Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou deze week 3 baby's erbij misschien wel op dezelfde dag.

Henne J vraagt of ik wel goed bij mijn hoofd ben om 80.- voor een gezichtsbehandeling uit te geven. Kun je er ook iets anders mee? Zag dat ze ook massages geven.

Kaartje duimen dat het arme beestje het haalt zeg!

Geplaatst

Ja, gaan zo weg. Door de adrenaline maar een uur of 3 geslapen. Nu zo glibberen en glijden richting zh. Heb nog geen echte weeën, alleen af en toe harde buik.

Jullie horen t later!

Geplaatst

Fren, spannend meid!!! nog even en dan is het zover, dan mogen jullie eindelijk jullie kleine meid in jullie handen houden!!! succes dadelijk met de ctg!!!

henne, ik hou me aan jou vast!! maar als ik het zo goed lees en meekrijg allemaal, dan zit het wel snor bij jou, ondanks je angst voor de terugkeer van de diarree. Keep the faith girl!!!

Caro, morgen is het voor jou zover!!! hoop dat je iets kunt slapen vannacht. Hoe laat moet je je melden in het zh?

Kaartje, oh, dat zou fijn zijn als de gevonden kat het overleefd, hoe heeft ie de nacht doorstaan??? ook voor dieren is het geen weer voor buiten, brrrr. wat een geluk dat iemand het beestje gevonden heeft! En verder met jou? gaat het wel goed?

heb straks weer muziekwaterbedtherapie. mijn hoofd blijft maar druk druk druk, kan ook niets onthouden. dacht ook de hele tijd dat ik om 18 uur daar moest zijn, maar dat is dus om 16 uur. Ben ook nog niet ongi, dus als het nu allemaal weer langer gaat duren, dan beginnen we pas medio april, zucht.

ik ga voor mezelf effe een bongi-dansje doen:

:wav::yah::blob6::yah::blob3::yah::blob6::yah::wav:

meiden, fijne dag vandaag!!

liefs,

Tool

Geplaatst

Fren spannend!

Ik ga zo bloedprikken en dan bellen dat ik thuis werk. Nog steeds erg koud en rillerig, geen koorst maar vertrouw het toch niet helemaal. Stom gedoe.

Geplaatst

Ik zeg: 14 februari beide :-) toi toi toi

Fren en ik kunnen nog steeds tegelijkertijd...

Even berichtje herstellen, Fren, succes meid! Ik denk aan je ......

Geplaatst

Goooooo Fren!!!! Wow, wat spannend!!!!

Tool knuffel, laat die bongi maar ff. Hij komt vanzelf (of niet, ook goed :-)).

Henne, goed wakker geworden?

Hier iets beter. Gisteravond zo kapot. Maak me dan oik zorgen wel, hoe ik het ga volhoyden. Weet nu wel weer dat ik op de goeie momenten meters kan maken en de slechte niet. Niet echt te plannen, maar dan extra fijn zelfstandig qua werk te zijn..

Geplaatst

Krijg helemaal een koude rilling van je bericht Fren! Hahaha ben je toch nog een dag eerder of echt allebei morgen? Geweldig, zet 'm op! Misschien kun je tussendoor nog wat posten, ik zit aan de computer gekluisterd vandaag, tussen de laatste voorbereidingen door! Klinkt hetzelfde als ik met mijn dochter had: 's nachts om 2 uur de vliezen gebroken maar geen weeen... Alleen toen was het beleid nog binnen 24 uur geboren worden en nu is dat 48 volgens mij? Zo spannend!

Kaartje, hoe is het met de kat afgelopen?

Hier weer een slechte nacht, na 2 slechte meestal een goeie nacht maar ja, of dat gaat gebeuren een dag voor het inleiden? We zullen zien. Tool ik moet me om 7.30 uur melden...

Geplaatst

Ohw fren, spannend. Hoop dat de ctg goed is en de kleine meid snel komt.

Kaartje, helemaal bijgelezen. Ben benieuwd of die kat het gaat halen. Wij zijn woensdag naar de dierenarts geweest. Ze blijkt toch vlooien allergie te hebben. Dus we moeten druk aan de slag en alle katten inenten.

1 heeft nu gehad nog 3 te gaan. Waarvan 1 heel schuw.

Henne, heb vertrouwen in je lichaam, prednisolon doet ook rare dingen met je... Sterkte meis.

Syl, jij bent goed bezig. Ik heb absoluut geen motivatie om af te vallen. Vanavond weer op de weegschaal.

Toot, de bongi afwachten of toch spontaan zwanger??

Testr. Doe je rustig aan.

Caro, de tijd zal voor jou heel langzaam gaan op dit moment. Heel v eel succes. Dat je morgen maar snel je 2 kleine hummeltjes in je armen mag houden.

Guusje, hoe ishet met jou?

Wen, leuk als je komt hoor de 17e. Ik zal er weer een racepartij van moeten maken. Heb een voorjaarsconcert met de muziek.

Ivfsh, hoe gaat het met jullie, lekker uit eten geweest met z'n 3-en. Genieten dus.

Nou ga maar eens aan het werk.

Knuffel voor iedereen en denk aan jullie.

Geplaatst

Henne, goed wakker geworden?

Hier iets beter. Gisteravond zo kapot. Maak me dan oik zorgen wel, hoe ik het ga volhoyden. Weet nu wel weer dat ik op de goeie momenten meters kan maken en de slechte niet. Niet echt te plannen, maar dan extra fijn zelfstandig qua werk te zijn..

Oooooooh wat herkenbaar.... het lullige is ook dat je op fysiek slechte momenten ook mentaal minder sterk bent. Gisteravond had ik echt een angstaanval, hoe kan dit goed gaan, stel dat ik zwanger raak hoe hou ik het dan vol. Jij bent dan echt wel mijn voorbeeld hoor Miki, zo zie je maar weer. Gelukkig vandaag iets beter, maar laat die meters nog maar even wachten tot het echt goed gaat hoor ;-)

Hier slecht wakker geworden. Nog steeds rillerig, vraag me af of prednisolon koorst onderdrukt. Maar kan ook komen doordat darmen zich aan het aanpassen zijn aan weer moeten werken ipv alles maar gewoon zo door laten lopen hihi. In ieder geval eerst bloed gaan prikken, lopend om maar gelijk de beweging te pakken. En toen werk gebeld dat ik thuis werk. Wil niet op kantoor gaan zitten voor ik weer hoe mn ontstekingswaarden zijn, er lopen daar zoveel mensen te snotteren.

Al met al nog niet heel jofel dus, vooral bezorgd en onzeker wat erg slecht is voor mn stresslevel. Moet mezelf echt in mn nekvel grijpen en terugdenken aan de hapto-sessie waar wegkruipen onder een dekentje niet hielp en even flink schoppen en slaan wel....

Tool die planning, ach meid je weeeet het toch haha. Die loopt altijd in de soep. En meestal komt het dan toch nog weer op z'n pootjes terecht. Probeer rust in je hoofd te creeeren, misschien wat dingen schrappen?

Geplaatst

Heel veel succes fren. Ik hoop dat de weeen snel op gang komen en dat je opening krijgt.

Ik vond dat wachten in het ziekenhuis echt vreselijk vermoeiend. Ik was zo gespannen en had af en toe weeen en af en toe niet. Maar gelukkig loopt het meestal wat soepeler.

Je kan het! Nog eventjes.......

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Fren, zet hem op meid! Straks is jullie meisje er.

Kaartje, goed om weer eens wat van je te horen. Wat naar van die kat, hoop dat hij/zij het redt. Wat zijn de kansen? Snap niet dat mensen met zulke temperaturen hun dieren niet naar binnen halen

Hier ziek en gammel dus heb me ziek gemeld. Maar ben zo slecht in ziek zijn. M'n gewrichten doen nu nog meer pijn. Vooral onderrug en nu ook heupen. Ga als ik beter ben maar de fysio bellen

Geplaatst

Nou meiden, ben weer thuis. Hele riedel van ctg, echo en controle gehad. Heb nog helemaal geen weeën, dus nu gewoon wachten tot het op gang komt. Mocht er niks gebeuren, dan word ik morgen ingeleid. Waarschijnlijk vanwege mijn medische indicatie. Dus caro, kan maar zo da we toch tegelijk liggen te bevallen, hahahahaha!

Geplaatst

Jeetje Fren, dus nu is het echt afwachten. Zitten jullie nu met z'n tweeen op de bank of gaat Vin toch gewoon werken hihi, ik probeer me er even iets bij voor te stellen ("Voel je al wat?", "Nee schat", "Wil je iets eten?", "Nee schat", "Zal ik dan nu misschien even dat ene klusje gaan doen waar ik het hele huis mee overhoop haal, nu ik hier toch zit te wachten?", "NEE, SCHAT").

Geplaatst

Vin gaat zo naar z'n werk. Even een paar dingen overdragen en zo. Heeft hij ook wat meer rust. Daarna misschien nog een paar uur slapen ofzo. We kijken wel hoe het loopt. Hij is in ieder geval helemaal hyper ;-)

Geplaatst

Ohw fren, leef met je mee hoor. En ja het zal nu wachten zijn. Maar je bent begonnen.

ik vind jullie allemaal top meiden. Degene die nu weer in behandeling zijn toitoitoit. henne wat ga je hard en al die rare rillingen weer. Die heb ik ook. Maar heb het ook echt koud. tool jij je hoofd leegmaken. Kan jij vragen aan je muziekwaterbed therapeut of er ook zo iets is in de regio utrecht/noord holland? Kan het niet vinden en het lijkt mij ook wel wat. haptonoom vind ik denk ik te heftig

Kaartje, hoe ishet met de kat die gister binnen is gebracht?

Sen, mijn katten kunnen naar buiten, maar zorg 's nachts dat ze binnen zijn. Met dit weer zijn ze eigenlijk alleen buiten om even hun behoefte te doen. voor de rest liggen ze met hun kont boven de kachel zeg maar.

Geplaatst

Jeee Fren, dus tochw eer naar huis. Ja als er geen weeën zijn... Wel lekker dat Vin nog wat kan overdragen. Maar ook wel een gek idee voor jou lijkt me. Hoop dat ie snel terug is.

Voelt het anders, nu het water weg is? Lijkt mij best gek. :) Makkie an nu jij he!!!

Als Henne en ik iets kunnen doen qua communicatie, dan zet je ons in he? Mail, sms, whatsapp, wat je fijn vindt. Heb je wensen, de naam wel/niet voluit etc.? Laat maar weten.

Dikke knuf, en zet hem op!!!!! Bijna jullie meiske in de armen!!!

Geplaatst

Lieverd, heb bij deze dan alvast vertrouwen in jullie emmie en later uk. Mama mag best een beetje kwakkelen. Kijk naar mij. Als ukkie beslist dat ie wil komen, dan komt ie. En volgens mij heeft die van jullie het al heel lang besloten en is dit zijn/haar moment!

Verder heb ik me door jouw terechte "preek" nog even niet beter gemeld. Pak een klein beetje op, maar morgen pas echt weer. Thanks. :)

Oooooooh wat herkenbaar.... het lullige is ook dat je op fysiek slechte momenten ook mentaal minder sterk bent. Gisteravond had ik echt een angstaanval, hoe kan dit goed gaan, stel dat ik zwanger raak hoe hou ik het dan vol. Jij bent dan echt wel mijn voorbeeld hoor Miki, zo zie je maar weer. Gelukkig vandaag iets beter, maar laat die meters nog maar even wachten tot het echt goed gaat hoor ;-)

Hier slecht wakker geworden. Nog steeds rillerig, vraag me af of prednisolon koorst onderdrukt. Maar kan ook komen doordat darmen zich aan het aanpassen zijn aan weer moeten werken ipv alles maar gewoon zo door laten lopen hihi. In ieder geval eerst bloed gaan prikken, lopend om maar gelijk de beweging te pakken. En toen werk gebeld dat ik thuis werk. Wil niet op kantoor gaan zitten voor ik weer hoe mn ontstekingswaarden zijn, er lopen daar zoveel mensen te snotteren.

Al met al nog niet heel jofel dus, vooral bezorgd en onzeker wat erg slecht is voor mn stresslevel. Moet mezelf echt in mn nekvel grijpen en terugdenken aan de hapto-sessie waar wegkruipen onder een dekentje niet hielp en even flink schoppen en slaan wel....

Tool die planning, ach meid je weeeet het toch haha. Die loopt altijd in de soep. En meestal komt het dan toch nog weer op z'n pootjes terecht. Probeer rust in je hoofd te creeeren, misschien wat dingen schrappen?

Geplaatst
Jeee Fren, dus tochw eer naar huis. Ja als er geen weeën zijn... Wel lekker dat Vin nog wat kan overdragen. Maar ook wel een gek idee voor jou lijkt me. Hoop dat ie snel terug is.

Voelt het anders, nu het water weg is? Lijkt mij best gek. :) Makkie an nu jij he!!!

Als Henne en ik iets kunnen doen qua communicatie, dan zet je ons in he? Mail, sms, whatsapp, wat je fijn vindt. Heb je wensen, de naam wel/niet voluit etc.? Laat maar weten.

Dikke knuf, en zet hem op!!!!! Bijna jullie meiske in de armen!!!

heb v zelf naar z'n werk gestuurd. Arme jongen is op van de zenuwen, dus hij heef even afleiding nodig. En voelt eigenlijk niet anders, beetje menstruatie achtige klachten, verder nog niks.

Wbt updates, denk dat ik zelf een eind kom hoor, lang leve de iPhone. Maar weet julliente vinden. Vind het wel leuk om naam zelf bekend te maken ;-)

Geplaatst

Ok, niet heel anders dan eerst dus. Nu strakjes wel, verwacht ik zo. :)

En zolang het zelf kan: lekker doen. En uiteraard is die eer volledig aan jou qua naam en de rest!!!

Geplaatst

He Fren na-aper! Je was gewoon jaloers op mijn mooie bevaldatum! HAHAHAHA Ik lach me toch rot als we echt allebei morgen bevallen, ik zeg het steeds als grap maar de kans is nu dus echt groot, GEWELDIG!!!

Succes met wachten!

Geplaatst

Hmmm, ik hoop eigenlijk voor Fren wel dat ze niet tot morgen hoeft te wachten. Lijkt me nogal zenuwslopend om er echt zo op te zitten wachten, maar misschien valt dat mee.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden