ben benieuwd wat hij kan doen om je te helpen!

@Ivfsh, pas één keer in Ierland geweest maar het heeft wel ons hart gestolen, zooooo mooi! Geniet ervan!

@Sylvino, spannend... bijna weer beginnen na een pauze. Heb je eerdere berichtjes wel een beetje gevolgd en begrijp zo goed het dubbele gevoel! Maar voor nu: sterkte!! En mijn duimen draaien voor jullie!

@de rest, ik ga nog even terug lezen maar in elk geval een dikke knuffel voor jullie allen!

Liefs,

Geplaatst

henne, veel succes morgen. begrijpelijk dat je nerveus bent. Je hebt je vragen op je lijstje staan, je bent zo goed voorbereid als je hebt kunnen doen en meer kun je niet doen. Afwachten hoe het gesprek morgen gaan en wie weet wat er uitkomt.

Mooie foto's van jullie opgeknapte woonkamer!!!

Fren, gelukkig dat jullie goed zijn aangekomen en je hoeft ons nog niet eens te missen. the best of two worlds! Geniet lekker van je vakantie meis!, laatste keer met jullie 2-tjes!

en na je vakantie weer kijken naar jullie gup! jammer dat het niet meer voor jullie vakantie ging!

Babeth, ja, anderhalf jaar is gewoon niets, weet nog dat ik je berichtje las, vreselijk. Gelukkig dat jullie nu van Imke kunnen genieten en ik weet zeker dat Lars* en Nick* hun zusje van boven in de gaten houden en over haar waken, maar ook over jullie en ze zijn zeker trots!

Syl, over een paar dagen beginnen. spannend.

Eef, weer terug van vakantie, lekkere tijd gehad aan de foto's te zien! doet me goed!!!

ivfsh, lekker aan de wandel in Ierland, mmm, theetje/drankje erbij en een zonnetje, wat wil een mens nog meer?

ben kaputto. Gisteren heerlijk familiedagje met mijn broers, zussen en neefjes en nichtjes gehad. Lekker gegeten, gespeeld, foto's gemaakt. 's avonds uitgeput. krijg ik een telefoontje of ik vandaag (vanochtend) zin had om een spinningles te geven bij mijn oude sportschool. had toch niets voorhanden, ahum en leek me wel leuk om de spinners te zien die ik al zo lang ken en ook vaker les heb gegeven. dus vanochtend om 10 uur zat deze dame op het spinningfietsje. 's middag met mijn broers en mijn neefjes naar de film The Smurfs gezien. echt een leuke film!

volgende film wordt waarschijnlijk kuifje, lijkt me ook wel leuk!

Vriend kwam vrijdagavond met een verrassing thuis van het werk: ivm een spoedorder van een bekende en grote supermarkt-keten moet iedere medewerker de komende 2 weken iedere dag (dus ook in het weekend) werken. Hij heeft de komende twee weken middagdienst. Wel fijn dat we op deze manier nog iets extra centjes te besteden hebben voor de vakantie. minder natuurlijk dat ik hem nu weinig zie, maar goed. Ik hoef nog maar een week te werken en die week daarna zie ik hem dan in elk geval 's ochtends en begin van de middag.

fijne avond allemaal, ga op de bank liggen nadat ik de was in de droger heb gegooid en heb aangezet.

liefs,

Tool

Geplaatst

Zara veel succes morgen in Voorburg hoop dat ze je verder kunnen helpen.

Ceeke jullie hebben een cryo lees ik, fijn hoor, toch een extra kans voor jullie.

En hier is het feest in de keuken met darmen....

Geplaatst

hoi meiden

haha Fren ik moet lachen dat het je weer gelukt is om te landen en direct weer online te zijn, geweldig! jullie app. klinkt ontzettend luxe, geniet ervan!!!

Syl, ik wil je alvast heel veel succes wensen met de behandeling die al bijna van start gaag, moet jij eerst de boel stilleggen of direct op cd3 gaan stimuleren?

blijf je tijdens de behandeling ook acupunctuur doen? ik merkte dat ik toen nog minder last had van de bijwerkingen, hoop dat het jou ook zal helpen!

Henne, mooi geworden met dat behang, heel warm! goed gedaan hoor. Succes morgen bij dr. P. jij bent bang dat je vanalles vergeet maar ik ben er van overtuigd dat dr. P een "patient" gaat zien die enorm goed voorbereid is!!! ben beniewd, succes!

Zara, ik had dat stukje dus echt gemist, wat pijnlijk om te weten wat waarschijnlijk de oorzaak is van de miskramen,goed dat je voor een 2nd opinion gaat en op zich kun je best snel terrcht nietwaar? ook jij veel succes, zelf geen ervaring met deze arts maar mensen die er bij geweest zijn zijn erg positief.

Zara dat het bezoek aan de dierentuin er zo inhakte bij je is toch totaal niet vreemd??? dat is toch juist een locatie die zeer kinderrijk is.

Eef, fijn om te lezen dat jullie ondanks de pijnlijke confronteringen uiteindelijk de manier hebben gevonden om toch te kunnen genieten, wat ontzettend goed!

die vakantie was heel wat meer dan een vakantie als andere keren nietwaar?

Sandra, misschien heb je iets aan de creme bepanthene om op je tepels te smeren, deze mag je gebruiken, trekt snel in en werkt helend.

Sylm bij jouw feest in de keuken met darmen....is dat een verspreking van je Iphone of spelen je darmen weer op???

Geplaatst

Haha nee geen verspreking maar last van darmen weer, eigenlijk constant. Maar ik ben voorbereid en het gaat mij lukken om de huisarts te spreken.

Trouwens ook heel veel last van puisten op mijn lichaam, niet het gezicht maar armen, billen, benen zelf op mijn borsten, heel bizar.

Acu ga ik mee door zolang dat lukt. En bedankt voor het spuitscgema, nu weet ik het weer :-)

Geplaatst

tool, ik wordt soms al moe als ik alleen maar lees van alle activiteiten die je onderneemt. Fijn, extra centjes voor op vakantie. Ik ben vergeten waar jullie naar toe gingen...?

Zara, lukt dat een beetje? genieten van wat wel is? Gaat je partner mee morgen? Ik hoop dat het een constructief gesprek is, succes!

henne, mooie kleur groen, en erg leuk, de bank in het midden geplaatst, minder 'pijpenla'.

Jeetje, sylvino, begin je over een paar dagen alweer?

Ivfsh, hmm, klinkt goed, wandelingen, krantje, zonnetje. Krijgen we een buikfoto te zien?

En verder ben ik het even kwijt.

Caro, heb je vriendin gemaild. Hoe gaat het met je dagelijkse wandelingetjes? Doe je die nog?

Sandra, begrijpelijk dat je overstapt op kv. Je hebt je best gedaan en kolven is echt een verschrikking. Ik en manlief hebben deze keer afgesproken dat als de bv terug loopt (deed het vorige keer na 3 (4) maanden) dat ik niet ga proberen om de productie omhoog te krijgen met kolven. Hier gaat het goed met de bv. Storm heeft meestal 2 uur tussen de voedingen zitten maar ook af en toe 3 uur. Ik weet dat ik met bv niet meer slaap moet verwachten. Om de 5 dagen heeft hij ene dag dat hij erg wakker is en heel veel wil drinken, vandaag was er 1 van. Die zijn pittig. Morgen gaat k weer werken. Officieel mag ik nog geen merel tillen en een vriendin komt haar ophalen om 9.00. Dinsdag ga ik voor het eerst beginnen aan mijn nieuwe leven met twee kleintjes. Spannend.

Eef, wat fijn dat je uiteindelijk toch nog een balans hebt gevonden op vakantie. Heeft je goed gedaan zo te lezen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden