Henne Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 Eef goed besluit, ik kwam vandaag ook weer thuis in een schoon huis. Oké, ik moet nog wel wat dingetjes doen en ze doen bepaalde zaken aders dan ikzelf, maar toch.....het scheelt enorm veel tijd en energie. Je koopt echt tijd voor jezelf en dat is heerlijk. Quote
Henne Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 Hihi een Hollandse naam bij onze achternaam... Moet zeggen dat ik zelf wel een zwak heb voor dat soort namen dus ze staan wel op ons lijstje. Maar ook wel wat meer internationale namen, hoop zo dat we er eentje mogen gaan gebruiken. Is het niet nu dan een volgende ronde. Quote
Testr Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 Esther, knuf! Caro, wow: supernamen zeg! Fijn morgen naar huis! Eef, klinkt goed. En wijs besluit! Quote
ivfsh Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 Super leuke namen! Ben ook benieuwd wat de tweede namen zijn, want ze hebben beiden twee namen, toch? Ben heel benieuwd naar jullie namen Henne: Koreaans Hollandse mix: valt vast wat moois van te maken! Hoop dat je vannacht lekker kunt slapen. Zal weer druk worden hier in het topic rond twaalf uur als jij de uitslag krijgt! Quote
Henne Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 Ja we zijn hier af en toe wel een kijkcijferhit hè, echt grappig dat je op belangrijke dagen zoveel lezers hier ziet. Quote
Gast Guusje Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 Henne, ik wens jou en je man morgen heeeeeeel veel succes, ik kom af en toe spieken of het ontdooien goed is gegaan, en daarna de TP. Ik hoop zo dat alles oke gaat! toi toi toi -x- Quote
elliebellie Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 Caro, wat een leuke stoere namen. Henne, ga voor je duimen morgen! Quote
Laika Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 Waah...'opeens' weer drie kindjes erbij!!! Gefeliciteerd Fren en Caro, prachtige namen allemaal! Ik hoop dat jullie kraamtijd heerlijk mag zijn! Henne, HEEL VEEL succes morgen!!! Quote
Henne Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 Meiden jullie zijn lieverds, zoals jullie meeleven. Ik duik in m'n mandje, in de hoop dat ik slaap. Dikke knuffel! Quote
Kaartje Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 Henne, heel veel succes morgen! Morgen alle valentijnskindjes weer thuis. Fijn! Quote
Tool Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 henne, slaap lekker!! hoop dat je genoeg zzzzzzzzzzzzzzzzz te pakken kunt krijgen vannacht!!! en op naar een mooi berichtje morgen rond twaalf uur en dan een nog mooier berichtje na de tp!!! en over 9 maanden dan hier de bekendmaking van jullie stoere hollandse naam!! ik heb mijn gedeelte van de deal helaas niet kunnen waarmaken (jij zwanger van je cryo en ik spontaan), maar we zullen toch samen zwanger zijn over een tijdje!!! liefs, Tool Quote
Sen Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 Goedenavond meiden, Even snel want voel me niet lekker maar was zo benieuwd naar nieuws van Caro. Wat een stoere namen! En morgen al naar huis wat super. Heb vanavond weer een vreselijke hoofdpijn aanval gekregen net als gisteren. Heb paracetamols genomen. Las dat dat mocht. Hield het niet meer uit. Zou dat nou ook door de bijholteontsteking komen? Heb wel de hele dag een druk op m'n hoofd maar dit leek erg op migraine. M'n hele schedel deed pijn. Zit me weer partij onzeker te zijn en ben bang dat het slecht is voor het kindje.... Quote
Tool Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 S€n, balen dat je je zo ziek voelt. Zou best door de bijholteontsteking komen. mss anders effe langs de ha gaan? Probeer positief te blijven, maar kan me ook wel voorstellen dat dit moeilijk is! heb vertrouwen!!! Quote
Sen Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 Thx tool, heb nu echt alles tegelijk. Moe, kotsmisselijk, strontverkouden, nog meer gewrichtspijn door weinig bewegen blehhh Quote
Tool Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 bleeh, niet leuk!! beterschap meid!!! Quote
Testr Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 Klote Sen! Morgen ff huisarts hoor. En aan de neusgieter met lauw en zout water! Is heel verlichtend en ontsteking remmend. En veilig nu! Google maar eens op Netipot. En hoe rot je je ook voelt, onthoud waarvoor je het doet. Het is tijdelijk met straks een (steeds waarschijnlijker wordende) enoooorm grote beloning!!! Thx tool, heb nu echt alles tegelijk. Moe, kotsmisselijk, strontverkouden, nog meer gewrichtspijn door weinig bewegen blehhh Quote
Sen Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 Thx meiden Mik, zoutoplossing gebruik ik al en ik stoom met kamille. Maar ga inderdaad morgen even de ha bellen Nu lekker slapen Truste meiden Quote
EDR Geplaatst 15 Februari, 2012 Geplaatst 15 Februari, 2012 Eten was errug fijn!!!! Maar wat kan samen eten sowieso goed zijn, tijd voor elkaar nemen...investeren...delen...etc. Kortom geslaagde avond! Sen beterschap Henne ik wens je een rustige nacht toe en heel veel moed en vertrouwen! Ergens heb ik toch altijd nog het gevoel dat het goed gaat komen bij jullie! Succes meis! Quote
Tool Geplaatst 16 Februari, 2012 Geplaatst 16 Februari, 2012 Henne, my thoughts are with you today!!!! Quote
Ceeke Geplaatst 16 Februari, 2012 Geplaatst 16 Februari, 2012 @Henne, heel veel succes vandaag!! Think happy thoughts;)) @caro, leuke namen!! En bijna naar huis? Niet meer kunnen lezen... Quote
noor Geplaatst 16 Februari, 2012 Geplaatst 16 Februari, 2012 Veel succes Henne! Ik hoop dat jullie een super embryo terugkrijgen vandaag! Quote
fren-1976 Geplaatst 16 Februari, 2012 Geplaatst 16 Februari, 2012 Lieve Henne, ik ga m'n duimen blauw duimen dat hè straks jouw 'adriaan' op kunt halen!! Hoe gaat t ondertussen met de prednisolon? Sen, idd ff naaf de Ha. Paracetamol ix geen punt, maar idd klachten onder controle houden. Esther wat fijn dat jullie zo'n super avond hebben gehad, balen van je enkel. Ik ga weer ff snel door, 1e nacht was druk, maar we beginnen ons meisje langzaam te leren kennen. Quote
Henne Geplaatst 16 Februari, 2012 Geplaatst 16 Februari, 2012 Redelijk geslapen wel heel veel gedroomd, waar ik dan echt uit wakker schrok. Nu echt enorm de zenuwen. Laat jullie z.s.m. iets weten! Quote
rubster Geplaatst 16 Februari, 2012 Geplaatst 16 Februari, 2012 Henne spannend, ik duim ook voor je. Tool, ja de carnavalsoptocht. Wij hebben er met de vereniging 2. Zaterdag in naarden en zondag in Hoogland. Ja mijn pak is al klaar. Morgenavond de laatste dingen doen. Moet zaterdagochtend nog werken en smink me dan op het werk en rij door naar naarden. Dus heb het weer druk. Vandaag werken en vanavond de laatste smink kopen en mijn nagels laten doen. Caro, Kaat en Bram leuke namen en al snel naar huis. Lekker in je eigen omgeving. Fren, al een beetje ritme met Fiene gekregen. Eef, lekker op zoek naar een hulp in huis. Dat gaan wij ook doen na de verbouwing hoor. Edr, nu gips maar wel rustig aan doen hoor. Lijkt alsof je heel veel kan, maar echt doe het nog rustig aan... Dikke knuffel voor iedereen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.