Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Rubster, hoe dubbel voor jou deze dag. Dikke dikke knuf!

Fren, wow wat een story. Als een speer op het eind dus. Hoop dat het bij 1 dag blijft voor jullie allemaal dan. Fiene en Vin blijven bij je wel toch?

Fren, wil je trouwens zelf een eigen topic "geboren" openen? Laat maar weten als wij daar iets in kunnen betekenen. We willen je die eer niet ontnemen, tenzij je graag wilt dat iemand dit voor je doet.

Geniet! Herstel! Knuffel!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fren super om te lezen. Ben erg benieuwd ook naar de eerste foto's van jullie meiske!!

Moeten jullie ook zo aan Caro denken? Ik moet werken, maar merk dat ik toch niet helemaaaaal geconcentreerd ben. Over meeleven gesproken haha.

Miki hoe is het met jou vandaag?

En Esther is de tape wat gewend of voelt het nog steeds niet goed? Bij twijfel teruggaan hoor, jij kent je lijf het beste. We denken veel te vaak dat het 'er wel bij zal horen'.

Eef hoe was het etentje?

Hier een betere dag lijkt het. Gelukkig maar. Net even (lopend, zo trots op mezel) de uitslagen gehaald bij de huisarts. Nu Pf mailen ter info en dan snel aan het werk. Wil vandaag niet weer tot zes uur bezig zijn :-S

Tot later, we zullen hier wel frequent inloggen vandaag ;-)

Geplaatst

Fren, ook namens Syl en J. van harte gefeliciteerd met jullie mooie meisje!! Ze zitten in Frankrijk en heeft geen internet!.

Ruby, een moeilijke dag voor jou, sterkte meid en een hele dikke knuffel!!! denk aan je!!!

Noor, zag dat je even 'ingebroken' was, heel veel succes vandaag met de echo!!

Caro, hoop dat het goed gaat en dat je snel jullie twee mooie binken in jullie armen mogen houden (denk dat het twee jongens worden!)

Geplaatst

Fren, wat goed, zo'n snelle bevalling en dan nog maar een paar hechtingen. Doe je beter dan ik dat deed...

Caro... ik wens je zoveeel succes, hoop dat je ze er allebei via de normale weg uitkrijgt. Scheelt toch een hoop in het herstel.

Henne, ik merk ook dat ik met mijn hoof op hele andere plekken zit, dan hier acher mijn bureau.

Ruby..... tranen mogen, altijd!!! Zeker op een dag als vandaag!

Geplaatst

meiden, ik kijk ik hier ook heel vaak hoor. Het was zo dat ik vanmorgen wakker werd en als eerste dacht aan fren en caro.

Totdat ik het smsje kreeg toen was het weer realiteit.

Had ons zelf ook een lief klein beebje gegung, maar helaas is het niet zo. En gun het jullie ookallemaal. Dus zal een niet zo makkelijke dag zijn.

Meiden bedankt voor jullie lieve woorden.

Dikke knuffel van mij

Geplaatst

Fren, gefeliciteerd met jullie prinsesje!!! Wat een mooie naam! Heel veel liefde, geluk en gezondheid toegewenst voor jullie drietjes.

Caro, succes vandaag!

Geplaatst

Dames, krijg net via Syl bericht van Caro:

"Hé Syl, helaas geen wifi hier, dus dan maar via jou. Had 2 cm ontsluiting maar baarmoederhals is nog lang, dus kunnen nog geen vliezen breken. Wel gel ingebracht afwachten, voorlopig niks, Zou best pas morgen kunnen worden. Fren al bevallen?"

Ik fungeer dus even als doorgeefluik tussen Caro en Syl ;-).

Geplaatst

Jaaaa ze is er :-)

Fren en Vin, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Fiene! Wat heb je het goed gedaan en wat snel, daar teken ik voor! Nu lekker genieten samen. Ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet.

Caro, hoop dat het bij jou ook zo voorspoedig gaat. Zet hem op meid, we denken hier allemaal aan je

Ruby, heel veel sterkte voor jou vandaag. Dikke knuffel. Ik weet hoe het is om je moeder te moeten missen

Henne, ben het even kwijt. Wanneer gaan ze nu ontdooien?

Hier nog ziek thuis, bijholteontsteking

Geplaatst

Sterkte Caro! Jij als doorgeefluik ook Tool! :)

Dames, krijg net via Syl bericht van Caro:

"Hé Syl, helaas geen wifi hier, dus dan maar via jou. Had 2 cm ontsluiting maar baarmoederhals is nog lang, dus kunnen nog geen vliezen breken. Wel gel ingebracht afwachten, voorlopig niks, Zou best pas morgen kunnen worden. Fren al bevallen?"

Ik fungeer dus even als doorgeefluik tussen Caro en Syl ;-).

Geplaatst

Fren wat een rijkdom, heerlijk om naar te kijken...met tranen in mn ogen. Soms vind ik het zo onvoorstelbaar al die kleintjes hier. Als je kijkt waar we vandaan komen de 'pauze meisjes'....

Sen, ze gaan donderdag ontdooien en als het goed is dan gelijk smiddags terugplaatsen. Probeer er niet teveel aan te denken want dan word ik gek :-)

Syl!! Onze levenslijn naar Caro zonder wifi haha, gelukkig via Tool dan wel op de hoogte. Ik lach me rot. Maar zo te horen gaat het dus nog wel even duren.

Geplaatst

ben dadelijk iets minder aanwezig, want ik heb twee overleggen achter elkaar.

Dus het zal met iets vertraging dan erop worden gezet.

Maar nog niets verder gehoord tot nu toe.

Vanavond weer meten en wegen, maar ik vrees niet dat er veel af is, zeker niet qua kilo's. Ben vanochtend dan op dag 27 eindelijk bongi geworden.

Ruby, had nog gevraagd, maar de dichtstbijzijnde zit in Waalwijk, maar dat is ook niet echt bij je in de buurt toch? Ze zou het nog eens navragen.

Therapie gisteren was weer bijzonder. Toen ik vertelde dat ik nog niet ongi was geworden en dat ik daar eigenlijk wel over in zat, want nu kunnen we later met onze behandeling beginnen, zei ze, ja, ik hoor het al, je bent al aan het vasthouden, we gaan je nu echt daar op behandelen, het loslaten en voelen in de baarmoederstreek. Heel apart en bij sommige liedjes kon ik het goed voelen, in het begin dreef ik altijd weg en kon ik niet met mijn aandacht erbij blijven, maar dat ging steeds beter. op het einde had ze twee liedjes opgezet, babyliedjes, zo mooi, dus liedjes gericht op het krijgen van kinderen. ben een paar keer weggevallen, zo ontspannen was ik. En daarna heerlijk relaxed en warm van binnen.

Om dat gevoel nog even vast te houden en daarna weer te gaan sporten. heb over twee weken weer een sessie en heb nu wel geregeld dat we de les kunnen ruilen, dus ik op woensdag en mijn baas op maandag dan, want anders is het effect weg. Ik moest ook meer rust creëeren. Zeker omdat ik zoveel moeite heb om dingen te onthouden.

Vanavond helaas niet naar het oude wijvenbal, bongi doet te zeer pijn, maar wel morgen lekker vrij, heb ik wel verdiend.

een heel egoverhaaltje geworden.

Henne, ik steek donderdag de kaarsjes aan!!! Fijn dat de bloedwaardes goed waren. Niets staat een zwangerschap nu nog in de weg.

sjt, niet zeggen, niet denken...uh....stil! jullie cryo ligt al klaar om te gaan ontdooien en om dan 'smiddags bij jou terug te worden geplaatst!!!

liefs,

Tool

Geplaatst

he meiden,

heb nog wel een positief nieuwtje hoor. gisteren op de weegschaal gestaan na 4 weken. 2.2 kg eraf. Ik had echt het idee dat er niets af was. Maar jippie toch wat af.

Wil vanavond even aan de knutsel. kijken of ik iets kan freubelen voor de ouders van de kleine fiene.

tool, waalwijk is nog minimaal een uur rijden. Wel vlakbij de efteling.

wij gaan 24 maart bourgondische avond hebben met het werk van Alwin in Geert ruidenberg. Ben benieuwd.

Geplaatst

daar kwam ik ook naar kijken, maar geen nieuws dus!!!

Ruby goed zeg, die ruime 2 kilo!

Tool fijn om te lezen dat deze sessie iets met je deed!

Geplaatst

Hihi Simba, dat betekent dat Caro ook al de hele middag bezig is... en nog niets. Vind ik voor haar dan toch vervelender dan voor ons ;-) En misschien zijn ze er al wel, maar is het gewoon nog te hectisch etc om iets te laten horen. Kan me nou zomaar voorstellen dat je niet met een pasgeboren tweeling op je buik, terwijl ze je aan het hechten zijn je telefoon erbij pakt om je forumgenootjes te informeren. Maar euh.....ik wil ook graag nieuws! Als er helemaal niks gebeurde had ze vast wel wat laten weten uit verveling, denk ik zomaar....

Geplaatst

Dadelijk in het feb topic kijken, ben zooo benieuwd!

Caro. Zet 'ma op!

Ruby sterkte deze dag, blijft moeilijk de speciale dagen al is het gemis er natuurlijk altijd!

Geplaatst

Dames, zojuist een sms van Syl/car gekregen, 19.25 uur

Caro is bevallen van een jongen en een meid. Het was erg pijnlijk en morgen horen we meer!

Syl wist helaas niet meer wat ze met de poll had, weet iemand ongeveer waar deze staat???

Caro, jippie, ze zijn er!!! lang naar uitgekeken en nu dan eindelijk in jullie armen!!! Van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes!!! rust nu maar goed uit en we horen het verhaal nog wel!!!

Ruby, wat goed zeg!! -2,2kg!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden