Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Fren en Caro, gaan jullie optijd je rust nemen? ;-)

Slaap lekker (als het er van komt), en toi toi toi!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ceeke sterkte met alles! En ik hoop dat jullie de komende twee weken een beetje kunnen opladen!

Fren ik moet wel grinniken om je live verslag! Zelfs nog nooit gehad bij al mijn 18 neefjes en nichtjes :)

Henne vandaag is de softcoat van mijn enkel afgegaan. Het is nog te dik, ze overwogen gewoon gips (geen loopgips) maar ik mag dit eerst twee dagen uitproberen (tape). Verder vandaag een redelijk rustig dagje gehad zonder al te veel geloop maar het is nu goed pijnlijk, voelt echt vervelend. Ik geef mezelf morgen de hele dag nog en als ik dan denk dat dit niet goed is dan ga ik woensdag aan de bel trekken, Dan zal er toch gewoon gips omheen moeten. Ik vind het lastig want ze gaven aan dat ik het eraf moest halen als het niet meer ging...wat is dat, niet meer gaan? Waar leg ik de grens voor mezelf? Het voelt nu echt vervelend maar misschien is dat inherent aan het feit dat ik nu minder stabiliteit heb nu het gips eraf is. Even afwachten dus.

Geplaatst

Fren, ik hoop in ieder gaval dat je het op eigen kracht redt, en zonder weeen opwekkers, want dat lijkt me vreselijk.

Ik heb wel iets van een weeenstorm gehad denk ik, anders had het nooit zo snel gegaan. En fijn is anders... laat staan als het opgewekt wordt.

Maar inderdaad over een paar uur staat je hele leven op zijn kop... probeer er van te genieten, maar schaam je niet als dat om wat voor reden gewoon even niet lukt. Die roze wolk is er niet altijd zomaar. (Ik heb hem nauwelijks gezien)

Maar het is wel een unieke beleving..... Je mooie dochter op je buik.....Ik wilde haar ook percee op mijn blote buik.. niet zo'n stom t-shirt ertussen, wilde haar voelen en haar mijn warmte kunnen geven. Dat heb ik heel fijn gevonden.

en dan meis.... kijk... bewonder.... en laat haar niet meteen bij je wegnemen om te laten wegen enzo... in een kwartier of een half uur valt ze toch niet af!! Maar dat ene moment is zooooooo waardevol!!!! Met z'n drietjes naar elkaar kijken...... en elkaar even leren kennen. Dat moment kun je niet meer overdoen. En dat wegen en de hele reutemeteut.... lekker effe laten wachten!!!

JULLIE ZIJN DAN HET BELANGRIJKSTE!!!! Laat de hele wereld maar mooi even stil staan. Dan draait het om JULLIE!!!

Zo... dat is eruit ;-)

Geplaatst

Daar kan ik me iets bij voorstellen. Morgen kom ik hier snel kijken of er al nieuws is. Hou je haaks en toi toi toi.

Ik lig kn bed hoor, maar inslapen is wat lastig als je iedere 8/9 min een wee weg moet puffen...
Geplaatst

Succes morgen meiden! Gaat helemaal goed komen! Hoop dat het gewoon allemaal 'soepeltjes' gaat. Hoe dan ook worden die ukkies nu snel geboren!

Ceeke: fijn even van je te horen, ga genieten van je daagjes in Noorwegen!

Esther: nog een beetje kwakkelen met je enkel: rustig aan jij!

Henne: voor jou ook spannende dagen! Nog drie nachtjes dan is het donderdag en hopelijk de tp een hele mooie embryo!

Ik zit hier n tv programma te kijken met allemaal huwelijksaanzoeken. Poeh, wat ben ik toch een emotionele muts. Tranen blijven over m'n wangen rollen :-)

Geplaatst

Fren.......wat spannend!!! Je bent gewoon begonnen!!! Nu nog maar even en dan kunnen jullie je meisje bewonderen en knuffelen!!!! Sluit mij helemaal bij Simba aan: het is straks jullie moment en geniet ervan!

Zit echt helemaal te stuiteren hier nu. Het idee dat jij nu de weeen aan het wegpuffen ben en straks mama wordt.

Caroline: jij morgen ook onztettend veel succes en kracht toegewenst!

Wie weet zijn er morgen wel drie wondertjes op deze wereld bijgekomen! Ga aan jullie denken (en kom morgen heel vaak spieken hier).

Geplaatst

Spannend Fren zal dadelijk nog snel even WF spelen, haha.

Zet hem op meid!!!

Caro jij mag morgen ook....2x :-)

Ceeke was een boek gekregen via Fren. Ik sport veel en eet minder en anders. Laat geen koolhydraten staan maar doe alles met mate. Geen crashdieet dus. Ben ik juli begonnen met mijn wijn 1 dag in de week te laten staan dn vanaf daar verder.

Geplaatst

Hihi Henne inderdaad leedvermaak, omdat ik zelf ook nog mag, anders had ik dat nooit geschreven natuurlijk.

Pfff spanning, ze gaat nu naar bed, vriend zit zich al te hele avond in te houden...

Fren slaap je al? Moet je niet naar het ziekenhuis op een gegeven moment?

Geplaatst

Nou meiden ik ga naar bed... Fren, heel veel succes, ben heel benieuwd wie eerst is, ik gok jij...

Jullie horen het wel, als ik WiFi heb dan stuur ik nog wel even een berichtje denk ik.

Welterusten allemaal!

Geplaatst

Caroline, veel geluk & gezondheid hè! Ben echt een beetje ontroerd, had dit ca. 9/10 maanden geleden wel gehoopt maar niet durven verwachten. Bij mij is er uit die lichting deca echt een prachtig kind van gekomen en jij krijgt er gewoon 2! Ik vind je een stoere doorzetter, het gaat vast allemaal goed.

Liefs Toverstafje

Geplaatst

hoi meiden

ben moe maar wilde nog graag even komen kijken hier!!!

ik vind het zo spannend, maar dat gevoel hebben we allemaal wel denk ik

lieve Fren, succes, sterkte en alles wat je nodig hebt, ook Vin natuurlijk, ik kon nog lachen totdat de storm begon, duurde een uurtje maar was met weeopwekkers. Toen moest iedereen me met rust laten en als ik iets vroeg of nodig had direct actie ondernemen ;-)

Caro nogmaals veel succes!

Esther wat ellendig toch die enkel, ik kan je geen goede raad of tips geven, heb er geen ervaring mee maar wens je een erg goed verder herstel!

Ceeke lieverd, inderdaad, alweer of pas....het is al weer 2 jaar geleden, een periode waarin ontzettend veel gebeurd is en waarin onze prachtige Imke geboren is maar toch voelt het als pas, bizar genoeg. Klinkt raar maar de bevalling van Imke lijkt soms zelfs verder weg. En wat je zegt, waar je ook bent, wat je ook doet de film herhaalt zich, heb ook weer echt levendige herinneringen als ik ´s avonds in slaap probeer te komen. Ik probeer me er aan vast te houden dat die meest heftige momenten straks weer minder op de voorgrond zijn.

Geniet van jullie break, ik hoop dat jullie samen echt even kunnen bijtanken en we zien elkaar sowieso de 17de! x

Eef, een vervroegde Valentijn? klinkt goed!

nou meiden, ik duik de douche in heb het weer zo koud! en dan mijn bed....

liefs

Babeth

Geplaatst

Ohhh Fren, wat heerlijk, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie wondertje, wat een mooie namen heeft ze gekregen!! Fijn dat de bevalling achter de rug is, nu bijkomen en genieten!! Vin jij ook gefeliciteerd !! Liefs Babeth

Geplaatst

Ooh fren!

Gefeliciteerd!!!! Wat super!!! En wat een ontzettend leuke naam!

Meid, ga uitrusten en genieten, ben zo blij voor jullie!

Welkom kleine fiene!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden