Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

woehoeeeeeee Fren, heb nog niet de rest gelezen,alleen nog maar deze pagina, wat spannend!!!!!

heel veel succes en kracht toegewenst, wie weet, dadelijk 3 kindjes op 14-2-2012!!!!

zet ´m op lieverd en kindeke, help mama een beetje mee he!

Geplaatst

Wiehoe!!! En nog wel aan de Wordfeud, iphone koningin! Veel succes en geluk, op naar de ontmoeting met jullie dochter!!!

Hè meiden, lijkt alsof er iets aan t gebeuren is. Heb nu weeën volgens mij om de 7-8 min.

Handig hoor, iPhone weeën-app ;-)

Geplaatst

Caro, weet niet hoe vroeg je naar bed gaat en wanneer je nog bijleest dus voor jou ook alvast heel veel succes morgen. Ik duim dat alles lot verloopt en jullie snel kennis mogen maken met jullie kleintjes.

Ben geneigd straks de iPad mee naar boven te nemen haha, maar dat lijkt me beter van niet.

Goed dat Vin nog even is gaan slapen, je weet nooit hoe kan het nog gaat duren.

Geplaatst

hoi hoi

ohhhh ik zit hier gewoon hyper bij de pc, heb geprobeerd om bij te lezen maar ik kan alleen maar aan Fren denken!!! telefoon gaat vanavond mee naar boven en zeer zeker morgen niet vergeten.

Caro jij ook alvast heel veel kracht en succes gewenst voor morgen, lijkt me ergens erg apart om te weten dan en dan gaat het gebeuren.

Ik kan voor jullie alleen maar hopen dat het net zo soepel ging als bij mij !!!

Kaartje, bedankt, ik weet zeker dat Imke ons er mee doorheen sleept. Lief van je om te lezen hoe je als arts om gaat met je patientjes, erg sneu dat de kat het niet gered heeft!!!

hoe krijg je hte toch voor elkaar om met de moeilijke situaties om te gaan, echt ik trek me dat zo enorm aan en het lijkt wel dat het alleen maar erger geworden is,

hier een druk weekend achter de rug, mijn moeder overgehuisd naar een tijdelijke woning ivm renovatie, gelukkig is ze wat gesetteld nu.

Henne wat ellendig dat je zo blijft kwakkelen, misschien een schrale troost, bij mij blijft het ook maar rommelen, niet echt ziek maar zwaar verkouden en een gammel gevoel, het idee dat er emmers water over je rug uitgestort worden maar wel een normale temp. heel irritant. Beterschap!!

en Testr en Sen ook voor jullie uiteraard,pas goed op jullie zelf en de ukkies!!!!

Laika gefeliciteerd!

Geplaatst

Oh babeth dat is het precies! Die emmers water... Nou dat troost me dan weer enigszins hoewel ik het voor jou ook niet prettig vind haha. Heb nu ook pijn aan holtes, dalijk stomen.

Geplaatst

haha Henne ik snap je, maar kan me voorstellen dat jij helemaal gestoord wordt van alles wat anders is als anders.

de holtes doen bij mij zo nu en dan pijn en mijn kiezen lijken wel vol gaatjes te zitten zo pijnlijk, maar moet zeggen dat het vandaag wel minder is, misschien omdat het bijna als Lente voelt buiten ? ;)

Geplaatst

Oh fren wat spannend zeg! Ik zit me al lezend af te vragen hoe bijzonder deze uren voor jullie twee gaan worden. De eerste real life ontmoeting met het allergrootste wonder in jullie leven. Heel speciaal moet dat zijn. Meid ik hoop zo dat de komende uren goed te doen gaan zijn! Heel veel kracht en succes gewenst samen! En geniet van deze eerste ontmoeting!

Caroline hoe is het met jou? Lopen de zenuwen op of valt het allemaal nog mee? Wat een raar nachtje moet dat zijn voor jullie!? Ik hoop dat je vannacht een klein beetje kunt slapen. Power voor jou gewenst meis!

Henne wat een getob toch bij jou! Wat snerterig toch dat je een lijf hebt wat gewoon niet mee wil werken en wat je zo onzeker maakt!

Geplaatst

Babeth haha dat van die kiezen heb ik ook. Moet zeggen de stomen goed helpt, dus dat ga ik gewoon twee maal per de doen. Dan gaa het donderdag vast al beter.

Esther hoe is het met je enkel?

Geplaatst

ben ik na een dag werken aan het lezen, ben ik toch nog bijna een bevalling aan het missen.. jeeetje.. Fren....

Meid, poeh he..... ik ben zo benieuwd hoe het gaat lopen.. Mijn vliezen zijn kunstmatig gebroken. Jij behoort bij de 10% waarbij het de bevalling aankomdigt :-)

Maar je zit wel meteen veel meer te wachten. Hier begon het gewoon met weeeen.

Caro... Jij bent morgen aan de beurt.... Wens je alvast heeeeeel veeeeel succes!!!

Geplaatst

Laika gefeliciteerd!

Fren en caro, denk veel aan jullie :-) :-) /snif snif en good luck!

Hier valentijn aan t vieren bij koetjes en kalfjes :-) :-) altijd fijn zo'n etentje:-) :-) /xxxsen en henne beterschap xx

Geplaatst

Hi lieve meiden,

Al weer veel te lang geleden helaas... wel gelezen maar geen energie gehad om te reageren. Nu een beetje bijgelezen.

@Fren, spannende uren voor jullie! Nog even samen en dan eindelijk jullie kleine lieverd in jullie armen... Succes met je bevalling en ik hoop dat het snel én voorspoedig zal gaan!!

@Caroline, ook voor jou een spannende dag in aantocht. Nog een avondje samen met man en dochter. Morgen jullie twee wonders in jullie armen, hoop ik!! Heel veel succes morgen en ik hoop dat je vannacht toch nog een beetje slaapt. Je hebt je energie hard nodig morgen!!

@Babeth, jullie zijn regelmatig in mijn gedachten. Al weer (of is het pas?) bijna twee jaar geleden dat jullie mama & papa zijn geworden van Lars* en Nick*. Samen waken ze over jullie en Imke. Als geen ander weet ik helaas hoe die film van toen in je hoofd blijft spelen, en dan maakt het niet uit wat je doet of waar je bent. Een dikke knuffel voor jou en sterkte samen!

@Henne, dat kwakkelen is zo energie slopend. Wel fijn dat de bloeduitslagen goed zijn want dat is een voorwaarde om verder te gaan!! Ook voor jullie spannende dagen. Rustig aan en hoop dat je je snel wat fitter voelt!

@Tool, wat heb je een geweldige koeienkop geknutseld. Daar wordt je helemaal vrolijk van!! Weet even niet waar jullie nu staan maar ik meen onthouden te hebben dat een volgende ivf gepland staat voor april?? Net als jij ben ik ook aan de vitamine D en omega 3, en ik moet zeggen dat ik me wel fitter voel sinds ik gestart ben. Maar dat kan ook aan al het extra ijzer liggen dat ik momenteel binnen krijg.

@Sandra, bijna klaar in jullie nieuwe huis! Prachtige keuken btw;-) Lang leve FB voor de foto's. Succes met de verhuizing en geniet van jullie prachtige paleisje!

@Syl, -10kg... SUPER goed!! Welk boek was je aan het lezen (aantal mails terug?). Ik ben wel aan het opletten maar kan me er nog niet toe zetten écht te gaan lijnen. Ben dus benieuwd hoe jij dit voor elkaar krijgt! Hoe gaat het met jouw schoonvader deze dagen?

En voor de rest ben ik het nu even kwijt... Hier nog 3 daagjes werken en dan twee weken vakantie. We gaan nog een paar dagen naar mijn zus in Noorwegen, lekker chillen in de sneeuw;-) En verder gaan we vooral rustig aan doen en even de batterij opladen! Schoonvader gaat redelijk maar gaat wel langzaam achteruit. We hebben dus wel de juiste keuze gemaakt maar merken wel dat we even tijd samen nodig hebben. We weten dat we voor "laatste" kansen gaan de komende maanden en daar hebben we wel energie voor nodig!

Lieve meiden, een fijne avond voor jullie allemaal. En voor de bevallende meiden: heel veel sterkte en zet hem op! En voor de rest: een dikke knuffel en wellicht tot ziens op 17 maart!

Liefs,

Geplaatst

Fren spannend!!! Ga je me toch nog voor zijn denk ik maar de dertiende wordt het vast niet dus wel allebei dezelfde datum?

Ik weet niet wanneer ik ga slapen, heb nadat ze een half uur binnen was alweer de nodige ergernissen met moeders achter de rug helaas, maar ja, doen het voor mijn dochter... Die overigens ook nog niet slaapt en net zei: ik wil niet dat je weggaat morgen... Aaah, ze moeten er toch uit.

Geplaatst

Neuh, de 13e gaat t niet worden denk ik. Daarvoor komen de weeën niet snel genoeg achter elkaar op dit moment. Ach, we zien t wel. Succes met moeders...

Alle anderen: dank voor de meelevende woorden! Blijf t een bizar idee vinden dat over een paar uur m'n (ons) leven nooit meer hetzelfde zal zijn...

Geplaatst

Erg. HAHAHAHAHAHAHAHA!

Oh wat gemeen ben ik, maar ik kan me herinneren dat ik in het begin dacht: is dit alles? En toen... Maar ik had een infuus met weeenopwekkers dus misschien zijn natuurlijke weeen wel minder pijnlijk, ik hoop het voor je.

Geplaatst

Hihi Caro, nu kun je nog makkelijk leedvermaak hebben. Straks mag jij ook. Kruip er lekker vroeg in joh, ben je in ieder geval rustig alleen. Moeder en dochter zullen ook wel soort van zenuwachtig zijn ook, denk vast dat er wel spanning voelbaar is.

Ceeke sterkte deze periode. En alvast een fijne vakantie!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden