Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee meiden!

Henne: wat fijn dat je gesprek zo hoe ging! Ben erg benieuwd naar het verslag!

Zara: hoe was jou gesprek meid?

Ursula: arme merel.... Lees haar nog maar een verhaaltje voor :-).

Wij gaan lekker eten. Tot later!!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoi meiden

Ursela wat ontzettend zielig voor Merel zeg!! en voor jou zijn de gevolgen ook pittig, zeker met Storm die zich regelmatig meldt....begreep ik het nu goed? ga jij morgen weer werken???In Noorwegen heb je toch een jaar verlof????

Zara en Henne ik ben erg benieuwd naar jullie verslagen van de belangrijke gesprekken!!!!

Simba ik hoop dat het johannesbroodpitmeel en de otheopaat wat verlichting zullen brengen, dat eerste dat maakt de voeding wat dikker nietwaar? sterkte!

Geplaatst

Henne moe maar voldaan haal ik eruit. Gelukkig.

Nu alsnog een paar dagen Zeeland voor jullie?

Ursela slaap lekker, ga voor je duimen.

Simba veel succes met uitvogelen met de kleine Sanne.

Ruby pijnlijke bezoekjes aan de tandarts deze week, sterkte!

Zara hier ook heel benieuwd.

Ivfsh waar blijft de foto.

Tool doe je wel goed je best vanavond n gebrek aan energie is een bekend probleem :-(

Net op tijd de hond uitgelaten, nu regent het. Kan ik wel blij van worden dat ik nu niet at wordt.

Geplaatst

Syl had jij de huisarts nu nog gesproken?

Morgen meer, ben zoo moe, ga lekker slapen. Truste! Hoop dat alle mamma's ook een beetje nachtrust hebben.....

Geplaatst

Hoi meiden...

Valt me mee hier met het voltikken! Henne kan niet wachten op je verslag!

Ben er niet veel.(maar ik lees en leef wel mee hoor!) ...we zijn nog aan het klussen en ben weer aan het scaten geslagen....eingelijk weer in beweging en ik vind het nog leuk ook!

Geplaatst

hoi meiden, hier ook geen grote reacties...

Henne we lezen het later wel, denk lekker aan jezelf!

Simba, hoop dat de kleine Sanne goed reageert op de osteopaat en dikkere voeding. Sterkte er mee!

Zara, ook benieuwd naar jouw verhaal, was je toch zomaar heel dicht in de buurt van Haarlem ; - ) Hebben jullie nog even geshopt?

Ruby kiesproblemen, sterkte, alleen een gedoe die tandarts!

Hier even een domper na de vakantie. Een saaie dag werken, wel leuk om collega's weer te zien, maar verder ; -) Bij thuiskomst ontdekt manlief definitief lek in de badkamer, en zodanig, daar kan geen kit meer tegenop. Er moet dus toch een nieuwe badkamer komen voor we verhuizen. We waren er allebei wel een beetje sjaggerijnig van. Maar ja. Zo kan het ook niet verkocht worden. Na deze domper gaan we gewoon leuk uitzoeken hoe het gaat worden, en die financien, nouja dat zal toch altijd wel een hoofdbreker blijven, dus kan me er beter niet meer druk over maken ; -)

Lieve meiden, slaap lekker, en we wachten geduldig op de verhalen ; -)

Geplaatst

Eef balen altijd weer he, wij hadden de eerste dagen terug van vakantie echt heimwee...

Moeten jullie een hele nieuwe badkamer voor een lekkage??

Doet me denken aan de twee keer dat net voor de verkoop van ons huis er nog een nieuwe cv ketel in moest, gebeurde twee keer achter elkaar! Wel minder ingrijpend dan een hele badkamer maar we baalden er toch van toen.

Ik heb ook skates Spaatje, maar al jaren niet meer gedaan, terwijl het eigenlijk heel leuk is, stom is dat...

Hebben voor het eerst weer stamppot gegeten vanavond (andijvie) wel erg winters maar smaakte goed! Zag wel op het nieuws dat het gelukkig richting het weekend weer boven 20 graden wordt, was koud vandaag!

Geplaatst

hee meiden!

eef: das zeker een domper zeg... waar komt de lekkage vandaan? En weer begonnen met werken... ppfff, altijd even schakelen...

Spaatje: skaten: super leuk inderdaad! Doe ik ook erg graag! Laatste jaren weinig van gekomen, in shanghai was er welgeteld 1 rondje dat echt geschikt was om te skaten (5 km om het park), ik ging wel vaker ook door de stad, maar dan zijn er toch echt wel veel obstakels. Lang leve de nederlandse fietspaden! Lekker hoor!

Caroline: was net naar je ticker aan het kijken: is er geen tweeling ticker? Dus waar je tweeling plaatjes ziet? Zou wel mooi zijn!

Sylvino: goede timing :-) lekker binnen terwijl het regent. Was idd ook even benieuwd of je de huisarts nog had gesproken!

Hier nog een lekker dagje gehad met onze vrienden, zij vliegen morgen weer super vroeg terug naar NL, dus zijn zijn net lekker gaan slapen. Ik zal hieronder even een fotootje zetten van mijn 21 weken buik, hoop niet dat iemand het vervelend vindt. Ook twee foto's van het mooie ierland :-)

slaap lekker allemaal!

IVFSH[ATTACH=CONFIG]2168[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2169[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2170[/ATTACH]

Geplaatst

Mooie buik ivfsh, geen bezwaar, ik vind het leuk om te zien, hoop ook dat je medezwangeren af en toe foto plaatsen, het is gewoon zo bijzonder!

Hier lekt het tussen tegels en tussrn voegen en dwars door n betonnen steunbalk onder het glas, echt dramatisch :(

Geplaatst

Wat balen eef... Komt dus echt van buiten... Shittie: nieuwe badkamer dus. Je zult hier wel genoeg tips krijgen van de dames die allemaal al hun badkamer hebben laten doen.

Was trouwens ook erg benieuwd naar esther. Al een tijdje niet gezien hier: gaat het goed met je?

Slaap lekker allemaal!

Geplaatst

he dames,

ivfsh, mooie foto's en een mooi buikje!

Eef, ai, das balen, wij hebben gisteren ook een lekkage ontdekt, ook vanuit de badkamer. Vriend gaat vandaag kijken of ie het kan afkitten, want de kit van het bad was aan het loslaten. grrrrr

Syl, vandaag de ha bellen meid! Wonder boven wonder ging het sporten goed gisteren, ondanks energiegebrek, maar ik was daarna dus klaarwakker, niet meer leuk. Normaal val ik op de bank in slaap als ik vriend nog moet ophalen, nu zat ik nog min of meer te stuiteren, vond het niet grappig. zelfs de katten bleven uit mijn buurt, snik snik.

Eenmaal in bed ben ik wel als een blok in slaap gevallen.

vanavond geen gesport, wel gestrijk (tenminste, poging tot)

Spaatje, wat leuk skaten! mijn nichtje doet rollerbladen, schijnt heftig te zijn (twee teams tegen elkaar, met blockers en jammers, mogen duwen, trekken, etc).

Ursula, hoop dat je nacht ietsje beter is gelopen. Wat zielig voor Merel. Geef haar maar een dikke knuffel van tante Tool.

Simba, hoop dat het middeltje werkt!

Henne, fijn dat de rit het gesprek waard was. Ben benieuwd naar je verslag!

Zara, hoe is het bij jou gegaan? ook zeer benieuwd naar!

Es inderdaad al een tijdje niet meer gezien. Ging ze dit weekend niet naar haar zus op de camping? of was dat alweer de week daarvoor? Weet wel dat ze 4 dagen vrij had. Mss is ze met G. weggegaan, effe ertussen uit.

nog 3 daagjes werken, whoehoe!!! Vanmiddag thuis werken, zodat vriend de auto kan meenemen en ik vanavond vroeg mijn nest kan induiken. Hij had gisteren een record verbroken op het werk, hihihi. Hij had bijna 400 blokken (met eten) gedraaid en dat had ie op zijn gemakje gedaan zei hij. een collega was ervan onder de indruk. dat aantal was een record, hihihi. Mijn recordverbrekertje, hihihi

oja, heb een acupuncturiste in onze woonplaats gevonden. Gisteren gebeld en ingesproken, maar ze heeft nog niet teruggebeld. Zal ik vandaag nog eens zelf bellen? of moet ik wachten totdat zij terugbelt? speciaal gericht op ivf en de ondersteuning. Ben benieuwd. Hoop dat het nog zin heeft om te doen, omdat ze op de website schreef dat je het liefst 3 maanden vantevoren moet beginnen. en ik ga binnenkort met vakantie. We horen het wel. Alle beetjes helpen, toch?

nu ga ik beginnen met werken.

liefs,

Tool

Geplaatst

Mooie foto's Ivfsh, lijkt de kustlijn wel van Normandië.

En een buik om trots op te zijn!

Caroline dat ging over de huisarts, dat vroeg Henne.

Eef wat erg van je badkamer, weet er alles van maar de waarde van je huis stijgt wel, misschien een hele kleine troost.

Tool zou wachten tot na de lunch en dan nog een keertje bellen, meteen de eerste afspraak vastleggen voor na de vakantie. Ik ben ook niet 3 maanden vooraf begonnen en hij heeft er niets over gezegd.

Hier nog een dagje camping, morgen weer naar huis. J is dus in totaal 16 uur hier geweest, haha. Gezellig hoor!

Ben weer aan het twijfelen om te beginnen, zucht.....

Geplaatst

Ooh las op nu.nl bij gezondheid over dat er een vloeistof aan komt, over 2 tot 3 jaar waardoor er niet meer geboort hoeft te worden maar de vloeistof zorgt ervoor dat de tand van binnenuit weer herstelt wordt of zoiets.

Zou mooi zijn voor sommige dames hier :-)

Geplaatst

Syl als je twijfelt misschien toch nog niet doen dan? Lijkt me heel vervelend! Ik had soms twijfels tijdens het spuiten maar nooit van tevoren al! Zou er nog maar eens goed met J over praten en misschien lijstje maken van voors en tegens? Succes in ieder geval!

Overigens wordt het van 't weekend weer mooi weer, ga je dan weer terug?

Geplaatst

he lieve meiden, kwam ff spieken naar henne haar verslag uit dd, maar nog niet gezien.

ivf, mooie buik hoor, prachtige foto's van ierland ook. Wil er zo graag een keer heen, maar vin staat niet te springen geloof ik. toch heel jammer als ik het zo zie...

Wat een hoop tandarts perikelen hier, caro, wanneer moet je nou? Ruby, klinkt ook niet heel fijn, bloedend tandvlees 'en een kies trekken op de koop toe!

babeth, wat heerlijk dat Imke al zo goed slaapt. Volgens mij is het een heerlijk meisje, en lekker makkelijk, of niet?

Simba, hoop dat Sanne goed reageert op dat meel, hoor wel vaker dat dat een goede oplossing is.

Ursula, mijn moeder legde vroeger onze bijtring in de vriezer als er tandjes doorkwamen. doordat hij dan zo koud was, verdoofde het de pijn van doorkomende tandjes. Wellicht een tip uit de oude doos :-)

Eef, lekkage, er is niets irritanter dan dat. Vaak weet je niet eens waar het vandaan komt, dat is nog het ergste! Mn schoonmoeder heeft nu ook lekkage, zij blijft volhouden dat het van de dakgoot komt, maar de donkere streep in de woonkamer loopt exact op de plek waar de dakkapel staat die nodig aan een lik verf en overig onderhoud toe is... maar goed, ze is eigenwijs.

hier heerlijk, gister lekker aan het zwembad gelegen en s middaggs lekker rondgetoerd. Prachtig hier, helemaal niet dor door de zon, wat je wel zou verwchten. En adembenemende kliffen. Helaas stortte het zonnescherm van onze camera naar beneden toen ik op een helling een foto van het uitzicht stond te maken... tikte m heel even aan en daar ging ie, loodrecht naar beneden. Bale natuurlijk, vin eerst heel pissig en de rest van de middag heeft ie me zitten plagen met het geluid dat het maakte, je zag m meters diep naar beneden storten. En vin wilde er notabene achter aan! Heb ik maar ff een stokje voor gestoken!!!

Ik ga zo maar eens even brood halen en een hoed scoren, ben als de dood voor een zwangerschapsmasker...

fijne dag meisjes!!

Geplaatst

Syl, zou mooi zijn zo'n vloeistof. Ik snap die evolutie niet, we hebben geen staart meer. Leek me toch leuk en handig zo'n ding. Maar wel tandrot en tandartsen...

Noor, bedankt voor de tips, ik ga bij de apotheek hier kijken of ze het hebben, anders aan familie vragen om het op te laten sturen. Hoop dat bij jullie de kiezen ellende snel voorbij is, mag wel na al die weken! Hier ging de nacht redelijk, een paar keer wakker maar na een troostknuffel sliep ze gelukkig weer in. Ik had een spul gehaald bij de apotheek, maar nog geen week later las ik in de krant dat er heftige bijwerkingen blijken te zijn en dat het uit de handel wordt genomen. Dat flesje is per ommegaande in de prullenbak beland.

henne, gaat het een beetje met je rug? Niet te erg te lijden gehad van de zware autorit?

Ivfsh, mooie foto's. de derde heb je zeker van een bezoek ierland reclame site? Mooi buikje al. Genieten. De tweede foto vond ik eht mooist met zoveel diepte en lijnenspel.

Eef, moeilijk om weer het normale ritme op te pakken. En dan een lekkage thuis. Hmmm, klinkt rigoreus, een hele nieuwe badkamer. Als ik de lekkage lees, door de voegen heen? Zit er geen beschermde waterafstotende laag onder? Of is die ook lek gegaan?

Tool, ik heb haar een knuffel gegeven, een stevige. Blokken eten draaien? Ik denk niet dat het een verschrijving is maar het klinkt als sylvies app schrijfvouten.

Geplaatst

Hi ladies, ben bezig met het verslag, maar is nog best lastig om alles logisch en compleet op papier te zetten. En we willen zo eigenlijk eerst ff naar IKEA. Rug gaat redelijk. Lopen en liggen is geen probleem meer, al hang ik nog wel een beetje naar één kant. Maar zitten is lastig. Na tijdje doet het pijn en als ik opsta loop ik eerst hartstikke krom. Vandaag osteo nog even bellen. En misschien werk even waarschuwen dat ik misschien iets kortere dagen moet maken of deels thuis werken zodat ik tussendoor kan liggen ofzo. Geen idee ook wat er me te wachten staat maandag haha. Duurt ook nog bijna een week.

Ivfsh mooie foto's!

Syl wij zeggen altijd bij twijfel niet doen... Ik heb dat nij ivf vaak genegeerd omdat ik door wilde en die klok voelde tikken. Maar achteraf wel twee keer goed spijt gehad. Ga nu ook met de cryo wachten tot mijn lijf weer rustig is. Heb gisteren zoveel gehoord dat ik echt denk dat het nu niet eens een kans maakt met mn darmen nog van slag, een sluimerende verkoudheid en die rug.

Eef het is echt erg lees ik die lekkage? Anders zou je het altijd nog kunnen verkopen met de opmerking: Nieuwe badkamer ter waarde van xxx euro op kosten van verkoper. Dan kunnen kopers zelf hun badkamer uitkiezen wat nog wel eens mensen over de streep kan trekken. En het scheelt jullie werk en in de zooi zitten. Evt. laat je wel een paar mooie tekeningen maken van wat er kan van dat bedrag....

Fren ik zie jullie staan bovenop zo'n klif, hihi. En ik weet wat J in zo'n geval zou zeggen, Vin zal wel niet beter zijn hihi.

Lieverds, nog even geduld dus voor het verslag. Ik ga douchen en dan op pad.

Henne

Geplaatst

Ja Tool wat is dat blokken eten draaien, ook heel benieuwd.

Ja jammer Ursela dat sommige dingen niet zijn aangepakt door evolutie.

Fren ik zie het al gebeuren maar goed dat Vin er niet achteraan is gegaan, klinkt erg diep.

Geniet lekker.

Caroline ga vanmiddag ook even overleggen met de huisarts, heb de assistente al gesproken.

Hangt ook een beetje van mijn darmen af, door het spuiten krijg ik ook vaak diarree en in combi met de diarree wat ik al heb zal het een dras dieet worden.

Dit weekend kunnen we niet jammer genoeg, week erop weer!

Geplaatst

he Ursula, hihi, mijn vriend werkt bij een voedselfabrikant (vegetarisch en op basis van Soya en tofu) en blijkbaar wordt met name de tofu en het gehakt in blokken gemaakt. Denk dat ie dat bedoelt. Af en toe kan ik m ook niet volgen, hihihi. Maar het was geen verschrijving. Met draaien bedoel ik dus maken, hahahahaha.

Syl, je twijfelt of je wel moet beginnen. Zie je op tegen het spuiten? Zie je op tegen de behandeling in het algemeen? Volg je gevoel in elk geval.Als het toch meer neigt naar niet beginnen, dan wellicht is het beter om te wachten, maar de beslissing zul je zelf moeten nemen. Wij kunnen je alleen maar steunen hierin.

al met de ha gebeld?

Geplaatst

Henne, nuttig gesprek geweest dus. Fijn! Ben benieuwd naar het verslag.Gelukkig rug ook weer wat aan het verbeteren.

Syl, mijn motto is, net zoals Henne al zei, bij twijfel niet doen. Traject is al zo zwaar en jij hebt altijd al last van de hormonen toch? Misschien toch nog eens overwegen om het uit te stellen en eerst je lijf weer in balans te krijgen?

Ivfsh, mooie foto's! Ierland trok me nooit zo, maar door jouw enthousiaste verhalen en mooie foto's lijkt het me nu mooi om eens te bezoeken. Gelukkig jullie zelf en camera

Geplaatst

...niet in de diepte verdwenen.

Eef, jij weer aan het werk. Balen van de badkamer. Optie van Henne klinkt ook wel slim. Scheelt een hoop tijd en gedoe.

Wij gaan op 6 oktober naar de informatieavond over pleegzorg. Ben weg benieuwd.

Fren, veel plezier daar! Nog maar een paar dagen en dan zitten wij ook lekker in de zon. Twaalf dagen met mijn gat op een tropisch strandje :-) . Ben helemaal geen strandligger eigenlijk, maar het gaat om het idee hihi.

Zara, ben benieuwd hoe hey bij jou

Geplaatst

Grrr, telefoons.

Zara, ben benieuwd hoe het bij jou gegaan is.

Esther, hoe is het met jou?

Net paardgereden, dus ga even douchen en dan de laatste spulletjes halen voor de vakantie. Nog maar twee dagen werken, dan dagje spullen inpakken en zo en dan zaterdag het vliegtuig in.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden