Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tjee mik, wat vervelend. Als het maar verder geen kwaad kan.

Henne, dat heb je slim gedaan. Lekker shoppen voor een prikkie.

Fren, jij nog iets gescoord?

Wij zijn er vanmiddag even uitgeweest. Even naar de neuzelbeurs en daarna patatje gegeten in hoek v Holland. Ongezond, i know maar ik was zo flauw van dagenlang slappe thee, crackertjes en pap. Het was heerlijk. Was wel weer doodmoe toen ik thuiskwam en later begon het kokhalzen weer. Lig nu alweer sind 19 uur in bed. Ik geef maar gewoon toe aan de moeheid. Morgen immers weer vroeg op. Eerst naar het ziekenhuis voor een echo. Ben bloednerveus. M'n bloed is 12 dagen geleden geprikt en die uitslag zullen ze ook wel hebben. Volgens mij werd hb en suiker gecontroleerd.

Oja Rosella welkom!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Leuk Henne dat je zo geslaagd bent! Maar wat een gedoe weer met die allergie zeg! Suf hoor!

Spaatje leuk weer wat van je te horen...henne's berichtje maakt me wel nieuwschierig...welke keuzes hebben jullie gemaakt?

Ivfsh wat een prachtig mooi meisje hebben jullie gekregen. Mooi om te lezen hoe jullie samen genieten van dit grote wonder!

Eef wat mooi om te lezen dat je zulke stappen aan het maken bent in verwerken. Bijzonder hoor! Wilde dat ik wat van jou had wat dat betreft!

Tool hoe zit het ook alweer met jou? Ik ben het kwijt, jullie gaan toch ook binnenkort weer van start?

Ik ga weer even een paar pagina's teruglezen, ben geloof ik niet helemaal up to date!

Wij hebben na 2 slapeloze nachten besloten om ons huis uit de verkoop te halen. We hebben er geen trek in om met een forse schuld in een huurhuis te gaan zitten. Blijkbaar was dit niet het juiste moment voor ons! Nu maar rustig verder sparen voor adoptie en kijken wat de toekomst brengt.

Geplaatst

Succes morgen Sen!

Henne, prednidolon mag juist wel tijdens borstvoeding, als echt zou moeten dacht ik. Maar liever niet. Mijn immuun dan ook minder belangrijk en die van de kleine juist des te meer.

Ik dacht dat het immuun van een baby een van de laatst ontwikkelende dingen zijn in de buik. Dus in die termijn -en qua afkicken- lijkt me echt beter van niet. Lang tijdens fr zwangerschap ook liever niet idd. Maar als de potentiele risico's zonder groter zijn dan met wel. Onze dosis ook extreem laag. Ken echt iemand die maanden op de 50mg gemiddeld per dag zat vanwege wat anders en dat is voor haar en de kleine goed afgelopen. Babeth kende ook zo iemand dacht ik.

Geplaatst

Ja hoor, heel veel HOOGnodige dingen: muts en sjaaltje voor kindeke, twee vestjes, roze wieglaken en waf frummels. En Oja, ook een molton, maar die is saai wit :-)

Geplaatst

lachen hoor die brei pogingen van jou Fren!!! Respect! Ik zou er broddelwerkjes van maken!

Kaartje fijne vakantie trouwens!!!

Sen succes morgen!

Geplaatst

Es, snap t heel goed. Zal niet makkelijk geweest zijn.

Spaatje, welkom terug. Hebben jullie besloten wat ik denk dat jullie besloten hebben?

Mik, irritant, allergie aanval!

Geplaatst

Goed!

Geen ivf geeft enorm veel rust, ik (stort mezelf in) sport en ben weer (bijna) helemaal mezelf aangevuld met een berg ervaringen rijker en een illusie armer ;-) Heb echt ontzettend veel over mezelf geleerd de laatste jaren, en what does not kill me makes me stronger lijkt nog het best op zijn plaats.

De (onverwachte oneerlijke onnatuurlijke ) dood van iemand die ik lang niet meer heb gezien maar zeker niet vergeten was, gaf mij nog meer de wilen kracht om te stoppen, het leven is echt te kort is om stil te staan, ik wil en moet verder. Heb zeker nog rotmomenten en de wens is er en blijft, maar ik kan het handelen en daar gaat het om.

dat was in het kort de afgelopen maanden ;-)

Geplaatst

Meis, gecondoleerd met het verlies van je dierbare. Heb bewondering en respect voor je kracht. Je klinkt zo sterk, super. Zag idd al op Fb dat je flink aan het sporten bent. Goed bezig vrouw!

Geplaatst

Het klinkt sterk idd..heb veel gehuild, maar het sporten lijkt me ook mentaal sterkter te maken. Voordeel van mijn eigenwijze karakter is dat ik soms teveel van mezelf verwacht, ben nog op zoek naar de middenweg maar die ga ik ook zeker vinden.

IVFS wat is die Catootje een plaatje!

Esther je huis uit de verkoop, verstandig hoop dat het ook gelukkig maakt en rust geeft

Hoe is het met Sylvino, denk her en der wat op te pikken dat het niet zo lekker gaat?

Geplaatst
Vond je verhaal helemaal niet onsamenhangend. Of komt dat misschien omdat ik met een ras-adhd'er leef?! ;-)

Thanks S€N, het is inmiddels al drie keer aangepast ;-)

Geplaatst

fren ik zag trouwens dat jij nog op zoek was naar een fotograaf?

Is onderstaande niks voor jou? Kan zijn dat je het te zoetig vind hoor? Ik vind de foto's zelf prachtig! Wij zijn over 2,5 jaar 12,5 jaar getrouwd en dan gaan we er een hele bijzondere dag van maken met familie en vrienden (bruiloft overdoen die niet zo'n succes was) inclusief met het maken van mooie foto's! Ik wil haar dan vragen.

http://www.facebook.com/AliceMPhotography

Geplaatst

Hoi meiden,

Rosalie welkom hier! Join THE club zou ik zeggen!

Henne ik iet wel even denken aan ieder nadeel heeftvzijn voordeel' zo dat even shoppen al is de reden natuurlijk k! Hoop dat het je enorm scheelt!

San net wat iedereen zei, je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor, je bent er hoe dan ook voor hem en er wordt en droomhuis voor hem in gereedheid gebracht.

Eef, wat een ewondering heb ik voor je, zo mooi hoe je het eea hier geplaatst hebt, echt diep respect!! Ik oest er echt even flink bij slikken.

Spaatje jouw bericht heeft me ook flink geraakt , ik ben b

lij te lezen hoe het met je gaat en wat je voor elkaar gebokst hebt!

Sen succes morgen!

Ivfsh wat ben je weer snel aan de wandel na de ks.voorzichtig hè!zelf was ik na onze eerste wandeling ook kapot maar mijn conditie kwam erg snel weer terug, viel me niet tegen, Zeker niet na de Lange periode verplichte rust.

Henne mijn Ichtegem heeft vanaf week 8 tot enkele weken na de bevalling aan de prednison gezeten, begonnen met 10 mg, snel opgebouwd naar 40 en in het zkh zelfs 70mg, dit mocht niet thuis. Zij gaf bv en heeft het af moeten bouwen, zonder problemen hoor.

Esther ik moest aandraag nog aan jullie denken, wat zullen ze besloten hebben? Erg jammer maar op zich denk ik wel een verstandig besluit.

Tool ik las je mooi verwoorde verslag van de therapie op het Waterbed, wat een bijzondere ervaring!en zo mooi hoe je alles verwoord, je klinkt erg enthousiast en dan de verwendag op de sportschool, heerlijk. Wanner is de volgende sessie?

Caro is de kamer voor de twin helemaal klaar? In de vluchttas nam ik camera mee + reserve, filmcamera, kleertjes, ondergoed, pyama voor het geval dat, make-up, reiniger etc. Man moest lachen, veel troep mee dus het bekende commentaar ;)Oh en dextro energie

elliebellie hoe gaat het met jou?

Kaartje veel plezier op de latten, is jullie harige lieverd nu ook mee?

Dublin hoe gaat het bij jullie?

Ik ga er hier een klaar maken voor de nacht,

Liefs Babeth

Geplaatst

Oh serieus...ik word altijd helemaal happy als ik die foto's zie! Wat had het me super geleken om mijn zwangerschap door haar vast te laten leggen...en een mooie fotoreportage te laten maken van een baby!

Meiden slaap lekker! Ik ga zo werken... (zielige ik!!!!) Mijn laatste nachtje alweer in een reeks van drie

Geplaatst

Dikke pech vannacht...Ik ben in het trappenhuis van de trap af gekegeld en heb mijn enkelbanden gescheurd...pijn dat het doet joh!

Ik zit nu thuis, ben thuisgebracht door de zwerf, gerard is nu met haar mee de auto ophalen.

Mag niet lopen, been hoog, ingezwachteld en over 1 week terugkomen om te kijken hoe groot de schade is. Konden ze nu niet zien, enkel is twee keer zo dik dan normaal.

Mooie toestand hoor, gerard heeft tentamens, is hardstikke druk. Baal als een stekker!!!

Zo, dat was even mijn ego van vannacht! Als gerard straks terug is duik ik mijn bed in met een slaaptablet. Kijken of dat wat wordt. Gerard komt alleen vanavond laat pas thuis, moet de hele dag werken en vanavond tentamens. Even kijken hoe ik het allemaal ga doen!

Geplaatst

Oh nee Esther, wat een pech!! Ik weet uit ervaring hoeveel pijn dat doet, heb t zowel links als rechtsogen ervaren. Wat ik wel weet is dat je echt niet te snel moet gaan lopen, want dan blijft t een zwakke plek. Nu maar in bed installeren met eten, drinken en laptop bij de hand, er zit weinig anders op helaas... Sterkte meid!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden